Ik wacht toch even op een analyse van onze gabber in dit topic die het graag over game plans heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:09 schreef CP360 het volgende:
Raybar volgende keer toch maar een fatsoenlijke sportmaaltijd nuttigen.
Ik heb ooit dat memorial setje Premmeliek in Rotterdam gekocht. En een week later heb ik het nogeens gekocht voor een vriend van me. Ik heb nummer 61 van 501, hij heeft iets van rond de 115. Ze raken die "unieke" dingen gewoon aan de straatstenen nog niet kwijtquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:07 schreef marcodej het volgende:
Wat een uniek collectors item zeg. 1000 setjes.
Dat doet ie elke wedstrijd 800 keer. Zeggen dat het allang gespeeld is etc. Miljoen wedstrijden per jaar zien en nog verrast zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwlaat gaat de wedstrijd jinxen. De enige keer dat hij dat eerder deed, jinxte hij Thornton naar de zege tegen Van Gerwen.
Zit Beatries bij Jinek?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik zap heen en weer tussen dartsen en Jimek.
Cross 105 gemiddeld. Geen grappen.quote:
Dat is wel smerig goed. Mooi dat hij op tv dus ook wat laat zien (en dat Lewis dus blijkbaar ook weer eens lekker heeft staan smijten)quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
104 gemiddeld en nog verliezen. Dat overkomt alleen de groten.
Nee, een itempje over "We zijn er bijna" en Inge de Bruijn met haar grafhoofd zit er.quote:
Alsof je als amateur elke maand een nieuw setje gaat kopen. Ik heb m'n pijlen al 10 jaar, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit dat memorial setje Premmeliek in Rotterdam gekocht. En een week later heb ik het nogeens gekocht voor een vriend van me. Ik heb nummer 61 van 501, hij heeft iets van rond de 115. Ze raken die "unieke" dingen gewoon aan de straatstenen nog niet kwijt
Ik niet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik zap heen en weer tussen dartsen en Jimek.
Wat een godquote:
Dat vind ik een hele goede reden om niet te kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, een itempje over "We zijn er bijna" en Inge de Bruijn met haar grafhoofd zit er.
Ik kan een heel Afrikaans weeshuis voeden met mijn dartsverzameling. En ik kan er nog steeds geen ene kut van.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je als amateur elke maand een nieuw setje gaat kopen. Ik heb m'n pijlen al 10 jaar, niks mis mee.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, een itempje over "We zijn er bijna" en Inge de Bruijn met haar grafhoofd zit er.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was pas op RTL5. Scheren kan ze goed.
[ Bericht 11% gewijzigd door Tagliano op 26-07-2017 23:17:37 ]U MAD?
We zijn er bijna is mijn favoriete tv-programma. Ik geniet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:14 schreef CP360 het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede reden om niet te kijken.
Waar krijg je de indruk dat ik dat doe?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je als amateur elke maand een nieuw setje gaat kopen. Ik heb m'n pijlen al 10 jaar, niks mis mee.
Lekker man, een kale kipfilet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was pas op RTL5. Scheren kan ze goed.
Mardle was er als de kippen bij om een psychoanalyse van Lewis te maken. Topdown. Allereerst komt Lewis niet meer als een debiel het podium op sinds zijn rugoperatie. Daarbij is hij in totale ontspanning als hij zijn darts weggooit. Hij trekt zen de dart naar zich toe en niet als een proleet a la Smith.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel smerig goed. Mooi dat hij op tv dus ook wat laat zien (en dat Lewis dus blijkbaar ook weer eens lekker heeft staan smijten)
Wat beweegt een mens om naar Inge de Bruijn te kijken op vrijwillige basis?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sow. Die doet der naam eer aan.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was pas op RTL5. Scheren kan ze goed.
Waar krijg je de indruk dat ik op jou doel. Heb het over 'het algemeen'. Alsof darters elke maand nieuwe speren halen. De meesten doen er tig jaar mee. Snap dan ook niet waar die collectorshype vandaan komt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar krijg je de indruk dat ik dat doe?
Dat doe je ook alleen als je #100%labielbentquote:
Dat zou wel schitterend zijn, een ouderwetsche Lewis-MvGquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mardle was er als de kippen bij om een psychoanalyse van Lewis te maken. Topdown. Allereerst komt Lewis niet meer als een debiel het podium op sinds zijn rugoperatie. Daarbij is hij in totale ontspanning als hij zijn darts weggooit. Hij trekt zen de dart naar zich toe en niet als een proleet a la Smith.
Kortom; binnenkort gooit Lewis weer iedereen de moeder en is ook Van Gerwen terrified.
Even een whitewash om de oren krijgen van Cadby.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld gaat depressief augustus in. Even een paar dagen kijken naar het lieve gezichtje van Mason en dan drie weken naar de klote in Oceanië.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld gaat depressief augustus in. Even een paar dagen kijken naar het lieve gezichtje van Mason en dan drie weken naar de klote in Oceanië.
Cadby, is ie al uit de bajes? Wat een lul is me dat. Zou me niets verbazen als hij aan kinderen zit.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even een whitewash om de oren krijgen van Cadby.
Cadby zit allang aan de kinderen. Krijgen mensen in Brabant het nieuws pas vijf jaar later door?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Cadby, is ie al uit de bajes? Wat een lul is me dat. Zou me niets verbazen als hij aan kinderen zit.
Hij heeft inmiddels 23 kinderen bij elkaar genaaid. Wat een held.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Cadby, is ie al uit de bajes? Wat een lul is me dat. Zou me niets verbazen als hij aan kinderen zit.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Gun je sexleven een boost reclame tijdens een dartswedstrijd
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Cadby zit allang aan de kinderen. Krijgen mensen in Brabant het nieuws pas vijf jaar later door?
Volgens Wimderon is het juist niet verkeerd.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:21 schreef F.M.D. het volgende:
Target en Van Barneveld wordt niks. Had gewoon door moeten gaan op de ingeslagen weg. 109 gemiddeld op het wk. Waarom veranderen?
Geldquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:21 schreef F.M.D. het volgende:
Target en Van Barneveld wordt niks. Had gewoon door moeten gaan op de ingeslagen weg. 109 gemiddeld op het wk. Waarom veranderen?
Voorspelling voor de wedstrijd van MVG strakjes?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:21 schreef F.M.D. het volgende:
Flatsquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Gun je sexleven een boost reclame tijdens een dartswedstrijd
Die mag op de kinderfeestjes komenquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Zou Jelle ook wel eens naar het lieve gezichtje van Mason kijken?
Nog even wachten tot hij over het tempo begintquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Van Barneveld gooit, verandert Nieuwlaat in de hoogleraar der dartswetenschappen.
Van Barneveld was zelfs slandered en boos op zichzelf toen Van Gerwen hem versloeg in de semi's.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:24 schreef Klummie het volgende:
We krijgen straks wel weer een heerlijk excuseszoekeninterview.
Turk bestellen voor zo meteenquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is Barney bij die tafel steeds aan het doen?
Bubbelbad was te koud, ketting hing scheef, migraine, niet goed geslapen etc.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:24 schreef Klummie het volgende:
We krijgen straks wel weer een heerlijk excuseszoekeninterview.
Hapje van z'n kapsalonquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
geen dartbord in hotel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bubbelbad was te koud, ketting hing scheef, migraine, niet goed geslapen etc.
Genot.
Origamiquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
#zoekennaarhetgoedegevoel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Die zou al niet meer in VBL komen als Ajax van Celtic zou winnenquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:26 schreef Caland het volgende:
Als Barney dit nog winst stopt Stijn met posten
Misschien gaat hij straks nog zeggen dat Mason een griepje of verkouden is en dat hem heel erg aangrijpt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bubbelbad was te koud, ketting hing scheef, migraine, niet goed geslapen etc.
Genot.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Hele dag zitten verheugen op deze pot en dan dit.... bah.
Spannend leven heb jijquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Hele dag zitten verheugen op deze pot en dan dit.... bah.
Ik drink een Hertog Jan.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:29 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nog even wat stukjes rookworst met mosterd eten.
#gezelligdikquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:29 schreef marcodej het volgende:
Het lukt hem gewoon niet om vol achter zijn keuzes te gaan staan.quote:
#glaasjemelkerbij #lekkerdikwordenquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:29 schreef marcodej het volgende:
Ik pak slechts wat voor handen is.quote:
Jammer dat je door de ondergrens zakt met deze post.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je nog wel goed wijs? Zeker ook nog zo'n Bastaard
Dat je het uberhaupt voorhanden hebt is al kwalijk.quote:
Ik moet dronken worden om aan de realiteit te ontsnappen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat je het uberhaupt voorhanden hebt is al kwalijk.
Ja, is dat populair onder Hollanders om een lekker Limburgs biertje te drinken?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je door de ondergrens zakt met deze post.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Ah nog even het bord signeren. Teringhond.
Dit was prachtig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Kansloos. Maarja, voor het goede doel jatogquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Peilenquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:31 schreef danos het volgende:
Volgende keer voor de wedstrijd ff je peilen in orde maken prutser
quote:
#maximaalgenietenquote:
Doe dat dan met een lekker HJ'tje of een Jupiler ofzo.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet dronken worden om aan de realiteit te ontsnappen.
Ik quote je toch nog even voor de moeite.quote:
Toch bedankt hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik quote je toch nog even voor de moeite.
Niet Alfa wegtikkenquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doe dat dan met een lekker HJ'tje of een Jupiler ofzo.
haha deze was zo geniaal viesquote:
Pak er even een handdoekje bij.quote:
Het lijkt me wel een aardige gozer om over niks te lullen bij een barbecue ofzo.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: het is onmogelijk om ook maar enige sympathie voor Mongool van Gerwen te hebben.
Nee, ook dat niet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een aardige gozer om over niks te lullen bij een barbecue ofzo.
Bestaat DrankA nog?quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:38 schreef marcodej het volgende:
Hoeveel zou hameren.nl betalen om op het shirt van Ro te staan?
http://hameren.nl/
Ik zie nu zijn interview, ik trek mijn woorden terug.quote:
Wat moet een bedrijf met zo'n paupersite met landelijke exposure danquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:38 schreef marcodej het volgende:
Hoeveel zou hameren.nl betalen om op het shirt van Ro te staan?
http://hameren.nl/
Deze site is niet bereikbaarquote:
Neuh, knap om met geestelijke beperking de beste van de wereld te zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: het is onmogelijk om ook maar enige sympathie voor Mongool van Gerwen te hebben.
Een gemiddeld Hyves profiel ziet er nog geavanceerder uit.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:40 schreef CP360 het volgende:
[..]
Wat moet een bedrijf met zo'n paupersite met landelijke exposure dan
"het" zegt hij niet eens meer. #spraakgebrek #syndroomquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:40 schreef bechirti het volgende:
eigenlijk laat ie helemaal niks meer zien rvb. al jaren niet. elke matchplay grand prix wat dan ook na enkele rondes uitgeschakeld. piekt dan ff op wk om wel in halve finale geen schijn van kans te hebben. eerst tegen taylor daarna mvg.
Da's geen prestatie ivm co en ro.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De analyses van Sky zijn toch een stuk beter.
Sinds mijn eerste maanden darts die ik volgde, was Van Gerwen begonnen met darten. Toen was hij 16 jaar. Laat me.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ja ok. Ik ben daarom ook nog steeds #TeamBarney tot het bittere eind.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds mijn eerste maanden darts die ik volgde, was Van Gerwen begonnen met darten. Toen was hij 16 jaar. Laat me.
Darts analyseren is sowieso lachwekkendquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De analyses van Sky zijn toch een stuk beter.
Ik #teamhankeyquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ok. Ik ben daarom ook nog steeds #TeamBarney tot het bittere eind.
Je moet je dubbels gooien, anders wordt het lastig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Darts analyseren is sowieso lachwekkend
Voor altijd. Maar daar heb ik de hoop onderhand wel opgegeven.quote:
Dan moet Whitlock weer eens schroeien op zijn finishes. 122 uitgooien met T18 D18 D16, genot.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Whitlock hem keihard verkracht.
Of droogblazen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:54 schreef marcodej het volgende:
Ook al is het 30 graden in zo'n zaal, Whitlock moet altijd zijn vingers warmblazen.
Van Gerwen hoeft zich met die flauwekul niet bezig te houden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:56 schreef marcodej het volgende:
Die Whitlock staat dus 's ochtends voor de spiegel met een beetje gel die punten in zijn baard te maken. Lief.
Zolang zijn hersenen nog zuurstof krijgenquote:Op woensdag 26 juli 2017 23:57 schreef Slobeend het volgende:
Hoe lang blijft Van Gerwen nog de nummer 1 denken jullie? #maijervraag
Van Gerwen is pas 28 terwijl die baggerperiode tussen 2008 en 2012 als eeuwen voelt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:57 schreef Slobeend het volgende:
Hoe lang blijft Van Gerwen nog de nummer 1 denken jullie? #maijervraag
Met zuurstoftekort kan je dus nog best een eind komen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang zijn hersenen nog zuurstof krijgen
Nummer 1 van de wereld zelfs.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met zuurstoftekort kan je dus nog best een eind komen.
Hij gooit maar 97. Whitlock verprutst het gewoon te vaak.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De schroeimotor wordt een tandje hoger gezet.
Je overschat de BDO nu wel heel erg. Daar moet je niet willen zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:13 schreef marcodej het volgende:
Kan die Whitlock niet terug naar de BDO?
Zit die Adams daar nog?quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overschat de BDO nu wel heel erg. Daar moet je niet willen zijn.
Gestopt, weet ik veel, ik volg dat dartsen tegenwoordig niet op de voet.quote:
Haase - Goffinquote:Op donderdag 27 juli 2017 00:26 schreef Tagliano het volgende:
Welke kwartfinales kunnen we morgen aanschouwen?
Suljovic v Gurneyquote:Op donderdag 27 juli 2017 00:26 schreef Tagliano het volgende:
Welke kwartfinales kunnen we morgen aanschouwen?
Dankquote:Op donderdag 27 juli 2017 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suljovic v Gurney
Webster v Wright
Echt hè.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ochjee...het verhaal is nu weer dat Taylor niks mist. Dat viel echt reuze mee
Had al een kroketje gehaald buitenquote:Op donderdag 27 juli 2017 00:30 schreef Tagliano het volgende:
Waarom staat Raybar daar niet gewoon in zijn shirtje
Wat een saaie line-up tbh.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dank
Wel benieuwd naar Suljovic-Gurney. Die laatste heeft nog wel eens last van wat mentale probleempjes
Ik had een FEBO-NS dagretourtje. Zit er godverdomme geen FEBO op mijn traject. RIP gratis patat en kroket.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop wel een verantwoord FEBO-kroketje dan
Het is inderdaad wel eens beter geweest in de QF. Webster-Wright hoef je in ieder geval weinig van te verwachtenquote:
Ik zou een klacht indienden. Zo'n goudeerlijk bedrijf als FEBO heeft vast een oplossingquote:Op donderdag 27 juli 2017 00:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik had een FEBO-NS dagretourtje. Zit er godverdomme geen FEBO op mijn traject. RIP gratis patat en kroket.
Hahahahahahaha. Er zijn maar 2 spelers tegen wie mvg 100% moet zijn en Taylor is daar niet een van.quote:Op donderdag 27 juli 2017 00:48 schreef F.M.D. het volgende:
Michael 2 wedstrijden oprij onder de 100 gemiddeld. Kan erop duiden dat de topvorm er gewoon niet is dit toernooi. Dan maakt Taylor zeker een goede kans.
Blijf van de drank afquote:Op donderdag 27 juli 2017 00:48 schreef F.M.D. het volgende:
Michael 2 wedstrijden oprij onder de 100 gemiddeld. Kan erop duiden dat de topvorm er gewoon niet is dit toernooi. Dan maakt Taylor zeker een goede kans.
Thanks.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.rtl7darts.nl/v(...)iemand_die_in_de_da/
watquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog een schadevergoeding eisen van Raybar?
Ohzo. Je niet verheugen op een Taylor - RVB matchquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Je was zo mad na een hele dag verheugen.
Taylor-rvb is al jaren niet echt boeiend. Nu Taylor wat minder wordt heeft febo wel eens kans.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohzo. Je niet verheugen op een Taylor - RVB match
Barney is een levensstijl, jeweet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Gauw weer terug naar de zaalquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe moet Koert dit nu omdraaien?
~Draaijer
180 minuten Nederlands voetbal en niet 1 Nederlandse goalquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:58 schreef tja77 het volgende:
Godver, kan hier de poep uit mijn ogen worden gespoeld?
Ladieda uefa coefficient etc. Hoppa nu weer dartsenquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
180 minuten Nederlands voetbal en niet 1 Nederlandse goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |