Ik ook maar dat betekent niet dat ik Femke niet zou willen aanduwen.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, ik ben reeds voorzien. Overigens heb ik eens een vriendin gehad die Femke heette en dat bleek achteraf niet echt een succes te zijn. Ik druk mij zachtjes uit.![]()
Die Ashton is dan ook een bokkelul eerste klas, daar waar Ted gewoon een prima heerschap is om een pintje mee te drinken in een gezellig bruin caféquote:
Liberty heeft er nog even over gedacht om hem gewoon op de grid te laten staan voor wat extra spektakel bij de startquote:Op zondag 30 juli 2017 13:47 schreef S95Sedan het volgende:
Toch knap dat ze binnen 10minuten zon piano weer weg hebben.
Ze had nogal een raar hoofd vond ik. En zelfs met dubbelkijken kon ik geen tieten ontdekkenquote:Op zondag 30 juli 2017 13:49 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik ook maar dat betekent niet dat ik Femke niet zou willen aanduwen.
Dan zet ik m'n geld in op Kvyat.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Liberty heeft er nog even over gedacht om hem gewoon op de grid te laten staan voor wat extra spektakel bij de start
Al jaren. Dat teamviewerding was die app.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:50 schreef Geralt het volgende:
Die F1 app ziet er wel strak uit. Heeft iemand die toevallig?
Alleen voor sectortijden en toen ik geen streams had voor het commentaar. Maar vind het maar rukquote:Op zondag 30 juli 2017 13:50 schreef Geralt het volgende:
Die F1 app ziet er wel strak uit. Heeft iemand die toevallig?
mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |