Hij mag wel bij mij onder de douchequote:Op maandag 24 juli 2017 23:47 schreef vincenzo78 het volgende:
Hij wast zijn haar niet vaak genoeg..zijn haar is veels te vettig
Pauw had iedere avond een hertje aan tafel die hij kon slachten op de woonboot. Dit is iets voor Jinek, maar dan de tegenovergestelde slachte.quote:
Je gaf net aan dat je zijn moeder zou kunnen zijn..quote:Op maandag 24 juli 2017 23:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hij mag wel bij mij onder de douche
Bedankt voor de intel.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pauw had iedere avond een hertje aan tafel die hij kon slachten op de woonboot. Dit is iets voor Jinek, maar dan de tegenovergestelde slachte.
Nou zo oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je gaf net aan dat je zijn moeder zou kunnen zijn..
In Engeland lukt dat wel.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou zo oud ben ik nou ook weer niet.
Hij wil trouwens alleen maar in bad.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou zo oud ben ik nou ook weer niet.
Check YouTube...arena muntenquote:Op maandag 24 juli 2017 23:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Maarten zou eens bij VI moeten aanschuiven.
Nu ben je kort en pittig?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:59 schreef wuuht het volgende:
Toen ik nog links was adoreerde ik deze man.
En nu adoreer je BaudetGOD?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:59 schreef wuuht het volgende:
Toen ik nog links was adoreerde ik deze man.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |