abonnement Unibet Coolblue
pi_172678191
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:56 schreef Divje het volgende:

[..]

Het snuif en slikwerk ja. Al valt dat op Tomorrowland dacht ik nog wel mee. Als je naar die echte Hardcore/Hardstyle feesten gaat loopt ongeveer 90% van de mensen te malen met hun kaken :D
Dat is op alle feesten zo.
Gino ♥
pi_172678199
Dit is de xtc generatie. Niet gek dat er ook zoveel depressiviteit onder jongeren heerst.
Gino ♥
pi_172678204
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dat is op alle feesten zo.
Jij zal 't weten. Kom er nooit meer. :@
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172678266
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Jij zal 't weten. Kom er nooit meer. :@
Ik kom er ook niet. Ik kan niet tegen xtc op een feest. Krijg dan heel veel prikkels oid. :')
Gino ♥
pi_172678282
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik kom er ook niet. Ik kan niet tegen xtc op een feest. Krijg dan heel veel prikkels oid. :')
Dat hoort erbij he :D
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:26:17 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172678495
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, was echt niet normaal meer. Niet veel blowen maar echt het hardere werk.
Dat gebeurt meer op rock festivals.
Trance dance en andere meuk, gebruikt men alleen pillen, men zuipt alleen red bull of water.
Bij een rock festival zuipt men bijna alleen bier.
Op een rock festival is de sfeer ook veel aangenamer.
Weinig ruzie, op een ander festival is het hele andere koek, nja dat is mijn ervaring, hier in de regio zijn over het algemeen veel dans festivals en heel veel gezeik!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:27:10 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172678514
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik kom er ook niet. Ik kan niet tegen xtc op een feest. Krijg dan heel veel prikkels oid. :')
:D dat is toch ook de bedoeling van Xtc?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172678587
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat gebeurt meer op rock festivals.
Trance dance en andere meuk, gebruikt men alleen pillen, men zuipt alleen red bull of water.
Bij een rock festival zuipt men bijna alleen bier.
Op een rock festival is de sfeer ook veel aangenamer.
Weinig ruzie, op een ander festival is het hele andere koek, nja dat is mijn ervaring, hier in de regio zijn over het algemeen veel dans festivals en heel veel gezeik!
Dat ligt dan ook puur aan die regio :+
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 22:31:31 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_172678610
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:14 schreef Tjacka het volgende:
Dit is de xtc generatie. Niet gek dat er ook zoveel depressiviteit onder jongeren heerst.
Mee eens.
pi_172678634
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mee eens.
Heeft niet specifiek met xtc te maken natuurlijk.
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 22:43:27 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_172678980
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Heeft niet specifiek met xtc te maken natuurlijk.
Dat is ook weer zo. Je kunt depressief raken door allerlei dingen. Niet alleen door xtc of andere verdovende middelen.
pi_172679127
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Je kunt depressief raken door allerlei dingen. Niet alleen door xtc of andere verdovende middelen.
Wat ik vooral in mijn omgeving heb gemerkt is het niet drugs -> depressie maar juist andersom. En bergafwaarts. Oorzaken van de depressie waren school/werk/relaties. Of zelfs opvoeding van de ouders. En dan werd er gegrepen naar middelen als drank en drugs.

Ik had het zelf in het begin niet door, maar ben ook gaan gebruiken door depressieve gedachten. Toen ik ging afkicken dacht ik dat alles wel goed zou zijn als ik niet meer zou gebruiken :P naïef. Snoeiharde depressie kwam om de hoek vliegen. En dus ook weer gebruik want ja, dat was de enige manier om er mee om te gaan :')

Weet nu wel beter :D
Maar vind dat dit onderwerp altijd verdomd interessante discussies op kan leveren.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172679159
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat gebeurt meer op rock festivals.
Trance dance en andere meuk, gebruikt men alleen pillen, men zuipt alleen red bull of water.
Bij een rock festival zuipt men bijna alleen bier.
Op een rock festival is de sfeer ook veel aangenamer.
Weinig ruzie, op een ander festival is het hele andere koek, nja dat is mijn ervaring, hier in de regio zijn over het algemeen veel dans festivals en heel veel gezeik!
Zelden zoveel onzin in een post gezien.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 25 juli 2017 @ 23:01:16 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172679500
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Zelden zoveel onzin in een post gezien.
ah u komt uit pluskut?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 23:04:50 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_172679592
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat ik vooral in mijn omgeving heb gemerkt is het niet drugs -> depressie maar juist andersom. En bergafwaarts. Oorzaken van de depressie waren school/werk/relaties. Of zelfs opvoeding van de ouders. En dan werd er gegrepen naar middelen als drank en drugs.

Ik had het zelf in het begin niet door, maar ben ook gaan gebruiken door depressieve gedachten. Toen ik ging afkicken dacht ik dat alles wel goed zou zijn als ik niet meer zou gebruiken :P naïef. Snoeiharde depressie kwam om de hoek vliegen. En dus ook weer gebruik want ja, dat was de enige manier om er mee om te gaan :')

Weet nu wel beter :D
Maar vind dat dit onderwerp altijd verdomd interessante discussies op kan leveren.
Ja zeker! En er over praten kan ook heel veel helpen. Dan kom je er achter dat er schrikbarend veel mensen aan depressies lijden.
pi_172679763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja zeker! En er over praten kan ook heel veel helpen. Dan kom je er achter dat er schrikbarend veel mensen aan depressies lijden.
:Y
Dat is weer het mooie, er met lotgenoten over praten en elkaar kunnen helpen & steunen O+
Praten wordt echt onderschat tegenwoordig.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172680212
Vage TT :+
pi_172680320
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vage TT :+
Je bent zelf vaag :+

Hoi :W
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172681512
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 18:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D. Mooi man.

Eindelijk (toch zo'n 4 dagen) weer quote alerts _O_
Hier, nog een quote-alert! :+


Ik ga zo hard op deze :D

I BELIEVE IN STEVE
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172681517
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:17 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat hoort erbij he :D
Ik alleen maar negatieve prikkels eigenlijk.
Gino ♥
pi_172681531
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat ik vooral in mijn omgeving heb gemerkt is het niet drugs -> depressie maar juist andersom. En bergafwaarts. Oorzaken van de depressie waren school/werk/relaties. Of zelfs opvoeding van de ouders. En dan werd er gegrepen naar middelen als drank en drugs.

Ik had het zelf in het begin niet door, maar ben ook gaan gebruiken door depressieve gedachten. Toen ik ging afkicken dacht ik dat alles wel goed zou zijn als ik niet meer zou gebruiken :P naïef. Snoeiharde depressie kwam om de hoek vliegen. En dus ook weer gebruik want ja, dat was de enige manier om er mee om te gaan :')

Weet nu wel beter :D
Maar vind dat dit onderwerp altijd verdomd interessante discussies op kan leveren.
Waar hoor.


Maar toch merk ik dat er heel veel studenten elk weekend naar een festival gaan en een paar pillen klappen. Puur om uit het dagelijks leven te ontsnappen.
Gino ♥
pi_172681544
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 01:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik alleen maar negatieve prikkels eigenlijk.
Ahja, da's wel kut.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 01:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Waar hoor.

Maar toch merk ik dat er heel veel studenten elk weekend naar een festival gaan en een paar pillen klappen. Puur om uit het dagelijks leven te ontsnappen.
Kan je nagaan hoe genormaliseerd het over de jaren is geworden :') en die stortvloed aan festivals helpt ook niet echt _O-
Eerder ging je ff wat drinken in de kroeg (kwam je alsnog kats bezopen thuis) , nu moet je bam, festivalletje pakken en pillen poppen. Tsk :+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172681557
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 01:18 schreef Divje het volgende:

[..]

Ahja, da's wel kut.

[..]

Kan je nagaan hoe genormaliseerd het over de jaren is geworden :') en die stortvloed aan festivals helpt ook niet echt _O-
Eerder ging je ff wat drinken in de kroeg (kwam je alsnog kats bezopen thuis) , nu moet je bam, festivalletje pakken en pilloen poppen. Tsk :+
Tja.

Totaal niet nee. Ik maak mij daar wel enigszins zorgen over eigenlijk. Generatie Y is langzamerhand een verloren generatie aan het worden.
Gino ♥
pi_172681574
En ergens snap ik het ook dat ze het doen hoor. Mijn generatie en ook die van jou misschien Divje is de eerste generatie waarbij eigenlijk echt de hele wereld open voor je ligt.

Maar je hebt je ouders en je sociale contacten, school, werk. Op dat festival is dat er niet en welk spul versterkt dat het meest dan mdma.
Gino ♥
pi_172681592
Onbegrijpelijk eigenlijk. Als het volk de wereld iets meer naar hun hand zet kunnen we altijd in de 'utopia' leven die je met mdma creëert. Maar wij kiezen voor incapabele leiders en hebben last van bepaalde geloofsovertuigingen die best bijzonder zijn. Natuurlijk heb je als Jan met de pet weinig last van deze zaken, maar ergens blijft het jammer dat er niet het maximale uit de maatschappij wordt uit gehaald.

Dit was best filosofisch voor een dinsdagnacht.

Trusten :D
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')