abonnement Unibet Coolblue
pi_172894372
Hoe is het met niveau van de heren gesteld, Ajax uitgeschakeld, Oranje doet straks voor de tweede keer niet mee aan een groot toernooi, Voor het laatst hebben de heren in 1988 iets gewonnen, dat is bijna 30 jaar. En het Nederlandse competitie is het lachertje van de wereld geworden. Neymar is meer waard dan de hele Nederlandse competitie.

Als de heren een WK of een EK titel hebben binnen gesleept dan hebben ze recht van spreken, tot die tijd lach ik ze vierkant uit.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:09:59 #27
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172894786
Tja we gaan serena williams toch ook niet met federer vergelijken.

Misschien kan het beter overall maar laat het beste team daar dan lekker de leidraad in zijn :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:14:38 #28
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172894856
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:45 schreef MakkieR het volgende:
Hoe is het met niveau van de heren gesteld, Ajax uitgeschakeld, Oranje doet straks voor de tweede keer niet mee aan een groot toernooi, Voor het laatst hebben de heren in 1988 iets gewonnen, dat is bijna 30 jaar. En het Nederlandse competitie is het lachertje van de wereld geworden. Neymar is meer waard dan de hele Nederlandse competitie.

Als de heren een WK of een EK titel hebben binnen gesleept dan hebben ze recht van spreken, tot die tijd lach ik ze vierkant uit.
Champions League wordt in UK voor een miljard verkocht

http://m.bbc.com/sport/football/39177581

De ek dames? 20000 pond.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:22:41 #29
862 Arcee
Look closer
pi_172894987
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:45 schreef MakkieR het volgende:
Als de heren een WK of een EK titel hebben binnen gesleept
Dat is nogal een verschil, een WK of een EK.
pi_172895351
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 00:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Champions League wordt in UK voor een miljard verkocht

http://m.bbc.com/sport/football/39177581

De ek dames? 20000 pond.
CL daar hebben de Nederlandse Clubs niks te zoeken, dus lekker belangrijk.
pi_172899729
De 2-0 van Nederland - Engeland was weer een prima voorbeeld van het matige niveau
hardcoholic
pi_172899872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:45 schreef MakkieR het volgende:
Hoe is het met niveau van de heren gesteld, Ajax uitgeschakeld, Oranje doet straks voor de tweede keer niet mee aan een groot toernooi, Voor het laatst hebben de heren in 1988 iets gewonnen, dat is bijna 30 jaar. En het Nederlandse competitie is het lachertje van de wereld geworden. Neymar is meer waard dan de hele Nederlandse competitie.

Als de heren een WK of een EK titel hebben binnen gesleept dan hebben ze recht van spreken, tot die tijd lach ik ze vierkant uit.
Ik zeg altijd maar, het enthousiasme is aanstekelijk en ze zijn overduidelijk het land met de meeste kwaliteit, maar het niveau is bedroevend. Waarom mag dat niet gezegd worden? Haal hier de tribunes en de camera's weg en je kijkt naar het niveau van een zaterdag vierdeklasser.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:04:19 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172900955
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:13 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik zeg altijd maar, het enthousiasme is aanstekelijk en ze zijn overduidelijk het land met de meeste kwaliteit, maar het niveau is bedroevend. Waarom mag dat niet gezegd worden? Haal hier de tribunes en de camera's weg en je kijkt naar het niveau van een zaterdag vierdeklasser.
Volgensmij is dit van een hogere klasse dan vierde klasse damesvoetbal.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_172900984
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:04 schreef Ferdii het volgende:
De 2-0 van Nederland - Engeland was weer een prima voorbeeld van het matige niveau
Ja want dat gebeurt bij de mannen nooit :')
pi_172901252
Het niveau gaat vooruit en moet natuurlijk nog groeien, maar er worden ook al andere taktieken toegepast dan bij mannen.

Het veld wordt echt heel klein gehouden, dat zal natuurlijk zijn omdat ze minder trapkracht hebben, maar zo zul je nieuwe tactieken moeten bedenken en toepassen.

Het viel me gisteren bijvoorbeeld op (keek vanaf de 2e ring) dat de Engelsen bij hun eigen aftrap bijna het hele team op 1 kwart van het veld hebben. Dus iedereen gewoon echt aan 1 kant van de middenstip.

Als je dus straks de coaches krijgt die goede tactieken gaan bedenken op basis van de krachten van de vrouwen ipv de vrouwen mannenvoetbal laten voetballen zul je grote sprongen zien in de aantrekkelijkheid van het damesvoetbal.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:25:32 #36
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_172901277
quote:
9s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Zelfs Waterkneus zegt er verstandige dingen over . Ze willen gezien worden als gelijken met mannen maar als je het ook zo gaat beoordelen dan mag je er niks negatiefs van zeggen terwijl iedereen ziet dat het aids is om naar te kijken
Ik denk niet dat ze gezien willen worden als gelijken aan de mannen. Wel als topsporters die topsport bedrijven. Dat vrouwenvoetbal zo nodig met het mannenvoetbal vergeleken moet worden snap ik niet zo goed. Iemand als Dafne Schippers wordt toch ook nooit vergeleken met Usain Bolt. En Serena Williams niet met Roger Federer. Ranomi Kromowidjojo niet met Michael Phelps... en ga zo maar door.
pi_172901312
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:25 schreef Heufd het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze gezien willen worden als gelijken aan de mannen. Wel als topsporters die topsport bedrijven. Dat vrouwenvoetbal zo nodig met het mannenvoetbal vergeleken moet worden snap ik niet zo goed. Iemand als Dafne Schippers wordt toch ook nooit vergeleken met Usain Bolt. En Serena Williams niet met Roger Federer. Ranomi Kromowidjojo niet met Michael Phelps... en ga zo maar door.
Helemaal waar, wat een gezeik zeg :{
pi_172901643
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:27 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Helemaal waar, wat een gezeik zeg :{
Goed. Dan vergelijk ik ze nergens mee en kijk ik neutraal naar hun kwaliteiten als voetballer.

Die zijn buitengewoon kut. Ik zie géén goed voetbal. Nergens mee vergeleken. Gewoon afgaand op wat ik op tv voorgeschoteld krijg.
pi_172901679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:25 schreef Heufd het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze gezien willen worden als gelijken aan de mannen. Wel als topsporters die topsport bedrijven. Dat vrouwenvoetbal zo nodig met het mannenvoetbal vergeleken moet worden snap ik niet zo goed. Iemand als Dafne Schippers wordt toch ook nooit vergeleken met Usain Bolt. En Serena Williams niet met Roger Federer. Ranomi Kromowidjojo niet met Michael Phelps... en ga zo maar door.
Goh en toch willen ze het zelfde winnen qua prijzenpot. Dan zijn ze opeens wel weer te vergelijken. Kom op zeg, dit niveau hoort niet thuis op TV.
Maarja, policor, dus je MOET het leuk vinden.
En vrouwen voetbal word al als een lesbo festijn neergezet, moet je vooral die presentatrice die ook een lesbienne is er voor zetten... Stereotype much?

Ook grappig is altijd, "wij halen tenminste wel de finale"
Nou knap hoor, er zijn zo weinig vrouwen die voetballen dat het niveau zo laag is...
pi_172902396
jeetje wat zielig om het niveau af te kraken.
Als het niet thuis hoort op tv, dan kijk je toch gewoon niet?
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
pi_172902478
Maar we juichen wel voor de zwemsters, dames hockeyploeg en een Daphne Schippers en dan vergelijken we ineens niet met de mannen
Kansloos gebeuren
  Redactie Sport vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:41:22 #42
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172902635
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:48 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Goh en toch willen ze het zelfde winnen qua prijzenpot. Dan zijn ze opeens wel weer te vergelijken. Kom op zeg, dit niveau hoort niet thuis op TV.
Maarja, policor, dus je MOET het leuk vinden.
En vrouwen voetbal word al als een lesbo festijn neergezet, moet je vooral die presentatrice die ook een lesbienne is er voor zetten... Stereotype much?

Ook grappig is altijd, "wij halen tenminste wel de finale"
Nou knap hoor, er zijn zo weinig vrouwen die voetballen dat het niveau zo laag is...

Lesbo festijn? :') Weet niet hoor, maar heb gisteren zitten kijken en zag --> bijna <-- alleen ""gewone"" jonge vrouwen daar lopen.

Ik zeg maar niks over Ronaldo.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172902723
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
Maar we juichen wel voor de zwemsters, dames hockeyploeg en een Daphne Schippers en dan vergelijken we ineens niet met de mannen
Kansloos gebeuren
Hoorde gisteren op de radio een hockeyer een goed punt maken.

Bij al die andere sporten vallen de verschillen minder op voor de grote massa, omdat het leeuwendeel van de grote massa die sporten niet beoefend heeft en dus er een minder kritische mening over heeft. Mensen die zelf gehockeyd vonden schijnbaar het vrouwenhockey ook lang (of nog steeds) niet om aan te gluren en het schijnt zelfs andere tactieken te hebben.

Bij het voetbal heb je gewoon te maken met 10 miljoen zelfverklaarde bondscoaches...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172903383
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:46 schreef Fargo het volgende:

[..]

Goed. Dan vergelijk ik ze nergens mee en kijk ik neutraal naar hun kwaliteiten als voetballer.

Die zijn buitengewoon kut. Ik zie géén goed voetbal. Nergens mee vergeleken. Gewoon afgaand op wat ik op tv voorgeschoteld krijg.
:') dan kijk je lekker niet
pi_172903501
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
Maar we juichen wel voor de zwemsters, dames hockeyploeg en een Daphne Schippers en dan vergelijken we ineens niet met de mannen
Kansloos gebeuren
Snap echt wat er nou zo leuk is om het hele tijd af te kraken, lekker jezelf verheven voelen, kunnen zelf nog geen bal raken waarschijnlijk. Maar wel blijven kijken hè :')
pi_172903915
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:25 schreef Heufd het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze gezien willen worden als gelijken aan de mannen. Wel als topsporters die topsport bedrijven. Dat vrouwenvoetbal zo nodig met het mannenvoetbal vergeleken moet worden snap ik niet zo goed. Iemand als Dafne Schippers wordt toch ook nooit vergeleken met Usain Bolt. En Serena Williams niet met Roger Federer. Ranomi Kromowidjojo niet met Michael Phelps... en ga zo maar door.
komt omdat bij voetbal fouten snel opvallen, bij vrouwen tennis/hardlopen etc niet.

Iedereen accepteert wel dat vrouwen minder hard lopen/schieten etc, maar dat neemt niet weg dat de tactiek niet goed kan zijn. Zolang er domme fouten worden gemaakt op gebied van tactiek/techniek is het niveau gewoon kut.
hardcoholic
pi_172904837
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:19 schreef -Magica- het volgende:

[..]

:') dan kijk je lekker niet
Trust me. Dat doe ik ook niet. Heb het een half uur een kans gegeven.
pi_172905521
Ik begrijp het negatieve geziek echt niet. Ik heb gisteren vrijwel de hele wedstrijd tegen Engeland met veel plezier bekeken. En er zat behoorlijk wat aardig voetbal in, vooral bij het NLse team die een goede `passing game' hebben, goede veldbezetting, vrijwel alles gebeurt met een duidelijke bedoeling en over het algemeen met een goede uitvoering. Dat boeit mij als toeschouwer meer dan het lompe vechtvoetbal wat je in de onderste regionen van de Eredivisie nogal eens ziet.
pi_172907824
Na volgende week woensdag ongeveer is alle aandacht weer voorbij.
En terecht. Dit Nederlands elftal voetbalt als een team 15-jarige jongens.
Best knap voor vrouwen maar door hun haperende motoriek zal het nooit veel beter worden.
Voetbal is een van de moeilijkste sporten wat dat betreft.
Wie dit leest is gek
pi_172908039
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 16:19 schreef TruusHenk het volgende:
Ik begrijp het negatieve geziek echt niet. Ik heb gisteren vrijwel de hele wedstrijd tegen Engeland met veel plezier bekeken. En er zat behoorlijk wat aardig voetbal in, vooral bij het NLse team die een goede `passing game' hebben, goede veldbezetting, vrijwel alles gebeurt met een duidelijke bedoeling en over het algemeen met een goede uitvoering. Dat boeit mij als toeschouwer meer dan het lompe vechtvoetbal wat je in de onderste regionen van de Eredivisie nogal eens ziet.
Haten op vechtvoetbal waar de passie vanaf spat? Ach, ieder zijn ding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')