abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2017 @ 19:52:39 #51
33189 RM-rf
1/998001
pi_172744491
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:21 schreef Noorseviking het volgende:

Of zal ik het op basis van vertrouwen gewoon laten omdat zo'n berichtje wellicht averechts werkt?
Laat dat berichtje maar,
Niet op basis van vertrouwen, maar vooral omdat dat ene berichtje je verder niet zal redden.

Zoals je het beschrijft is het gewoon een kwestie van tijd voordat ze ofwel vreemdgaat, of je netjes ervoor al dumpt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 28 juli 2017 @ 21:52:05 #52
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172747575
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoezo, TS is er ingestonken.
Tsja maar ze had er geen rekening mee gehouden dat de TS vervolgens het hele verhaal op cynisten-united.nl ging posten. _O-
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_172748007
Sowieso lijkt een relatie die een time-out nodig heeft mij al een aflopende zaak. Als je echt om elkaar geeft dan ga je voor elkaar en ga je niet lafjes wachten en kijken of het daar beter van wordt.

Waarschijnlijk is ze gewoon niet tevreden met haar leven na een paar jaar hard werken en vindt ze jou een belemmering om een nieuw leven op te bouwen (en daarin met andere mannen te experimenteren). Ik zou het wel weten en het contact gewoon afbreken met haar. Doet pijn, maar op deze manier ga je ook gekwetst worden. Hou de eer aan jezelf.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 15:43:15 #54
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_172760975
Zou die arme TS nog terug komen? Volgens mij geloofde hij ook nog oprecht in die bullshit van z'n vriendin.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_172763483
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:08 schreef lunamatic het volgende:
Waarschijnlijk is ze gewoon niet tevreden met haar leven na een paar jaar hard werken en vindt ze jou een belemmering om een nieuw leven op te bouwen (en daarin met andere mannen te experimenteren).
Als ik de Openingspost zo lees heeft de TS ook best een paar issue's die me een absolute catastrofe lijken te zijn in een relatie...

uit de OP:
quote:
Ze wil dat ik even meer aan mezelf denk en dat ik mezelf weer leuk ga vinden.
En dat ik op die manier ook weer zelfverzekerder wordt door juist weer even alles los te zien van haar.
en vervolgens komt een stuk waar de TS lijkt te bevestigen dat hij heel erg gefocussed is op zn vriendin en haarcarriere en kennelijk weinig aan zn eigen leven denkt of aan zn eigen toekomst werkt.

Soms groeien relaties uit elkaar en ik vind het onzin hoe mensen hier zo erg negatief over die vriendin spreken, die hooguit uitspreekt wat vermoedelijk de realiteit is...
Zij heeft zich verder ontwikkeld en is bezig met haar leven en hij blijft daarbij een beetje achter en hangt nogal aan haar, terwijl hij juist dat niet zou moeten doen...

ik denk dat als iemand in zo'n relatie zit, het gedrag van die vriendin heus niet zo ontzettend fout, maar best normaal is en ze iig een poging doet haar vriend op heel vriendelijke wijze een duw in de juiste richting te geven, al denk ik dat het verder vermoedelijk wel te laat zal zijn om de relatie te redden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_172769274
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Als ik de Openingspost zo lees heeft de TS ook best een paar issue's die me een absolute catastrofe lijken te zijn in een relatie...

uit de OP:

[..]

en vervolgens komt een stuk waar de TS lijkt te bevestigen dat hij heel erg gefocussed is op zn vriendin en haarcarriere en kennelijk weinig aan zn eigen leven denkt of aan zn eigen toekomst werkt.

Soms groeien relaties uit elkaar en ik vind het onzin hoe mensen hier zo erg negatief over die vriendin spreken, die hooguit uitspreekt wat vermoedelijk de realiteit is...
Zij heeft zich verder ontwikkeld en is bezig met haar leven en hij blijft daarbij een beetje achter en hangt nogal aan haar, terwijl hij juist dat niet zou moeten doen...

ik denk dat als iemand in zo'n relatie zit, het gedrag van die vriendin heus niet zo ontzettend fout, maar best normaal is en ze iig een poging doet haar vriend op heel vriendelijke wijze een duw in de juiste richting te geven, al denk ik dat het verder vermoedelijk wel te laat zal zijn om de relatie te redden
Je hebt waarschijnlijk gelijk wat betreft de houding van TS, die inderdaad nog een beetje in een andere levensfase lijkt te zitten en daarbij ook een beetje een minderwaardigheidscomplex heeft misschien. Ik vind alleen de manier waarop vriendin het aanpakt niet heel fantastisch. Ik heb het idee dat ze eigenlijk wel weet wat ze wil, maar (omwille vanTS?) dit niet durft uit te spreken en daarom nu maar deze break in heeft gelast. Of misschien weet ze het alleen onbewust nog maar en hoopt ze dat de relatie nog te redden valt, maar dan nog lijkt het me niet zo goed voor zelfvertrouwen van TS dat ze hem een vrijbrief geeft om met andere vrouwen het bed in te duiken. Als zij nu straks allerlei aandacht krijgt van mannen en hem lukt het niet om een andere vrouw te versieren, wat doet dat dan voor hem? Wat dat betreft lijkt het me beter om contact gewoon te verbreken...
pi_172769600
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 21:26 schreef lunamatic het volgende:

[..]
Ik vind alleen de manier waarop vriendin het aanpakt niet heel fantastisch. Ik heb het idee dat ze eigenlijk wel weet wat ze wil, maar (omwille vanTS?) dit niet durft uit te spreken en daarom nu maar deze break in heeft gelast.
tja, dat kan kloppen en ik heb ook wel een beetje dat idee,

maar dan is dat hooguit een fout ten nadele van haarzelf:
De andere optie die ze dan zou hebben zou zijn om er dan per direkt een eind aan te breien is misschien ook momenteel iets dat de TS absoluut niet zou willen, maar waar hij vermoedelijk nu al wel aan kan wennen
  zondag 30 juli 2017 @ 12:53:02 #58
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_172780956
Met wie gaat ze op vakantie TS?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 30 juli 2017 @ 13:47:26 #59
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172782298
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik dacht even dat Noorsbloed ( _O_ ) terug was :')
Ja ik wou ook al gelijk gaan trollshamen maar toch blij dat ik even wat langer heb nagedacht :')

Verder heb ik niet wat toe te voegen, al het zinnige is al gezegd.
pi_172782843
Die heeft allang een nieuwe penis gevonden.
pi_172783084
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:21 schreef Noorseviking het volgende:
Dit begreep ze ook, maar de laatste keer toen we dit bespraken deed ze dit lacherig af als 'Oh maar het was toch zolang ik niet zwanger wordt?'. Ik denk ook dat ze het niet zal doen op basis van vertrouwen, maar je weet het nooit.
Dude... Get the hell outta here...
  maandag 31 juli 2017 @ 10:32:33 #62
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_172802245
Lijkt me duidelijk eigenlijk.
Ze is klaar met haar studie en gaat werken. Heeft eindelijk tijd om eens om zich heen te kijken.
Dus doe je dat als vrijgezel.

Jij was makkelijk voor het vermaak in het weekend en hand en span diensten.
En nu niet meer.

Vind je het niet vreemd dat je vriendin tegen je zegt dat je vreemd mag gaan?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_172805649
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:41 schreef loveli het volgende:
Geniaal plan om je relatie beter te maken door elkaar minder te zien en met anderen naar bed te gaan.

Hoe heet je concurrent?
Kees.

de beste vriend van ieders vriendin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')