Moest naar een begrafenis en dat is natuurlijk emotioneel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:12 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat was er dan gaande? Had je het druk?
Ik was vanmiddag vet blij, en ik voel me nog steeds prima.
Snap ik. Wie is er overleden?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moest naar een begrafenis en dat is natuurlijk emotioneel.
Ik kom hier pas sinds kort. Was ook 2 weken banned.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:12 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja even snel uitgelegd. Heb al zo vaak alles uitgelegd.Het is iig zeer realistisch bedacht.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een heel goede vriend van de familie.
Damn, dat soort dingen zijn zwaar ja. Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:
Dankjulliewel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Damn, dat soort dingen zijn zwaar ja. Gecondoleerd.
Gecondoleerd lavquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Hoe was het?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vandaag eerste keer ooit dat ik koopavond in Rotjeknor beleefd!!!
[..]
Trustequote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wens jullie nog een fijne voortzetting maar ik duik mijn bed in. Bekaf. Truste lieverds.
Trustequote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wens jullie nog een fijne voortzetting maar ik duik mijn bed in. Bekaf. Truste lieverds.
Het was aardig druk tijdens een bewolkte avond(en ook nog eens "festival") op Zuidplein.quote:
Dat klinkt gezellig, en was die straatparade ook leuk?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hey
[..]
Het was aardig druk tijdens een bewolkte avond(en ook nog eens "festival") op Zuidplein.
Rond 14:00 weer in Rotterdam(straatparade)!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |