valt tegen hequote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
Echt zo interessant die foto's. Cant wait for the next one.
Wat voor baan en studie had je dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geralt, Ben 28 en week dus al jaren. Verder feels geluk en deels hard werken waardoor ik een goede baan had en veel verdiende. Inmiddels werkloos. En welke studie nog afronden? Ben al jareeeeeennnnnn afgestudeerd.
Always use protection.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar ga weer aangezien ik naast mijn date in de auto zit en dit niet gezellig is.
Geniet ervan poepie.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Stimo, genieten is beter dan gebruikt worden.
Waar zie je jaloezie uit mijn vraag dan? Is gewoon een vraag, omdat je steeds zegt dat je goed verdient.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hemarookworst, waarom boeit je dat zo? Nederlanders zijn jaloers merk ik op mensen die het beter dan ze hebben. Ik zat in de pr. Inmiddels niet meer.
Moet om die strandfoto best wel lachen.quote:
Met die ingepakte mensen op plastic tuinstoeltjes.quote:
LOL, dat is hoe ze me op fok noemen sinds 2013. Kom met betere informatie..quote:
Ik ben niet dom, ik zou nooit mijn echte informatie hier plaatsen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nee meid, dit is je echte naam.triest wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |