quote:Op donderdag 3 augustus 2017 01:27 schreef zarGon het volgende:
Wat een nare reacties om te lezen tussen twee vrouwen.
:/
OK doei dan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja, dat zeg ik steeds. Lukt niet. Zal linkjes plaatsen.
En, wat ben ik blij dat ik weg ben uit Nederland. Hoef ook echt nooit meer terug.
Lekker professioneel ook, een duckface op je linkedinquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:22 schreef Andromache het volgende:
Lelijke duckface op je LinkedIn. Ik ben toch zo benieuwd wat je ex-collega's van je vinden.
En zeker in dat vak. Ik geloof ook niks van de zogenaamde rijkdom. Dat vak in die sector betaalt echt niet opperbest. Er is nog meer kapotgegaan bij dat ongeluk dan alleen de ledematen, hoofd zijn ze vergeten na te kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:24 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Lekker professioneel ook, een duckface op je linkedin
Van mij mag je. Ik mag jou. Maghrebijnse niet zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja, als zij begint kan ze het krijgen.
Je bent viesdik?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
Drug, ben zo lui. Loop nauwelijks terwijl dit mijn voornemen was (moet afvallen). In plaats daarvan zit ik de hele dag in auto. Moet je even kijken op m'n Instagram. Naam en achternaam intikken.
Nou zeg maximaal 8 jaar afgestudeerd. En je hebt een paar(!!) huizen "gehaald" in Marokko. Wat voor huizen zijn dat? Iemand die net afgestudeerd is verdient doorgaans nog niet heel veel, dus vandaar mijn oprechte verbazing dat je kennelijk een aantal huizen gekocht hebt in Marokko. Vandaar dat ik vroeg wat voor huizen dat zijn. Want als het er zoals je zegt een paar zijn dan zullen die gezien je leeftijd niet heel duur zijn geweest. Of iemand anders heeft ze grotendeels betaald. Meer smaken zijn er niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geralt, Ben 28 en week dus al jaren. Verder feels geluk en deels hard werken waardoor ik een goede baan had en veel verdiende. Inmiddels werkloos. En welke studie nog afronden? Ben al jareeeeeennnnnn afgestudeerd.
haha, echtquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:24 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Lekker professioneel ook, een duckface op je linkedin
Maar daar maar maximaal 6 jaar van. Bachelor plus één master is zo'n 4 tot 5 jaar afhankelijk van de duur van de master.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou zeg maximaal 8 jaar afgestudeerd. En je hebt een paar(!!) huizen "gehaald" in Marokko. Wat voor huizen zijn dat? Iemand die net afgestudeerd is verdient doorgaans nog niet heel veel, dus vandaar mijn oprechte verbazing dat je kennelijk een aantal huizen gekocht hebt in Marokko. Vandaar dat ik vroeg wat voor huizen dat zijn. Want als het er zoals je zegt een paar zijn dan zullen die gezien je leeftijd niet heel duur zijn geweest. Of iemand anders heeft ze grotendeels betaald. Meer smaken zijn er niet.
PS: ik impliceerde nergens dat je nog een studie af te ronden had. Ik stelde slechts dat je gezien je leeftijd waarschijnlijk pas net goed en wel klaar bent omdat je iemand van 35 uitmaakte voor oud wijf. Overigens ben je zelf met 28 ook al aardig een oud wijf aan het worden; daar zit maar 7 jaar tussen
Ja ik ook, TR gezet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:32 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
haha, echtWat een Braddie-eske toestanden hier. Zie net dat er ook al met namen wordt gegooid.
EDIT: nvmquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:35 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Maar daar maar maximaal 6 jaar van. Bachelor plus één master is zo'n 4 tot 5 jaar afhankelijk van de duur van de master.
Vraag me wel af welk vak/sector het over gaat dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
En zeker in dat vak. Ik geloof ook niks van de zogenaamde rijkdom. Dat vak in die sector betaalt echt niet opperbest. Er is nog meer kapotgegaan bij dat ongeluk dan alleen de ledematen, hoofd zijn ze vergeten na te kijken.
Stimirol is alles behalve hypocriet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heerlijk genieten dit. Twee dames die met hand en tand, ondanks talloze voorbeelden van tegenstellingen en hypocrisie, de islamitische geloofsovertuiging verdedigde en nu keihard door de mand vallen.
Het moment waarvan je wist dat het ging komen, de vraag was wanneer.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stimirol is alles behalve hypocriet.
Wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Anyway, hoereren met vriendin en nichtje....
Bordelen bezoeken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geralt, waar bemoei jij je mee? Is toch leuk om te hoereren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |