Hearn denkt van welquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:19 schreef Klummie het volgende:
Flikker toch op reit, het is hier geen circus.
Met d'r zaadvragende oogjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:21 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die linker glijdt bijna van d't kruk af.
Nee, dat was Kevin McDine.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Was Gurney trouwens dat mannetje dat MvG een beetje na probeerde te doen?
Om er vervolgens keihard afgegooid te worden
Ik klinkt meer als Huybrechts of Prijs.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Was Gurney trouwens dat mannetje dat MvG een beetje na probeerde te doen?
Om er vervolgens keihard afgegooid te worden
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom kijk jij alleen darten als MvG moet? Wat is dit voor een act constant?
Echo echo echo.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
? ik vrees dat ik alle wedstrijden zie
ik heb alleen geen zin om met jou over een wedstrijd pipe - suljovic te praten
Ik vind het nog een beetje te vroeg.quote:
Toen MvG in de pauze 8-2 voor stond tegen Whitlock appte hij VvdV iets van "haha doei Whitlock" en dat kwam uit toen vdV dat in de studio aanstipte (nadat Co dat nodig gemaakt had trouwens). En Phil had daar dan weer een mening over etc etcquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:26 schreef tja77 het volgende:
Nogmaals een poging. Heb het al proberen te zorken.
Maar.
Ik heb gisteren een deel gemist helaas.
Wat was dat met een sms van VdV en Whitlock waar ik over heb gelezen?
Kan ik dat ergens teruglezen, want heb het totaal gemist.
Bvd
Waarom zegt vdv dat dan? Beetje matennaaien.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen MvG in de pauze 8-2 voor stond tegen Whitlock appte hij VvdV iets van "haha doei Whitlock" en dat kwam uit toen vdV dat in de studio aanstipte (nadat Co dat nodig gemaakt had trouwens). En Phil had daar dan weer een mening over etc etc
grote problemen
Omdat VdV uit Purmerend komt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zegt vdv dat dan? Beetje matennaaien.
vdv had het wel voor zich willen houden, maar Co begon eroverquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is een verdomd goede darter, maar net niet goed genoeg om de allerbeste te worden. Dus gaat hij dat beetje wat hij te kort komt, in het materiaal zoeken. Een keer switchen kan ik nog begrijpen. Maar dit is gewoon komisch aan het worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe vaker Wright gaat switchen hoe minder zijn scores worden. De man is gewoon onzeker daarom ook die act
Ja dat vond ik ook, totdat ik het net even zag op Twitter. Het werd een beetje lollig en luchtig gebracht allemaal. Maar zo op papier komt het natuurlijk wel lomp over.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 14:33:09'Doei doei Whitlock!' 😂 #rtl7darts https://t.co/qOw09qiOmE reageer retweet
CoGod.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vdv had het wel voor zich willen houden, maar Co begon erover
Dan nog had vdv kunnen zeggen, dat het berichtje aan hem gestuurd was en niet aan Co of de rest va Nederland.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, totdat ik het net even zag op Twitter. Het werd een beetje lollig en luchtig gebracht allemaal. Maar zo op papier komt het natuurlijk wel lomp over.
Zie:twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 14:33:09'Doei doei Whitlock!' 😂 #rtl7darts https://t.co/qOw09qiOmE reageer retweet
Hij vlucht naar achteren, weer een nieuw setje op de kop tikken bij de lokale dartsboer.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:32 schreef komrad het volgende:
hoeveel setjes gaat Snakebite vandaag gebruiken
Nou, zie, dat zei ik: Grote problemenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog had vdv kunnen zeggen, dat het berichtje aan hem gestuurd was en niet aan Co of de rest va Nederland.
Zwakke ruggegraatloze kroket dat het is.
of ff verschillende setjes combineren in de breakquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij vlucht naar achteren, weer een nieuw setje op de kop tikken bij de lokale dartsboer.
Ze hebben daar speciale Snakebite voordeelpakken in de aanbieding met 80 verschillende setjes erin.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij vlucht naar achteren, weer een nieuw setje op de kop tikken bij de lokale dartsboer.
Maar dan heeft die kleine kuttroll zich er ook nog mee lopen bemoeien?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zie, dat zei ik: Grote problemen
Beter verschillende sletjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:35 schreef komrad het volgende:
[..]
of ff verschillende setjes combineren in de break
Precies, dat vond ik dus ookquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar dan heeft die kleine kuttroll zich er ook nog mee lopen bemoeien?
Blij dat die kut dit jaar stopt.
Ik zie het al gebeuren dat hij met een hele bak met flights, barrels e.d. terug het podium komt opzetten zometeen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben daar speciale Snakebite voordeelpakken in de aanbieding met 80 verschillende setjes erin.
Taylor is een hypocriete lul met vingers. Als er 1 oncollegiaal/onsportief is....quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar dan heeft die kleine kuttroll zich er ook nog mee lopen bemoeien?
Blij dat die kut dit jaar stopt.
Zou wel van zelfspot getuigen als hij zo in de finale opkomtquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren dat hij met een hele bak met flights, barrels e.d. terug het podium komt opzetten zometeen.
Hoe weet co het dan? Vdv of mvg heeft gelult en dat is niet handig als je zoiets verstuurt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alsof ik dat weetquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe weet co het dan? Vdv of mvg heeft gelult en dat is niet handig als je zoiets verstuurt.
Verwarde mensen genot.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vroeger werd je gewoon de zaal uitgeflikkerd als je boe riep
Bij de BDO ja. Daar worden ze al mad als je ''Stand up if you love the darts'' zingt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
En dan zo afgaan tegen taylor. Lekker voor hemquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, totdat ik het net even zag op Twitter. Het werd een beetje lollig en luchtig gebracht allemaal. Maar zo op papier komt het natuurlijk wel lomp over.
Zie:twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 14:33:09'Doei doei Whitlock!' 😂 #rtl7darts https://t.co/qOw09qiOmE reageer retweet
Bij de BDO word je al de zaal uitgetyft als je een pruik op hebt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik bedoel als je dingen naar elkaar verstuurd waarvan je weet dat het nogal asso is dan is het niet handig om daarover op te scheppen tegen derde, zoals co.quote:
Of als je een boer of een scheet laat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de BDO ja. Daar worden ze al mad als je ''Stand up if you love the darts'' zingt.
Dan zit je om tien uur met een half lege zaalquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de BDO word je al de zaal uitgetyft als je een pruik op hebt.
Toupetje ook?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de BDO word je al de zaal uitgetyft als je een pruik op hebt.
Ja dat lijkt me wel. Al is het van Co naturlijk ook vrij dom om er over te beginnen. Om nou ineens VdV de schuld te gaan geven is ook een beetje raarquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik bedoel als je dingen naar elkaar verstuurd waarvan je weet dat het nogal asso is dan is het niet handig om daarover op te scheppen tegen derde, zoals co.
Ik durf wel de stelling aan dat vdv zijn mond voorbij gepraat heeft.
Ditquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:45 schreef Zorro het volgende:
Goed idee dat pijltjes wisselen. Al proberen de Gurney fans het belachelijk te maken.
Wright
Ik neem aan dat mvg met andere dingen bezig is en niet even een appje aan co gaat sturen van ey ik heb een tof smsje verzonnen aan vdv! Lezen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel. Al is het van Co naturlijk ook vrij dom om er over te beginnen. Om nou ineens VdV de schuld te gaan geven is ook een beetje raar
Hij kan dadelijk gewoon nog wat extra setjes aanbreken zonder dat het hem een nederlaag oplevert.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:48 schreef hafcfan het volgende:
Wright hoeft niet eens goed te gooien om voor te komen
Net een halve maan dat hoofdquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:48 schreef tja77 het volgende:
3 kinnen voor Gurney
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen we hier op fok weer kankeren op de nummer 3 van de wereldquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij kan dadelijk gewoon nog wat extra setjes aanbreken zonder dat het hem een nederlaag oplevert.
Wat jij wilquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mvg met andere dingen bezig is en niet even een appje aan co gaat sturen van ey ik heb een tof smsje verzonnen aan vdv! Lezen.
We kunnen er dus vanuit gaan dat vdv er mee te koop heeft gelopen en dat co het terecht heeft opgepakt om toch een beetje de blitz te maken.
Sowieso Lewisquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Wright dit wint, juich ik met hart en ziel voor Taylor of Lewis.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Wright dit wint, juich ik met hart en ziel voor Taylor
Omdat hij dan laat zien dat jij er geen verstand van hebt?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die eeuwige pijlwisselact mag niet winnen.
Niet heel gek in dit format toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:51 schreef hafcfan het volgende:
Qua gemiddeldes valt het wel tegen de laatste dagen. Kwartfinales waren ook best mwah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:01 schreef Collide het volgende:
Dames zijn nat, gras is groen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:01 schreef Collide het volgende:
Had gehoopt op wet t-shirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso altijd nog minder dan VdV.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:05 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoeveel kinnen zou Gurney over 20 jaar hebben?
Het erge is dat het hier een Schot tegen een noord Ier betreft. Wat zitten die Engelsen dan te kutten.quote:
Fluiten is echt heel triest jaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het erge is dat het hier een Schot tegen een noord Ier betreft. Wat zitten die Engelsen dan te kutten.
Wat een kutpubliek.
The Pie Mantwitter:livedarts twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 21:12:14🥧 The one and only Andy 'Pie Man' Smith enjoying the action at the Winter Gardens tonight! #BVDarts https://t.co/5iGlvA1s96
reageer retweet
91 en 90 had erger verwachtquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom krijgen we geen gemiddeldes in beeld
Krijg je alleen als ze hoog zijn eigkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom krijgen we geen gemiddeldes in beeld
had echt verwacht dat ze onder de 90 zouden zittenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
De dubbels zijn dan ook echt om te janken.
ja dat snap ik. De vraag stellen was hem beantwoorden eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Krijg je alleen als ze hoog zijn eigk
http://live.dartsdata.com/
Beide heren scoren dan ook redelijk goed in 100+ en 140+ categorie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:21 schreef komrad het volgende:
[..]
had echt verwacht dat ze onder de 90 zouden zitten
Die kinderen worden geboren met een dubbele onderkin.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gurney heeft ook Mrs. Superchin gevonden.
Met dat halsbandje?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Knappe dame welquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is de zus.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt Seth.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel KINderen mee willen maken
Hihaho
Volgens mij is dat zijn zus Hayleyquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Moest glimlachenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel KINderen mee willen maken
Hihaho
Heb je ook zoveel aan ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
4-1, 0-5, 2-3, 3-2
in sessies is het gewoon 2-2
Ik kan hem het setje van Painter wel aanradenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou een ander setje darts gaan halen.
Afgelikt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan hem het setje van Painter wel aanraden
Jammer dat die ook helemaal weg isquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan hem het setje van Painter wel aanraden
Lui zwijn zonder motivatie lijkt mij een goed excuusquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt geen geldig excuus om Lewis te haten.
Burnet god was ook altijd mooiquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hem tegen Taylor is altijd genot
Taylor. En vooral om de trash talk achteraf. Gewoon eens kijken waar hij nou weer jeuk aan heeftquote:
Dat is Andersonquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lui zwijn zonder motivatie lijkt mij een goed excuus
Taylor tegen Painter ookquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hem tegen Taylor is altijd genot
Diep gezonden sinds zijn overstap naar de PDCquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was altijd mad. Verbaast me niets dat hij aan de drugs heeft gezeten.
Koppijnbierquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De dag kan nog ellendiger, want er is alleen Heineken in huis.
genderneutraal pilsquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom je daar nu net pas achter?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zjak zei dat het 2 kanten op kon gaan.quote:
Je kunt toch gewoon zorgen dat je je voorraad op tijd op orde hebt?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het bier is twee uur geleden gehaald, amice.
Nicholson in zijn tweets. Wat een ontzettende mongool was dat ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:48 schreef Zipportal het volgende:
Dat die VdV nog volgers heeft op zijn Twitter. Die gast retweet alleen. Of als die weer verloren heeft.
https://twitter.com/VvdV180/
Als Taylor straks wint, join ik de dark side.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga vanaf nu bier drinken. Verwacht van mij een oneindige stroom baggerposts.
Die zijn we normaal al van je gewend ouwe reusquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink ook al even bier vanavond en hou het toch uiterst beschaafd hierquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Niks nieuws dusquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:56 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die zijn we normaal al van je gewend ouwe reus
Prachtige voorzet van mijn kant.quote:
Ja dat vind ik meestal ook van mezelfquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik drink ook al even bier vanavond en hou het toch uiterst beschaafd hier
Wat zegt dat over jouquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vind ik meestal ook van mezelf
Raybar staat vanavond voor de achtmiljardste keer met zijn buik tegen de muur. How much better.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:59 schreef tja77 het volgende:
Hij staat nu voor de 3e keer ECHT met zijn rug tegen de muur.
Nah weet ik niet. Misschien is het ook wel echt zoquote:
Hoe laat is Barney?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Welkom allen. Dit gaat ook nog wel een paar uurtjes door.
pure aids, "maar de spanning vergoedt veel"quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, hoe kan je voor zo'n labiele mongool juichen. Iedere keer zijn darts wisselen om de meest flauwekulreden die hij achteraf in de microfoon staat te spugen.
Meer meer meerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, hoe kan je voor zo'n labiele mongool juichen. Iedere keer zijn darts wisselen om de meest flauwekulreden die hij achteraf in de microfoon staat te spugen.
Pure aids vind ik wat overdrevenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pure aids, "maar de spanning vergoedt veel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |