Oh, ok. Vooral doen en dan filmen Braddie.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik rij toeterend door de straten als PSV volgende week van NK Osijek verliest. Volume 100 met SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI.
Ik zie MVG geen wereldkampioen meer worden, wat jij?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:00 schreef F.M.D. het volgende:
Wat zal Taylor gemist worden vanaf volgend jaar. Al is het alleen maar om Michael af en toe met beide beentjes terug op aarde te zetten.
Daar hebben we Barney voorquote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:00 schreef F.M.D. het volgende:
Wat zal Taylor gemist worden vanaf volgend jaar. Al is het alleen maar om Michael af en toe met beide beentjes terug op aarde te zetten.
Wat ben je ook een lachwekkende treurwilg. Zoals Van Gerwen al zei, is hijzelf de enige die er vandaag iets aan kan doen. We zien het ook terug in de dubbelpercentages.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:00 schreef F.M.D. het volgende:
Dit doe ik natuurlijk niet, maar je gedraagt je als een gillende keukenhoer. Dat is niet nodig, want ik waardeer je als user.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh, ok. Vooral doen en dan filmen Braddie.
Ah..quote:
En de relletjes voor de pers.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:00 schreef F.M.D. het volgende:
Kon het ook niet aan het game plan van Taylor liggen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een lachwekkende treurwilg. Zoals Van Gerwen al zei, is hijzelf de enige die er vandaag iets aan kan doen. We zien het ook terug in de dubbelpercentages.
Maar goed, houd jij vooral je kansloze diepteanalyses.
GOATtwitter:MvG180 twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 23:45:49What can I say? It just didn't happen for me tonight. No excuses. Phil was the better player. Thanks for support as always. reageer retweet
Ik voel me gevleidquote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel, ouwe reus.
#whatcanIsay #weejewattis #downmetmichaelquote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:06 schreef Slobeend het volgende:
GOATtwitter:MvG180 twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 23:45:49What can I say? It just didn't happen for me tonight. No excuses. Phil was the better player. Thanks for support as always. reageer retweet
What can I say is zijn Engelse "weetjewaddis"quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:06 schreef Slobeend het volgende:
Klopt wel ja, die man stelt zich ook vaak aan als het niet loopt..slechte verliezerquote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen is Taylor de grootste lul die er is. Hij loopt ook nu na een geweldige zege alleen maar te janken en te klagen. MVG neemt zijn verlies als een man en zeurt niet over het publiek. Phil jankt al als iemand boe zegt. Laten we hopen dat Lewis( miss wel de meest symphatieke speler) hem afmaakt.
Jammer dat Lewis zo gehaat wordt door die Engelsen. Die man is echt een knuffelbeer. Ja goeie stijl man. Alleen komt er steeds minder vaak uit. Miss is hij toch te dikquote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt wel ja, die man stelt zich ook vaak aan als het niet loopt..slechte verliezer
Ben ook teamLewis..mooie stijl van gooien heeft ie als het lekker loopt.
Was een mix van arrogante uitstraling en wat akkefietjes op het podium toch, waardoor die massale boegeroepen in elke zaal te horen waren? Afgaande op de interviews kun je geen kwaad woord over die jongen zeggen, prima gozert.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat Lewis zo gehaat wordt door die Engelsen. Die man is echt een knuffelbeer. Ja goeie stijl man. Alleen komt er steeds minder vaak uit. Miss is hij toch te dik
De man traint amper. Zelfde met Gando.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat Lewis zo gehaat wordt door die Engelsen. Die man is echt een knuffelbeer. Ja goeie stijl man. Alleen komt er steeds minder vaak uit. Miss is hij toch te dik
Komt door incident met Manley. Hij liep toen van het podium. En Manley was publiekslieveling en Lewis nog maar 18 ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was een mix van arrogante uitstraling en wat akkefietjes op het podium toch, waardoor die massale boegeroepen in elke zaal te horen waren? Afgaande op de interviews kun je geen kwaad woord over die jongen zeggen, prima gozert.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic is wel lachwekkend. Taylor flikt net zo goed iedereen wat. Zijn jullie dat gedoe met Van Barneveld ook alweer vergeten? Met Mason had hij ook gezeik, in de Engelse studio had hij ook een aanvaring met Mardle een paar maanden terug.
Vast omdat het een gehypte Nederlander is, doen jullie zo mad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |