Vergeet de bikini foto's met die geweldige kont van je niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dat bepaal ik nog alrijd en niet jij voor mij.
Anyway, ga lekker naar strand rijden. Te warm om thuis te blijven of in het zwembad te zwemmen.
Prima, maar ik zie dit wel als een overgave. Jij hebt dus verloren.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dat bepaal ik nog alrijd en niet jij voor mij.
Anyway, ga lekker naar strand rijden. Te warm om thuis te blijven of in het zwembad te zwemmen.
Deze levensvorm had al verloren toen het eitje van haar moeder bevrucht werd door haar vader.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Prima, maar ik zie dit wel als een overgave. Jij hebt dus verloren.
Hoezzie met kimquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:04 schreef 8777 het volgende:
[..]
Sorry moppie, ik sla alle foto's waar jij op staat op.
Dusssss.....quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:04 schreef 8777 het volgende:
[..]
Sorry moppie, ik sla alle foto's waar jij op staat op.
Ze was er niet van op de hoogte dat je net zo goed vatbaar bent voor SOA's als het verkeer door de artiesteningang binnenkomt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:23 schreef hugecooll het volgende:
Hoe kom je nou weer aan een soa? Ben je getrouwd geweest of wat is deze?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze was er niet van op de hoogte dat je net zo goed vatbaar bent voor SOA's als het verkeer door de artiesteningang binnenkomt.
Cuttttee hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nichtje is zo schattig. Zegt ze ineens bedek je rug, ik zie je nekgedeelte en ik gesek die altijd voor je. Dat kind is 5.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze was er niet van op de hoogte dat je net zo goed vatbaar bent voor SOA's als het verkeer door de artiesteningang binnenkomt.
echt helemaal niemand zit hierop te wachtenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het heeft iets magisch om door te straten te lopen waar je ouders als kleine kinderen hebben gelopen.
http://imgur.com/a/2nHKB
Dat zou ik ook wel het liefste willen zien, want ik vind het best eten van twee walletjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Buurtzwaan, dat zou dan voor elk land moeten gelden. Dus niet alleen Marokko, maar voor elk
land. Overigens, de omgeving zegt niks. Het ziet er mooi uit, maar genoeg plekken waar het minder mooi is en waar ik niet kom. Ik woon in een villa wijk, zit in de duurdere restaurants en ja dan krijg je wellicht ook een vertekend beeld. Maar los daarvan, ze zijn erg bezig met Marokko mooi maken en ondertussen leven mensen in armoede.
Wacht even, je hebt hier een studie gedaan, wat geld verdient en een paar huizen gehaald in Marokko? Wat kost een huis daar, dat je er zomaar even een paar kan "halen" nadat je net je studie afgerond hebt en kennelijk nog jong bent omdat je iemand van 35 voor oud verlept wijf uitmaakt?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb eerder hier gewoond maar moest toen terug vanwege studie. Studie afgerond, geld verdiend en paar huizen in marokko gehaald.., mooie cv en dus nu voorgoed in Marokko.
Hahaha godver.quote:
Mannen reageren eerder met humor (of negeren het gewoon). Vrouwen moeten telkens een tikkeltje erger uit de hoek komen dan wat de ander zei. Of wat zijzelf in een vorige reactie zeiden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 01:27 schreef zarGon het volgende:
Wat een nare reacties om te lezen tussen twee vrouwen.
:/
Tja, als zij begint kan ze het krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:04 schreef Krollie het volgende:
[..]
Mannen reageren eerder met humor (of negeren het gewoon). Vrouwen moeten telkens een tikkeltje erger uit de hoek komen dan wat de ander zei. Of wat zijzelf in een vorige reactie zeiden.
denk je dat nog naar oude plaats of natuurpark gaat? ben benieuwd wat voor foto's nog volgen van je prachtig landquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Naar huis...
http://imgur.com/a/bSARy
oude binnenstad of chaouenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Drug, welke oude plek? Ga zaterdag naar Larache. En ga ergens in september pas naar zuiden. Heb komende maand namelijk familiefeesten waardoor ik in Tetouan/Tanger moet blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |