strippenkaart al vol!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:48 schreef exode het volgende:
En tweede bezoekje huisarts vanmiddag, B heeft door een valpartij van zijn loopfiets een snee in zijn voorhoofd en had een flinke bloedneus. Snee geplakt en gelukkig was mijnheer daarna weer vrolijk en druk....
Zeker niet als je al weet dat dat kindje het heeft. Het is echt het besmettelijkst voor je een pok ziet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:47 schreef GotC het volgende:
Het is geen garantie dat je kindje de waterpokken dan krijgt Stippel.
Of ze de schilderijen echt zo leuk vindt, weet ik niet hoor. Het naar een museum gaan, zeker zo'n groot museum, is op zichzelf een belevenis. I vond het bijv al bijzonder dat zoveel mensen in de rij stonden om naar binnen te mogen (wij hadden gelukkig al kaartjes online geregeld dus konden doorlopen. Is aanrader trouwens. Ook met mjk moet je een kaartje regelen omdat ze werken met een tijdslot). Maar ik vind het zelf heel leuk en mooi, vertel eea bij de schilderijen, stel haar vragen over wat ze ziet en daardoor kan ik haar aandacht wel eventjes vasthouden. Ik ben museumdocent geweest dus weet hoe dat werkt. Het gaat in ieder geval niet zomaar vanzelf!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:47 schreef Chanty het volgende:
En dat ze dat allemaal zo leuk vindt die schilderijen. Ik denk dat Lucas vooral door de gangen zou willen rennen.
Dat scheelt ja! Ik weet er zelf niet zoveel van dus dat helpt ook niet mee. Ga eerder naar doe-musea of iets als naturalis omdat ik daar zelf meer over weet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:03 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Of ze de schilderijen echt zo leuk vindt, weet ik niet hoor. Het naar een museum gaan, zeker zo'n groot museum, is op zichzelf een belevenis. I vond het bijv al bijzonder dat zoveel mensen in de rij stonden om naar binnen te mogen (wij hadden gelukkig al kaartjes online geregeld dus konden doorlopen. Is aanrader trouwens. Ook met mjk moet je een kaartje regelen omdat ze werken met een tijdslot). Maar ik vind het zelf heel leuk en mooi, vertel eea bij de schilderijen, stel haar vragen over wat ze ziet en daardoor kan ik haar aandacht wel eventjes vasthouden. Ik ben museumdocent geweest dus weet hoe dat werkt. Het gaat in ieder geval niet zomaar vanzelf!
Nee, kleine kamer! F gaat omhoog en dan het ledikantje voor de baby eronderquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 08:30 schreef Crumpette het volgende:
Ga je niet meteen voor een stapelbed fazz? Of hebben ze een ruime kamer?hoe was je eerste werkdag weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |