Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik denk dat dat ook 1 van de redenen is dat je nooit ergens in de gemeenteraad zult komen.
Precies. Ook een transgender is op elk moment óf een dame, óf een heer, toch?quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:46 schreef nixxx het volgende:
Prachtig, dus ook transgenders of wat dan ook moeten zich er maar niet druk om maken als ze met dames en heren aangesproken worden.
Opgelost.
Slotje.
Geeft wel aan hoe serieus jij discussieert op FOK! in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik alleen om de blanke identiteit te vernietigen! Mwuha - Mwuhaha - Mwuhahahaa!
Ik welquote:
Denken dat het vrouwentoilet rustiger is dan het mannentoiletquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:37 schreef NightH4wk het volgende:
Wel handig, mag je ook naar het vrouwentoilet als mannentoilet te druk is.
Ja, want één zwaluw maakt zomer!quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:50 schreef Ryan3 het volgende:
Geeft wel aan hoe serieus jij discussieert op FOK! in ieder geval.
Ik denk dat de eerste en belangrijkste reden, dat ik nooit in de gemeenteraad zal komen, is dat ik die ambitie (nog) niet heb! Maar als het zo ver is, dan laat ik het je weten.quote:
Dat ligt er maar aan hoe groot de tieten zijn..quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies. Ook een transgender is op elk moment óf een dame, óf een heer, toch?
Ik vind het gebruik van bewoners juist discriminerend, alsof bewoonsters er niet toe doen.
Eens.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:43 schreef Lunatiek het volgende:
Wat een mongolen. "Beste bewoner van...." is een schoolvoorbeeld van niet-genderneutraal, immers bewoonsters worden niet aangesproken.
Dat zou natuurlijk keigaaf zijn dat bij het inchecken in het OV je kaart wordt uitgelezen op persoonlijke gegevens en dat dat apparaat dan zegt "Goedenavond mevrouw D.U.M.A.N., fijne verjaardag gehad? Alles goed met de kindjes?"quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik ben niet "bewoner van x", ik ben gewoon "mevrouw x". En zo wil ik ook aangesproken blijven worden.
Ja, er zullen er best een paar zijn. Maar ik heb toch altijd het idee dat dit soort waanzinnige ideeën vooral komen van mensen die helemaal niet behoren tot de groep die er aanstoot aan zouden kunnen nemen maar dit vooral doen uit een soort hyperpolitiekcorrectheid.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:50 schreef AnanYaw het volgende:
Ik vraag me altijd af of er echt transgenders/genderfluids/onzijdigen zijn die zich zitten op te vreten, als er "geachte heer/mevrouw" geschreven staat. Echter zijn er blijkbaar ook 'cisgenders' die zich opvreten als er "geachte inwoner" staat. Hoe noemden ze dat nou? De sneeuwvlokjesgeneratie?
Nee, je hebt een tipje van de sluier opgelicht, vrees ik, ik kan jou niet echt meer serieus nemen in ieder geval. En andere users hebben ook gelezen wat jij schreef.quote:
Ik vrees het inderdaad ook.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:56 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, je hebt een tipje van de sluier opgelicht, vrees ik, ik kan jou niet echt meer serieus nemen in ieder geval. En andere users hebben ook gelezen wat jij schreef.
Vrouwen zijn ranziger dan mannen idd. Vraag maar aan een willekeurige toiletmevrouw.bewoonster.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Denken dat het vrouwentoilet rustiger is dan het mannentoilet
Beste grap van de dag. Nu al.
Die geslachtsveranderingsoperatie hoeft over een tijdje niet meer hè, zo is het ook. Ergens een verkapte bezuinigingsmaatregel dus.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:55 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Voor sommige transgenders kan het na een jarenlange strijd, operaties, aanpassen vh paspoort het mogelijk een bevestiging zijn om dan eindelijk als man of vrouw te worden aangesproken ipv die gender neutrale aanhef. (denk ik dan).
quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Vraag maar aan een willekeurige toiletmevrouw.bewoonster.
Het is dan ergens wel bemoedigend dat jij dus zelf wel inziet waar je beperkingen liggen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:54 schreef SicSicSics het volgende:
Ik denk dat de eerste en belangrijkste reden, dat ik nooit in de gemeenteraad zal komen, is dat ik die ambitie (nog) niet heb! Maar als het zo ver is, dan laat ik het je weten.
Ik denk dat als je je levensgeluk laat afhangen van de aanhef boven een brief dat je beter een goede psycholoog kunt zoeken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:55 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Voor sommige transgenders kan het na een jarenlange strijd, operaties, aanpassen vh paspoort het mogelijk een bevestiging zijn om dan eindelijk als man of vrouw te worden aangesproken ipv die gender neutrale aanhef. (denk ik dan).
Ik ga er vanuit dat er een kleine groep mensen(?) is die principieel gekwetst is door allerlei zaken. Ook over de dingen waarover grappen worden gemaakt in dit topic. Bijvoorbeeld dat je met je hond ergens binnenkomt en je wordt met "beste mensen" begroet, alsof je hond geen onderdeel van het gezin is. En zo vinden ze altijd wel wat.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, er zullen er best een paar zijn. Maar ik heb toch altijd het idee dat dit soort waanzinnige ideeën vooral komen van mensen die helemaal niet behoren tot de groep die er aanstoot aan zouden kunnen nemen maar dit vooral doen uit een soort hyperpolitiekcorrectheid.
Daarom moet je ook geen gehoor geven aan die waanzin. Ja, je kunt weleens ergens aanstoot aan nemen. Deal with it. Als je iedereen moet beschermen om eens aanstoot aan iets te nemen of zich ergens aan te storen is het eind zoek.
Knettergek zijn ze daar.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben ook dus de 'regenboogtaalgids' ontwikkeld voor ambtenaren, lees ik nu op FP..
Regenboogtaaltips voor Amsterdamse ambtenaren
De randstad is aanzienlijk groter dan Amsterdam. Sterker nog, het grootste gedeelte is geen amsterdam. Het is vooral Amsterdam waar die totaal uit hand lopende gekte is, maar wat wil je ook als Groenlinks er al jaren een vinger in de pap heeft, dan kun je dit soort luchtfietserij verwachten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Knettergek zijn ze daar.
Gelukkig mijd ik de Randstad toch al jaren als de pest.
Grappige is dat tegelijkertijd het zogenaamde anti-radicaliserings beleid in Amsterdam is overgenomen door een netwerkje van dik betaalde PvdA-Marokkanen hè, die eerder de radicalisering uit de wind houden dan bestrijden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Knettergek zijn ze daar.
Gelukkig mijd ik de Randstad toch al jaren als de pest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |