SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens ben ik zelf geboren met dubbele oogleden dus voel ik me best koel
🔒
Je vergeet blond/rood haar.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:14 schreef LurkJeRot het volgende:
Meteen een paar blauwe contactlensjes erin en haar skin laten bleken als ze toch daar is.
Beenverlenging kan evt ook nog.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:08 schreef Doosopwielen het volgende:
Mijn zus is debiel en gaat volgende week speciaal naar china dubbele oogleden![]()
Kan je toch niet serieus nemen?
Is nog niet eens zo mooi, heb dan liever fake tetten.
Een plaatje ter verduidelijkingkinderen krijgen ook gewoon weer dubbele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens ben ik zelf geboren met dubbele oogleden dus voel ik me best koel![]()
Zit in de genen!![]()
Nee, er moet nog wel iets te fantaseren overblijven voor de mensen die lijden aan yellow fever.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:38 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Je vergeet blond/rood haar.
voor een dubbel lid kun je ook gewoon hier blijven.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:48 schreef Karig_Hutje het volgende:
Ik ga dit jaar naar Japan voor een dubbel lid.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Terwijl TS met geknepen ogen toekijkt...
om 'n punthoofd van te krijgen toch!?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:11 schreef spiritusbus het volgende:
Onterechte klacht, net als puntige knieën is het een afzichtelijke afwijking.
Te rigoureus afgevallen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:25 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je bent er nou niet bepaald knapper op geworden Tong.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Terwijl TS met geknepen ogen toekijkt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |