abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172844637
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 00:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

Waarom reist iemand uit naar Syrië?
Om de vrouwen die verkracht worden en andere slachtoffers te helpen. Dat argument heb ik in ieder geval regelmatig voorbij zien komen.
pi_172844661
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 00:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Om de vrouwen die verkracht worden en andere slachtoffers te helpen. Dat argument heb ik in ieder geval regelmatig voorbij zien komen.
Punt is dat er tientallen scenario's mogelijk zijn.
pi_172844779
quote:

[..]

Wanneer je je in IS gebied hebt opgehouden lijkt me dat niet echt een valide argument.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172844787
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 00:56 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wanneer je je in IS gebied hebt opgehouden lijkt me dat niet echt een valide argument.
Inderdaad.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 01:21:37 #155
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_172844907
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 00:56 schreef Montagui het volgende:

[..]

Hoe ga je bewijzen dat ze in IS bezet gebied waren?
are we infinite or am I alone
pi_172845175
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 01:21 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Hoe ga je bewijzen dat ze in IS bezet gebied waren?
Maakt dat wat uit dan? Wat heb jij als Nederlander op Syrisch/Irakees grondgebied in oorlogstijd te zoeken?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_172847759
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 02:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit dan? Wat heb jij als Nederlander op Syrisch/Irakees grondgebied in oorlogstijd te zoeken?
Gedreven door een nobele drijfveer en naastenliefde de burgerlijke slachtoffers te hulp schieten?

Alleen lijkt me dat ook ongeloofwaardig als in Nederland al is gebleken dat de afreiziger geradicaliseerd is.

Mij lijkt het daarom gerechtvaardigd om de al in NL geradicaliseerde afreizigers naar Syrie/Irak minstens tot persona non grata te bestempelen. Bewijs maar dat je het verdient om dat ongedaan te maken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172847786
quote:

[..]

Juist, iedereen ging daar heen om te helpen en niemand heeft daar gevochten :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:59:03 #159
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_172850260
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:58 schreef Montagui het volgende:

[..]

Gedreven door een nobele drijfveer en naastenliefde de burgerlijke slachtoffers te hulp schieten?

Alleen lijkt me dat ook ongeloofwaardig als in Nederland al is gebleken dat de afreiziger geradicaliseerd is.

Mij lijkt het daarom gerechtvaardigd om de al in NL geradicaliseerde afreizigers naar Syrie/Irak minstens tot persona non grata te bestempelen. Bewijs maar dat je het verdient om dat ongedaan te maken.
Als je denkt dat iemand misdaden begaan heeft dan onderzoek je dat, je zet die mensen niet gewoon over de grens. Vroeg of laat pleegt één ervan een aanslag in Tunesië waarbij Nederlandse toeristen omkomen. Wat zeg je dan tegen de nabestaanden, "we lieten hem vrij want hij had een dubbele nationaliteit"?
are we infinite or am I alone
pi_172850412
Dit gaat in Nederland in de praktijk nooit gebeuren. Er is voor de linkse D66-juristen die hier de dienst uitmaken altijd wel weer een wetje uit 1888 of een lullig internationaal verdragje te vinden dat dit zogenaamd "onmogelijk" maakt.
pi_172852129
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Als je denkt dat iemand misdaden begaan heeft dan onderzoek je dat, je zet die mensen niet gewoon over de grens. Vroeg of laat pleegt één ervan een aanslag in Tunesië waarbij Nederlandse toeristen omkomen. Wat zeg je dan tegen de nabestaanden, "we lieten hem vrij want hij had een dubbele nationaliteit"?
Dan zeg je niets. Niet de Nederlandse overheid maar de terrorist is verantwoordelijk. Je kunt iemand niet onbeperkt vasthouden. Over de grens flikkeren dat tuig, en laat ze het daar uitzoeken.

Een verstandig mens vermijd noord afrika sowieso.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173326839
Schopje.

quote:
Minister Stef Blok (Veiligheid en Justitie) wil het Nederlanderschap van zeker één jihadist intrekken die naar het strijdgebied in het buitenland was vertrokken.

Het is de eerste keer dat het Nederlanderschap van een jihadist wordt afgenomen. Dit kan alleen bij jihadisten die behalve de Nederlandse ook nog een andere nationaliteit hebben.

In enkele andere gevallen kijkt Blok nog of hij het Nederlanderschap gaat intrekken, schrijft hij in antwoord op Kamervragen.
Kijk een aan. Welke zal het zijn? Die rapper?
pi_173326854
"Dit kan helemaal niet!"
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173337845
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:57 schreef Physsic het volgende:
Schopje.

[..]

Kijk een aan. Welke zal het zijn? Die rapper?
Mooi plan. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 18:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
"Dit kan helemaal niet!"
Zo te zien wel hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')