De man heeft met iedereen wel ruzie gehad. Painter die hem bijna een kopstoot op het podium gaf etc. Verschrikkelijk figuur die Taylor. Heeft dat ook niet nodigquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook niet jammer hoor. Niet dat ik hem ken als bijzonder onsportief, hoewel hij natuurlijk wel wat acties heeft gehad. Maar er zijn andere spelers waar ik veel meer hekel aan heb.
Taylor raakt alles op cruciale momenten.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Gerwen heeft een off day, Taylor speelt goed. Kan gebeuren.
Is gewoon een nare man,beetje een narcist.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De man heeft met iedereen wel ruzie gehad. Painter die hem bijna een kopstoot op het podium gaf etc. Verschrikkelijk figuur die Taylor. Heeft dat ook niet nodig
Tja iedereen vond/vindt Micheal Jordan ook een ongelofelijke lul .quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook niet jammer hoor. Niet dat ik hem ken als bijzonder onsportief, hoewel hij natuurlijk wel wat acties heeft gehad. Maar er zijn andere spelers waar ik veel meer hekel aan heb.
tsja, het zou eigenlijk een keer tijd worden. We gaan het in Maastricht wel weer zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Gerwen heeft een off day, Taylor speelt goed. Kan gebeuren.
Oh ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja iedereen vond/vindt Micheal Jordan ook een ongelofelijke lul .
Die voornaam is al haatwaardigquote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik niet hoor![]()
Dacht meer aan een Corey Cadby.
*vertoontquote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:00 schreef Collide het volgende:
Als je nog geen hekel aan Taylor hebt, dan heb je dat na deze wedstrijd wel. Wat een irritant gedrag vertoond hij.
Ik heb hem nog niks onsportiefs zien doen deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt. Zelden iemand gezien die zo onsportief is als Taylor en dat is al zo sinds de jaren 90
Vond die sneer naar de baby van Van Gerwen wel onnodig.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niks onsportiefs zien doen deze wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tagliano op 28-07-2017 23:03:43 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |