abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172763458
Post hier je BNW gerelateerde quotes memes strips !!





Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zaterdag 29 juli 2017 @ 17:41:08 #2
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172763561
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 29 juli 2017 @ 18:37:15 #3
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172764931
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172768360
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:26 schreef Lambiekje het volgende:
Met iot gaan we juist veel meer zelfcensuur toepassen.
Hoezo? Wat doe je bijv. niet meer dat je wel deed voor iot?
quote:
Je koelkast verraad je eetgewoonte. Zorgpremie omhoog. Je auto, vlot optrekken, abrupt remmen premie omhoog. Langer dan 5 minuten douchen of 2 keer een was draaien en je smartmeter rapporteert. Tarief omhoog of afgenomen
Tja, allemaal bangpraterij. Die laatste is wel geinig: je betaalt nu al naar gelang van verbruik. Dus als je veel douched, dan betaal je inderdaad meer voor water en gas.
Koelkast op internet aansluiten kies je zelf voor. Auto verbinden met je verzekeringsmaatschappij is ook je eigen keuze.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172768424
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Alsof mijn beslissing gebaseerd zou moeten zijn op angst over wat er zou kunnen gebeuren met een gebruiksvoorwerp
Geen idee, moet je zelf weten. Maar ik neem gewoon die fiets, die vrijheid heb ik volgens jouw visie.

quote:
in plaats van dat mijn beslissing gebaseerd zou moeten zijn op de realiteit waar overheden hele woonwijken en landen naar de middeleeuwen bombarderen en miljoenen onschuldige slachtoffers maken .

[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.iranreview.org%2Ffile%2Fcms%2Ffiles%2Fs05_RTR3AMB7(1).jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
In een wereld van ultieme vrijheid is dat toegestaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 29 juli 2017 @ 21:13:10 #6
39237 crew  H_T
2733
pi_172768945
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Auto verbinden met je verzekeringsmaatschappij is ook je eigen keuze.
Nog wel, maar ik ben er geen voorstander van om dat verplicht te gaan maken.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_172769138
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nog wel, maar ik ben er geen voorstander van om dat verplicht te gaan maken.
Ik ook niet, maar tot dusver is daar ook geen sprake van, bovendien is het aantal auto's dat uberhaupt verbinding kan maken nog erg klein.
Puur dat iets technisch mogelijk is wil niet zeggen dat het ook zal worden doorgevoerd. Verder heeft het niets met vrijheidinperking te maken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172769200
@Summers
Beschouw jij jezelf als soeverein mens?
  zaterdag 29 juli 2017 @ 21:37:34 #9
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172769515
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Geen idee, moet je zelf weten. Maar ik neem gewoon die fiets, die vrijheid heb ik volgens jouw visie.

[..]

In een wereld van ultieme vrijheid is dat toegestaan.
Mijn fiets word nu ook gejat en hoort bij de tegenslagen in het leven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 29 juli 2017 @ 22:07:25 #10
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172770163
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
@Summers
Beschouw jij jezelf als soeverein mens?
nee maar het is wel eerlijker als je kan kiezen waar je voor betaald . Als iedereen dat zou doen zou er geen oorlog meer zijn . Mensen die geen psychopaat zijn zouden altijd stemmen om hun eigen leefomgeving te verbeteren en nooit voor het vermoorden en vernietigen van andere landen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 29 juli 2017 @ 22:09:17 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172770188
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 29 juli 2017 @ 22:10:55 #12
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172770205
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:07 schreef Summers het volgende:

[..]

nee maar het is wel eerlijker als je kan kiezen waar je voor betaald . Als iedereen dat zou doen zou er geen oorlog meer zijn . Mensen die geen psychopaat zijn zouden altijd stemmen om hun eigen leefomgeving te verbeteren en nooit voor het vermoorden en vernietigen van andere landen .
Ik denk oprecht dat dit een te makkelijke gedachte is. Oorlog ontstaat om veel meer redenen, geld.is niet het enige machtsmiddel.
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 23:06:29 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_172771728
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:07 schreef Summers het volgende:

[..]

nee maar het is wel eerlijker als je kan kiezen waar je voor betaald . Als iedereen dat zou doen zou er geen oorlog meer zijn . Mensen die geen psychopaat zijn zouden altijd stemmen om hun eigen leefomgeving te verbeteren en nooit voor het vermoorden en vernietigen van andere landen .
Maar als je mensen laat kiezen waar ze voor willen betalen kiest natuurlijk niemand daar voor. En in een samenleving werkt men en krijgt daar salaris voor en betaalt belsting waarmee weer andere dingen gedaan kunnen worden zoals-ik noem maar wat- het wegendek onderhouden.
Met elkaar doen we dat. Iedereen draagt een steentje bij.
Om dat hele gestructureerde leven van de burgers overhoop te halen en God's water God's akker te laten lopen is hét recept voor een grote rotzooi.
We kúnnen nu eenmaal niet leven van de lucht. Daar zal gewerkt voor moeten worden.
En als we allemaal ons steentje bijdragen geeft dat toch zelf ook voldoening? We hebben een prachtig land met een hoge levensstandaard. En dan al die plaatjes met zweverige teksten en idealen en utopiën klinken mooi maar zijn natuurlijk onbereikbaar. Kan niet.
Dus handen uit de mouwen en verder genieten van alles wat wél fijn is. Daar op focussen. Denk dat je dat gelukkiger maakt.
Want je maakt mij niet wijs dat je er zelf niet ook gedeprimeerd van raakt. Al dat doemdenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 29-07-2017 23:17:34 ]
  zaterdag 29 juli 2017 @ 23:10:24 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172771843
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat dit een te makkelijke gedachte is. Oorlog ontstaat om veel meer redenen, geld.is niet het enige machtsmiddel.
Het beste machtsmiddel is toegang en invloed en controle vanaf de wieg op elk denkbaar gebied in je leven en op hoe je de realiteit ziet . Het systeem lijkt op een religie met hogere machten die we ons leven laten dicteren en wat goed en fout is . Het word tijd dat iedereen zijn eigen advies neemt en zijn eigen wereldbeeld gaat her-evalueren en fictie van feiten gaat scheiden in alles wat ze zelf ooit hebben geleerd . ( the rabbit hole ) Eerder kan je niet inzien dat je in een illusie leeft of in slavernij .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 29 juli 2017 @ 23:18:24 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172772043
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Het beste machtsmiddel is toegang en invloed en controle vanaf de wieg op elk denkbaar gebied in je leven en op hoe je de realiteit ziet . Het systeem lijkt op een religie met hogere machten die we ons leven laten dicteren en wat goed en fout is . Het word tijd dat iedereen zijn eigen advies neemt en zijn eigen wereldbeeld gaat her-evalueren en fictie van feiten gaat scheiden in alles wat ze zelf ooit hebben geleerd . ( the rabbit hole ) Eerder kan je niet inzien dat je in een illusie leeft of in slavernij .
Die beweging zien we recent idd, met bijvoorbeeld het gevolg dat mensen hun kinderen niet laten vaccineren omdat ze faceboekplaatjes van het niveau welke jij die plaatst geloven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172773057
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 21:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Mijn fiets word nu ook gejat en hoort bij de tegenslagen in het leven .
Er is dan geen sprake van jatten
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 01:13:32 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172773983
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar als je mensen laat kiezen waar ze voor willen betalen kiest natuurlijk niemand daar voor. En in een samenleving werkt men en krijgt daar salaris voor en betaalt belsting waarmee weer andere dingen gedaan kunnen worden zoals-ik noem maar wat- het wegendek onderhouden.
Met elkaar doen we dat. Iedereen draagt een steentje bij.
Om dat hele gestructureerde leven van de burgers overhoop te halen en God's water od's akker te laten lopen is hét recept voor een grote rotzooi.
We kúnnen nu eenmaal niet leven van de lucht. Daar zal gewerkt voor moeten worden.
En als we allemaal ons steentje bijdragen geeft dat toch zelf ook voldoening? We hebben een prachtig land met een hoge levensstandaard. En dan al die plaatjes met zweverige teksten en idealen en utopiën klinken mooi maar zijn natuurlijk onbereikbaar. Kan niet.
Dus handen uit de mouwen en verder genieten van alles wat wél fijn is. Daar op focussen. Denk dat je dat gelukkiger maakt.
Want je maakt mij niet wijs dat je er zelf niet ook gedeprimeerd van raakt. Al dat doemdenken.
In vrijheid kan ook iedereen zijn steentje bijdragen en samenwerken ,
Ik heb meer vertrouwen in het volk .
Ik ben nog nooit gelukkiger geweest of meer mezelf dus je zit er compleet naast .

Ik neem de realiteit zoals die is en die is niet zo fraai en het kan uitsluitend beter worden als je eerst erkend dat er iets fout zit . Erkennen en benoemen staat niet gelijk aan doemdenken of depressie . Het is de eerste stap naar verbetering die je niet kan ontwijken als je verandering wilt . Vrijheid is de positieve focus *O* .

Voor de rest heb je in het leven niet uit te kiezen dat alles zich via een kabbelend riviertje aandiend en moet je ook de golven en de stormen doorstaan of een onbekende weg nemen .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 01:35:31 #18
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172774240
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 01:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb meer vertrouwen in het volk .
Ik ben nog nooit gelukkiger geweest of meer mezelf dus je zit er compleet naast .

Ik neem de realiteit zoals die is en die is niet zo fraai en het kan uitsluitend beter worden als je eerst erkend dat er iets fout zit .
Het is veel ik waarover je hier schrijft, maar weinig dat getuigt van kennis over zowel die 'ik' en alles daarbuiten. Want mensen zijn mensen, verschillend als ze zijn. Dat betekent memsen met allerlei meningen en allerlei mogelijkheden. En je beseft vast wel dat niemand geboren wordt met dezelfde mogelijkheden, en dat de wens daarvoor utopisch is. En een utopie per definitie onhaalbaar is, gezien eerdergenoemde argumenten.
1 + 1 = blauw
  zondag 30 juli 2017 @ 02:37:36 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172774866
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 01:35 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het is veel ik waarover je hier schrijft, maar weinig dat getuigt van kennis over zowel die 'ik' en alles daarbuiten. Want mensen zijn mensen, verschillend als ze zijn. Dat betekent memsen met allerlei meningen en allerlei mogelijkheden. En je beseft vast wel dat niemand geboren wordt met dezelfde mogelijkheden, en dat de wens daarvoor utopisch is. En een utopie per definitie onhaalbaar is, gezien eerdergenoemde argumenten.
Als je dat echt geloofd moet je er ook rekening mee houden dat mensen buiten jou om dus ook mogelijkheden kunnen zien die voor jou nu niet zichtbaar hoeft te zijn of onmogelijk lijken . Je ziet niet de grenzen van de realiteit en al zijn mogelijkheden maar de grens van je eigen denken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 03:16:14 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172775137


THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 07:08:36 #21
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172775871
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 03:16 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah komen we weer met onderwijs = indoctrinatie. Kom straks gerust een dag meelopen anders. Mag je alles zien. Als een echte kritische denker.
  zondag 30 juli 2017 @ 07:35:22 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172775957
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoezo? Wat doe je bijv. niet meer dat je wel deed voor iot?

[..]

Tja, allemaal bangpraterij. Die laatste is wel geinig: je betaalt nu al naar gelang van verbruik. Dus als je veel douched, dan betaal je inderdaad meer voor water en gas.
Koelkast op internet aansluiten kies je zelf voor. Auto verbinden met je verzekeringsmaatschappij is ook je eigen keuze.
Op dit momenten. Volgende auto, koelkast of tv is weldegelijk een spytool
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 juli 2017 @ 07:41:39 #23
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172775992
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die beweging zien we recent idd, met bijvoorbeeld het gevolg dat mensen hun kinderen niet laten vaccineren omdat ze faceboekplaatjes van het niveau welke jij die plaatst geloven.
het is fantastisch dat man wakker wordt en het ultrabedrog van bigpharma doorzien.

Iets slechte dan vaccins bestaat niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 juli 2017 @ 07:49:07 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172776025
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 01:13 schreef Summers het volgende:

[..]

In vrijheid kan ook iedereen zijn steentje bijdragen en samenwerken ,
Ik heb meer vertrouwen in het volk .
Ik ben nog nooit gelukkiger geweest of meer mezelf dus je zit er compleet naast .

Ik neem de realiteit zoals die is en die is niet zo fraai en het kan uitsluitend beter worden als je eerst erkend dat er iets fout zit . Erkennen en benoemen staat niet gelijk aan doemdenken of depressie . Het is de eerste stap naar verbetering die je niet kan ontwijken als je verandering wilt . Vrijheid is de positieve focus *O* .

Voor de rest heb je in het leven niet uit te kiezen dat alles zich via een kabbelend riviertje aandiend en moet je ook de golven en de stormen doorstaan of een onbekende weg nemen .

[ afbeelding ]
Ik heb geen vertrouwen in het volk. Als lieden met een dergelijk mindset van mavo3 te denken hoe de wereld werkt. Of dat peerreview integere wetenschap leest. Of dat er op pvda gestemd wordt. Of dat vaccins de wereld ingepresen wordt.

Dan z'n we onherroeplijk gedoomd tot falen.

We zijn collectief zo onnoemlijk dom in Nederland. Denk dat we top 3 staan van achterlijkste bevolking ter wereld. Die blind achter autoriteit staat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172776188
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 07:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is fantastisch dat man wakker wordt en het ultrabedrog van bigpharma doorzien.

Iets slechte dan vaccins bestaat niet.
Dus je kunt beter polio krijgen dan een poliovaccin. ...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172776202
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 01:13 schreef Summers het volgende:

[..]

In vrijheid kan ook iedereen zijn steentje bijdragen en samenwerken ,
Ik heb meer vertrouwen in het volk


Samenwerken houdt in dat je afspraken met elkaar maakt en afspraken belemmeren je vrijheid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 08:41:54 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172776370
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 08:19 schreef Wantie het volgende:

Samenwerken houdt in dat je afspraken met elkaar maakt en afspraken belemmeren je vrijheid.
Nee joh, geheel organisch gaan alle neusjes dezelfde zweverige kant op staan. Jan met de Pet, Piet met de Das en Anneke met het kort, pittig kapsel streven als bij toverslag allemaal exact dezelfde idealen na. Zeker na het zien van al die diepzinnige wijsheden. Niet dat Piet iets meer van A wil en Jan en Anneke eigenlijk A helemaal ingeruild willen zien voor D. Nee, allemaal willen ze exact hetzelfde. Als een grote geindoctrineeerde, gelijkgestelde 'gemeenschap' vol Stepford Wives, Men and Children.
Is echt een heel realistisch toekomstbeeld. Verre van naïef of stompzinnig. Of eng.

The whole world is a stage and we are all eager to play the same Kumbaya part.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 juli 2017 @ 11:03:11 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172778583
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 07:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb geen vertrouwen in het volk. Als lieden met een dergelijk mindset van mavo3 te denken hoe de wereld werkt. Of dat peerreview integere wetenschap leest. Of dat er op pvda gestemd wordt. Of dat vaccins de wereld ingepresen wordt.

Dan z'n we onherroeplijk gedoomd tot falen.

We zijn collectief zo onnoemlijk dom in Nederland. Denk dat we top 3 staan van achterlijkste bevolking ter wereld. Die blind achter autoriteit staat.
Ik ben bang dat je gelijk hebt want ik zeg al jaren dat ned het laatst slapende volk op aarde is en we lopen echt achter en mensen gedragen zich getraumatiseerd bij de minste kritiek en denkt dat ze los staan van de wereld als toeschouwer in plaats van onderdeel van het geheel en verantwoordelijkheid nemen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 11:04:51 #29
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172778627
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 08:16 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus je kunt beter polio krijgen dan een poliovaccin. ...
sv40 is onbekend voor je

Van alle vaccins dat de smerigste en foutste van al
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 juli 2017 @ 11:09:46 #30
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172778754
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 02:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je dat echt geloofd moet je er ook rekening mee houden dat mensen buiten jou om dus ook mogelijkheden kunnen zien die voor jou nu niet zichtbaar hoeft te zijn of onmogelijk lijken . Je ziet niet de grenzen van de realiteit en al zijn mogelijkheden maar de grens van je eigen denken .
Helaas is mijn creatieve denken grenzeloos.
1 + 1 = blauw
  zondag 30 juli 2017 @ 11:17:00 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172778896
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 07:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ah komen we weer met onderwijs = indoctrinatie. Kom straks gerust een dag meelopen anders. Mag je alles zien. Als een echte kritische denker.
Zolang mensen hun wereldbeeld verdedigen maken ze geen ruimte om die van een afstand te bekijken ook al snapt iedereen het nut van ieder individu om zijn eigen wereldbeeld en kennis te her-evalueren . Het nut ziet men altijd alleen voor andere mensen en niet voor zichzelf alsof men al zo zeker weet dat ze zelf niet in alle valkuilen zijn gestapt dat ze het niet eens hoeven te controleren en meteen over kunnen gaan op het controleren van iedereen die afwijkt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 11:19:05 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_172778938
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

sv40 is onbekend voor je

Van alle vaccins dat de smerigste en foutste van al
Want jij bent arts of wetenschapper en hebt dat allemaal onderzocht?
Verder moet je nu eens stoppen met dat hersenloze gescheld op artsen en alles en iedereen in de medische wereld verketteren. Het is een naar idee dat ze voor je klaar staan mocht je wat gebeuren. Gelukkig weten ze niet dat jij ze hier dag na dag vervloekt. En zelfs áls ze het wisten zouden ze je helpen, besef je dat?
Je moet je ogen uit je hoofd schamen.
pi_172779110
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Zolang mensen hun wereldbeeld verdedigen maken ze geen ruimte om die van een afstand te bekijken ook al snapt iedereen het nut van ieder individu om zijn eigen wereldbeeld en kennis te her-evalueren . Het nut ziet men altijd alleen voor andere mensen en niet voor zichzelf alsof men al zo zeker weet dat ze zelf niet in alle valkuilen zijn gestapt dat ze het niet eens hoeven te controleren en meteen over kunnen gaan op het controleren van iedereen die afwijkt .
Wederom puike zelfreflectie
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172779134
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

sv40 is onbekend voor je

Van alle vaccins dat de smerigste en foutste van al
Dus je bevestigt dat je beter polio kunt krijgen dan het vaccin
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 11:31:10 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172779150
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172779163
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je gelijk hebt want ik zeg al jaren dat ned het laatst slapende volk op aarde is en we lopen echt achter en mensen gedragen zich getraumatiseerd bij de minste kritiek en denkt dat ze los staan van de wereld als toeschouwer in plaats van onderdeel van het geheel en verantwoordelijkheid nemen .
Waaruit blijkt hoe wereldvreemd je in feite bent.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 11:33:18 #37
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172779177
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt hoe wereldvreemd je in feite bent.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 11:42:49 #38
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172779339
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172779362
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:33 schreef Summers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die vrijheid heeft die vader.
Of wil je hem die vrijheid ontnemen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 11:55:08 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172779597
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172779644
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:55 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
LHBT!!!!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172780267
Weinig plaatjes, veel tekst.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 15:00:09 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_172784680
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
Weinig plaatjes, veel tekst.
Zat plaatjes :Y
pi_172785270
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 07:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb geen vertrouwen in het volk. Als lieden met een dergelijk mindset van mavo3 te denken hoe de wereld werkt. Of dat peerreview integere wetenschap leest. Of dat er op pvda gestemd wordt. Of dat vaccins de wereld ingepresen wordt.

Dan z'n we onherroeplijk gedoomd tot falen.

We zijn collectief zo onnoemlijk dom in Nederland. Denk dat we top 3 staan van achterlijkste bevolking ter wereld. Die blind achter autoriteit staat.
Als je geen vertrouwen in het volk hebt, wat wil je dan in vredesnaam met vrijheid? Dat gaat niet goed komen hoor. Een goedgezinde dictator is veel logischer.
pi_172785293
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
Weinig plaatjes, veel tekst.
Het valt me op dat jouw post ook enkel uit tekst bestaat, het staat je vrij om plaatjes te posten hoor, of om erover te discussieren zoals het een discussieforum betaamt, natuurlijk. ^O^
  zondag 30 juli 2017 @ 15:43:18 #46
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172786172
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 15:56:49 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172786658
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:43 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
irony de genoemde films zijn volledig fictief, ja van braveheart klopt geen hol!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 30 juli 2017 @ 15:58:18 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172786707
#EyesWideOpen maakt de debiliteit wel compleet.

Maar dat zal wel niet gezien worden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 juli 2017 @ 16:11:22 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172786972
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 16:15:39 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_172787059
quote:
10s.gif Op zondag 30 juli 2017 16:11 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Auch. Die doet pijn :X
  zondag 30 juli 2017 @ 16:15:50 #51
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172787065
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:43 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Oproep tot gewelddadige revolutie dus? :)

Of is de maker hiervan gewoon niet in staat om feit van fictie te scheiden?

Je beseft zelf wel wat het inhoudt toch?
  zondag 30 juli 2017 @ 16:34:00 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172787407
quote:
9s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:09 schreef Kamina het volgende:

[..]

Helaas is mijn creatieve denken grenzeloos.
Dat grenzeloos is aardig beperkt en narrowminded
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 juli 2017 @ 16:36:02 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172787443
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt hoe wereldvreemd je in feite bent.
Dat jij dit zo zegt geeft juist aan dat jij wereldvreemd bent
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172787507
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 16:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat jij dit zo zegt geeft juist aan dat jij wereldvreemd bent
Je wilde gewoon even reageren, maar wist niets te verzinnen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 18:04:05 #55
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172789337
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 16:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Oproep tot gewelddadige revolutie dus? :)

Of is de maker hiervan gewoon niet in staat om feit van fictie te scheiden?

Je beseft zelf wel wat het inhoudt toch?
ironie is een universeel begrip
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 18:11:54 #56
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172789502
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:04 schreef Summers het volgende:

[..]

ironie is een universeel begrip
De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt ook...
  zondag 30 juli 2017 @ 18:26:16 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172789806


THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 18:26:38 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172789814
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt ook...
geen last van
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172790034
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:26 schreef Summers het volgende:

[..]

geen last van
Je hoeft ook geen last te hebben van onwetendheid
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 18:43:48 #60
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172790182
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 18:47:32 #61
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172790270
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:26 schreef Summers het volgende:

[..]

geen last van
Dan had je die opmerking over ironie nooit gemaakt.

Het ontstijgt het niveau Xenos-plaksticker voor aan de muur nog niet eens. 90% van de plaatjes hier zie ik echt geen BNW waarde hebben maar vooral een hoog hyves glitterplaatjes gehalte.

Tekst.met een willekeurige achtergrond is niet diepzinnig.
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 18:56:41 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_172790491
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:43 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Uitbreken dan! Je kan het!
  zondag 30 juli 2017 @ 19:04:16 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172790631
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 19:09:03 #64
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172790721
  zondag 30 juli 2017 @ 19:13:41 #65
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172790825
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan had je die opmerking over ironie nooit gemaakt.

Het ontstijgt het niveau Xenos-plaksticker voor aan de muur nog niet eens. 90% van de plaatjes hier zie ik echt geen BNW waarde hebben maar vooral een hoog hyves glitterplaatjes gehalte.

Tekst.met een willekeurige achtergrond is niet diepzinnig.
quotes vind ik ook diepzinnig , het tast je eigen grenzen af in je eigen denken en blijkbaar hebben mensen hele veilige hokjes gemetseld en grenzen te doorbreken . Mentale slavernij van het systeem in al zijn aspecten is helemaal bnw .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 19:18:48 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172790929




[ Bericht 34% gewijzigd door Summers op 30-07-2017 19:34:28 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 19:41:40 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172791409
quote:
10s.gif Op zondag 30 juli 2017 16:11 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 30 juli 2017 @ 19:42:14 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172791420
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 19:59:40 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172791771


Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 30 juli 2017 @ 20:02:56 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172791852
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:18 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
24/7 domme plaatjes opzoeken op fb is.....?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 30 juli 2017 @ 20:04:41 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172791898
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 20:18:01 #72
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172792239
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je hoeft ook geen last te hebben van onwetendheid
Dat is in jouw geval wel duidelijk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 juli 2017 @ 20:23:20 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172792359
Waarom zou je staatsrecht of polticologie studeren, actief zijn in een politieke partij, onderzoeksjournalistiek bedrijven ofzo als je ook gewoon wat facebook plaatjes kan copy pasten.
Gewoon lekker wat roepen is veel gemakkelijker, toch?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 juli 2017 @ 20:30:11 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172792561
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou je staatsrecht of polticologie studeren, actief zijn in een politieke partij, onderzoeksjournalistiek bedrijven ofzo als je ook gewoon wat facebook plaatjes kan copy pasten.
Gewoon lekker wat roepen is veel gemakkelijker, toch?
Dan doe jij dat toch als jij daar nog in geloofd , ik houd je niet tegen en ik ga verder op mijn eigen pad succes alvast ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172792643
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou je staatsrecht of polticologie studeren, actief zijn in een politieke partij, onderzoeksjournalistiek bedrijven ofzo als je ook gewoon wat facebook plaatjes kan copy pasten.
Gewoon lekker wat roepen is veel gemakkelijker, toch?
Precies, en uiteraard vergezeld met het nodige commentaar dat alle anderen maar makke schapen zijn die de waarheid niet onder ogen willen zien...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 20:34:30 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172792678
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan doe jij dat toch als jij daar nog in geloofd , ik houd je niet tegen en ik ga verder op mijn eigen pad succes alvast ^O^
Heerlijk, die zelfingenomen arrogantie. Niets zelfs bijdragen, enkel copy pasten, maar denken dat je het allemaal beter weet.

Dunning Kruger laat groeten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 juli 2017 @ 20:35:07 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172792699
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies, en uiteraard vergezeld met het nodige commentaar dat alle anderen maar makke schapen zijn die de waarheid niet onder ogen willen zien...
Maar zelf wat kunnen formuleren, ho maar
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172792720
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is in jouw geval wel duidelijk
Weer een lege reactie. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 20:40:17 #79
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172792874
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heerlijk, die zelfingenomen arrogantie. Niets zelfs bijdragen, enkel copy pasten, maar denken dat je het allemaal beter weet.

Dunning Kruger laat groeten
Ik mag alles voor mezelf weten dat is geen arrogantie maar een mensenrecht , jij die denkt dat je mag kiezen voor mij welke weg ik in moet slaan is arrogant . Ik kies mijn eigen weg .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 20:51:35 #80
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172793148


THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172793196
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik mag alles voor mezelf weten dat is geen arrogantie maar een mensenrecht , jij die denkt dat je mag kiezen voor mij welke weg ik in moet slaan is arrogant . Ik kies mijn eigen weg .
Nee, dat doe je juist niet.
Dat is de grap van dit alles.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 20:54:51 #82
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172793235
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:51 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Precies wat ik dacht. Niet werken. Geld en voedsel en alles moet maar aan komen waaien? :?
  zondag 30 juli 2017 @ 21:02:34 #83
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172793435
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, dat doe je juist niet.
Dat is de grap van dit alles.
De grap is dat alleen ik dat kan beoordelen en jij geen sec .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172793478
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:02 schreef Summers het volgende:

[..]

De grap is dat alleen ik dat kan beoordelen en jij geen sec .
En het hilarische is dat je dat ook nog echt gelooft. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 21:05:06 #85
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172793515
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht. Niet werken. Geld en voedsel en alles moet maar aan komen waaien? :?
Dat vul je zelf in voor mij plus ik zie dat nergens terug .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 21:05:35 #86
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172793526
Jezus mensen, het lijkt hier de afgelopen tijd wel een kleuterklasje...
  zondag 30 juli 2017 @ 21:05:52 #87
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172793533
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat vul je zelf in voor mij plus ik zie dat nergens terug .
Hoe.wordt.dat plaatje over werken dan bedoeld volgens jou?
  zondag 30 juli 2017 @ 21:06:00 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172793536
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

En het hilarische is dat je dat ook nog echt gelooft. ..
Dat is het enige ingrediënt dat je nodig hebt om je eigen weg te kiezen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 21:07:33 #89
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172793576
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:26 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is alleen wel een snoeiharde moordenaar.
1 + 1 = blauw
  zondag 30 juli 2017 @ 21:10:18 #90
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172793650
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe.wordt.dat plaatje over werken dan bedoeld volgens jou?
Werkers die zich organiseren om voor hun rechten op te komen , nergens word gezegt dat ze allemaal dan niet meer werken . Werken onder betere omstandigheden . Meer rechtvaardigheid en waardigheid . Niemand meer werken gaat nooit werken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172793747
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Werkers die zich organiseren om voor hun rechten op te komen , nergens word gezegt dat ze allemaal dan niet meer werken . Werken onder betere omstandigheden . Meer rechtvaardigheid en waardigheid . Niemand meer werken gaat nooit werken .
De grap is dat degene in het eerste plaatje zelf het contract getekend lijkt te hebben. :')
  zondag 30 juli 2017 @ 21:15:28 #92
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172793785
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Werkers die zich organiseren om voor hun rechten op te komen , nergens word gezegt dat ze allemaal dan niet meer werken . Werken onder betere omstandigheden . Meer rechtvaardigheid en waardigheid . Niemand meer werken gaat nooit werken .
Je kent het bestaan van vakbonden, OR etc?
  zondag 30 juli 2017 @ 21:20:11 #93
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172793921
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172794156
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:14 schreef illusions het volgende:

[..]

De grap is dat degene in het eerste plaatje zelf het contract getekend lijkt te hebben. :')
Precies, en nog geen 3 dagen later gaat hij er tegen in opstand. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172794204
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is het enige ingrediënt dat je nodig hebt om je eigen weg te kiezen .
Nee, dat is onvoldoende om je eigen weg te kunnen kiezen.
Nu heb je enkel de illusie dat je een eigen weg hebt gekozen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172794256
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je kent het bestaan van vakbonden, OR etc?
Precies, en daardoor zijn de omstandigheden anno nu een heel stuk beter dan hiervoor.
De meme is overigens tegenovergesteld bedoeld, maar dat heeft Summers niet in de gaten. .
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 21:37:17 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_172794414
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik mag alles voor mezelf weten dat is geen arrogantie maar een mensenrecht , jij die denkt dat je mag kiezen voor mij welke weg ik in moet slaan is arrogant . Ik kies mijn eigen weg .
Jij loopt op het pad van anderen. Besef je dat niet? In die plaatjes zit niets van jezelf.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:38:41 #98
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172794473
  zondag 30 juli 2017 @ 22:16:44 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172795541
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies, en daardoor zijn de omstandigheden anno nu een heel stuk beter dan hiervoor.
De meme is overigens tegenovergesteld bedoeld, maar dat heeft Summers niet in de gaten. .
Vroeger was alles beter, als je medewerker niet hard genoeg werkte kon je m tenminste nog 20 zweepslagen geven.
Tegenwoordig word daar heel moeilijk over gedaan. }:|
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 30 juli 2017 @ 22:17:23 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172795564
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:38 schreef ChrisCarter het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 30 juli 2017 @ 22:26:27 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172795813
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

24/7 domme plaatjes opzoeken op fb is.....?
Fb is een platform.

Kennelijk zijn er tekenaars die wel verder kijken dan jullie doen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 30 juli 2017 @ 22:31:24 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172795953
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Fb is een platform.

Kennelijk zijn er tekenaars die wel verder kijken dan jullie doen
FB is social media, plus als echte BNW-er wil je niet op facebook.

Mijn moeder, Rob DenBleyker, Kris Wilson, DaveElfatrick en Matt Melvin en natuurlijk Stan Lee zijn een grote inspiratie voor mij qua tekenaars :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 30 juli 2017 @ 22:33:59 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172796028
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij loopt op het pad van anderen. Besef je dat niet? In die plaatjes zit niets van jezelf.
Mensen die hun eigen pad kiezen trekken zich er niks van aan of andere mensen vinden dat ze op het juiste pad lopen en die laten zich leiden door hun eigen hart en geweten en niet door andere meningen . Meningen die mede gevormd zijn door het systeem en binnen een gewenste denkkader . Die denkkader is een illusie en mensen beginnen de illusie te zien en voorbij die illusie te denken .
De mensheid is niet gek geworden maar aan het veranderen en dat betekend ook andere paden kiezen en het oude loslaten . Ik heb het slechts eerder losgelaten en ga mee met de verandering .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172796131
:Z :Z :Z

zelfde liedje
  zondag 30 juli 2017 @ 22:47:05 #105
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172796348
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 22:48:56 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172796401
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen die hun eigen pad kiezen trekken zich er niks van aan of andere mensen vinden dat ze op het juiste pad lopen en die laten zich leiden door hun eigen hart en geweten en niet door andere meningen . Meningen die mede gevormd zijn door het systeem en binnen een gewenste denkkader . Die denkkader is een illusie en mensen beginnen de illusie te zien en voorbij die illusie te denken .
De mensheid is niet gek geworden maar aan het veranderen en dat betekend ook andere paden kiezen en het oude loslaten . Ik heb het slechts eerder losgelaten en ga mee met de verandering .
Leuk zoiets maar je moet nog steeds werken en rekeningen betalen.
Ook al denk je er anders over.

Werk je uberhaupt of heb je een sponsor contract met de overheid?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 30 juli 2017 @ 22:52:18 #107
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172796468
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172796541
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen die hun eigen pad kiezen trekken zich er niks van aan of andere mensen vinden dat ze op het juiste pad lopen en die laten zich leiden door hun eigen hart en geweten en niet door andere meningen .
Toch post je hier uitsluitend meningen van anderen en ontwijk je elke vraag over je eigen standpunt
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 23:00:33 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172796623
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 30 juli 2017 @ 23:03:39 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172796679
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 juli 2017 @ 23:05:52 #111
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172796728
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toch post je hier uitsluitend meningen van anderen en ontwijk je elke vraag over je eigen standpunt
plaatjes quotes en strips zijn meestal van anderen en die worden op alle social media gepost en gedeeld wereldwijd . Welkom in 2017 het internet tijdperk waar je nieuwe ideeen hoort en andere invalshoeken dan die je zelf hebt . Waar andere mensen verder denken dan je eigen comfortzone en wereldbeeld en waar je tegen je eigen beperkingen in je denken aan kan lopen . Waar je uitgedaagt word de wereld groter te bekijken dan je gisteren deed .



[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 30-07-2017 23:21:01 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172797435
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 23:05 schreef Summers het volgende:

[..]

plaatjes quotes en strips zijn meestal van anderen en die worden op alle social media gepost en gedeeld wereldwijd . Welkom in 2017 het internet tijdperk waar je nieuwe ideeen hoort en andere invalshoeken dan die je zelf hebt . Waar andere mensen verder denken dan je eigen comfortzone en wereldbeeld en waar je tegen je eigen beperkingen in je denken aan kan lopen . Waar je uitgedaagt word de wereld groter te bekijken dan je gisteren deed .

Tja, dat is niet wat je laat zien in de memes die je plaatst.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 30 juli 2017 @ 23:55:51 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172797613




[ Bericht 33% gewijzigd door Summers op 31-07-2017 00:11:12 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 00:17:35 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172797934




[ Bericht 34% gewijzigd door Summers op 31-07-2017 00:24:48 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 00:39:53 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172798254
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 23:05 schreef Summers het volgende:

[..]

plaatjes quotes en strips zijn meestal van anderen en die worden op alle social media gepost en gedeeld wereldwijd . Welkom in 2017 het internet tijdperk waar je nieuwe ideeen hoort en andere invalshoeken dan die je zelf hebt . Waar andere mensen verder denken dan je eigen comfortzone en wereldbeeld en waar je tegen je eigen beperkingen in je denken aan kan lopen . Waar je uitgedaagt word de wereld groter te bekijken dan je gisteren deed .

[ afbeelding ]
Hoe is dat eigenlijk nog anders dan dit?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 31 juli 2017 @ 00:55:52 #116
39237 crew  H_T
2733
pi_172798463
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 23:05 schreef Summers het volgende:

[..]

plaatjes quotes en strips zijn meestal van anderen en die worden op alle social media gepost en gedeeld wereldwijd . Welkom in 2017 het internet tijdperk waar je nieuwe ideeen hoort en andere invalshoeken dan die je zelf hebt . Waar andere mensen verder denken dan je eigen comfortzone en wereldbeeld en waar je tegen je eigen beperkingen in je denken aan kan lopen . Waar je uitgedaagt word de wereld groter te bekijken dan je gisteren deed .

[ afbeelding ]
Zelf zou ik graag willen weten waarom je juist de plaatjes post die je post. Die uitleg wordt wel eens gevraagd, maar heb ik tot nu toe nauwelijks voorbij zien komen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_172798477
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172798528
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zelf zou ik graag willen weten waarom je juist de plaatjes post die je post. Die uitleg wordt wel eens gevraagd, maar heb ik tot nu toe nauwelijks voorbij zien komen.
Ze worden willekeurig geplaatst.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 31 juli 2017 @ 01:15:19 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172798693
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zelf zou ik graag willen weten waarom je juist de plaatjes post die je post. Die uitleg wordt wel eens gevraagd, maar heb ik tot nu toe nauwelijks voorbij zien komen.
Dezelfde reden die iedereen heeft die spreken mij aan en die boodschap wil ik delen en horen bij mijn wereldbeeld . Ik deel al 6 jaar dit soort plaatjes op fok en plotseling in 2017 worden mensen hatelijk en bestaan er inene foute plaatjes in plaats van dat iedereen zijn eigen smaak heeft . Kom jij alleen in bnw mijn soort plaatjes tegen dan ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172799503
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 01:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Dezelfde reden die iedereen heeft die spreken mij aan en die boodschap wil ik delen en horen bij mijn wereldbeeld .
Maar er zit totaal geen lijn in en ze corresponderen niet met wat je zelf schrijft.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 31 juli 2017 @ 04:32:43 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172799703
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 04:34:33 #122
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172799706
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 04:47:26 #123
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172799721
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172799735
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 04:32 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft niks met BNW te maken. Meer met Batman. :D
  maandag 31 juli 2017 @ 05:11:36 #125
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172799739
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 05:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Heeft niks met BNW te maken. Meer met Batman. :D
:?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172799742
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 05:11 schreef Summers het volgende:

[..]

:?
Het is de verbeeltenis van een quote die Michael Caine over The Joker zei.
  maandag 31 juli 2017 @ 05:17:47 #127
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172799744
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 05:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is de verbeeltenis van een quote die Michael Caine over The Joker zei.
het is ook een mooie verbeeltenis van de apatische staat waarin mensen zijn gevormd door het systeem en toekijken hoe de wereld vernietigt word terwijl ze achterover leunen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172799752
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 05:17 schreef Summers het volgende:

[..]

het is ook een mooie verbeeltenis van de apatische staat waarin mensen zijn gevormd door het systeem en toekijken hoe de wereld vernietigt word terwijl ze achterover leunen .
Toch gaat de afbeelding over iemand die bewust wil toekijken, maar goed. Wat doe jij allemaal dan om dat vuurtje te blussen?

[ Bericht 1% gewijzigd door illusions op 31-07-2017 05:35:42 ]
  maandag 31 juli 2017 @ 07:13:06 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172800056
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 01:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Dezelfde reden die iedereen heeft die spreken mij aan en die boodschap wil ik delen en horen bij mijn wereldbeeld . Ik deel al 6 jaar dit soort plaatjes op fok en plotseling in 2017 worden mensen hatelijk en bestaan er inene foute plaatjes in plaats van dat iedereen zijn eigen smaak heeft . Kom jij alleen in bnw mijn soort plaatjes tegen dan ?
politieke correctheid is aangetrokken.

[ Bericht 5% gewijzigd door ChrisCarter op 31-07-2017 07:17:20 (Laster) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 31 juli 2017 @ 09:19:06 #130
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172800980
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 31 juli 2017 @ 09:25:33 #131
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172801061
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 09:19 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vergelijking _O-

Dit is niet eens meer appels met peren vergelijken, dit is appels met spijkers vergelijken :')
pi_172801080
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 09:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Deze vergelijking _O-

Dit is niet eens meer appels met peren vergelijken, dit is appels met spijkers vergelijken :')
Ja, gewoon te erg dit...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 11:01:37 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_172802809
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 01:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Dezelfde reden die iedereen heeft die spreken mij aan en die boodschap wil ik delen en horen bij mijn wereldbeeld . Ik deel al 6 jaar dit soort plaatjes op fok en plotseling in 2017 worden mensen hatelijk en bestaan er inene foute plaatjes in plaats van dat iedereen zijn eigen smaak heeft . Kom jij alleen in bnw mijn soort plaatjes tegen dan ?
Ik denk dat het komt omdat je categorisch weigert je eigen mening te geven. Daar ben ik best benieuwd naar.
  maandag 31 juli 2017 @ 11:15:49 #134
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172803018
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt omdat je categorisch weigert je eigen mening te geven. Daar ben ik best benieuwd naar.
Memes die bedoeld zijn om andere mensen aan het denken te zetten en niet om mensen te vertellen wat ze eruit moeten halen . Jij zou ze niet kiezen dus jij deelt die mening niet . Ik kies ze wel omdat ik die mening deel . Elk ander idee van hoe men de ideaal mens voorstelt moet dat zelf in praktijk brengen om dat in de realiteit terug te zien . Ik houd me bij mijn eigen idee en hoe ik zou moeten zijn en op welke wijze en er is niemand die mij van mijn pad kan laten afwijken of mij kan vertellen hoe ik moet lopen .
Alleen maar vragen stellen is ook geen eigen mening geven en de meest passieve vorm in de interactie met anderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 11:26:08 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172803201
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 11:27:57 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172803237
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:15 schreef Summers het volgende:

Alleen maar vragen stellen is ook geen eigen mening geven en de meest passieve vorm in de interactie met anderen .
What a stupid load of bullcrap.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 31 juli 2017 @ 11:39:45 #137
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172803456
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 11:41:35 #138
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172803498
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 11:42:59 #139
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172803532
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 11:48:23 #140
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172803648
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 11:51:08 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172803710
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 11:54:36 #142
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172803801
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 11:56:18 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172803841
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 12:02:42 #144
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172803997
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 31 juli 2017 @ 12:05:13 #145
39237 crew  H_T
2733
pi_172804047
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:41 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
"Het huis staat in brand!"
-Oh shit, wat moeten we doen?
"Iedereen moet zichzelf bewust worden dat het huis in brand staat. Als de mens dat voor elkaar heeft, zijn we vrij van de mentale slavernij dat we in huizen moeten wonen van de elite. En daaran hoeven we geen belasting meer te betalen over het huis dat er niet meer is, en zijn we vrij!"
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 31 juli 2017 @ 12:14:36 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172804245
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 09:19 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
kan me niet voorstellen dat dit een oorspronkelijke post is van de loesje groep!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 31 juli 2017 @ 12:16:18 #147
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172804282
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:56 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen op een paar mensen met een geboorte afwijking heeft ooit al eens gestaan, dus het is allemaal al voorbij *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 31 juli 2017 @ 12:18:32 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172804325
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:39 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, gooi je TV nu van je balkon af, maak er even een filmpje van dan.
Btw doe dat ook even met je pc laptop als je dan toch bezig bent, je zit een beetje vastgeroest op het internet! ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 31 juli 2017 @ 13:28:53 #149
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_172805734
  maandag 31 juli 2017 @ 14:02:07 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172806352
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 15:06:41 #152
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172807479
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 16:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat grenzeloos is aardig beperkt en narrowminded
Ach, het kan nog erger. Zoals wanneer ik bijvoorbeeld naturalnews zou lezen én geloven!
1 + 1 = blauw
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 16:55:06 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_172809687
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:51 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas is dit in deze tijd allemaal nodig om te trachten de veiligheid van bezoekers te waarborgen.
pi_172810757
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:02 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij dan je geld maar ;)
Wedden dat je dat niet doet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 31 juli 2017 @ 17:52:52 #155
39237 crew  H_T
2733
pi_172810988
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:42 schreef Wantie het volgende:

[..]

Geef mij dan je geld maar ;)
Wedden dat je dat niet doet?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 31 juli 2017 @ 17:54:43 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172811034
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Helaas is dit in deze tijd allemaal nodig om te trachten de veiligheid van bezoekers te waarborgen.
Alle verlies van vrijheden tot aan genocide toe word altijd gebracht onder de noemer van veiligheid van de burgers . Ik geloof die schurken niet meer en ik vertrouw ze ook niet meer en het was gewoon een vorm van religie waar je in kan stoppen met te geloven als je erachter komt dat het alleen maar leugens waren . Done



[ Bericht 14% gewijzigd door Summers op 31-07-2017 18:03:17 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 18:09:22 #157
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172811392
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 09:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Deze vergelijking _O-

Dit is niet eens meer appels met peren vergelijken, dit is appels met spijkers vergelijken :')
Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding.’
Hippocrates

Nooit van gehoord zeker.
Ook nog nooit van vitamine c
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 31 juli 2017 @ 18:13:06 #158
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172811488
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding.’
Hippocrates

Nooit van gehoord zeker.
Ook nog nooit van vitamine c
Het gaat erom dat jij voedingsmiddelen qua productie gaat vergelijken met een medicijn qua productie. Kijk alleen al naar de grondstoffen die voor elk nodig zijn en dan snap je hopelijk waarom het een vergelijking van niks is.

Het is alsof je zou zeggen:

Een fiets is goed voor het milieu, waarom zijn auto's dan niet goed voor het milieu?
pi_172812232
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Alle verlies van vrijheden tot aan genocide toe word altijd gebracht onder de noemer van veiligheid van de burgers . Ik geloof die schurken niet meer en ik vertrouw ze ook niet meer en het was gewoon een vorm van religie waar je in kan stoppen met te geloven als je erachter komt dat het alleen maar leugens waren . Done

Mja, parkregels om overlast te beperken vergelijken met genocide gaat nogal ver.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172812253
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding.’
Hippocrates

Nooit van gehoord zeker.
Ook nog nooit van vitamine c
Ook weer een lege reactie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 20:43:33 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_172815578
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Alle verlies van vrijheden tot aan genocide toe word altijd gebracht onder de noemer van veiligheid van de burgers . Ik geloof die schurken niet meer en ik vertrouw ze ook niet meer en het was gewoon een vorm van religie waar je in kan stoppen met te geloven als je erachter komt dat het alleen maar leugens waren . Done

[ afbeelding ]
Heb je de aanslagen van de laatste jaren gemist? Als er helemaal geen regels zijn ter bescherming van burgers krijgen ze daar-terecht-kritiek op.
En om genocide erbij te slepen is zó misplaatst.
  maandag 31 juli 2017 @ 20:54:47 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172815870
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding.’
Hippocrates

Nooit van gehoord zeker.
Ook nog nooit van vitamine c
Dus??? als ik jou been op 26 plaatsen breek en verbrijzel, en jij vreet vitamine c tabletjes is het zo over?
of werkt het alleen bij ziektes?

[ Bericht 2% gewijzigd door theguyver op 31-07-2017 21:01:39 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 31 juli 2017 @ 21:15:19 #163
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172816450
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je de aanslagen van de laatste jaren gemist? Als er helemaal geen regels zijn ter bescherming van burgers krijgen ze daar-terecht-kritiek op.
En om genocide erbij te slepen is zó misplaatst.
Al die nepaanslagen van de afgelopen jaren heb ik niet gemist , gelukkig heb ik wel alle emoties gemist door nooit meer op goed vertrouwen iets voor waar aan te nemen van de msm . Zeer verhelderend van een afstand wat een emotionele rollercoaster mensen doorgaan door die aanslagen te geloven en hoe het ze in angst houd en hoe dat gevolgen heeft op beslissingen lang daarna . Elke beslissing op basis van angst is de onzichtbare invloed van het systeem op mensen hun denken . AM overheid kan ik niet los van hun ergste misdaden zien , het is dezelfde bron .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 21:46:18 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172817440
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172817509
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Al die nepaanslagen van de afgelopen jaren heb ik niet gemist , gelukkig heb ik wel alle emoties gemist door nooit meer op goed vertrouwen iets voor waar aan te nemen van de msm . Zeer verhelderend van een afstand wat een emotionele rollercoaster mensen doorgaan door die aanslagen te geloven en hoe het ze in angst houd en hoe dat gevolgen heeft op beslissingen lang daarna . Elke beslissing op basis van angst is de onzichtbare invloed van het systeem op mensen hun denken . AM overheid kan ik niet los van hun ergste misdaden zien , het is dezelfde bron .
Daaruit blijkt dat je jezelf uit angst afsluit van de werkelijkheid
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 31 juli 2017 @ 21:59:02 #166
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172817737
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je de aanslagen van de laatste jaren gemist? Als er helemaal geen regels zijn ter bescherming van burgers krijgen ze daar-terecht-kritiek op.
En om genocide erbij te slepen is zó misplaatst.
die aanslagen zijn geregiseerd, gefinancieerd en gefacaliteerd door rutte, draghi en merkel.

P-R-S onbekend voor je
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 31 juli 2017 @ 22:03:46 #167
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172817879
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daaruit blijkt dat je jezelf uit angst afsluit van de werkelijkheid
-edit, niet schelden-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 31-07-2017 22:11:27 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172818272
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

die aanslagen zijn geregiseerd, gefinancieerd en gefacaliteerd door rutte, draghi en merkel.

Je blijft een grote fantasie hebben
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 31 juli 2017 @ 22:24:55 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172818452
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Al die nepaanslagen van de afgelopen jaren heb ik niet gemist , gelukkig heb ik wel alle emoties gemist door nooit meer op goed vertrouwen iets voor waar aan te nemen van de msm . Zeer verhelderend van een afstand wat een emotionele rollercoaster mensen doorgaan door die aanslagen te geloven en hoe het ze in angst houd en hoe dat gevolgen heeft op beslissingen lang daarna . Elke beslissing op basis van angst is de onzichtbare invloed van het systeem op mensen hun denken . AM overheid kan ik niet los van hun ergste misdaden zien , het is dezelfde bron .
Nou ik pis in mijn broek!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 31 juli 2017 @ 22:55:30 #170
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172819350
.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 31 juli 2017 @ 23:07:12 #171
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172819686




[ Bericht 44% gewijzigd door Summers op 31-07-2017 23:18:13 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:11:09 #172
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172823159
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:55 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ].
Aldus een plaatje van Facebook; een verzamelplek voor 1 miljard schapen mensen die hun hele privacy opgeven voor een tijdlijn vol plaatjes. :)

Ik heb geen facebook en twitter; mijn data moeten ze wat meer moeite voor doen ;)
pi_172823344
De grootste manipulatie van je wereldbeeld ooit, Facebook, als bron gebruiken voor al je wijsheden. _O_

En dan academici en andere onderzoekers denigrerend te woord staan als ze vragen stellen. _O_
pi_172824544
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:28 schreef Typisch het volgende:
De grootste manipulatie van je wereldbeeld ooit, Facebook, als bron gebruiken voor al je wijsheden. _O_

Maar gaat wel haar eigen weg ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172824555
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar gaat wel haar eigen weg ;)
Samen met de miljarden andere gebruikers van dat medium. :D
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:23:47 #176
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172824955
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:28 schreef Typisch het volgende:
De grootste manipulatie van je wereldbeeld ooit, Facebook, als bron gebruiken voor al je wijsheden. _O_

En dan academici en andere onderzoekers denigrerend te woord staan als ze vragen stellen. _O_
Het is ouderwets om mensen op hun status te beoordelen . (welkom in de 21ste eeuw)
Tegenwoordig word je gewoon beoordeeld in de realiteit en op je gedrag en op het denken wat je daadwerkelijk laat zien bij een onderwerp en je kan je dus niet achter status verschuilen .

Kritisch nadenken rolt dus niet automatisch uit een persoon met status maar is een keuze die iemand elk moment wel of niet wenst te maken bij elk onderwerp . Een academici of wetenschapper is net zo goed misleid opgegroeid in de matrix en kan net als alle andere leden van het voetvolk in de valkuil zijn gestapt om van kleins af aan geindoctrineerd te zijn .

Zolang jij niet de moed hebt om je eigen wereldbeeld kritisch te bekijken en te controleren kan je ook niet zeker weten of andere mensen ongelijk hebben als ze zeggen dat de realiteit anders is dan opgediend door het systeem .
Helaas vinden mensen zichzelf zo slim en zijn er zo van overtuigt dat ze zelf in de waarheid zijn opgegroeid dat ze het niet eens willen controleren . Daar kies je dan zelf voor ook al weet je verstandelijk dat iedereen dat zou moeten doen inclusief jezelf .
Jij hebt het blijkbaar nog niet gedaan en blijft steken in het vragen stellen aan anderen om hun wereldbeeld te controleren .
Als je mijn respect wilt voor je intelligentie dan moet je de moed hebben om alle vragen aan jezelf te stellen en je eigen wereldbeeld en kennis te controleren .
Dat rolt niet uit status maar uit moed , de bereidheid om je ego opzij te kunnen zetten . De bereidheid om afstand te nemen van alles wat je al kent om het een keer van een afstand te bekijken . Eerder ga je niet zien dat alles een illusie was . Wanneer je dat inziet rol ik de rode loper voor je uit en prijs ik je intelligentie de hemel in en tot die tijd ben je te druk met ego en met maar half kritisch zijn omdat je het belangrijkste deel overslaat . Je eigen wereldbeeld .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172824974
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is ouderwets om mensen op hun status te beoordelen . (welkom in de 21ste eeuw)
Tegenwoordig word je gewoon beoordeeld in de realiteit en op je gedrag en op het denken wat je daadwerkelijk laat zien bij een onderwerp en je kan je dus niet achter status verschuilen .

Kritisch nadenken rolt dus niet automatisch uit een persoon met status maar is een keuze die iemand elk moment wel of niet wenst te maken bij elk onderwerp . Een academici of wetenschapper is net zo goed misleid opgegroeid in de matrix en kan net als alle andere leden van het voetvolk in de valkuil zijn gestapt om van kleins af aan geindoctrineerd te zijn .

Zolang jij niet de moed hebt om je eigen wereldbeeld kritisch te bekijken en te controleren kan je ook niet zeker weten of andere mensen ongelijk hebben als ze zeggen dat de realiteit anders is dan opgediend door het systeem .
Helaas vinden mensen zichzelf zo slim en zijn er zo van overtuigt dat ze zelf in de waarheid zijn opgegroeid dat ze het niet eens willen controleren . Daar kies je dan zelf voor ook al weet je verstandelijk dat iedereen dat zou moeten doen inclusief jezelf .
Jij hebt het blijkbaar nog niet gedaan en blijft steken in het vragen stellen aan anderen om hun wereldbeeld te controleren .
Als je mijn respect wilt voor je intelligentie dan moet je de moed hebben om alle vragen aan jezelf te stellen en je eigen wereldbeeld en kennis te controleren .
Dat rolt niet uit status maar uit moed , de bereidheid om je ego opzij te kunnen zetten . De bereidheid om afstand te nemen van alles wat je al kent om het een keer van een afstand te bekijken . Eerder ga je niet zien dat alles een illusie was . Wanneer je dat inziet rol ik de rode loper voor je uit en prijs ik je intelligentie de hemel in en tot die tijd ben je te druk met ego en met maar half kritisch zijn omdat je het belangrijkste deel overslaat . Je eigen wereldbeeld .

[ afbeelding ]
Wie zegt dat ik dat niet doe? :o
pi_172825137
Weer een heel onzinverhaal over kritisch denken terwijl ze schaapachtig allemaal plaatjes over neemt. Wat een illusies heeft dat kind. :D
Conscience do cost.
pi_172825246
Ja, dat is het probleem, de kloof tussen haarzelf en de teksten en plaatjes die ze post.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:51:34 #180
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172825501
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet doe? :o
Omdat je het antwoord niet hebt gevonden , dan heb je het ook niet echt gedaan . Zoek het antwoord die op de bodem ligt van the rabbit hole . Als je mij dat antwoord kan geven ben je er echt geweest en zal ik je elke dag eren ^O^ .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:53:00 #181
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172825527
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172825547
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Zoek het antwoord die op de bodem ligt van the rabbit hole .
_O-

Dit is nog erger dan zo'n nagesynchroniseerde Disney kinderserie ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172825568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Omdat je het antwoord niet hebt gevonden , dan heb je het ook niet echt gedaan . Zoek het antwoord die op de bodem ligt van the rabbit hole . Als je mij dat antwoord kan geven ben je er echt geweest en zal ik je elke dag eren ^O^ .
:D
pi_172825611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:53 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. En jij wordt keihard geplayed door die information control. Wake up :D
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:00:30 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_172825653
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Omdat je het antwoord niet hebt gevonden , dan heb je het ook niet echt gedaan . Zoek het antwoord die op de bodem ligt van the rabbit hole . Als je mij dat antwoord kan geven ben je er echt geweest en zal ik je elke dag eren ^O^ .
Alice in Wonderland.
En mensen eren hou je toch niet van?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:02:26 #186
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172825684
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172825749
Oh sorry, ik dacht dit het BNW strips en plaatjes topic was! Blijkbaar ben ik op facebook terecht gekomen, dit moet wel een complot zijn. :o
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:08:12 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_172825783
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:06 schreef BroesWillems het volgende:
Oh sorry, ik dacht dit het BNW strips en plaatjes topic was! Blijkbaar ben ik op facebook terecht gekomen, dit moet wel een complot zijn. :o
Heb je je goede bril wel op?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:22:01 #189
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172826019
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172826100
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:06 schreef BroesWillems het volgende:
Oh sorry, ik dacht dit het BNW strips en plaatjes topic was! Blijkbaar ben ik op facebook terecht gekomen, dit moet wel een complot zijn. :o
Klopt, zie de BNW zijde van mijn afbeelding
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:31:17 #191
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172827648
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172827708
Free copy-pasters*
Conscience do cost.
pi_172827731
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:31 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:36:53 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172827773
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:39:11 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172827825
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172827880
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:39 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172827890
Educate yourself betekent uiteraard niet als een zombie alles van internet overnemen wat in je straatje past.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:44:11 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172827931
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:36 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:45:43 #199
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172827953
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172828243
Al die leugens van de staat die ik heb geleerd tijdens wiskunde, latijn, natuurkunde en Engels!
Conscience do cost.
pi_172828272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:58 schreef ems. het volgende:
Al die leugens van de staat die ik heb geleerd tijdens wiskunde, latijn, natuurkunde en Engels!
Zijn vooral laag opgeleiden die kritiek hebben op het onderwijs.
Die kregen geen wiskunde, Latijn, etc...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:02:04 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172828315
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zijn vooral laag opgeleiden die kritiek hebben op het onderwijs.
Die kregen geen wiskunde, Latijn, etc...
Eh latijn?
Ik had Frans en Duits!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172828317
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:58 schreef ems. het volgende:
Al die leugens van de staat die ik heb geleerd tijdens wiskunde, latijn, natuurkunde en Engels!
Meeste scholen in de VS zijn privaat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172828407
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:53:59 #205
39237 crew  H_T
2733
pi_172829447
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:58 schreef ems. het volgende:
Al die leugens van de staat die ik heb geleerd tijdens wiskunde, latijn, natuurkunde en Engels!
Op basis van wat ze je leren bij wiskunde en economie wordt anders mooi wel bepaald hoeveel belasting je moet betalen! En wie heeft daar voordeel bij? Nou?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_172830497
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is ouderwets om mensen op hun status te beoordelen . (welkom in de 21ste eeuw)
Tegenwoordig word je gewoon beoordeeld in de realiteit en op je gedrag en op het denken wat je daadwerkelijk laat zien bij een onderwerp en je kan je dus niet achter status verschuilen .

Kritisch nadenken rolt dus niet automatisch uit een persoon met status maar is een keuze die iemand elk moment wel of niet wenst te maken bij elk onderwerp . Een academici of wetenschapper is net zo goed misleid opgegroeid in de matrix en kan net als alle andere leden van het voetvolk in de valkuil zijn gestapt om van kleins af aan geindoctrineerd te zijn .

Zolang jij niet de moed hebt om je eigen wereldbeeld kritisch te bekijken en te controleren kan je ook niet zeker weten of andere mensen ongelijk hebben als ze zeggen dat de realiteit anders is dan opgediend door het systeem .
Helaas vinden mensen zichzelf zo slim en zijn er zo van overtuigt dat ze zelf in de waarheid zijn opgegroeid dat ze het niet eens willen controleren . Daar kies je dan zelf voor ook al weet je verstandelijk dat iedereen dat zou moeten doen inclusief jezelf .
Jij hebt het blijkbaar nog niet gedaan en blijft steken in het vragen stellen aan anderen om hun wereldbeeld te controleren .
Als je mijn respect wilt voor je intelligentie dan moet je de moed hebben om alle vragen aan jezelf te stellen en je eigen wereldbeeld en kennis te controleren .
Dat rolt niet uit status maar uit moed , de bereidheid om je ego opzij te kunnen zetten . De bereidheid om afstand te nemen van alles wat je al kent om het een keer van een afstand te bekijken . Eerder ga je niet zien dat alles een illusie was . Wanneer je dat inziet rol ik de rode loper voor je uit en prijs ik je intelligentie de hemel in en tot die tijd ben je te druk met ego en met maar half kritisch zijn omdat je het belangrijkste deel overslaat . Je eigen wereldbeeld .

[ afbeelding ]
Ik waardeer je Jeanne d'Arc instelling maar guttegut wat ben je naïef. Als dit je ogen open doen is, hou ze dan maar lekker dicht. Beetje jammer van die Joker-quote, een quote over de Joker herken je niet, en nu plaats je er één die niets met de beste man te maken heeft, niet eerlijk voor die vent.
pi_172831082
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Op basis van wat ze je leren bij wiskunde en economie wordt anders mooi wel bepaald hoeveel belasting je moet betalen! En wie heeft daar voordeel bij? Nou?
Mja, je kunt de massa beter niet leren rekenen, want dan hebben ze ook niet goed door hoeveel belastingen ze eigenlijk betalen. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172833184
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172833489
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172833664
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:34:24 #211
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172834195




[ Bericht 23% gewijzigd door Summers op 01-08-2017 17:43:08 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172834680
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:52:03 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_172838462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:00 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ;)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:11:35 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172838988


Yes we hebben Jaden Smith niveau bereikt *O*

07/17/2012 - I Watch Twilight Every Night

10/29/2012 - I Will Always Give You The Truth I Will Never Lie To You In My music If You Cant Handle My Feelings And Emotions Please Unfollow Me

12/14/2012 - Once You Go In You Always Come Out Alive

12/16/2012 - I Only Apply To The Sixth Amendment

12/21/2012 - Dying Is MainStream #MONEY

12/29/2012 - Ill Never Forget The Blogs That Believed In Me Since The Begging.

01/01/2013 - People Tell Me To Smile I Tell Them The Lack Of Emotion In My Face Doesn't Mean I'm Unhappy

3/10/2013 - Luke. Who Has The Trident

3/10/2013 - Umm Who Has The Floss

03/23/2013 - Most Trees Are Blue

03/24/2013 - You Must Not Know Fashion

04/01/2013 - I Hope It Doesn't Take For Me To Die For You To See What I Do For You

05/01/2013 - How Can Mirrors Be Real If Our Eyes Aren't Real

05/25/2013 - Lately People Call Me Scoop Life

07/09/2013 - "It's Your Birthday" Mateo Said. I Didn't Respond. "Are You Not Excited To Be 15" He Asked. Reading My Book I Uttered "I Turned 15 Long Ago"

08/07/2013 - If A Book Store Never Runs Out Of A Certain Book, Dose That Mean That Nobody Reads It, Or Everybody Reads It

09/05/2013 - People Use To Ask Me What Do You Wanna Be When You Get Older And I Would Say What A Stupid Question The Real Question Is What Am I Right Now

09/09/2013 - All The Rules In This World Were Made By Someone No Smarter Than You. So Make Your Own

09/12/2013 - If Newborn Babies Could Speak They Would Be The Most Intelligent Beings On Planet Earth

09/12/2013 - School Is The Tool To Brainwash The Youth

09/13/2013 - If Everybody In The World Dropped Out Of School We Would Have A Much More Intelligent Society

09/29/2013 - The Great Gatsby Is One Of The Greatest Movies Of All Time, Coachella.

09/19/2013 - Trees Are Never Sad Look At Them Every Once In Awhile They're Quite Beautiful

09/29/2013 - Why Is It Always 3 WHY IS IT ALWAYS 3!!!!!

10/02/2013 - When I Die. Then You Will Realize

10/04/2013 - I Should Just Stop Tweeting, The Human Consciousness Must Raise Before I Speak My Juvenile Philosophy. / Shouts Out To @TIME

10/10/2013 - We Need To Stop Teaching The Youth About The Past And Encourage Them To Change The Future

10/10/2013 - There Is No Nutrients In Our Food Anymore Or In Our Soil OR IN OUR WATER

10/10/2013 - You Would Have To Eat 5 Apples Today To Get The Same Nutritional Value As An Apple From 1950. #Fallow

10/12/2013 - I Encourage You All To Unfollow Me So I Can Be Left With The People Who Actually Appreciate Philosophy And Poetry. / #CoolTapeVol2

01/30/2014 To The Artist Of This Coming Generation And Of The Renaissance. The People That Truly Understand Your Art are The People Who Don't Comment

03/03/2014 - You Think You Get It. YOU DONT YOU DONT YOU DONT!!!!!!!

03/03/2014 - Water In The Eyes And Alcohol In The Eyes Are Pretty Much The Same I Know This From First Hand Experience.

03/05/2014 - People Think A RelationShip Makes You Whole, That It's Two 50%'s Coming Together To Make 100% When It Should Be Two 100%'s Making 200%•••

04/02/2014 - Green White And Blue Make Dreams Come True.

04/23/2014 - Unawareness Is The Only Sin, And If You Were Aware You Would Know.

04/30/2014 - I Scare People Away

04/30/2014 Either I Lie To You Or We Cry Together

05/01/2014 When You Live Your Whole Life In A Prison Freedom Can Be So Dull.

05/10/2014 You Can Discover Everything You Need To Know About Everything By Looking At Your Hands

08/12/14 When The First Animal Went Extinct That Should've Bin A Sign.

9/19/14 I Build Pyramids Constantly

10/7/14 Stop Gossiping Reflect Internally You Will Find Yourself A Neglected Part Of Your Self.

10/22/14 If I Die In My Flannel Will You Write My Poems On Tyler's 5 Panels And Jesusus Sandals This Plane Is Just To Much To Handle.

11/2/14 Every 7 Years Your Body Is Completely Replaced With Entirely New Cells So Just Because You Look The Same Doesn't Mean You Are.

11/2/14 I've Bin Drinking Distilled Water For So Long That When I Drink Normal Water It Feels Like I'm Swallowing Huge Chunks Of Aluminum.

11/2/14 Anyone Born On This Planet Should Have A Planetary Citizenship Enabling Them To Freely Explore There Home

11/3/14 I Don't Want You Guys To Think Because I Was Born In America That I Speak And Abide By English Grammar. I Speak Jaden, Indefinitely.

11/9/14 You Taught Me How To Play The Piano But Have Never Heard Me.

12/12/14 I'm Glad That Our Distance Makes Us Witness Ourselves From A Different Entrance.

12/13/14 I Just Like Showing Pretty Girls A Good Time Weather I'm Physically There Or Not Doesn't Matter.

12/16/14 Don't Worry Bae I'll Talk To You About SpaceTime Over FaceTime.

12/22/14 I Just Scrolled Through My Tweets And "I" Started Laughing.

12/23/14 The Head Of The Sphinx Will Fall Off In The Near Future.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:22:04 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172839261
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172839262
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:34:50 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172839730
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:22 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Ironie, in de film is Jim Carrey het nieuws.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:41:59 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172839994
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172840133
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ironie, in de film is Jim Carrey het nieuws.
Ja, dat is het hilarische aan haar memes. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172840160
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:32:27 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_172841468
quote:
Pijnlijk.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:05:21 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172842455
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172842549
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:14:17 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_172842739
quote:
_O-
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:23:30 #225
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172843066
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172843192
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:46:24 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172843702
quote:
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172843898
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 2 augustus 2017 @ 00:35:58 #229
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172844603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ironie, in de film is Jim Carrey het nieuws.
Dat is het niet.

Bigbrother utopia of iets. Maar nieuws absoluut niet.

Figuranten doen wel al aan product placement.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172844739
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 00:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is het niet.

Bigbrother utopia of iets. Maar nieuws absoluut niet.

Figuranten doen wel al aan product placement.
Dat is het punt niet. :')
pi_172845213
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:02:30 #232
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172846680
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 00:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is het niet.

Bigbrother utopia of iets. Maar nieuws absoluut niet.

Figuranten doen wel al aan product placement.
Dus dat



[ Bericht 18% gewijzigd door Summers op 02-08-2017 09:11:23 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:16:13 #233
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172846844
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:17:11 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172846858
Another day, another stupidity.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:17:22 #235
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172846862
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172846938
quote:
Bullshit, wat is er zo slecht aan school? Je bent vrij om te kiezen wat je leert toch?
quote:
Als men het al 10.000 jaar zo doet, is het dan niet misschien gewoon de aard van 't beestje?
pi_172846946
quote:
_O- _O- _O-
1 + 1 = blauw
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:23:28 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172846968
Zouden dit soort plaatjes nu gewoon gemaakt worden als rechtvaardiging voor niet willen studeren/ werken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:25:28 #239
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172846992
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:25:46 #240
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172846998
quote:
9s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:23 schreef Copycat het volgende:
Zouden dit soort plaatjes nu gewoon gemaakt worden als rechtvaardiging voor niet willen studeren/ werken?
Moet je maar eens kijken naar/zoeken op "soevereine mensen".

Die trekken nagenoeg allemaal een uitkering (want werken is slavernij) maar willen ook geen belasting betalen. Wel de lusten niet de lasten. En zaken als boetes gelden voor hen ook niet want zij zijn nooit akkoord gegaan met het wetboek. Maar wel geld vangen.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:26:38 #241
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172847019
quote:
De uitnodiging om eens een dag mee te lopen staat nog steeds. Gek genoeg weigert iedereen die dit soort uitspraken doet dit.
pi_172847051
quote:
Zo rechtvaardig je je eigen plaatjesdiarree?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:28:48 #243
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172847068
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:31:20 #244
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172847114
quote:
Zolang "investigates" het niveau niet ontstijgt van het napraten van youtubejes (de digitale intellectuele equivalent van honey boo boo) zou ik mezelf niet zo noemen.

Pas als alles kritisch onderzocht wordt geldt deze classificering imho.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:39:13 #245
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172847292
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zolang "investigates" het niveau niet ontstijgt van het napraten van youtubejes (de digitale intellectuele equivalent van honey boo boo) zou ik mezelf niet zo noemen.

Pas als alles kritisch onderzocht wordt geldt deze classificering imho.
Ik classificeer mezelf ^O^ en mensen die denken dat hatelijk doen en mensen het zwijgen proberen op te leggen de waarheid is moeten hoognodig wakker worden uit die main stream conditioning die hun verteld dat ze mensen moeten haten en naar beneden moeten trekken om een ander wereldbeeld . Sorry maar ik zie er niks aantrekkelijks aan om daar op te lijken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:42:40 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172847380
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172847461
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:28 schreef Summers het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:00 schreef Wantie het volgende:

Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:48:30 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172847505


THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:51:04 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172847556
Ik mag denigrerend zijn richting elk wereldbeeld dat het mijne niet is, maar als de rollen worden omgedraaid is het conditionering van de blinde schapen.
Zo'n balk moet pijn doen in je oog.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:52:26 #250
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172847589
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:51 schreef Copycat het volgende:
Ik mag denigrerend zijn richting elk wereldbeeld dat het mijne niet is, maar als de rollen worden omgedraaid is het conditionering van de blinde schapen.
Zo'n balk moet pijn doen in je oog.
Je bent me net voor. Kritiek mag blijkbaar maar van één kant komen... de Absolute Waarheid¤
pi_172847662
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:51 schreef Copycat het volgende:
Ik mag denigrerend zijn richting elk wereldbeeld dat het mijne niet is, maar als de rollen worden omgedraaid is het conditionering van de blinde schapen.
Zo'n balk moet pijn doen in je oog.
Ja, vrijheid gaat maar 1 kant op ;)
Dat merk je ook bij Lambiekje
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:59:59 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172847777
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:51 schreef Copycat het volgende:
Ik mag denigrerend zijn richting elk wereldbeeld dat het mijne niet is, maar als de rollen worden omgedraaid is het conditionering van de blinde schapen.
Zo'n balk moet pijn doen in je oog.
Ik heb geen haat ( want dat is uiteindelijk zelfhaat en zelfvernietiging ) en dus ook geen pijn O+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:02:59 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172847836
Jij bent steeds degene die met extreme emoties als haat strooit.
Denk dat weinigen hier iets of iemand echt haten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172847870
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb geen haat ( want dat is uiteindelijk zelfhaat en zelfvernietiging ) en dus ook geen pijn O+
Enige zelfkennis is je dus vreemd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172847889
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb geen haat ( want dat is uiteindelijk zelfhaat en zelfvernietiging ) en dus ook geen pijn O+
Je praat alsof je de wijsheid in pacht hebt, maar toch denk ik bij jou de hele tijd (om in de vorm van facebookplaatjes te blijven) :

  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:07:54 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172847938
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:
Jij bent steeds degene die met extreme emoties als haat strooit.
Denk dat weinigen hier iets of iemand echt haten.
Mensen naar beneden proberen te trappen met een groep is gewoon laag zinken en je kan er zoveel regenbogen omheen praten maar jullie zetten jezelf voor schut . Toen je 10 was was het niet ok om met een groep iemand aan te vallen en nu men volwassen is al helemaal niet .
Shame on you .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:08:53 #257
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172847958
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:05 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Je praat alsof je de wijsheid in pacht hebt, maar toch denk ik bij jou de hele tijd (om in de vorm van facebookplaatjes te blijven) :

[ afbeelding ]
Ignorance is geen bliss .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:10:40 #258
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172847997
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen naar beneden proberen te trappen met een groep is gewoon laag zinken en je kan er zoveel regenbogen omheen praten maar jullie zetten jezelf voor schut . Toen je 10 was was het niet ok om met een groep iemand aan te vallen en nu men volwassen is al helemaal niet .
Shame on you .
Zolang je een andere mening/kritiek/vragen om uitleg of verdieping ziet als aanval dan valt er niet veel te discussieren/leren...
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:15:26 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172848094
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen naar beneden proberen te trappen met een groep is gewoon laag zinken en je kan er zoveel regenbogen omheen praten maar jullie zetten jezelf voor schut . Toen je 10 was was het niet ok om met een groep iemand aan te vallen en nu men volwassen is al helemaal niet .
Shame on you .
Jij voelt je aangevallen als je kritiek krijgt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172848104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen naar beneden proberen te trappen met een groep is gewoon laag zinken en je kan er zoveel regenbogen omheen praten maar jullie zetten jezelf voor schut . Toen je 10 was was het niet ok om met een groep iemand aan te vallen en nu men volwassen is al helemaal niet .
Shame on you .
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:16:21 #261
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172848109
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij voelt je aangevallen als je kritiek krijgt?
:')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:18:17 #262
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172848148
quote:
Maar vooral zichzelf , dagelijkse dosis poison en dan ben ik dom . _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:18:58 #263
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172848165
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Maar vooral zichzelf , dagelijkse dosis poison en dan ben ik dom . _O-
Niemand noemt je hier dom. Dit bedoel ik dus met kritiek of vragen als aanval zien. Beetje dikkere huid kweken :Y

Want met bijna al je plaatjes noem je anderen namelijk domme schapen maar daar doen anderen ook niet butthurt over.
pi_172848192
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:16 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

:')
Ja dus.
1 + 1 = blauw
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:20:48 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172848210
quote:
Hoe wordt jij in dit land eigenlijk het zwijgen opgelegd?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172848219
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Maar vooral zichzelf , dagelijkse dosis poison en dan ben ik dom . _O-
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:22:22 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172848247
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Niemand noemt je hier dom. Dit bedoel ik dus met kritiek of vragen als aanval zien. Beetje dikkere huid kweken :Y

Want met bijna al je plaatjes noem je anderen namelijk domme schapen maar daar doen anderen ook niet butthurt over.
[quote]1s.gif

het ziet er elke dag uit als butthurt om een plaatje
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:22:39 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172848254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen naar beneden proberen te trappen met een groep is gewoon laag zinken en je kan er zoveel regenbogen omheen praten maar jullie zetten jezelf voor schut . Toen je 10 was was het niet ok om met een groep iemand aan te vallen en nu men volwassen is al helemaal niet .
Shame on you .
Vrijheid om te reageren op domme plaatjes.
Dat jij je aangevallen voelt voor iets wat je post waar geen hol van klopt is geen aanval, dat heet kritiek.
Wie kaatst kan de bal verwachten!
jij mag ook kritiek uiten op commentaar of plaatjes, ben je compleet vrij in.

Jij plaatst plaatjes met een vaak onzinnige of in compleet verkeerde context dan doe je dat toch echt zelf.
of je het nu hier of op facebook post niet iedereen is het eens met je, EN wij zijn gewoon VRIJ om hierop te reageren!

Vind je dat het niet mag, maakt het nog onzinniger, aangezien jij vrijheid als een van de belangrijkste punten ziet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:23:45 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172848276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:16 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

:')
Arme meid, dat maakt het leven er niet makkelijker op.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:23:57 #270
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172848283
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vrijheid om te reageren op domme plaatjes.
Dat jij je aangevallen voelt voor iets wat je post waar geen hol van klopt is geen aanval, dat heet kritiek.
Wie kaatst kan de bal verwachten!
jij mag ook kritiek uiten op commentaar of plaatjes, ben je compleet vrij in.

Jij plaatst plaatjes met een vaak onzinnige of in compleet verkeerde context dan doe je dat toch echt zelf.
of je het nu hier of op facebook post niet iedereen is het eens met je, EN wij zijn gewoon VRIJ om hierop te reageren!

Vind je dat het niet mag, maakt het nog onzinniger, aangezien jij vrijheid als een van de belangrijkste punten ziet!
Iedereen kan het lezen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:24:01 #271
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172848285
quote:
Dezelfde quote waardoor nazi duitsland geen fan meer was van die Jung. /kort feitje tussendoor
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:26:41 #272
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172848363
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:22 schreef Summers het volgende:

[..]

[quote][ afbeelding ]

het ziet er elke dag uit als butthurt om een plaatje
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik vraag me bij bijna elk plaatje gewoon af of je de implicaties ervan echt steunt. Want als je de plaatjes moet geloven word je in dit land standrechtelijk geëxecuteerd als je een andere mening dan vadertje staat hebt.

Ik ben het zeer regelmatig openlijk oneens met die mening van de staat, zeker op het vlak van onderwijsbeleid maar ik leef nog en werk ook gewoon nog. Daarom vraag ik me dat dus af.

Dat heeft niets met butthurt te maken. Eerder een reality check.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:29:54 #273
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172848443
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vrijheid om te reageren op domme plaatjes.
Dat jij je aangevallen voelt voor iets wat je post waar geen hol van klopt is geen aanval, dat heet kritiek.
Wie kaatst kan de bal verwachten!
jij mag ook kritiek uiten op commentaar of plaatjes, ben je compleet vrij in.

Jij plaatst plaatjes met een vaak onzinnige of in compleet verkeerde context dan doe je dat toch echt zelf.
of je het nu hier of op facebook post niet iedereen is het eens met je, EN wij zijn gewoon VRIJ om hierop te reageren!

Vind je dat het niet mag, maakt het nog onzinniger, aangezien jij vrijheid als een van de belangrijkste punten ziet!
zoals ik al zei blijf lekker haten en jezelf elke dag een stukje meer vergiftigen voor een plaatje onder het mom van kritiek . ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:31:47 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172848484
Hilarisch. De kritische geest kan geen kritiek verdragen, maar pakt het direct op als haat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172848501
quote:
Je begrijpt hoop ik wel dat dit plaatje juist sarcastisch bedoeld is tegen iemand als jij?
1 + 1 = blauw
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:34:42 #276
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172848548
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:31 schreef Copycat het volgende:
Hilarisch. De kritische geest kan geen kritiek verdragen, maar pakt het direct op als haat.
In de realiteit zal degene met haat of die het nou ontkent of niet toch de gevolgen moeten dragen .
Karma is a bitch .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172848591
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:29 schreef Summers het volgende:

[..]

zoals ik al zei blijf lekker haten en jezelf elke dag een stukje meer vergiftigen voor een plaatje onder het mom van kritiek . ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172848603
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:34 schreef Summers het volgende:

[..]

In de realiteit zal degene met haat of die het nou ontkent of niet toch de gevolgen moeten dragen .
Karma is a bitch .
Mooie zelfreflectie
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172848645
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:32 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je begrijpt hoop ik wel dat dit plaatje juist sarcastisch bedoeld is tegen iemand als jij?
Nee, dat heeft ze niet door _O-

Dat is ook het hele probleem, ze begrijpt de boodschap niet van de memes die ze plaatst
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:49:07 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172848886
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:32 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je begrijpt hoop ik wel dat dit plaatje juist sarcastisch bedoeld is tegen iemand als jij?
Wat een verlichte opmerking , mensen met het eenheidsbewustzijn pik je er zo uit . })
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172848948
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een verlichte opmerking , mensen met het eenheidsbewustzijn pik je er zo uit . })
Das ook een manier van toegeven dat je dat niet doorhad. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:54:19 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172848968
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:29 schreef Summers het volgende:

[..]

zoals ik al zei blijf lekker haten en jezelf elke dag een stukje meer vergiftigen voor een plaatje onder het mom van kritiek . ^O^
Ik haat niet, nja behalve pindasaus dan.
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:31 schreef Copycat het volgende:
Hilarisch. De kritische geest kan geen kritiek verdragen, maar pakt het direct op als haat.
DIT!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:58:08 #283
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172849058
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:59:45 #284
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172849104
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:00:16 #285
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172849112
quote:
Wat moet er in de plaats komen van "geld" en "arbeid door mensen" dan?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:04:24 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172849192
Vleugje satanisme erbij als je niet gelooft dat Goed en Kwaad relatief zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172849213
quote:
5s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat moet er in de plaats komen van "geld" en "arbeid door mensen" dan?
Tja, daar is geen copy paste antwoord voor beschikbaar ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:07:05 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172849246
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Chris of Lavenderr, is dit niet iets voor in de feedback?
_O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172849385
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:13:57 #290
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172849387
quote:
5s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat moet er in de plaats komen van "geld" en "arbeid door mensen" dan?
Laat men eerst beginnen met erkennen dat er iets mis is en naar hun eigen fouten kijken en die veranderen . Alles begint bij jezelf .



THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:17:15 #291
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172849444
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Laat men eerst beginnen met erkennen dat er iets mis is en naar hun eigen fouten kijken en die veranderen . Alles begint bij jezelf .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Maar met een hoger bewustzijn kan ik geen voedsel nuttigen..
Dus vandaar de vraag.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:19:28 #292
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_172849494
Wikileaks, Van de U.S. State department:



Vergeet ook de CIA cover-up fondsen niet die onder Obama zijn ingesteld die ten doel hebben de 'democratie te ondersteunen' in Venezuela.

https://wikileaks.org/plu(...)wWAz7A0mA0nA3IA9AA__
pi_172849640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een verlichte opmerking , mensen met het eenheidsbewustzijn pik je er zo uit . })
Oneness wordt doorgaans wel als kenmerk van verlichting gezien.

Maar volgens mij probeer je me eigenlijk te beledigen door me uit te maken voor eenheidsworst, terwijl ik je alleen maar probeer te wijzen op verkeerd lezen en propageren van memes, waarmee je jezelf een beetje voor schut zet. Waarom iemand beledigen die je probeert te helpen door je op je fouten te wijzen? :?

Je zegt immers ook dit:
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Laat men eerst beginnen met erkennen dat er iets mis is en naar hun eigen fouten kijken en die veranderen . Alles begint bij jezelf .
Dus waarom val je mij aan? :?
1 + 1 = blauw
pi_172849909
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Laat men eerst beginnen met erkennen dat er iets mis is en naar hun eigen fouten kijken en die veranderen . Alles begint bij jezelf .
Jammer dat je niet kan uitleggen wat er dan precies mis is. Vooralsnog ben je gewoon aan het slachtofferen. En dat is een beetje weak natuurlijk.
Conscience do cost.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 11:55:40 #295
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172850193
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Jammer dat je niet kan uitleggen wat er dan precies mis is. Vooralsnog ben je gewoon aan het slachtofferen. En dat is een beetje weak natuurlijk.
Bij elke voltooide daad is het gevolg een feit dus je praat maar raak om het te rechtvaardigen het gaat je niet helpen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172850283
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Bij elke voltooide daad is het gevolg een feit dus je praat maar raak om het te rechtvaardigen het gaat je niet helpen .
Ongetwijfeld klinkt dit in jouw hoofd heel slim 8)7
Conscience do cost.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:52:04 #297
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172851381
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe wordt jij in dit land eigenlijk het zwijgen opgelegd?
als andersdenkende medicijn wordt je vermoord.

Integere arts is een soort van eendagsvlieg.

Bigpharma doctrine of graf

Hetzelfde geld voor journalist, wetenschapper en politicus. Intgriteit is taboe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:00:31 #298
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172851584
quote:
God is de sadist. Niet Satan.

http://dwindlinginunbelie(...)atan-or-god.html?m=1

Net als VS versus Russia. Gallieerden versus nazis.

VS en gealieerden dat zijn de badguys
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:02:08 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172851614
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als andersdenkende medicijn wordt je vermoord.

Integere arts is een soort van eendagsvlieg.

Bigpharma doctrine of graf

Hetzelfde geld voor journalist, wetenschapper en politicus. Intgriteit is taboe.

Wat een geraaskal weer.... Jij denkt dat Summers in 1 van deze categorieën valt? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172851678
Gelukkig ben ik geen andersdenkend medicijn anders zou ik vermoord worden!
Conscience do cost.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:06:35 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172851707
Wat is een andersdenkend medicijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')