quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:31 schreef heywoodu het volgende:
Helemaal gemist dat dit al lang bezig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme kutzooiquote:
Gelukkig is zo'n beetje alles van darts wel terug te vinden op JoepTjoepquote:
Enige wat je gemist hebt is wat platentektoniek. De Alpen hebben gewonnen van het Brittannische schildquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:31 schreef heywoodu het volgende:
Helemaal gemist dat dit al lang bezig was
Daar gaan we dan ook weer niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is zo'n beetje alles van darts wel terug te vinden op JoepTjoep
Zeik dan niet zo johquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar gaan we dan ook weer niet aan beginnen.
quote:
Newton heb ik toch al heel lang niet meer zien gooienquote:
Newton is sinds die bullseye finish van Lam mentaal geknakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Newton heb ik toch al heel lang niet meer zien gooien
Maar waarschijnlijk Newton
editquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef tja77 het volgende:
Webster doet me denken aan die bad guy uit home alone.
softtippers doen dat he, had ie moeten weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Newton is sinds die bullseye finish van Lam mentaal geknakt.
En Najib Amhali.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef tja77 het volgende:
Webster doet me denken aan die bad guy uit home alone.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee een andere, kan ook iemand uit Lethal weapon zijn.
Flink aan het cashen nog.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij staat nu te darten op een toernooi van de BDO. De Polish Darts Masters.
wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij staat nu te darten op een toernooi van de BDO. De Polish Darts Masters.
Darren Webster klimt al naar plek 22 op de virtuele WK-ranking. Aangezien hij op de vloer ook nog beter is dan een Bunting, kan hij nog prima 21e staan tegen die tijd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor beide spelers is dat natuurlijk een kans die ze niet verwacht hadden te krijgen: flink cashen en stijgen op de OOM door tot de kwartfinale te komen.
Echte Brit dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Geen tand in de mond volgens mij...bah.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Geen tand in de mond volgens mij...bah.
Eensquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een walgelijke zaadlul Maijerecht rot gewoon op
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een walgelijke zaadlul Maijerecht rot gewoon op
Dat is dan weer niet leuk.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zei dat wat Nouri is overkomen, dat gun ik niemand.
Ik neem mijn woorden terug.
Maijer is de lijm die RTL7 Darts bij elkaar houdt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
We haten hier al jaren op Maijer. In de hoop dat er meegelezen zou worden. Is het NOG niet genoeg dan?
Huh wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maijer is de lijm die RTL7 Darts bij elkaar houdt.
Maijer de lijm?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem, maar de extreme haat snap ik niet altijd.
Zitten wat vlekjes op vrees ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:32 schreef CP360 het volgende:
Kan Daniella haar jurkje niet aan krijgen ofzo?
Schiet eens op man.
Sorry?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maijer de lijm?
Koos is de lijm, de kraanvogel!
Sinds wanneer is DRT zo serieusquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry?![]()
Hij stelt nog geen twee vragen in een coherent verhaal. Het is gewoon nivootje schoolkrant. En nou loopt ie quasi diepzinnig willekeurige topspelers compleet af te branden. Die gast is gewoon echt niet goed wijs
In dartstopics kan alles. Lullen over allerhande zaken in het leven, gifjes spammen, maar zelfs serieus praten over darts is mogelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is DRT zo serieus
Nee zoals ik al zei; ik ben ook geen fan, maar ik kan niet zeggen dat ik me er zo extreem aan stoor zoals sommigen.
Sweet Caroline een kutnummer vindenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een kutnummer ook. En spuug dat management eens in de bek en neem een toffe nickname. Dan komt het heus wel goed
Koert is gewoon 100 keer toffer dan Maijer...misschien dat we Maijer daarom zo massaal haten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee zoals ik al zei; ik ben ook geen fan, maar ik kan niet zeggen dat ik me er zo extreem aan stoor zoals sommigen.
Maijer moet zijn kop een keer ter beschikking stellen als bord. Daar zou ik wel een paar punten op willen slijpen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maijer met zijn ''nu gaan we echt darten''. Webster en West haalden vandaag nog steeds een beter gemiddelde dan een Taylor, Van Barneveld, Wright. Sha la lie.
onehundred and EYEtyquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:36 schreef CP360 het volgende:
[..]
Maijer moet zijn kop een keer ter beschikking stellen als bord. Daar zou ik wel een paar punten op willen slijpen.
Misschieb moet je meer van de PI functionaliteit gebruik maken, meerdere mensen namen je te serieus ( was schrikken heaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat, en zijn tafelgenoten zouden ook blij zijn met dat soort gemiddeldes. Klein steekje van die pipo.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maijer met zijn ''nu gaan we echt darten''. Webster en West haalden vandaag nog steeds een beter gemiddelde dan een Taylor, Van Barneveld, Wright. Sha la lie.
Dat is het punt niet. Marcel is gewoon een ongeïnformeerde drol, die de vragen stelt die mijn neefje van twee ook nog zou kunnen stellen. Hij doet überhaupt geen fatsoenlijke research voor wedstrijden. Ook nog met dedain spreken over darters die minder zijn dan de vaste top 16.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koert is gewoon 100 keer toffer dan Maijer...misschien dat we Maijer daarom zo massaal haten.
Dat is de ene helft. De andere helft is dat Koert ook niet veel voorstelt, met zijn doodslappe woordgrappen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koert is gewoon 100 keer toffer dan Maijer...misschien dat we Maijer daarom zo massaal haten.
Elke dag dan wel een andere FOK gast?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Marcel is gewoon een ongeïnformeerde drol, die de vragen stelt die mijn neefje van twee ook nog zou kunnen stellen. Hij doet überhaupt geen fatsoenlijke research voor wedstrijden. Ook nog met dedain spreken over darters die minder zijn dan de vaste top 16.
Ik ga wel met Mani en Rondewim een talkshow opzetten. Helemaal klaar mee.
Dat vooral ja, het is gewoon stuitend. Krankzinnig zijn mag, maar ga dan niet daar zitten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog met dedain spreken over darters die minder zijn dan de vaste top 16.
Zou kijken 10/10quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Marcel is gewoon een ongeïnformeerde drol, die de vragen stelt die mijn neefje van twee ook nog zou kunnen stellen. Hij doet überhaupt geen fatsoenlijke research voor wedstrijden. Ook nog met dedain spreken over darters die minder zijn dan de vaste top 16.
de eerste twee maanden heb je iemand met een meningquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Elke dag dan wel een andere FOK gast?
Koert is niet heilig, maar 100x liever Koert dan Maijer en dat is veelzeggend.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de ene helft. De andere helft is dat Koert ook niet veel voorstelt, met zijn doodslappe woordgrappen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een soort Wielerflits live maar dan over dartenquote:Ik ga wel met Mani en Rondewim een talkshow opzetten. Helemaal klaar mee.
Komt nog wel tijdens Taylor Barney.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig is die Haka IJsland aids hype ook weer over.
Absolutelyquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Koert is niet heilig, maar 100x liever Koert dan Maijer en dat is veelzeggend.
Koert heeft tenninste nog zelfspot. Maijer is zelfingenomen.
Wie van jullie drie wordt dan de Arjan van der Giessen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani eet dagelijks bij de McDonaldsquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wie van jullie drie wordt dan de Arjan van der Giessen?
Heywoodu heeft naar verluid een bmi van 30. Duurt nog even voor hij in aanmerking komt dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wie van jullie drie wordt dan de Arjan van der Giessen?
Ben allang blij dat ze nu elke avond live zijn. Is wel s anders geweestquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
graf rtl weer veel te laat terug nikskunners
Dat is nu ook wel vijf jaar zo inmiddels.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:52 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ze nu elke avond live zijn. Is wel s anders geweest
OKquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik durf de stelling aan; als Gurney vandaag wint, gaat hij ook de finale halen.
Sudden deathje zou mooi zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
wacht hier is echt een leuk potje in de maak
Geen legs meer de tijd om Gurney te breakenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Anderson komt in de knel want hij heeft geen legs meer over?! Wat is dit voor onzin continu.
Hoor je wat je zegt?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen legs meer de tijd om Gurney te breaken
Ja, je kan Jacques op elke rare zin wel afkraken, maar het is gewoon duidelijk wat die er mee bedoeld in dit gevalquote:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 25-07-2017 om 22:56:51Gary schuift net in de pauze even bij ons naar binnen. Vloekt in het Nederlands en zegt: I'm so tired. Jetlag. Terrible.' #RTL7darts reageer retweet
Jacques kraamt allen maar flauwekul uit. Die moeten ze naast Herbert Dijkstra zetten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, je kan Jacques op elke rare zin wel afkraken, maar het is gewoon duidelijk wat die er mee bedoeld in dit geval
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:14 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 25-07-2017 om 22:56:51Gary schuift net in de pauze even bij ons naar binnen. Vloekt in het Nederlands en zegt: I'm so tired. Jetlag. Terrible.' #RTL7darts reageer retweet
Inside informatie hoor poehpoehquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Zap effe naar NPO1.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Wat een GOD
Kijken wat hij tegen Suljogenot kan
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:21 schreef CP360 het volgende:
Die kale gooit nog even wat pannenkoeken in de pan op dit tijdstip
Omdat we zelf ook dikke mannen zijn en dit als het ultieme zien?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
En toch blijft het fascinerend hoe we met zoveel mensen avonden lang kunnen kijken naar te dikke mannen die in een zaal vol mongolen pijltjes in een bord lopen te hengsten.
Praat voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat we zelf ook dikke mannen zijn en dit als het ultieme zien?
Ik ben fitter en strakker dan ooit.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat we zelf ook dikke mannen zijn en dit als het ultieme zien?
Wow, klinkt superhot!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben fitter en strakker dan ooit.
Miljoenen mensen overbelasten een schaaksite, het kan echt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
En toch blijft het fascinerend hoe we met zoveel mensen avonden lang kunnen kijken naar te dikke mannen die in een zaal vol mongolen pijltjes in een bord lopen te hengsten.
ik moet hier echt van kokhalzen. Marcel weet werkelijk van God noch zure appelen, maar gedraagt zich al De Alwetende Expert. Stuitendquote:
De mensen die Marcel aanstellen zijn geestelijk gehandicapt in mijn ogenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moet hier echt van kokhalzen. Marcel weet werkelijk van God noch zure appelen, maar gedraagt zich al De Alwetende Expert. Stuitend
Hopelijk krijgen ze subsidie voor hem, anders is het helemaal stuitend.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De mensen die Marcel aanstellen zijn geestelijk gehandicapt in mijn ogen
best weinig hequote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:33 schreef bechirti het volgende:
Manman 50% procent van de posts is marcel bash.
Ze kunnen ook niet lezen, althans niet hier.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De mensen die Marcel aanstellen zijn geestelijk gehandicapt in mijn ogen
Adams ja?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Reyes heeft vast geen angst voor Wright. Tegen Van Gerwen 106 gemiddeld gooien op een TV-toernooi kunnen alleen de likes van Taylor, Anderson, Van Barneveld, Adams hem navertellen denk ik.
En de nabeschouwing met de trambestuurder, de giraffe en de halve aardappel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme kwart voor 12 en NOG een wedstrijd
Dat zie ik Co. Gr gr Rolandquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reyes haalt zijn niveau niet, Wright gooit een stuk beter dan zaterdag.
Heeft Wright een game plan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darten duiden is minder moeilijk dan je denkt.
Ik denk dat ik morgen Ajax ga kijken en donderdag het darten terugkijk zonder dat ik uitslag weet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen we de beste houding met wetenschappelijke technieken ontdekken?
Ik zet het darten op Goldenarrow aan en dan op TV Ajax.quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen Ajax ga kijken en donderdag het darten terugkijk zonder dat ik uitslag weet.
Op mvg-Withlock na allemaal spannende potjes. Ik kijk bij mijn opa dus geen laptopquote:Op woensdag 26 juli 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet het darten op Goldenarrow aan en dan op TV Ajax.
Wordt wel een snel begin van de avond met Chsnall v Norris en Lewis v Cross.
Ik kijk hoogstens darten met meerdere mensen. Voetbal kan ik echt niet met meerdere mensen kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op mvg-Withlock na allemaal spannende potjes. Ik kijk bij mijn opa dus geen laptop
Dan mis je wel de meeste details ja. Maar wel gezellig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk hoogstens darten met meerdere mensen. Voetbal kan ik echt niet met meerdere mensen kijken.
Ik kan slecht tegen domme opmerkingen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan mis je wel de meeste details ja. Maar wel gezellig.
Joeloeloequote:Op woensdag 26 juli 2017 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen domme opmerkingen.
Heb je dus een domme familie?quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je reageert wel op hafcquote:Op woensdag 26 juli 2017 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor v Van Barneveld is een overschatte wedstrijd.quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:18 schreef bechirti het volgende:
Ajax kijken als misschien wel de laatste klassieker live wordt uitgezonden
Qua niveau ja. Maar qua geheel genieten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor v Van Barneveld is een overschatte wedstrijd.
Tegenwoordig maakt het echt geen reet uit. Van Gerwen wint toch wel als ze om de knikkers voor de Order of Merit spelen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:22 schreef bechirti het volgende:
Gando gerwen of taylor gerwen blijven voor mij leukste potjes.
Ja omdat hij nu heeft wat taylor had, niemand durft meer van m te winnen. Het is echt niet zo dat ie nog beter gooit dan pakweg 2 jaar terug. Taylor is van 105 constant naar 98 gegaan laatste jaar. Schrijnend verschil.quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig maakt het echt geen reet uit. Van Gerwen wint toch wel als ze om de knikkers voor de Order of Merit spelen.
Het is meer dat Wright niet durft te winnen. Anderson kan hem pakken op het WK.quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:37 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ja omdat hij nu heeft wat taylor had, niemand durft meer van m te winnen. Het is echt niet zo dat ie nog beter gooit dan pakweg 2 jaar terug. Taylor is van 105 constant naar 98 gegaan laatste jaar. Schrijnend verschil.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is meer dat Wright niet durft te winnen. Anderson kan hem pakken op het WK.
Taylor kan hem niet meer pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |