abonnement Unibet Coolblue
pi_172661426
Vanochtend zat ik in de trein door het mooie West-Friesland tot dat de conducteur kwam om mijn kaartje te controleren.

Ik heb zo'n anonieme OV-chipkaart maar kon die op het desbetreffende moment even niet vinden(ik ben een enorme chaoot) . De conducteur schrijft een boete uit. Waar ik vrede mee heb vanwege geen geldig vervoerbewijs. Op het laatste moment vind ik mijn OV toch en ben ik op dat moment blij en begin te lachen.

Hier op reageert de conducteur bijzonder agressief. Hij zegt dat ik dit expres doe om hem voor de gek te houden en dat dit mijn pleziertje is voor de rest van de dag. Ik ontken dit en vraag of de conducteur rustig wilt doen. De conducteur blijft doorgaan en zet zich bijzonder voor lul voor de rest van de coupé. Ik vraag nog een keer of hij rustig wilt doen en de persoon paar stoelen achter mij roept. 'Wat is die man een mafkees'.

Hier op wordt de conducteur erg boos op mij en dreigt de politie te bellen. Ik geef met de hele coupe aan dat hij beter door kunt gaan met zijn werk. Hij denkt 10 seconden na en gaat weer verder met controleren. Na te zeggen: Dan laat ik het hierbij, droplul'.

Klacht: Mensen die niet functioneren in hun beroep
Gino ♥
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:42:39 #2
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_172661461
Het zijn soms net mensen ;(
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_172661477
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:40 schreef Tjacka het volgende:
Vanochtend zat ik in de trein door het mooie West-Friesland tot dat de conducteur kwam om mijn kaartje te controleren.

Ik heb zo'n anonieme OV-chipkaart maar kon die op het desbetreffende moment even niet vinden(ik ben een enorme chaoot) . De conducteur schrijft een boete uit. Waar ik vrede mee heb vanwege geen geldig vervoerbewijs. Op het laatste moment vind ik mijn OV toch en ben ik op dat moment blij en begin te lachen.

Hier op reageert de conducteur bijzonder agressief. Hij zegt dat ik dit expres doe om hem voor de gek te houden en dat dit mijn pleziertje is voor de rest van de dag. Ik ontken dit en vraag of de conducteur rustig wilt doen. De conducteur blijft doorgaan en zet zich bijzonder voor lul voor de rest van de coupé. Ik vraag nog een keer of hij rustig wilt doen en de persoon paar stoelen achter mij roept. 'Wat is die man een mafkees'.

Hier op wordt de conducteur erg boos op mij en dreigt de politie te bellen. Ik geef met de hele coupe aan dat hij beter door kunt gaan met zijn werk. Hij denkt 10 seconden na en gaat weer verder met controleren. Na te zeggen: Dan laat ik het hierbij, droplul'.

Klacht: Mensen die niet functioneren in hun beroep
TS is een provocerend kutjong :')
pi_172661515
Die conducteur kan het gewoon niet handelen dat hij onterecht een boete heeft uitgeschreven, wat een droplul.
pi_172661572
Een beetje aso van die conducteur, maar jij moet ook je zaakjes een stuk beter op orde hebben. Hiermee maak je het de beste man vrij lastig in zijn werk.

Dat neemt verder niet weg dat hij moet leren omgaan met ongerwachte en/of vervelende situaties. Dit is bij lange na niet het ergste dat je als conducteur overkomt.

Dus, in de woorden van een wijs man "Wat is die man een mafkees!" Terechte klacht dus.
pi_172661636
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:47 schreef AnanYaw het volgende:
Een beetje aso van die conducteur, maar jij moet ook je zaakjes een stuk beter op orde hebben. Hiermee maak je het de beste man vrij lastig in zijn werk.

Dat neemt verder niet weg dat hij moet leren omgaan met ongerwachte en/of vervelende situaties. Dit is bij lange na niet het ergste dat je als conducteur overkomt.

Dus, in de woorden van een wijs man "Wat is die man een mafkees!" Terechte klacht dus.
Daar ben ik mij ook van bewust, maar het zou al schelen als de desbetreffende conducteur niet gelijk op een agressieve manier zou reageren.
Gino ♥
pi_172661798
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:47 schreef AnanYaw het volgende:
Een beetje aso van die conducteur, maar jij moet ook je zaakjes een stuk beter op orde hebben. Hiermee maak je het de beste man vrij lastig in zijn werk.
Hoezo maakt dit nou z'n werk lastig?
Hij kan gewoon op delete drukken op z'n boetecomputer en klaar.
pi_172661887
Was die conducteur ongesteld?
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 11:00:45 #9
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_172661895
TS is een treinpauper en heeft derhalve niet het recht om te klagen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_172661917
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:00 schreef Plompzakker het volgende:
TS is een treinpauper en heeft derhalve niet het recht om te klagen
Lastig autorijden met een gebroken arm hé.
Gino ♥
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 11:03:42 #11
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_172661951
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Lastig autorijden met een gebroken arm hé.
Een privéchauffeur kost teveel geld zeker? :')
Gierigaard
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_172662017
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:03 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Een privéchauffeur kost teveel geld zeker? :')
Gierigaard
Ja TS, jetzt bist du gepwnd wie unne n00b.
KEIHARD
pi_172662034
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:56 schreef zovty het volgende:

[..]

Hoezo maakt dit nou z'n werk lastig?
Hij kan gewoon op delete drukken op z'n boetecomputer en klaar.
De conducteur heeft meer te doen dan boetes uitschrijven, om die vervolgens te deleten. Daarnaast kan zo'n situatie mooi als afleiding functioneren, waardoor echte zwartrijders de tijd hebben om hem te ontwijken.

Maar dat neemt niet weg dat de beste man gewoon normaal kan reageren. Uiteindelijk staat hij op de trein voor de reizigers en dient deze dan ook met enig respect te behandelen.
pi_172662077
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:07 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

De conducteur heeft meer te doen dan boetes uitschrijven, om die vervolgens te deleten.
Whut?
Dat IS z'n werk.

quote:
Daarnaast kan zo'n situatie mooi als afleiding functioneren, waardoor echte zwartrijders de tijd hebben om hem te ontwijken.

Maar dat neemt niet weg dat de beste man gewoon normaal kan reageren. Uiteindelijk staat hij op de trein voor de reizigers en dient deze dan ook met enig respect te behandelen.
Een controleur moet controleren, niet zwartrijders vangen. Daarbij is hij het gezicht van de NS, dus zo'n houding past inderdaad al helemaal niet.
pi_172662263
Het was Geerd.
pi_172662322
Terechte klacht, ik heb ook een keer een conducteur+BOA-duo (in burger :') ) op m'n dak gehad. Ja ik ga mijn OV niet zomaar aan 2 Marokkanen geven die opeens zeggen "Mogen wij uw vervoersbewijs even zien". Werden ze boos omdat ik het niet meteen wilde geven, kwam de conducteur erbij die een blaastest wilde laten halen en meer van dat soort onzin _O-
pi_172662377
Chaoot of niet. Als je in de trein zit weet je dat er een conducteur kan komen en hou je je OV-kaart gereed! Daar waar je hem makkelijk kan vinden. Doe je dit niet zoals TS ben je niet bepaald slim.
pi_172662408
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Whut?
Dat IS z'n werk.

[..]

Een controleur moet controleren, niet zwartrijders vangen. Daarbij is hij het gezicht van de NS, dus zo'n houding past inderdaad al helemaal niet.
Een conducteur moet service verlenen, controleren, zwartrijders beboeten en het tijdschema van de trein bewaken. Onnodig tijd verspillen met het beboeten van TS, die wel een geldig vervoersbewijs had, gaat ten koste van andere aspecten. Echter vanuit zijn rol als serviceverlener dient hij TS beter te behandelen.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 12:17:22 #19
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_172663632
Grappig, dit.

TS belemmert de vlotte controle van passagiers. Maar heeft wel een mening over iemand die doodgewoon zijn vak tracht uit te oefenen.

TS, wat ben je toch ook een ongelofelijke kluns. De conducteur stapt het treinstel in, en zegt expres: "goedemorgen", zodat jij je vervoersbewijs rustig kunt opzoeken. Maar jij kunt het "even niet vinden".

Sorry hoor, echt te sneu voor woorden. Hij had je aan je voeten uit het raam moeten houden, dan had je even kunnen ruiken aan de rails.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_172663759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 12:17 schreef Hallmark het volgende:
Grappig, dit.

TS belemmert de vlotte controle van passagiers. Maar heeft wel een mening over iemand die doodgewoon zijn vak tracht uit te oefenen.

TS, wat ben je toch ook een ongelofelijke kluns. De conducteur stapt het treinstel in, en zegt expres: "goedemorgen", zodat jij je vervoersbewijs rustig kunt opzoeken. Maar jij kunt het "even niet vinden".

Sorry hoor, echt te sneu voor woorden. Hij had je aan je voeten uit het raam moeten houden, dan had je even kunnen ruiken aan de rails.
Ik zat voor in de coupé domme os. Als de beste meneer gewoon over vijf minuten terug komt was er niks aan de hand geweest.
Gino ♥
  dinsdag 25 juli 2017 @ 12:30:29 #21
386224 KLTZK
De Wijze
pi_172663989
OV klacht altijd terechte klacht
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_172663995
Verzonnen topics :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 12:33:45 #23
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_172664098
Gewoon je shit goed bij de hand hebben zoals in je portemonnee ofzo. Zo kun je het direct pakken als er om gevraagd word en ben je niet als een zepig schaap je zakken aan het doorzoeken.

Tevens zou ik ook chagrijnig worden als ik conducteur zou wezen. Overal onrendabelen en ander tuig en dan ook nog eens met mensen als TS moeten dealen die je in je gezicht uitlachen.
pi_172664572
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:40 schreef Tjacka het volgende:
Vanochtend zat ik in de trein door het mooie West-Friesland tot dat de conducteur kwam om mijn kaartje te controleren.

Ik heb zo'n anonieme OV-chipkaart maar kon die op het desbetreffende moment even niet vinden(ik ben een enorme chaoot) . De conducteur schrijft een boete uit. Waar ik vrede mee heb vanwege geen geldig vervoerbewijs. Op het laatste moment vind ik mijn OV toch en ben ik op dat moment blij en begin te lachen.

Hier op reageert de conducteur bijzonder agressief. Hij zegt dat ik dit expres doe om hem voor de gek te houden en dat dit mijn pleziertje is voor de rest van de dag. Ik ontken dit en vraag of de conducteur rustig wilt doen. De conducteur blijft doorgaan en zet zich bijzonder voor lul voor de rest van de coupé. Ik vraag nog een keer of hij rustig wilt doen en de persoon paar stoelen achter mij roept. 'Wat is die man een mafkees'.

Hier op wordt de conducteur erg boos op mij en dreigt de politie te bellen. Ik geef met de hele coupe aan dat hij beter door kunt gaan met zijn werk. Hij denkt 10 seconden na en gaat weer verder met controleren. Na te zeggen: Dan laat ik het hierbij, droplul'.

Klacht: Mensen die niet functioneren in hun beroep
Dat moet je hem maar niet over je heen laten lopen. Ik had laatst ook zo'n conducteur die zo deed. Ik gaf hem zo'n antwoord dat hij niet meer wist wat hij moest zeggen en stil wegliep.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 12:54:40 #25
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_172664586
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Als de beste meneer gewoon over vijf minuten terug komt
Natuurlijk niet, man! Dan kun jij de andere kant oplopen, en moet hij jou gaan opzoeken. Zo is de werkwijze niet.

Nee, jij zat fout. Niet hij.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')