volgens het pushbericht dat ik zojuist ontving is dat zeker geen toevalquote:Op maandag 31 juli 2017 19:42 schreef Geralt het volgende:
Ik heb gisterochtend 2 eieren gegeten en gistermiddag zat ik op de pot![]()
Toeval? De code kan ik niet meer checken, want de eieren zijn inmiddels op.
Heb je dat gif gekocht bij Chickfriend in Barneveld, of bij Poultry Vision in Weelde, Belgie?quote:Op maandag 31 juli 2017 23:02 schreef madeliefff het volgende:
Hmm Ik heb mn moestuin ook met gif bestrooid vanwege ongedierte. Hopelijk ga ik niet dood. Wel 4 weken gewacht na besprayen
Heb je wel geslapen vannacht?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 05:22 schreef Loekie1 het volgende:
Ik wil graag weten hoe vaak eieren gecontroleerd worden op dit soort stoffen. Want fraude is heel verleidelijk bij zoveel ziektes bij opgepakte dieren. Dan wil je het grofste middel gebruiken.
quote:Op maandag 31 juli 2017 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb even de topictitel en de OP aangepast nu er een serieuze waarschuwing is afgegeven.
Omdat het om het bedrijf gaat. En een bedrijf kan beide soorten eieren produceren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Merkwaardig dat de VWA een x zet aan het begin van de eiercode. Ze houden bewust informatie achter over wat voor een soort bedrijven het zijn
Terug naar de AH brengen en je geld terug vragen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:05 schreef 8777 het volgende:
Alle uit Nederland meegenomen eieren weggooien dus?
Die codes (41286 en 42860) komen dan weer niet in het Nederlandse lijstje voor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Duitse media melden dat wel
1-NL 4128604 und 1-NL 4286001.
http://www.focus.de/gesun(...)auft_id_7417477.html
Het gaat dus om vrije uitloop eieren
Een bedrijf kan biologische als wel als vrije uitloop eieren produceren? Dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:04 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Omdat het om het bedrijf gaat. En een bedrijf kan beide soorten eieren produceren.
We gooien ze wel weg. Geen zin om ze helemaal mee terug te nemen. Dit speelt alleen in Nederland?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:12 schreef Chinless het volgende:
[..]
Terug naar de AH brengen en je geld terug vragen.
Waarom kijk je niet gewoon even naar de codes?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:19 schreef 8777 het volgende:
[..]
We gooien ze wel weg. Geen zin om ze helemaal mee terug te nemen. Dit speelt alleen in Nederland?
Ben op vakantie. Zal zo wel even kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon even naar de codes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |