Krullerige monobrauwsquote:Op maandag 24 juli 2017 20:26 schreef Geerd het volgende:
Ik plak juist schaamhaar daar tussen die chikies worden helemaal gek dan![]()
![]()
Die doen het met een kapmes.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zag gasten ook bij de kapper dat doen. Was helemaal dun geworden
Zolang ballen elkaar niet raken is het niet gayquote:Op maandag 24 juli 2017 20:28 schreef Argo het volgende:
Ben je homo of zo?
Vanaf nu dus negers in plaats van negerinnen.
Waarom laat je het dan ook niet gewoon doen ipv zelf kutten.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:25 schreef Fatoeman het volgende:
Ging dat dus even doen om fresh te blijven. Niet dun maken ofzo zoals ronaldo, maar gewoon zorgen dat de monobrauw wegblijft. Maar mijn god wat een gekut met verkeerd licht
Hij heeft een Bavianenreet als mond.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Niet gewoon als een echt stuk import je eigen wenkbrauwen laten tatoeėren
[ afbeelding ]
Ga ik ook doen, maar wilde het ergste zelf weghalen. Is nog niet fout gegaan en ziet er weer net zo netjes uit als een paar weken terug, maar het kan inderdaad nog strakkerquote:Op maandag 24 juli 2017 20:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan ook niet gewoon doen ipv zelf kutten.
Zoiets heet verzorging, en dat icm een goede dosis testo is mannelijkquote:Op maandag 24 juli 2017 20:39 schreef Pharkus het volgende:
En dan andere mannen verwijfd noemen, natte.
Maar anderen verwijfd noemen is niet mannelijk.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zoiets heet verzorging, en dat icm een goede dosis testo is mannelijk
Dat heeft met dht te maken en testosteronquote:Op maandag 24 juli 2017 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme zeg. TS beweert fresh te zijn en blijkt vervolgens haargroei als een volwassen baviaan te hebben. Bah, smerig zweetorgel dat je bent
LOL. Praat je smerige lichaam maar goed wat je wil, stinklap.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat heeft met dht te maken en testosteron
Mannen zonder borst-, been- en gezichtshaarquote:Op maandag 24 juli 2017 20:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LOL. Praat je smerige lichaam maar goed wat je wil, stinklap.
STFU wolf.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:57 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Mannen zonder borst-, been- en gezichtshaarx oneindig
Ja, of je maakt je niet zo druk over wat andere mannen wel of niet doen met hun lichaamsbeharing.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:57 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Mannen zonder borst-, been- en gezichtshaarx oneindig
Zou haar raken !!!quote:Op maandag 24 juli 2017 20:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Niet gewoon als een echt stuk import je eigen wenkbrauwen laten tatoeėren
[ afbeelding ]
Wel goed pijpbekkiequote:
Ik wil de zweetmensen en gamers met grauwe huid en monobrauw bewust maken. Meerdere mannen en zeker van middelbare leeftijd zouden mannen als eric corton en david beckham als voorbeeld moeten gebruikenquote:Op maandag 24 juli 2017 21:08 schreef Drug het volgende:
Je komt wat zwak over met een topic als dit tbh
wansmaakquote:Op maandag 24 juli 2017 21:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik wil de zweetmensen en gamers met grauwe huid en monobrauw bewust maken. Meerdere mannen en zeker van middelbare leeftijd zouden mannen als eric corton en david beckham als voorbeeld moeten gebruiken
Maar als je dus een echte vent bent lig je dus totaal niet wakker van dit soort onzin.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik wil de zweetmensen en gamers met grauwe huid en monobrauw bewust maken. Meerdere mannen en zeker van middelbare leeftijd zouden mannen als eric corton en david beckham als voorbeeld moeten gebruiken
Jawel, het straatbeeld verpaupert en zulke mannen maken ria'squote:Op maandag 24 juli 2017 21:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar als je dus een echte vent bent lig je dus totaal niet wakker van dit soort onzin.
Ook een negerin verdient een verzorgde man zonder slonzige wenkbrauwenquote:Op maandag 24 juli 2017 21:13 schreef Asphyx het volgende:
Beetje gay wel dit, vallen negerinnen niet op man
Simpele ziel.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jawel, het straatbeeld verpaupert en zulke mannen maken ria's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |