abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172857171
Laatste is een discotheek...

http://imgur.com/a/KA6In
pi_172857193
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ze was er niet van op de hoogte dat je net zo goed vatbaar bent voor SOA's als het verkeer door de artiesteningang binnenkomt.
:D
pi_172858032
Het heeft iets magisch om door te straten te lopen waar je ouders als kleine kinderen hebben gelopen.

http://imgur.com/a/2nHKB
pi_172858203
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het heeft iets magisch om door te straten te lopen waar je ouders als kleine kinderen hebben gelopen.

http://imgur.com/a/2nHKB
echt helemaal niemand zit hierop te wachten
  woensdag 2 augustus 2017 @ 18:26:37 #131
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172858745
Eigenlijk als je de omgeving in Marokko ziet snap ik niet zo goed waarom ze uitkeringen gewoonweg niet stopzetten zodra mensen besluiten daar weer te gaan wonen. Daar kom je niks tekort zo te zien.
pi_172859970
Buurtzwaan, dat zou dan voor elk land moeten gelden. Dus niet alleen Marokko, maar voor elk
land. Overigens, de omgeving zegt niks. Het ziet er mooi uit, maar genoeg plekken waar het minder mooi is en waar ik niet kom. Ik woon in een villa wijk, zit in de duurdere restaurants en ja dan krijg je wellicht ook een vertekend beeld. Maar los daarvan, ze zijn erg bezig met Marokko mooi maken en ondertussen leven mensen in armoede.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:50:26 #133
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172860465
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 19:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Buurtzwaan, dat zou dan voor elk land moeten gelden. Dus niet alleen Marokko, maar voor elk
land. Overigens, de omgeving zegt niks. Het ziet er mooi uit, maar genoeg plekken waar het minder mooi is en waar ik niet kom. Ik woon in een villa wijk, zit in de duurdere restaurants en ja dan krijg je wellicht ook een vertekend beeld. Maar los daarvan, ze zijn erg bezig met Marokko mooi maken en ondertussen leven mensen in armoede.
Dat zou ik ook wel het liefste willen zien, want ik vind het best eten van twee walletjes.

Fair enough, dat kan natuurlijk niet vanaf een schermpje zien.
pi_172869088
Buurtzwaan, ja begrijp ik. Zou zoiets nooit doen. Maar goed.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 01:24:19 #135
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172869308
Vreselijk wijf, wat heb ik me in haar vergist. Alle hatelijke opmerkingen zeggen trouwens het meeste over hoe ze zelf is en haarzelf ziet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_172869321
Wat een nare reacties om te lezen tussen twee vrouwen.

:/
pi_172869364
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb eerder hier gewoond maar moest toen terug vanwege studie. Studie afgerond, geld verdiend en paar huizen in marokko gehaald.., mooie cv en dus nu voorgoed in Marokko.
Wacht even, je hebt hier een studie gedaan, wat geld verdient en een paar huizen gehaald in Marokko? Wat kost een huis daar, dat je er zomaar even een paar kan "halen" nadat je net je studie afgerond hebt en kennelijk nog jong bent omdat je iemand van 35 voor oud verlept wijf uitmaakt?

Wat voor huizen zijn dat, wat voor studie heb je gedaan en wat staat er op je mooie CV dan, want het lijkt me dat je nog niet lang klaar bent met die studie. En dus ook nog geen lang mooi CV op hebt kunnen bouwen. Laat staan genoeg geld verdienen om een paar huizen te halen eventjes tussen de soep en de aardappelen door.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 3 augustus 2017 @ 01:46:36 #138
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_172869376
quote:
Hahaha godver. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_172870744
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 01:27 schreef zarGon het volgende:
Wat een nare reacties om te lezen tussen twee vrouwen.

:/
Mannen reageren eerder met humor (of negeren het gewoon). Vrouwen moeten telkens een tikkeltje erger uit de hoek komen dan wat de ander zei. Of wat zijzelf in een vorige reactie zeiden.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:09:28 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172870804
Dit topic is als kijken naar een ernstig auto-ongeluk. Je wil het eigenlijk niet zien maar toch blijf je kijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172881483
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:04 schreef Krollie het volgende:

[..]

Mannen reageren eerder met humor (of negeren het gewoon). Vrouwen moeten telkens een tikkeltje erger uit de hoek komen dan wat de ander zei. Of wat zijzelf in een vorige reactie zeiden.
Tja, als zij begint kan ze het krijgen.
pi_172883552
Geralt, Ben 28 en week dus al jaren. Verder feels geluk en deels hard werken waardoor ik een goede baan had en veel verdiende. Inmiddels werkloos. En welke studie nog afronden? Ben al jareeeeeennnnnn afgestudeerd.
pi_172883727
quote:
denk je dat nog naar oude plaats of natuurpark gaat? ben benieuwd wat voor foto's nog volgen van je prachtig land
pi_172883791
Drug, welke oude plek? Ga zaterdag naar Larache. En ga ergens in september pas naar zuiden. Heb komende maand namelijk familiefeesten waardoor ik in Tetouan/Tanger moet blijven.
pi_172883821
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Drug, welke oude plek? Ga zaterdag naar Larache. En ga ergens in september pas naar zuiden. Heb komende maand namelijk familiefeesten waardoor ik in Tetouan/Tanger moet blijven.
oude binnenstad of chaouen
pi_172883873
Oude binnenstad vn Tetouan bedoel je? Heb vorige pagina foto's van binnenstad van Tanger geplaats. Kan je zien. Chaouen ga ik ook nog wel heen, duhuuuu! Das maar 70 km hier vandaan.
pi_172883886
Alleen haastige foto's vanuit auto, waar blijft je creativiteit, laat je passie zien, je kan dit veel beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')