Die heb je sowieso al niet na 15 legs toch?quote:Op maandag 24 juli 2017 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb geen zin in nieuwe break. Afmaken graag
Geen idee eigenlijkquote:
Zijn sikje kan wel een liftje gebruikenquote:
Ik ben geen Steve fan. Vind het zo'n enorme chokerquote:Op maandag 24 juli 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:
STEVE
Broekjes uit voor deze genotsworp straks
UHquote:Op maandag 24 juli 2017 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er ligt een Belgische lang op grond, doet me toch weer wat ook al valt het bij haar alleszins mee
Aangezien dit niet uit het niks gebeurde had ik er wat minder moeite meequote:Op maandag 24 juli 2017 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er ligt een Belgische lang op grond, doet me toch weer wat ook al valt het bij haar alleszins mee
Opkomst en worpquote:Op maandag 24 juli 2017 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben geen Steve fan. Vind het zo'n enorme choker
Zag niet hoe het gebeurde, schakelde pas later inquote:Op maandag 24 juli 2017 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aangezien dit niet uit het niks gebeurde had ik er wat minder moeite mee
Dan kan ik het me voorstellen jaquote:Op maandag 24 juli 2017 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zag niet hoe het gebeurde, schakelde pas later in
Dat nummer is echt genot ja. Worp boeit me eigenlijk nooit bij het dartenquote:Op maandag 24 juli 2017 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opkomst en worp
Onmogelijk om daar geen fan van te zijn
En vorig jaar presteerde hij hier
Behalve als het zo bloedvervelend is als Suljovic.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat nummer is echt genot ja. Worp boeit me eigenlijk nooit bij het darten
Goed genoeg. Zelfs Pipe was nog goed genoegquote:Op maandag 24 juli 2017 21:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is Beaton uitgenodigd of is hij serieus goed genoeg?
Ik ben wel fan van Mesurquote:Op maandag 24 juli 2017 21:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Behalve als het zo bloedvervelend is als Suljovic.
Beaton won onlangs nog een PC toernooiquote:Op maandag 24 juli 2017 21:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is Beaton uitgenodigd of is hij serieus goed genoeg?
Die heeft net 50 meter moeten lopenquote:Op maandag 24 juli 2017 21:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
En Lewis is nu al buiten adem zo lijkt het.
Nouja lopen, lopen...quote:Op maandag 24 juli 2017 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die heeft net 50 meter moeten lopen
Waar let je toch allemaal op?quote:Op maandag 24 juli 2017 21:13 schreef CP360 het volgende:
Lewis is dood binnen tien jaar als ie zo door gaat. Ziet er wel erg smerig dik uit nu.
Had ook wel een sportbeha aan kunnen doen. Die tieten schieten alle kanten op als ie zijn pijl loslaat.
Nu is Lewis best wel een vleeshomp, maar ik focus me meer op het dartboard.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:16 schreef CP360 het volgende:
[..]
Het beeld. Zoals meestal als je tv kijkt.
Omleidinkje was belangrijker geweest dan rugoperatie.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:13 schreef CP360 het volgende:
Lewis is dood binnen tien jaar als ie zo door gaat. Ziet er wel erg smerig dik uit nu.
Had ook wel een sportbeha aan kunnen doen. Die tieten schieten alle kanten op als ie zijn pijl loslaat.
Wie?quote:Op maandag 24 juli 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Rob Pilkington gaat Lewis vermorzelen.
Ik vond Baxter altijd mooi. Ook zo'n ouwe legendequote:Op maandag 24 juli 2017 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beaton is de grootste reden dat ik het dart bij de PDC intensief volg. Groot fan van de man, zijn stijl en het feit dat hij hier na al die jaren nog steeds staat.
Die hele midden jaren 90 BDO-generatie is fantastisch: Baxter Painter Beaton Burnett Clark Monkquote:Op maandag 24 juli 2017 21:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond Baxter altijd mooi. Ook zo'n ouwe legende
Chris Mace the Ace Mason.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:47 schreef tja77 het volgende:
Hoe heet die knakker die toen van Barney won in de eerste ronde bdo wk? Later alcoholist geworden.
Ja dat is het jammere. Zit meer in als ie echt zou willen.quote:
Pedo drinkt ook nietquote:Op maandag 24 juli 2017 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Chris Mace the Ace Mason.
En alcoholist zijn ze allemaal behalve Pipe.
Chris Masonquote:Op maandag 24 juli 2017 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Chris Mace the Ace Mason.
En alcoholist zijn ze allemaal behalve Pipe.
Daar is die wurm nou toch ook naar vernoemd?quote:
En echt een heel goede speler. Jammer dat ie weleens iemand met een hamer in elkaar sloeg.quote:
Nou nou, de schroei die Wright een paar maanden geleden had, is wel over hoor.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Koos
Gerrie gaat hier toch geen geweldige potten breken. Dan eerder Wright
Verpest dat beeld dat ik van haar had nou niet.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Het wijf van Lewis is zwanger, ik vraag me af hoe dat er uit ziet. Die dikke zwetende vetklep met allemaal pukkels op dat blonde popje.
Die credit card vergoedt veel.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Het wijf van Lewis is zwanger, ik vraag me af hoe dat er uit ziet. Die dikke zwetende vetklep met allemaal pukkels op dat blonde popje.
Pakt toch ook wel een ET'tje mee, is er ook niet heel veel gegeven. Het absolute geschroei is wat minder maar dat geldt voor een Anderson net zo goed in dit format, normaliter.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, de schroei die Wright een paar maanden geleden had, is wel over hoor.
Welk nummer?quote:Op maandag 24 juli 2017 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Vroegah kwam Mike nog op met The Prodigy. Had hij nooit moeten veranderen.
quote:Op maandag 24 juli 2017 22:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welk nummer?
Wade had ook nooit van Bonkers af moeten stappen
Wade is ook vreselijk saai geworden helaas. Echt een grijze spelerquote:Op maandag 24 juli 2017 22:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welk nummer?
Wade had ook nooit van Bonkers af moeten stappen
Komt door die betablockersquote:Op maandag 24 juli 2017 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wade is ook vreselijk saai geworden helaas. Echt een grijze speler
Telfort - van PDC naar PBCquote:Op maandag 24 juli 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er nog plek over bij Pieter Baan Centrum voor De Bunt?
als de Bunt MvG ziet is de wedstrijd al verlorenquote:
Verkeerde topicquote:
In een dartstopic kan zo'n post altijd wel gelukkigquote:
Die kop van Taylor is gifjeswaardig.quote:
van drie jaar terug. Nou zeg.quote:
Beter dan Paul Hinks iigquote:
Waarom kun je geen posts meer wijzigen op Fok?quote:Op maandag 24 juli 2017 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beter dan Paul Hinks iig
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=y_c1wboskb4
[..]
[/youtube]
Taylor doet altijd raar als t niet in zijn voordeel is. Een van de naarste sporters die ik ken.
Kan wel hoorquote:Op maandag 24 juli 2017 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom kun je geen posts meer wijzigen op Fok?
Wereldkampioen onwaardigquote:Op maandag 24 juli 2017 22:32 schreef Tagliano het volgende:
MvG choker
Altijd zo matig op de dubbels![]()
Waarom kun je dat als user niet meer?quote:Op maandag 24 juli 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan wel hoor
Althans ik kan je post in
Dat kan gewoonquote:Op maandag 24 juli 2017 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom kun je dat als user niet meer?
The requested content cannot be loaded.quote:
Kan je wel, althans zou je moeten kunnen. Er schijnt wel een bugje oid te zijn dat er soms iets niet werkt. Heb je een screenshot oid?quote:Op maandag 24 juli 2017 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom kun je dat als user niet meer?
Taylor gooide toen 107 gemiddeld en over het toernooi bijna 104, is maar 3 jaar terug Had ie dat nog paar jaar volgehouden had ie veel meer gewonnen zn laatste jaren.quote:
No shitquote:Op maandag 24 juli 2017 22:37 schreef bechirti het volgende:
[..]
Taylor gooide toen 107 gemiddeld en over het toernooi bijna 104, is maar 3 jaar terug Had ie dat nog paar jaar volgehouden had ie veel meer gewonnen zn laatste jaren.
quote:Op maandag 24 juli 2017 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thanks. Van https http maken did the trick.
Omdat hij iedereen van de top16 al minimaal 1x verslagen heeft (behalve Taylor maar daar speelde hij nog niet tegen)quote:
Bij een 12 jarige gemaakt?quote:Op maandag 24 juli 2017 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
White heeft toch zo'n bloedlekkere dochter of zo?
Stiefdochterquote:Op maandag 24 juli 2017 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jelle Klaasen vindt dit leuk.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier blijf ik om lachenquote:Op maandag 24 juli 2017 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juli 2017 22:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah, Tagliano heeft de gifjes klaar staan
Dat heb ik hem nog geen jaar geleden ook eens zien doenquote:
Gok dat hij nu een fish and chips ergens is weg aan het werken met z'n dikke kop.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Over Stoke on Trent gesproken, hoe zou het met Andy Hamilton zijn?
Wil meedoen met PDC WK 2018quote:Op maandag 24 juli 2017 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Die verliest zijn tour kaartquote:Op maandag 24 juli 2017 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonde wel. Is er wat aan de hand met hem? Lichamelijk, geestelijk?quote:
Sinds hij zijn vrouw heeft ingeruild gooit die niks meer.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde wel. Is er wat aan de hand met hem? Lichamelijk, geestelijk?
Beide.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde wel. Is er wat aan de hand met hem? Lichamelijk, geestelijk?
Gelukkig kijk ik sky sportsquote:Op maandag 24 juli 2017 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ook serieus een discussie voeren over het bedenken van een bijnaam. Wat een niveau
KIJK BOVEN JEquote:Op maandag 24 juli 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is dat gifje van White met zijn boodschappentassen bij een Player Championship?
onwaarquote:Op maandag 24 juli 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijnamen zijn sowieso vreselijk kansloos.
Speciaal voor jou nog een keertjequote:Op maandag 24 juli 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is dat gifje van White met zijn boodschappentassen bij een Player Championship?
ik werd dobby genoemd.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijnamen zijn sowieso vreselijk kansloos.
Ik ga met je mee.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt he
Ik hou het bij de Nederlands elftal dames hype
Marcel Maijer vindt van nietquote:Op maandag 24 juli 2017 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel een beetje laat voor een frikandelbroodje nu he
Morgen hoef je ook pas tegen tienen in te schakelen. Suljovic v Pipe en West v Websterquote:Op maandag 24 juli 2017 23:17 schreef hafcfan het volgende:
Het is wel een grote flopshow vanavond zoals verwacht
Uitstekende anekdotequote:Op maandag 24 juli 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik herinner me weer de eerste keer dat we kennis maakten met Ian White. Hij kwam per toeval bij de GSoD vanwege het wegvallen van Whitlock omdat die zijn hiel brak. Meteen versloeg hij Van Barneveld op de eerste speeldag. Toen was ik flink mad.
Einde anekdote.
West-Webster kan nog wel tof worden. Reyesgodquote:Op maandag 24 juli 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen hoef je ook pas tegen tienen in te schakelen. Suljovic v Pipe en West v Webster. Daarna Anderson v Gurney en Wright v Reyes gelukkig.
Oh bedankt, die eerste 2 zit ik ook niet op te wachten iddquote:Op maandag 24 juli 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen hoef je ook pas tegen tienen in te schakelen. Suljovic v Pipe en West v Webster. Daarna Anderson v Gurney en Wright v Reyes gelukkig.
Paxcon is dan ook een prototype dagjesmens.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Paxcon de kwaliteiten van Rob Cross niet herkent
Moet hij ze eerst laten zien op tv, Hansquote:Op maandag 24 juli 2017 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Paxcon de kwaliteiten van Rob Cross niet herkent
Op de ET had je dit ook kunnen zien hoorquote:Op maandag 24 juli 2017 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet hij ze eerst laten zien op tv, Hans
Ja maar dat kijkt Paxon nietquote:Op maandag 24 juli 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de ET had je dit ook kunnen zien hoor
Zijn eerste echt grote toernooi. Nemen we hem het even kwalijk. Alleen mensen zonder verstand zoals Van Gerwen maken meteen indruk. 2006 was een genotsjaar met MVG trouwens.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet hij ze eerst laten zien op tv, Hans
gvdquote:Op maandag 24 juli 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen mensen zonder verstand zoals Van Gerwen maken meteen indruk. 2006 was een genotsjaar met MVG trouwens.
Allemaal culthelden daarquote:Op maandag 24 juli 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
IDL 2007 was nog leuker. Van Barneveld die viesmad wegsnelde na zijn verlies tegen O'Shea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |