Wie?quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:43 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik zou het trouwens heel tof vinden als Jon en Tyrion even praten over Janos Slynt.
quote:
trolololloloquote:Op donderdag 27 juli 2017 13:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Wel jammer dat er dit seizoen geen aflevering is met een episch groot gevecht.
Waarom dachten ze dan dat we het te zien kregenquote:Op donderdag 27 juli 2017 13:48 schreef Momo... het volgende:
Vorig jaar hoorde ik ook mensen praten net na de tower of joy scene, die hadden 1`gemist dat Ned Ned Stark was (of uberhaupt wie Lyanna is) en snapte ook de overgang van de baby naar Jon niet.
nou je, als je gewoon "kijkt" mis je nog wel eens wat. Got heeft een breed publiek zoals hierboven al gezegd is. Mensen die alles uitzoeken, mensen die een beetje het internet doorzoeken en mensen die alleen kijken op TV, de doorgaans Utopia en gtst kijkers.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dachten ze dan dat we het te zien kregen
Bran zegt letterlijk in dat visioen dat het zijn vader is. Hoe duidelijk willen ze het hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nou je, als je gewoon "kijkt" mis je nog wel eens wat. Got heeft een breed publiek zoals hierboven al gezegd is. Mensen die alles uitzoeken, mensen die een beetje het internet doorzoeken en mensen die alleen kijken op TV, de doorgaans Utopia en gtst kijkers.
Met dit wel, maar met een boel andere dingen moet je wel wat meer op de hoogte zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bran zegt letterlijk in dat visioen dat het zijn vader is. Hoe duidelijk willen ze het hebben
Ja iedereen moet het zelf weten, maar als ik verward ben hoe alle stambomen in elkaar zitten zou ik het wel opzoeken. Maar goed dat ben ik, sommige mensen zullen de serie en het universum lang niet zo boeiend vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met dit wel, maar met een boel andere dingen moet je wel wat meer op de hoogte zijn.
Ik wilde een aflevering 9 grapje maken in een seizoen met 7 afleveringen, maar niemand hapt.quote:
So many layers, it's like an Onion knight!quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:13 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vind het wel erg bijzonder dat de serie het voor elkaar krijgt om er zowel te zijn voor de niet oplettende noobs als de zoldertrekkers die alles al hebben uitgezocht (waaronder mijzelf)
Ik kijk voor de penissen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja iedereen moet het zelf weten, maar als ik verward ben hoe alle stambomen in elkaar zitten zou ik het wel opzoeken. Maar goed dat ben ik, sommige mensen zullen de serie en het universum lang niet zo boeiend vinden.
Ik was de laatste episode eigenlijk wel benieuwd hoe een gecastreerd zaakje eruit zagquote:Op donderdag 27 juli 2017 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk voor de penissen.
Het zijn er 6 geweest, weet ik uit de GOT pubquiz
Ik hoopte ook naar een camera die naar beneden zaktequote:Op donderdag 27 juli 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was de laatste episode eigenlijk wel benieuwd hoe een gecastreerd zaakje eruit zag
Ik vraag me echt af hoe ze dan plassen, eunuchs schijnen het toch niet echt op te kunnen houden en dus alles te laten lopen?quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoopte ook naar een camera die naar beneden zakte
Liever Greyworm dan Varys
Gewoon een stomaatje!quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe ze dan plassen, eunuchs schijnen het toch niet echt op te kunnen houden en dus alles te laten lopen?
Tyrion die de enige persoon was bij die vergadering laatste episode die een piemel hadquote:Op donderdag 27 juli 2017 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de bende van Danny wel een gezellig samengeraapt zooitje trouwens
Dwergje Tyrion van de Lannisters, een gezellige eunuch spion (met een goeie marketing speech), een slavenmeisje (nou ja, beetje), een Unsullied, Taaie Oma de laatste der Tyrells, een wraaklustige biseksuele zand-teef, een bibberende Greyjoy, een rooie heks uit Nederland, een sort van flayed man na de greyscale cure, etc etc
Nah, proppen we Snow er nog eens bij. Kleurrijke bende!
Besprinkelen we t met wat draken. BAM!
Misschien word je penis grijs zonder ballen?quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:48 schreef Karstman het volgende:
Ze choppen toch alleen de ballen eraf, niet ook de pielemuis? Dan lijkt de pielemuis op die van een kleine jongen.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyrion die de enige persoon was bij die vergadering laatste episode die een piemel had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |