Dat is jammer om te horen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:23 schreef relativity het volgende:
Ik heb 3 van die goedkopere dingen gekocht. En allemaal weer geretourneerd. Vond het niet echt wat. Slechte zuigkracht en werk niet overal gezogen. Daarnaast molde die me tapijt ook nog eens.
Als er al geluid uit komt zat het wss klinken naar een blik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef Domingesto het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze cheapo bluetooth in-ears? De prijs lijkt me te mooi om waar te zijn, zeker in vergelijking met wat er nu op de markt is met Samsung Gears, maar de reviews zijn best wel goed. Ik zit er aan te denken om ze maar te nemen om uit te testen. http://www.ebay.com/itm/W(...)047675.c100011.m1850
[ afbeelding ]
Nee, je mag er niet al te veel van verwachten, maar las in de reviews dat ze wel een redelijke all-round bass hebben. Het is het proberen waard. Ik vind het zo kloten dat er nog zo weinig draadloos op de markt is en als het er al is, is het geprijsde meuk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als er al geluid uit komt zat het wss klinken naar een blik.
Dat ze werken zal vast wel, alleen je wilt denk ik toch wel een beetje redelijk geluid hebben.
Welke heb je gehad? Ik heb hier zelf meer dan een jaar een Ilife V7 rondhobbelen en die doet het prima. Heeft nog niets gesloopt en doet in 95 van de 100 gevallen probleemloos zijn rondjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:23 schreef relativity het volgende:
Ik heb 3 van die goedkopere dingen gekocht. En allemaal weer geretourneerd. Vond het niet echt wat. Slechte zuigkracht en werk niet overal gezogen. Daarnaast molde die me tapijt ook nog eens.
De Xiaomi staat hier ook nog op de lijst; maar vooralsnog heb ik geen reden om de V7 te vervangen, behalve dat de Xiaomi wellicht wat sneller is en een map maakt van je huis.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:30 schreef KdwPPr het volgende:
Ik zou die V1 ook niet snel kopen maar die prijsontwikkeling is wel mooi om te zien. RobertNL is in het robot stofzuiger topic ook tevreden over de ILIVE V7.
Ik denk dat ik zelf op een mooi xiaomi aanbiedingkje wacht.
Ja, ervaring met de QC29, die zijn qua geluid gewoon prima te noemen voor het geld (30 dollar). Bij mij deed het laden het niet perfect; maar iemand anders die ik ken heeft dat probleem niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef Domingesto het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze cheapo bluetooth in-ears? De prijs lijkt me te mooi om waar te zijn, zeker in vergelijking met wat er nu op de markt is met Samsung Gears, maar de reviews zijn best wel goed. Ik zit er aan te denken om ze maar te nemen om uit te testen. http://www.ebay.com/itm/W(...)047675.c100011.m1850
[ afbeelding ]
Jup, deze zijn nog een tientje goedkoper. Verwacht een beetje het geluid van een 10 dollar inear met bluetoothquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:23 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Nee, je mag er niet al te veel van verwachten, maar las in de reviews dat ze wel een redelijke all-round bass hebben. Het is het proberen waard. Ik vind het zo kloten dat er nog zo weinig draadloos op de markt is en als het er al is, is het geprijsde meuk.
Thanks! Hier kan ik wat mee! Het is dat de batterijduur me niet zoveel uitmaakt, als ze maar goed in het oor zitten en de connectie niet te zwak is. Ik wil ze vooral gebruiken voor tijdens mijn barre mountainbike tochtjes, als ze maar stevig blijven zitten ben ik tevreden. Dank je voor het delen van je ervaringenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, ervaring met de QC29, die zijn qua geluid gewoon prima te noemen voor het geld (30 dollar). Bij mij deed het laden het niet perfect; maar iemand anders die ik ken heeft dat probleem niet.
De QC29 blijft ook goed in mijn oor zitten, zou er zonder problemen mee gaan sporten, ook de windruis (soms een issue bij dit soort dingen) is (bijna) niet aanwezig. Batterij is en blijft natuurlijk wel een issue; 10 uren zonder laden ga je niet redden; een uur of 2-3 en dan zijn ze leeg.
I can't set my hopes too high, but it's worth a shot. Ik zal wel even kjiken welke ik neem, ondanks dat de TWS mij nagenoeg identiek lijkt aan de QCY29, maar de eerste heeft dan wel weer een power bank van 450mAh, waar de tweede het moet doen met 220mAh. Meer bang for buckquote:Jup, deze zijn nog een tientje goedkoper. Verwacht een beetje het geluid van een 10 dollar inear met bluetooth.
Klopt. De pistons zitten ook bij mij waardeloos. Iig de goeie, oude pistons. Simpele oplossing die bij mij werkte: een setje foam tips kopen. Gewoon een Comply knock off. Trek je die rare rubberen dingen eraf, foam tips op je pistons en ze zitten een stuk beter. Zulke dus:quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:06 schreef relativity het volgende:
[..]
Ik vind ze helemaal niks. Heb ze meerdere keren gebruikt... Verschillende versies.
Zitten gewoon niet fijn in me oor... Pasvorm lijkt niet goed te zijn. Het geluid vind ik ook niet super.
Wat ga je maken als ik vragen magquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:44 schreef mschol het volgende:
omdat ik aan het hobbyen ga: er is een monitor driver onderweg vanaf aliexpress..
voor 20 euro een groot, dedicated, scherm voor de raspberry pi
Moest je voor de QCY Q29's gaan bij Banggood, vergeet dan niet ofwel de coupon op de productpage te activeren of 'm gewoon in te geven : f7a2efquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 14:43 schreef Domingesto het volgende:
I can't set my hopes too high, but it's worth a shot. Ik zal wel even kjiken welke ik neem, ondanks dat de TWS mij nagenoeg identiek lijkt aan de QCY29, maar de eerste heeft dan wel weer een power bank van 450mAh, waar de tweede het moet doen met 220mAh. Meer bang for buck
niet heeel spectaculair hoor: had een defecte laptop en heb daar lcd uitgesloopt..quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat ga je maken als ik vragen mag?
Heb 'm hier met zoiets:quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:02 schreef mikieu het volgende:
Iemand ervaring met de xiaomi gateway, is er ook zoiets alleen dan met eu aansluiting. Die adapter laat dat ding natuurlijk achterlijk uitsteken. Of zou je ook een eu stekker erin kunnen solderen
Damn, 40% eraf, da's een aardige korting. Dankje, dit is een lekkere deal en ik vertrouw Banggood ook wat meer dan een schimmige seller van Ebay. Ga hier maar voor.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:18 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Moest je voor de QCY Q29's gaan bij Banggood, vergeet dan niet ofwel de coupon op de productpage te activeren of 'm gewoon in te geven : f7a2ef
Scheelt je toch wel wat centen...
Ik maakte er een tijd geleden een video over :
Naar aanleiding van bovenstaande video ook even meegeven dat meerdere mensen problemen hebben met het pairen en het behouden van een pairing.
Daarover zijn meerdere video's te vinden, evenals een aantal klachten in de comments van m'n eigen video.
Thanks man. Ik pruts maar wat aan hoorquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:59 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Damn, 40% eraf, da's een aardige korting. Dankje, dit is een lekkere deal en ik vertrouw Banggood ook wat meer dan een schimmige seller van Ebay. Ga hier maar voor.
Het pairen blijft voor velen dus een probleem, maar zo te zien in de comments heb je aardig wat tips & tricks gegeven als je daar tegenaan loopt. So far so good ben jij wel tevreden met ze? Gelikte reviews trouwens, mooi format gebruik je!
Ok komt ie...quote:Op maandag 14 augustus 2017 08:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
De verleiding niet hebben kunnen weerstaan
Zelf heb ik de Ilife V7, en die is ten tijde van dit schrijven bezig om de hal stof te zuigenquote:Op maandag 14 augustus 2017 13:35 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb een vraag over stofzuigrobots.
Heeft er iemand direkte ervaring met de Ilife en de Xiaomi? Ik heb uiteraard reviews gelezen en ben me bewust van het prijsverschil. Ik zou het graag uit eerste hand willen horen.
Of ik dacht dat 't duidelijk was dat ik voor die bt-gevallen iets daarboven ben gegaan met 40% korting :-Dquote:Op maandag 14 augustus 2017 11:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ok komt ie...
Wat heb je gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |