Ik schreef "tenzij i.c.m. geweld", maar je hebt gelijk, het valt nog wel ietsje breder dan dat te trekken. 'Trekken', hihi.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:40 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
En er is seks en seks. Die scene tussen Missandei en Greyworm, niets mis mee. Maar bijvoorbeeld de scene waarin Littlefinger die hoeren vertelt hoe ze elkaar moeten aflikken, nou liever niet voor een kind.
En ik ben het ook mee je eens dat zo afgestompd zijn eigenlijk niet normaal is.
Ach, ik weet het ook niet hoor. Lastig. Ik denk dat het uiteindelijk misschien nog het 'verstandigst' is om het gewoon per individueel kind te bekijken. Hopelijk kennen ouders hun kinderen dan voldoende om eea goed in te kunnen schatten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik denk dat GoT ook gewelddadiger is geworden met de seizoenen. Zo'n scene als met Euron de vorige aflevering hadden ze in deel 1 nog niet echt geld voor. Seizoen 1 bleef het volgens mij voornamelijk bij wat onthoofdingen.
Sowieso denk ik dat bijna alle jeugd erger geweld op het Journaal kan zien. Denk aan beelden over Syrië of terrorisme. Wat ook nog eens echt is in tegenstelling tot gespeeld. Of dat ongezond is weet ik niet. Het lijkt mij er een beetje bij horen in het leven.
Of jij overdrijft gewoon.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:54 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Misschien moet je vrouw zijn om te zien hoe denigrerend die scene is.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:54 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Misschien moet je vrouw zijn om te zien hoe denigrerend die scene is.
Dat heb ik toch ook niet gezegd? Het gaat me niet om de scene zelf, het gaat me om het feit dat niet geschikt is voor kinderen. Van een 11 jarige kun je niet verwachten dat hij/zij dit in het juiste verband ziet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja want in de middeleeuwen waren ze altijd heel vrouwvriendelijk.
Dit dus. We zijn het stiekem gewoon met elkaar eensquote:Dit is geen serie voor kinderen van 11/12.
Dreigen met haar draken waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 juli 2017 16:53 schreef hafcfan het volgende:
Wel leuk dat Tyrion dat 'bend the knee' niet in die brief richting Jon schreef. Benieuwd wat Dany daar van vindt als ze er achter komt.
Ghost>>drakenquote:Op woensdag 26 juli 2017 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dreigen met haar draken waarschijnlijk
Ze ziet het door de vingers wanneer Tyrion haar uitlegt zijn beweegredenquote:Op woensdag 26 juli 2017 16:53 schreef hafcfan het volgende:
Wel leuk dat Tyrion dat 'bend the knee' niet in die brief richting Jon schreef. Benieuwd wat Dany daar van vindt als ze er achter komt.
Denk niet dat Ghost mee gaat. Ik zou het leuker vinden dat Dany haar draken op Jon afstuurt en dat ze hem herkennen als Targaryen en hem daarom niet aanvallen.quote:
Te duur voor het scherm zeker. Al vind ik dat ze hem nu wel erg weinig laten zien.quote:Op woensdag 26 juli 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ghost zagen we voor het laatst bij Jons ressurectie
Hoe the fuck herkent zo'n draak dat. Het is ook niet dat hij maar iets op een Targaryen lijkt. Zelfs als hij weet wie zijn pa is, kan ik me niet voorstellen dat hij die naam wil dragen. Jon is in alles een Starkquote:Op woensdag 26 juli 2017 17:43 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Denk niet dat Ghost mee gaat. Ik zou het leuker vinden dat Dany haar draken op Jon afstuurt en dat ze hem herkennen als Targaryen en hem daarom niet aanvallen.
Ze besteden het budget liever aan die draken en battles ja.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Te duur voor het scherm zeker. Al vind ik dat ze hem nu wel erg weinig laten zien.
Hoop wel dat Ghost nog een keer mag mee vechten. Hoop dat Davos ook een x Stark kleren krijgt i.p.v. die 2e hands kleren wat hij nu altijd draagtquote:Op woensdag 26 juli 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze besteden het budget liever aan die draken en battles ja.
Wel zonde hoor.
Leeft die nog? Weet het eigenlijk niet meerquote:
Helemaal met je eens dat Jon een en al Stark is. Maar hij heeft wel drakenbloed. Vorig seizoen zei Tyrion nog dat draken voelen of iemand een vijand is of niet. Dan zullen ze het zeker aanvoelen als iemand drakenbloed heeft. Ik verwacht eigenlijk wel dat er een moment met Jon en (een van) de draken komt en dat de draken opvallend relaxt op hem reageren. Als een hint naar zijn afkomt, terwijl niemand het weet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe the fuck herkent zo'n draak dat. Het is ook niet dat hij maar iets op een Targaryen lijkt. Zelfs als hij weet wie zijn pa is, kan ik me niet voorstellen dat hij die naam wil dragen. Jon is in alles een Stark
Zal wel lachen zijn als ze Jon niet willen aanvallen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:14 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Helemaal met je eens dat Jon een en al Stark is. Maar hij heeft wel drakenbloed. Vorig seizoen zei Tyrion nog dat draken voelen of iemand een vijand is of niet. Dan zullen ze het zeker aanvoelen als iemand drakenbloed heeft. Ik verwacht eigenlijk wel dat er een moment met Jon en (een van) de draken komt en dat de draken opvallend relaxt op hem reageren. Als een hint naar zijn afkomt, terwijl niemand het weet.
Bran is niet meer :pquote:Op woensdag 26 juli 2017 18:42 schreef Evertjan het volgende:
waarom heeft Edd van de Nightwatch nog geen raven gestuurd naar Jon Snow dat zijn broer nog leeft??
Omdat dat kut is voor het verhaal. Brann moet zo geheimzinnig mogelijk blijven. Anders had Jon hem al opgehaald en wist hij al wie zijn echte moeder was.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:42 schreef Evertjan het volgende:
waarom heeft Edd van de Nightwatch nog geen raven gestuurd naar Jon Snow dat zijn broer nog leeft??
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:42 schreef Evertjan het volgende:
King Jon Stargaryen, first of his name natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe the fuck herkent zo'n draak dat. Het is ook niet dat hij maar iets op een Targaryen lijkt. Zelfs als hij weet wie zijn pa is, kan ik me niet voorstellen dat hij die naam wil dragen. Jon is in alles een Stark
Ghost schijnt duurder te zijn dan wat draakjes...quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leeft die nog? Weet het eigenlijk niet meer
Ghost filmen ze vgm dan ook met een echte wolf, die later pas wordt vergroot.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ghost schijnt duurder te zijn dan wat draakjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |