SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Optyfen met dat gender geneuzel.quote:
Neequote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Mogen pruimen en bananen hier niet komen?
gewoon daaromquote:
die zijn in sprinters dan weer helemaal opgedoekt, dat is echt een schandequote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Optyfen met dat gender geneuzel.![]()
De NS kan beter omroepen; Beste slachtoffers van onze slechte service....
Ze rijden al eeuwen met genderneutrale wc's, hoor je nooit iets over.
quote:
Het hele OV is een schande.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zijn in sprinters dan weer helemaal opgedoekt, dat is echt een schande
Wat heb jij met ToT?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:42 schreef Tuned22 het volgende:
Oehook een heel stuk gemist.
Ik geef gewoon ToT de schuld
Na de grote vakantie nog 10 dagen werkenquote:
Dat wordt echt aftellen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
Na de grote vakantie nog 10 dagen werken
Genderneutraletimmermensenquote:
100% waar, binnen de stad hier sinds 2001 betaal ik nu 8x zoveel voor een retourtje binnen de stad. Iets stijging is logisch, maar dit is te zot voor woorden.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig zitten de deuren tussen mij en de mic dicht
Jij bent zn bijvrouw?quote:
En ik had nog wel......quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:47 schreef Melting het volgende:
Ik ben trouwens zo vrij geweest mezelf even in te plannen vanaf 21.00 uur.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:47 schreef Melting het volgende:
Wat is daar het nut van? Wat ga je in die 10 dagen nog doen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
Na de grote vakantie nog 10 dagen werken
Noem je ToT een autist?quote:
Had jij willen draaien?quote:
Afscheid nemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van? Wat ga je in die 10 dagen nog doen?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
Oranje naar Enschede! Mijn broertje en kinderen hadden al kaarten. Leuk dat ze nu naar Oranje kunnen gaan kijken.
wachten tot ze voorbij zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van? Wat ga je in die 10 dagen nog doen?
echt belachelijk is datquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
wachten tot ze voorbij zijn
ik krijg mijn afscheid op dinsdagmiddag, woensdag ben ik sowieso vrij en dan moet ik donderdag toch komen
Tegen die tijd zullen ze je vast wel dat dagje gunnen, hoop ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik krijg mijn afscheid op dinsdagmiddag, woensdag ben ik sowieso vrij en dan moet ik donderdag toch komen
quote:
Hij kan geen twee dingen tegelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:53 schreef just me het volgende:
En waarom is ToT dan niet in het topic![]()
deze kan ik nog meezingen
En terecht.......quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat gezellig worden in de Eftelingquote:
Ik bedoel natuurlijk....... schandalig!quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk....... schandalig!
Was je ook stiekem mee aan het zingen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was niet zo fijn op de koptelefoon
[..]
ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Was je ook stiekem mee aan het zingen?
[..]
Ik wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Was je ook stiekem mee aan het zingen?
Ik brul wel mee met het koor, dat valt minder op.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je moet wel de juiste artiest uitkiezen, ik koos voor mw Lauper, dat red ik wel
Ga jij zo meteen op de microfoon meezingen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je moet wel de juiste artiest uitkiezen, ik koos voor mw Lauper, dat red ik wel
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon net uit het niets... Ik wil geen man worden. Ik: waarom niet? Ik wil geen kinderen want dan moet je dingesen en dat wil niet. Kan ik doe niet kopen?
![]()
![]()
Lennon net uit het niets... Ik wil geen man worden. Ik: waarom niet? Ik wil geen kinderen want dan moet je dingesen en dat wil niet. Kan ik ze niet kopen?
![]()
![]()
Lennon net uit het niets... Ik wil geen man worden. Ik: waarom niet? Ik wil geen kinderen want dan moet je dingesen en dat wil niet. Kan ik ze niet kopen?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik spreek hem over 10 jaar wel weer en ga deze opschrijven.
leuke anekdote als ie gaat trouwen....quote:
Jij komt met vage opmerkingenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]iets met diepe zucht enzovoortsssssssssss
Slomequote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:12 schreef CindieY het volgende:
Even afwassen en thee zetten enzo en we zijn al een half topic verder
nee, die wil hij wel, maar hij wil er niet voor dingessenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wijs man die Lennon, geen kinderen willen
Alleen maar omdat hij niet wil dingesen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wijs man die Lennon, geen kinderen willen
Tsss wel de lasten niet de lustenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, die wil hij wel, maar hij wil er niet voor dingessen
Jij met suggestievequote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij komt met vage opmerkingen
Ja verbetering welquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij niet wil dingesen.
Hij mag van ons niet seksen of neuken gebruiken. Die woorden heeft hij geleerd van zijn grote broer en neven.Dus is het dingesen nu.
weet je wat nog erger is?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja verbetering wel
Waarom zou seksen niet mogen?
Ieuw seks
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je wat nog erger is?
Bejaardenseks
Ik ben een plaatjesdenker. Je wordt bedanktquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bejaardenseks
Seksen is op zich niet erg maar ze gebruiken het dan te pas en onpas.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja verbetering wel
Waarom zou seksen niet mogen?
Ieuw seks
gewoon tussen de rimpeltjes doorlezenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben een plaatjesdenker. Je wordt bedankt
Seks MET bejaarden, das pas ergquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bejaardenseks
Zeg gewoon dat hij geadopteerd isquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Hij vond het wel zielig voor ons dat wij hebben moeten dingesen...
dat is ook heel zielig voor julliequote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Seksen is op zich niet erg maar ze gebruiken het dan te pas en onpas.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat hij geadopteerd is
Nou, de gedachte van je ouders die seks hebben is dat inderdaad welquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Seksen is op zich niet erg maar ze gebruiken het dan te pas en onpas.
quote:
anders wil hij nooit meer ranja met een rietjequote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Nou hij is dus niet via dingesen verwekt maar via IUI, via een rietje ingebracht. Dat leggen we hem later nog wel uit.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
anders wil hij nooit meer ranja met een rietje
[..]
Beter niet zeggen. Straks gaat hij het nog een keer uitproberen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Lennon was ooit ingevroren? Dat vindt hij vast een leuk concept
Lennon, ben je boven?????quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Beter niet zeggen. Straks gaat hij het nog een keer uitproberen.
Straks wil hij niks meer uit de vriezer.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
1977quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Da's vast uit de tijd voor Midge Ure
[..]
Nee dat is IVF. Maar ik denk dat dit concept hem ook wel aan staat...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ze leuk vinden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:28 schreef just me het volgende:
Ik weet opeens wat ik kabouter 1.0 voor haar verjaardag ga geven, een jurkje van Frozen
Leuk!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:28 schreef just me het volgende:
Ik weet opeens wat ik kabouter 1.0 voor haar verjaardag ga geven, een jurkje van Frozen
Let it goooooquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:28 schreef just me het volgende:
Ze is er dol opquote:
Wacht maar tot je vriendin het vraagtquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:22 schreef ToT het volgende:
Ik heb dat klote zwembad eindelijk leeg en gedemonteerd!![]()
Ik mag lijen als ik dat ding hier OOIT nog een keer opzet!
Oh die zei ook al dat we het SOWIESO niet tot volgend jaar opnieuw moeten opzetten, en tegen die tijd zien we ook wel weer een keer.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vriendin het vraagt
vreselijk om op te zetten of af te bouwen. II snap je wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh die zei ook al dat we het SOWIESO niet tot volgend jaar opnieuw moeten opzetten, en tegen die tijd zien we ook wel weer een keer.
Discriminatiequote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vreselijk om op te zetten of af te bouwen. II snap je wel.
Twan wilde ook een keer een zwembad. Ik met +30 graden bad op gezet en vol laten lopen. Ging hij er maar 15 minuten in, want het was toch te warm buiten.![]()
niet zo'n klein beetjequote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vreselijk om op te zetten of af te bouwen. II snap je wel.
Twan wilde ook een keer een zwembad. Ik met +30 graden bad op gezet en vol laten lopen. Ging hij er maar 15 minuten in, want het was toch te warm buiten.![]()
komt goedquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Skeeter Davis - End of the world vind ik wel
Mooi
quote:
Ow dat is lastig...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Nee maar het hoofdprobleem hier is om van die 8 kuub water af te komen.Geen fatsoenlijk afvoerputje hier behalve wat provisorische gaten die ik hier met een grondboor geboord heb!
beetje bij beetjequote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Nee maar het hoofdprobleem hier is om van die 8 kuub water af te komen.Geen fatsoenlijk afvoerputje hier behalve wat provisorische gaten die ik hier met een grondboor geboord heb!
hier ookquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk net buiten en het miezert een beetje
Ik heb de zwembadpomp op de tuinslang aangesloten en die door het huis naar de plee gelegd, en heb echt fakking HONDERDEN emmers water zitten hozen!quote:
Wat?quote:
is een liedje om emo bij te zijnquote:
Daar is ie mooi genoeg voorquote:
Oh maar die smiley is meer voor mensen die kanslozequote:
goed bezigquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:47 schreef Melting het volgende:
Zo...... kaasje & olijfjes staan klaar voor zo meteen.
Noem je mij nu kansloosquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh maar die smiley is meer voor mensen die kanslozeopmerkingen maken
Skeeter Davisquote:
Ik zou niet durvenquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leeg huis galmt wel mooi.... ik lijk ineens goed zuiver te zingen
Met dat nummer niet ergquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had ff niet zo snel in de gaten dat het dezelfde was..
het is al zo rustigquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
Peaceman is o.a. bezig met de Ipod voor de vakantie.. vandaar zo weinig reactie van mij..
Dat doe je maar op een ander tijdstipquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
Peaceman is o.a. bezig met de Ipod voor de vakantie.. vandaar zo weinig reactie van mij..
ik zou dat nummer van Ultravox er maar niet op zettenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
hoewel ik de Carpenters heel graag hoor vind ik de stem van Skeeter veel fijnerquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik , maar bij het begin klonk het als
Dat heb je alvast opgezocht?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Baccara, volgens mij heet die seksclub in Zaandam ook zo.
Weet je niet meer hoe die club heette waar je altijd kwam?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Baccara, volgens mij heet die seksclub in Zaandam ook zo.
Hoe weet jij in welke club hij altijd kwam?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je niet meer hoe die club heette waar je altijd kwam?
Nee daar ben ik opgegroeid... nou ja, in Zaandam dan.... niet die seksclubquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee daar ben ik opgegroeid... nou ja, in Zaandam dan.... niet die seksclub
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee daar ben ik opgegroeid... nou ja, in Zaandam dan.... niet die seksclub
Ik draai met Vdj... dan zijn er geen tags.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Aangezien er geen tags zijn dacht ik zo
Man, toen was ik -9quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
4 weken in de Top 40
22 hoogste notering
1971
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, bad maar aanzetten. Laatste keer hier badderen
quote:
Daar is er toch ook al 1 of 2 van dood?quote:
Ik dacht van wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar is er toch ook al 1 of 2 van dood?
1 van mijn favoriete 80s bandsquote:
dat doe ik ondertussenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
jij moest toch iets met je iphone doen?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
jij moest toch iets met je iphoneipod doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |