Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Dies niet nieuwquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:11 schreef Montagui het volgende:
Lifesteal: damage dealt restores life to the hero.
[ afbeelding ]
Ook nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:13 schreef Montagui het volgende:
En dit dan.... niets bij attack?
[ afbeelding ]
Ik loop wat achter....zie ze nu pas. Hoe zit dat nu met die hunter card?quote:
Die zijn van de aankondiging, zo'n 3 weken geledenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik loop wat achter....zie ze nu pas. Hoe zit dat nu met die hunter card?
Aggressieve statline met een verdedigend effect, vind hem echt tofquote:Op woensdag 26 juli 2017 14:51 schreef Azpilicueta het volgende:
Die warrior kaart is wel goed. Prima stats en 6 armor als je tegenstander hem killed. Niet slecht
De art is zo mooiquote:Op woensdag 26 juli 2017 17:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die ga ik goud craften, weet ik nu al
Mooi artquote:
Mijn laatste 10 potjes:quote:Op woensdag 26 juli 2017 19:47 schreef over_hedge het volgende:
Vind het maar saai atm. 9 van de 10x speel je tegen een mage of shaman
Nou dan zal ik het wel aantrekken ofzo. Net 4 gespeeld 4x magequote:Op woensdag 26 juli 2017 19:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mijn laatste 10 potjes:
Mage, Rogue, Rogue, Priest, Warrior, Druid, Druid, Shaman, Hunter, Paladin.
Vind het juist nog steeds gevarieerd
Snel Secret Eater in je deck stoppen en wins farmenquote:Op woensdag 26 juli 2017 19:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan zal ik het wel aantrekken ofzo. Net 4 gespeeld 4x mage
Niet eens een slecht ideequote:Op woensdag 26 juli 2017 19:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Snel Secret Eater in je deck stoppen en wins farmen
Paladin met eaterquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet eens een slecht ideeWat is een goed anti mage deck?
Sindragosa is awesome btwquote:### Custom Paladin
# Class: Paladin
# Format: Standard
#
# 2x (1) Argent Squire
# 2x (1) Murloc Tidecaller
# 1x (1) Patches the Pirate
# 2x (1) Vilefin Inquisitor
# 2x (2) Hydrologist
# 2x (2) Rockpool Hunter
# 2x (3) Murloc Warleader
# 2x (3) Rallying Blade
# 2x (3) Stonehill Defender
# 2x (4) Blessing of Kings
# 2x (4) Dread Corsair
# 2x (4) Gentle Megasaur
# 2x (4) Truesilver Champion
# 1x (5) Finja, the Flying Star
# 2x (6) Spikeridged Steed
# 1x (6) Sunkeeper Tarim
# 1x (7) The Curator
#
AAECAZ8FBLmyApG8AuO+ArnBAg3bA/UFzwbuBq8HpwjTqgLZrgKzwQKbwgKdwgKxwgKIxwIA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
# Generated by HDT - https://hsdecktracker.net
Tnxsquote:
Gratis 2 pakjesquote:
Huilie.quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:56 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Gratis 2 pakjesDeck aanmaken -> 3x concede -> win
![]()
Vorige week probeerde ik het nog wel 1x om serieus te spelen, maar het enige resultaat was dat ik opeens weer wist waarom ik nooit arena speel. Geen luck in card picks en vervolgens weer een matchup tegen iemand die perfecte kaarten heeft en de perfecte curve heeft. Noem mij maar een huilie, maar dat is simpelweg mijn ervaring en het voedsel voor mijn afkeur van de Arena.
Helemaal mee eens. Mensen die arena leuker dan constructed vindenquote:Op donderdag 27 juli 2017 08:56 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
![]()
Vorige week probeerde ik het nog wel 1x om serieus te spelen, maar het enige resultaat was dat ik opeens weer wist waarom ik nooit arena speel. Geen luck in card picks en vervolgens weer een matchup tegen iemand die perfecte kaarten heeft en de perfecte curve heeft. Noem mij maar een huilie, maar dat is simpelweg mijn ervaring en het voedsel voor mijn afkeur van de Arena.
Pech heb je incidenteel, niet structureel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:56 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
![]()
Dat zal best, de ervaring is anders en daarom voor mij de dooddoener om Arena te gaan spelen. Ook al wil Blizzard dat zo graagquote:Op donderdag 27 juli 2017 09:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pech heb je incidenteel, niet structureel.
Prima, goed verhaal verder. Alleen je conclusie (ik altijd pech zij altijd geluk) klopt niet. Het is een kwestie van skills i.c.m. wat geluk. Heb je na 50 potjes alleen pech, dan is het geen pech meerquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:28 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dat zal best, de ervaring is anders en daarom voor mij de dooddoener om Arena te gaan spelen. Ook al wil Blizzard dat zo graag![]()
Laat het alleen wel duidelijk zijn: Ik wil hiermee niet zeggen dat Arena bagger is. Ik ben blij voor de mensen die hun plezier en voldoening wel kunnen halen uit Arena. Maar het is niet voor mij besteed en daarom zie ik die quests en gratis arena tickets het gewoon als gratis pakjes waar je relatief weinig voor hoeft te doen.
niet voor mij besteedquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:28 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dat zal best, de ervaring is anders en daarom voor mij de dooddoener om Arena te gaan spelen. Ook al wil Blizzard dat zo graag![]()
Laat het alleen wel duidelijk zijn: Ik wil hiermee niet zeggen dat Arena bagger is. Ik ben blij voor de mensen die hun plezier en voldoening wel kunnen halen uit Arena. Maar het is niet voor mij besteed en daarom zie ik die quests en gratis arena tickets het gewoon als gratis pakjes waar je relatief weinig voor hoeft te doen.
Daarom geen hero power evolve doenquote:Op donderdag 27 juli 2017 12:58 schreef over_hedge het volgende:
Wat is het toch kut als je evolve doet om doomslayer te krijgen
ah ja. Daar zit wat in!quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daarom geen hero power evolve doen
Ik vind de reward voor 10 wins+ wel heel matig.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:59 schreef mosselmossel het volgende:
Supergrappig inderdaad van die mensen die zeggen 'ik heb altijd pech in Arena'. Ik kan het gewoon niet, dus ik speel het nooit. Al werd het vorige week wel 11-3 voor mij, dus bijna 500 goud en een pakkie
Mwa in de huidige meta wel. Maar als je via dat ding een Zombeast terug zou krijgen is dat best goed.quote:
Of je doet lekker normaalquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:41 schreef over_hedge het volgende:
Ik hoop echt dat iedereen die pirate warrior gebruikt aids krijgt <3
Dat hebben ze al anders zouden ze niet zo'n dom hersenloos deck spelen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:41 schreef over_hedge het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat hebben ze al anders zouden ze niet zo'n dom hersenloos deck spelen.
Druid kaart:
[ afbeelding ]
Dank je! Ik speelde het vandaag nog voor m'n piraten- en m'n wariorquestquote:Op donderdag 27 juli 2017 17:41 schreef over_hedge het volgende:
Vieslel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dank je! Ik speelde het vandaag nog voor m'n piraten- en m'n wariorquest
Je wenst Shaman, Druid, Paladin en Mage spelers ook aids toe?quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat hebben ze al anders zouden ze niet zo'n dom hersenloos deck spelen.
Haha, sowieso rerollen die quest. Net als win 5 tavern brawls trouwens, ook pure aids.quote:
Mja fledgling is ook OP als je em niet kan removenquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:34 schreef Perrin het volgende:
Die laatste lijkt me nogal overpowered. De mechanic met divine shield vind ik beetje meh.
Ja sorry, wel erg mild. Zouden ze te goed weg mee komenquote:
Wowww supervette content for freequote:Op donderdag 27 juli 2017 22:04 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hearthpwn.com/(...)ses-gives-you?page=2
Was voor mij een keer 300 games ofzo vanaf 20 naar rank 78 legend.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:28 schreef Typisch het volgende:
Ik ben weer netjes rank 10. Speel erg weinig, maar naar rank 10-5 gaat altijd vrij soepel. Die grind van 5 naar legendary zie ik echter nooit zitten om uberhaupt een poging te wagen.
Ja hoor. Wat een liefde voor Warrior.quote:
Voorlopig slecht, maar het effect blijft awesomequote:Op maandag 31 juli 2017 21:08 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe deze in de praktijk gaat uitpakken
Leuke arena card in combinatie met een Hemet oid.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:08 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
Het hele deck dat nog over is of 1 kaart?quote:Op maandag 31 juli 2017 21:08 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
Het hele deck, dat staat er.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het hele deck dat nog over is of 1 kaart?
Met Hemet gaat die wel goed werken denk ik inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2017 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuke arena card in combinatie met een Hemet oid.
Het betreft ook het restant.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:06 schreef mosselmossel het volgende:
Er staat niet dat het hele deck is. Kan best het restant zijn en dat lijkt me waarschijnlijker.
Prima kaart ja, tof dat ze ook niet beide Legendaries laten draaien om Freeze effecten.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:22 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat gaat een standaard kaart worden voor Shaman
Ik speel best veel Shaman, maar vind Evolve Shaman helemaal niet leukquote:Op maandag 31 juli 2017 23:22 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Klinkt leuk, maar een Shaman die geen totems meer kan spawnen is misschien ook niet alles.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:22 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Klopt, maar bij Elemental shaman heb je altijd wel minions. Dus dan mis je de totems minder gok ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar een Shaman die geen totems meer kan spawnen is misschien ook niet alles.
Voor 9 mana heb ik persoonlijk liever een sterke finisher dan zo'n soort kaart.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:41 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.hearthpwn.com/(...)d-valeera-the-hollow
Gelukkig kost ie 9 mana
Quests zijn het dan ook grotendeels niet waard. DKs zijn een stuk impactvoller / flexibeler, aangezien ze geen vereistem voor play hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:03 schreef DannyDeko het volgende:
Zie het wel gebeuren dat die alternatieve heropower kaarten helemaal geen play meer zien als de nieuwigheid er af is. Nu de Rogue Quest generfd is zie ik alleen af en toe nog de Warrior Quest op de ladder.
Moet het nog maar zien wat de nieuwe set gaat brengen. Was enthousiaster voor Ungoro.
Ik denk dat de zombeast nog wel vaak gespeeld zal gaan worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:03 schreef DannyDeko het volgende:
Zie het wel gebeuren dat die alternatieve heropower kaarten helemaal geen play meer zien als de nieuwigheid er af is. Nu de Rogue Quest generfd is zie ik alleen af en toe nog de Warrior Quest op de ladder.
Moet het nog maar zien wat de nieuwe set gaat brengen. Was enthousiaster voor Ungoro.
Wow, is mij nooit gelukt..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:14 schreef vaarsuvius het volgende:
WOHOO. 12 wins was me wel eens gelukt, maar 12-0 nog nooit. Zou het nu zover komen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |