Ik werd gebeld verdorie!quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:35 schreef -0- het volgende:
Goed topic![]()
Nu als voorprogramma het al even fascinerende overspel in de liefde.
Ik was matig productief maar heb wel een en ander bereikt.quote:
Ja?quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was matig productief maar heb wel een en ander bereikt.
Vandaar dat die vriend met een ander ging.quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
Hé dat is het meisje dat maagd wilde blijven voor het huwelijk
Ze zouden trouwenquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:48 schreef -0- het volgende:
[..]
Vandaar dat die vriend met een ander ging.
Als ze mij dat flikte, sorry, maar dan knal ik haar een voor haar muil, dit gaat me gewoon te ver.quote:
Ja, heel sneuquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ze mij dat flikte, sorry, maar dan knal ik haar een voor haar muil, dit gaat me gewoon te ver.
Ik weet niet wat ik hier van moet denken, dan mag zij kwaad zijn, maar nu word ik kwaad.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier van moet denken, dan mag zij kwaad zijn, maar nu word ik kwaad.
Jaquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze zit op hem met een slip aan, wat is dit nou?
Een goody-goody kop.quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
Vind het ook geen supermannelijke kerel
Yeschquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
En nu is die nieuwe vent dus de bio vader.
En dan blijkt Naomi het in het verleden natuurlijk wel eens met haar halfbroer gedaan te hebben.quote:
Ze is zwanger.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan blijkt Naomi het in het verleden natuurlijk wel eens met haar halfbroer gedaan te hebben.
Je wil te snel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
Beetje trage uitzending, of ligt het aan mij?
Ik vind dat altijd gedoe, ben blij dat mijn kinderen gewoon allemaal van hetzelfde koppel zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
Vrij kansloos om nu pas te vertellen dat het kind een andere vader heeft dan de man die zij ziet als vader.
Een beetje vroeg ja, want je merkt toch dat je anders bent.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd gedoe, ben blij dat mijn kinderen gewoon allemaal van hetzelfde koppel zijn.
En indd, zoiets ben je 'verplicht' een keer te vertellen.
Nee joh, ik moest al een tijdje dringend en zat te wachten op het reclameblok.quote:
Te slecht geacteerd ook.quote:
Die kwam altijd onsympathiek op me over.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Te slecht geacteerd ook.
Die kerel doet me denken aan Han Pekel.
Ja, gemaakt leuk.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kwam altijd onsympathiek op me over.
Dan moet ze hier eens langskomen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
"Die buurt, zo grijs, zo grauw"
Zei mevrouw met wijn vanuit haar villa.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moet ze hier eens langskomen.
Nee, eigenlijk valt het best mee hier, idioten vind je overal, en gelukkig wonen ze niet pal naast, boven of onder mij.quote:
Was dat dezelfde kale?quote:
Vrouwen komen daarmee weg, mannen meestal niet.quote:
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die moeten terugvallen op noodweer in vergelijking met mannenquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen komen daarmee weg, mannen meestal niet.
Daar zou de oorzaak wel eens kunnen liggen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die moeten terugvallen op noodweer in vergelijking met mannen
Ze was bang voor een scene, daar is veiliger want er zijn andere mensen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
EN dat terwijl je dochter op haar werk is
Goed bezig jij!quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was dat dezelfde kale?
Ik heb nog niks gedronken vandaag.
Meld Misdaad Anoniem.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze was bang voor een scene, daar is veiliger want er zijn andere mensen.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
"Ik wil dat je mij begrijpt. Ik heb je vader vermoord."
Ken je dat lied nog?quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die kale is het, en wat is ie lelijk van dichtbij.
Staat die in je myat?quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Kut ik moet echt boodschappen doen, zit me ook al kapot te ergeren in het datingtopic
Ik heb hulp nodig Miauw
Tikvautje, dikke vingers, een dodo.quote:
Oh nee ik kan het nietquote:
Dat typte ik voor ik het verhaal kende hčquote:
Eerlijk handelen zit deze mensen blijkbaar niet in het bloed.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, maar als ze nu veel geld hebben kunnen ze toch beginnen met het kopen van partijen?
Kansloos ditquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerlijk handelen zit deze mensen blijkbaar niet in het bloed.
Yeps, dit zet geen zoden aan de dijk, ze werken zichzelf behoorlijk in de nesten en zullen later op de blaren moeten zitten.quote:
In de bakquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, dit zet geen zoden aan de dijk, ze werken zichzelf behoorlijk in de nesten en zullen later op de blaren moeten zitten.
Ja zeg, wat is dit nuquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik schuif net aan, wat is er gebeurd?
Moeder en zoon runnen een webshop, met gestolen spullen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik schuif net aan, wat is er gebeurd?
Ik was bh shoppen en huilen en daarna eten maken.quote:
Watdeneuk.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moeder en zoon runnen een webshop, met gestolen spullen.
Haar stiefdochter werkt in een winkel en haar zoon breekt daar in om spullen te jatten uit het magazijn. Nu wil moeder stoppen en zoon flipt.
Moeder gaat schoon schip maken, en op de blaren zitten.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:09 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb het laatste niet gezien. Wat gebeurde er?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Politie staat dadelijk voor de deur, let op...
De bel gaat, goh, wie kan dat nou zijn?quote:
Ik heb denk ik één keer een biertje voorbij zien komen.quote:
En een glas sinaasappelsap.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb denk ik één keer een biertje voorbij zien komen.
Wel koffie en thee.quote:
Jaquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Stiefmoeder en dochter lijken meer op elkaar en stiefvader en zoon ook dan de bloedbanden.
Scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
B
[..]
Binnen staat de kerstboom, buiten is het nog helemaal groen
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
B
[..]
Binnen staat de kerstboom, buiten is het nog helemaal groen
Kerstquote:
Ze kunnen die lui moeilijk jaren daarvoor opsluiten, ik vind dit al een goed begin, en bij een volgende keer nemen ze dit mee.quote:
Zouden ze eens moeten doen!quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kunnen die lui moeilijk jaren daarvoor opsluiten, ik vind dit al een goed begin, en bij een volgende keer nemen ze dit mee.
Wat?quote:
Joggenquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Na het joggen
Echt op een heel gekke plek
Het is nogal vlak.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:41 schreef -Miauw- het volgende:
Nee want het lijkt enorm op schilderen op nummer Sandra.
Ja want met haar schilderen-op-nummer-techniek kan ze zelf geen brood op de plank krijgen natuurlijkquote:
Lean on me.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien moet ze leren op eigen benen te staan.
Het is fijn als het kan hoor maar zorg dat je in de basis voor jezelf kan zorgen.quote:
Je hoort er voor elkaar te zijn maar de ander is geen trekpaard/melkkoequote:Op donderdag 27 juli 2017 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is fijn als het kan hoor maar zorg dat je in de basis voor jezelf kan zorgen.
Dat.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoort er voor elkaar te zijn maar de ander is geen trekpaard/melkkoe
Niet?quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoort er voor elkaar te zijn maar de ander is geen trekpaard/melkkoe
Ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oh. Misschien dat het daar verkeerd ging bij mij.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet.
Het moet wel gezellig blijven.
Met haar instelling kom je er niet.quote:
Ik mag haar niet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met haar instelling kom je er niet.
Ik ben oud en uitgezakt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
'ik ben strak, ik ben jong' wtf
Ik vind 35 niet jong trouwens.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
'ik ben strak, ik ben jong' wtf
Ik vind 35 niet jong trouwens.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
Je krijgt terugwijkend tandvlees als je zo hard poetst, zegt mijn tandarts.
Argan.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Ze moet eens wat olie in haar haar gooien, die Sandra.
Ik ook trouwensquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Ze moet eens wat olie in haar haar gooien, die Sandra.
Zaterdag gedaan.quote:
Jojobaquote:
2 uur geleden nadat ik ze gewassen heb.quote:
Argan?quote:
Ik was alleen op zaterdag.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 uur geleden nadat ik ze gewassen heb.
Een doetje.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Werner ziet er ook niet uit als een spannende man.
Ik vind het eigenlijk wel iemand die kinky dingen doet stiekem.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Werner ziet er ook niet uit als een spannende man.
Ik ook maar 1 keer per week, en mijn haar is langer dan dat van Sandra.quote:
Knuffelseks.quote:
Fotoquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook maar 1 keer per week, en mijn haar is langer dan dat van Sandra.
Fetisj voor voeten ofzo.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel iemand die kinky dingen doet stiekem.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat Werner een beetje emotioneel is.
Ja en krul.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooi haar.
De kleur.
Oh nee heb ik niet veel mee, deze kleur.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooi haar.
De kleur.
Voor mannen niet nee.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee heb ik niet veel mee, deze kleur.
Ik vind het mooi, maar niet bij elke vrouw.quote:
Er moet nog een plottwist komen met iets totaal onverwachts.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
Opportunistische trol.
Please laat dit niet het einde zijn.
Het kind is van Arthur.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er moet nog een plottwist komen met iets totaal onverwachts.![]()
De enige die goed reageert is die jongste zoon, die neemt de man serieus.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:26 schreef houdjemond het volgende:
Geef die man gewoon wat lekkers met een jenevertje.
Als mijn ma of stiefpa dit bloedserieus aan mij had gevraagd had ik het wel geweten hoor..quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De enige die goed reageert is die jongste zoon, die neemt de man serieus.
Oude man heeft doodswens, huisarts wil niet meewerken, jongste zoon belooft hem te helpen, en krijgt daardoor woorden met broer en zus.quote:
Thanks! Ik zat er klaar voor maar ik raakte in een korte coma op de bank.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oude man heeft doodswens, huisarts wil niet meewerken, jongste zoon beloofd hem te helpen, en krijgt daardoor woorden met broer en zus.
Ik heb geknutseld maar ben geen steek verder gekomen, krijg het nog steeds niet passend, stekkertje is te dik, anderhalf uur werk voor nop, but i love it.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks! Ik zat er klaar voor maar ik raakte in een korte coma op de bank.
Schrok net wakker
Dat meen jequote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geknutseld maar ben geen steek verder gekomen, krijg het nog steeds niet passend, stekkertje is te dik, anderhalf uur werk voor nop, but i love it.
Nee, ik had liever gehad dat het wel gelukt was, maar nu kan ik weer verder bedenken of ik dat kan oplossen, heb iets in mijn hoofd al, maar daar heb ik weer iets voor nodig dat ik niet in huis hebquote:
Daar lijkt ie toch op, ik dacht in het begin dat het um was.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik had liever gehad dat het wel gelukt was, maar nu kan ik weer verder bedenken of ik dat kan oplossen, heb iets in mijn hoofd al, maar daar heb ik weer iets voor nodig dat ik niet in huis hebja, ik word langzaamaan gek.
Jaquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar lijkt ie toch op, ik dacht in het begin dat het um was.
Zo ben ik wel altijd bezig en dat houdt me jong.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:01 schreef houdjemond het volgende:
Duits kuuroord klinkt een beetje.. eng.
Op een bankje in het bos, niks mis mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:00 schreef -Miauw- het volgende:
De geheimen worden wel heel vaak buiten gedeeld zeg
Daar heerst discipline.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:01 schreef houdjemond het volgende:
Duits kuuroord klinkt een beetje.. eng.
Krols?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iggy staat hier als een waanzinnige te jammeren in de hal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |