Ik heb me toen werkelijk rot gelachen om die pop en dat haar heen en weer. Machtig mooi programma was datquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)uit_de_jaren_90.html
![]()
Het fragment van dat Indianenstel met de uitgeholde aubergine kan ik niet vinden
dus jij was het?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:44 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ssssssst wij zouden dat stil houden![]()
Zie je dat gedrocht al mammoets jagen?quote:
Bisons toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:52 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Zie je dat gedrocht al mammoets jagen?
Ook lekkerder dan Jennings.quote:
Ik heb ze gisteren nog eens bekeken. Moest de ramen dichtdoen vanwege het geluid en het gelach waar ik niet mee kon stoppen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:40 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik heb me toen werkelijk rot gelachen om die pop en dat haar heen en weer. Machtig mooi programma was dat
Beter dit al dat jij het uitschreeuwen doet bij een climax.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren nog eens bekeken. Moest de ramen dichtdoen vanwege het geluid en het gelach waar ik niet mee kon stoppen.![]()
Tong heeft een leuk topic geopend met afleveringen, bij Memory Lane. Kun je nog eens op je gemak nakijken.
MLN / Kennen we Sex voor de Buch nog ?
Gevonden. Thxxquote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteren nog eens bekeken. Moest de ramen dichtdoen vanwege het geluid en het gelach waar ik niet mee kon stoppen.![]()
Tong heeft een leuk topic geopend met afleveringen, bij Memory Lane. Kun je nog eens op je gemak nakijken.
MLN / Kennen we Sex voor de Buch nog ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |