Is dat zo? Ik begin altijd na de zomerstop met tellenquote:Op maandag 24 juli 2017 15:57 schreef Zorro het volgende:
Eerste race
Van de tweede helft van het seizoen
Ja, Silverstone was de tiende race van dit seizoen.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik begin altijd na de zomerstop met tellen
Stelt niet veel voor, maar liever m'n mobiel als stuur dan mijn toetsenbord.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:42 schreef Geralt het volgende:
Is die game er ook voor mobieltjes tegenwoordig?
Ik ook niet maar het tabelletje in de OP maakte het nogal duidelijk zeg maar.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:37 schreef Geralt het volgende:
Ow ik hou dat nooit bij met tellen. Ik heb altijd voor zomerstop en na zomerstop en of de ene nou meer of minder de helft is boeit me niet zo
Iddquote:Op maandag 24 juli 2017 14:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar verloren gegaan in de discussie over Kubica
Ik moet in Spanje een plek zoeken om te kijken.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan zondag niet live kijkenVerjaardag.
![]()
En daar kan ik niet onderuit
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik moet in Spanje een plek zoeken om te kijken.
Het is mij (wederom) gelukt om vrij te krijgen van werk. Daarmee heb ik tot nu toe alle races dit jaar live gezien en dat had ik totaal niet verwacht.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan zondag niet live kijkenVerjaardag.
![]()
Waar precies? Heb geen zin om 15 minuten te kijkenquote:
Ik kan Singapore niet live kijkenquote:Op maandag 24 juli 2017 23:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is mij gelukt om vrij te krijgen van werk. Daarmee heb ik tot nu toe alle races dit jaar live gezien en dat had ik totaal niet verwacht met mijn nieuwe baan.
We hebben niet allemaal een baan van maandag tot vrijdag.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Niet alle races live kijken
Vorig jaar alleen Hongarije uitgesteld omdat ik op reis was naar huis, dit jaar niks aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |