abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173021849
Ik zie net op facebook een bericht van gearbest.

In de flash sale: ILIFE V1 Robotstofzuiger! 😇
Met o.a. 500pa zuigkracht, maakt niet meer geluid dan 65dB en heeft verschillende schoonmaakprogramma's.
Met coupon ILIFEV1 nu voor slechts ¤63,58! 😯
http://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_425031.html? 🙌

Erg verleidelijk voor dat geld

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 12-08-2017 09:12:06 ]
pi_173029675
Ik heb 3 van die goedkopere dingen gekocht. En allemaal weer geretourneerd. Vond het niet echt wat. Slechte zuigkracht en werk niet overal gezogen. Daarnaast molde die me tapijt ook nog eens.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_173033612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:23 schreef relativity het volgende:
Ik heb 3 van die goedkopere dingen gekocht. En allemaal weer geretourneerd. Vond het niet echt wat. Slechte zuigkracht en werk niet overal gezogen. Daarnaast molde die me tapijt ook nog eens.
Dat is jammer om te horen.
Welke robotstofzuigers heb jij geprobeerd?

Ik beschik zelf over de ILIFE V7. Los van het feit dat hij niet onthoud waar hij geweest is, vind ik het verder een prima apparaat. Wij hebben twee honden in huis, en ook met hondenharen weet hij goed om te gaan. Zelf vind ik het niet heel erg hinderlijk dat hij geen mapping heeft, want normaal gesproken moet je ook 2x over dezelfde plek om hem schoon te krijgen.
Daarnaast heb ik het onderstel al een keer uit elkaar gehaald om hem helemaal schoon te maken (hij draait hier dagelijks en moet veel haren verwerken) en dat was erg makkelijk om te doen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173036894
Ik zou die V1 ook niet snel kopen maar die prijsontwikkeling is wel mooi om te zien. RobertNL is in het robot stofzuiger topic ook tevreden over de ILIVE V7.

Ik denk dat ik zelf op een mooi xiaomi aanbiedingkje wacht.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:08:18 #55
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173071073
Heeft er iemand ervaring met deze cheapo bluetooth in-ears? De prijs lijkt me te mooi om waar te zijn, zeker in vergelijking met wat er nu op de markt is met Samsung Gears, maar de reviews zijn best wel goed. Ik zit er aan te denken om ze maar te nemen om uit te testen. http://www.ebay.com/itm/W(...)047675.c100011.m1850

Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_173071361
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef Domingesto het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze cheapo bluetooth in-ears? De prijs lijkt me te mooi om waar te zijn, zeker in vergelijking met wat er nu op de markt is met Samsung Gears, maar de reviews zijn best wel goed. Ik zit er aan te denken om ze maar te nemen om uit te testen. http://www.ebay.com/itm/W(...)047675.c100011.m1850

[ afbeelding ]
Als er al geluid uit komt zat het wss klinken naar een blik.
Dat ze werken zal vast wel, alleen je wilt denk ik toch wel een beetje redelijk geluid hebben.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:23:59 #57
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173071468
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Als er al geluid uit komt zat het wss klinken naar een blik.
Dat ze werken zal vast wel, alleen je wilt denk ik toch wel een beetje redelijk geluid hebben.
Nee, je mag er niet al te veel van verwachten, maar las in de reviews dat ze wel een redelijke all-round bass hebben. Het is het proberen waard. Ik vind het zo kloten dat er nog zo weinig draadloos op de markt is en als het er al is, is het geprijsde meuk.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:17:50 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_173080937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:23 schreef relativity het volgende:
Welke heb je gehad? Ik heb hier zelf meer dan een jaar een Ilife V7 rondhobbelen en die doet het prima. Heeft nog niets gesloopt en doet in 95 van de 100 gevallen probleemloos zijn rondjes.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:30 schreef KdwPPr het volgende:
Ik zou die V1 ook niet snel kopen maar die prijsontwikkeling is wel mooi om te zien. RobertNL is in het robot stofzuiger topic ook tevreden over de ILIVE V7.

Ik denk dat ik zelf op een mooi xiaomi aanbiedingkje wacht.
De Xiaomi staat hier ook nog op de lijst; maar vooralsnog heb ik geen reden om de V7 te vervangen, behalve dat de Xiaomi wellicht wat sneller is en een map maakt van je huis.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef Domingesto het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, ervaring met de QC29, die zijn qua geluid gewoon prima te noemen voor het geld (30 dollar). Bij mij deed het laden het niet perfect; maar iemand anders die ik ken heeft dat probleem niet.

De QC29 blijft ook goed in mijn oor zitten, zou er zonder problemen mee gaan sporten, ook de windruis (soms een issue bij dit soort dingen) is (bijna) niet aanwezig. Batterij is en blijft natuurlijk wel een issue; 10 uren zonder laden ga je niet redden; een uur of 2-3 en dan zijn ze leeg.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:23 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Nee, je mag er niet al te veel van verwachten, maar las in de reviews dat ze wel een redelijke all-round bass hebben. Het is het proberen waard. Ik vind het zo kloten dat er nog zo weinig draadloos op de markt is en als het er al is, is het geprijsde meuk.
Jup, deze zijn nog een tientje goedkoper. Verwacht een beetje het geluid van een 10 dollar inear met bluetooth :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_173081468
Iemand ervaring met de xiaomi gateway, is er ook zoiets alleen dan met eu aansluiting. Die adapter laat dat ding natuurlijk achterlijk uitsteken. Of zou je ook een eu stekker erin kunnen solderen
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:30:10 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_173081846
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:43:33 #61
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173086409
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, ervaring met de QC29, die zijn qua geluid gewoon prima te noemen voor het geld (30 dollar). Bij mij deed het laden het niet perfect; maar iemand anders die ik ken heeft dat probleem niet.

De QC29 blijft ook goed in mijn oor zitten, zou er zonder problemen mee gaan sporten, ook de windruis (soms een issue bij dit soort dingen) is (bijna) niet aanwezig. Batterij is en blijft natuurlijk wel een issue; 10 uren zonder laden ga je niet redden; een uur of 2-3 en dan zijn ze leeg.
Thanks! Hier kan ik wat mee! Het is dat de batterijduur me niet zoveel uitmaakt, als ze maar goed in het oor zitten en de connectie niet te zwak is. Ik wil ze vooral gebruiken voor tijdens mijn barre mountainbike tochtjes, als ze maar stevig blijven zitten ben ik tevreden. Dank je voor het delen van je ervaringen :)

quote:
Jup, deze zijn nog een tientje goedkoper. Verwacht een beetje het geluid van een 10 dollar inear met bluetooth :).
I can't set my hopes too high, but it's worth a shot. Ik zal wel even kjiken welke ik neem, ondanks dat de TWS mij nagenoeg identiek lijkt aan de QCY29, maar de eerste heeft dan wel weer een power bank van 450mAh, waar de tweede het moet doen met 220mAh. Meer bang for buck :)
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:31:38 #62
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_173110984
Long time no see/post in here. :D Mezelf maar direct weer ff nuttig maken voor ik een vraag wegplemp..

quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:06 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik vind ze helemaal niks. Heb ze meerdere keren gebruikt... Verschillende versies.

Zitten gewoon niet fijn in me oor... Pasvorm lijkt niet goed te zijn. Het geluid vind ik ook niet super.
Klopt. De pistons zitten ook bij mij waardeloos. Iig de goeie, oude pistons. Simpele oplossing die bij mij werkte: een setje foam tips kopen. Gewoon een Comply knock off. Trek je die rare rubberen dingen eraf, foam tips op je pistons en ze zitten een stuk beter. Zulke dus:

https://nl.aliexpress.com(...)ear/32622683405.html

Wedervraag: zat bij de smartphones te loeren bij gearbest. Leuke smartphone gevonden.. Zelfde hebben ze bij banggood, maar bij banggood niet op voorraad. Nu heeft banggood tegenwoordig PDM om euhm.. Geen speciale billenvriendjes te worden met de douane. Heeft Gearbest inmiddels niet ook zoiets? :( Volgens mij, buiten hun EU warehouse, nog geen andere opties toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 13-08-2017 15:03:39 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_173111230
omdat ik aan het hobbyen ga: er is een monitor driver onderweg vanaf aliexpress..
voor 20 euro een groot, dedicated, scherm voor de raspberry pi :+

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 13-08-2017 14:50:09 ]
pi_173111486
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:44 schreef mschol het volgende:
omdat ik aan het hobbyen ga: er is een monitor driver onderweg vanaf aliexpress..
voor 20 euro een groot, dedicated, scherm voor de raspberry pi :+
Wat ga je maken als ik vragen mag :) ?
  zondag 13 augustus 2017 @ 15:18:08 #65
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173112002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:43 schreef Domingesto het volgende:
I can't set my hopes too high, but it's worth a shot. Ik zal wel even kjiken welke ik neem, ondanks dat de TWS mij nagenoeg identiek lijkt aan de QCY29, maar de eerste heeft dan wel weer een power bank van 450mAh, waar de tweede het moet doen met 220mAh. Meer bang for buck :)
Moest je voor de QCY Q29's gaan bij Banggood, vergeet dan niet ofwel de coupon op de productpage te activeren of 'm gewoon in te geven : f7a2ef
Scheelt je toch wel wat centen...

Ik maakte er een tijd geleden een video over :
Naar aanleiding van bovenstaande video ook even meegeven dat meerdere mensen problemen hebben met het pairen en het behouden van een pairing.
Daarover zijn meerdere video's te vinden, evenals een aantal klachten in de comments van m'n eigen video.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173113478
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat ga je maken als ik vragen mag :) ?
niet heeel spectaculair hoor: had een defecte laptop en heb daar lcd uitgesloopt..
daar dus een monitor driver voor besteld en het idee is dan om een Rpi b.v. als extra pctje neer te kunnen zetten, het is geen touchscreen dus een soort van smart oplossing kan het niet worden (dan had ik voor 70 euro een 7' lcd touchpanel voor de pi moeten kopen, dat vond ik wat te veel)

uiteindelijk ga ik er misschien wel een soort weerstation idee van maken.. :s)
  zondag 13 augustus 2017 @ 20:32:43 #67
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173119668
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:02 schreef mikieu het volgende:
Iemand ervaring met de xiaomi gateway, is er ook zoiets alleen dan met eu aansluiting. Die adapter laat dat ding natuurlijk achterlijk uitsteken. Of zou je ook een eu stekker erin kunnen solderen
Heb 'm hier met zoiets:

Werkt prima, en steekt niet achterlijk veel uit. Ding hoef je ook niet op een honder procent zicht locatie te hebben trouwens. Je doet alles toch via je telefoon ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:59:52 #68
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173122986
quote:
12s.gif Op zondag 13 augustus 2017 15:18 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Moest je voor de QCY Q29's gaan bij Banggood, vergeet dan niet ofwel de coupon op de productpage te activeren of 'm gewoon in te geven : f7a2ef
Scheelt je toch wel wat centen...

Ik maakte er een tijd geleden een video over :
Naar aanleiding van bovenstaande video ook even meegeven dat meerdere mensen problemen hebben met het pairen en het behouden van een pairing.
Daarover zijn meerdere video's te vinden, evenals een aantal klachten in de comments van m'n eigen video.
Damn, 40% eraf, da's een aardige korting. Dankje, dit is een lekkere deal en ik vertrouw Banggood ook wat meer dan een schimmige seller van Ebay. Ga hier maar voor.

Het pairen blijft voor velen dus een probleem, maar zo te zien in de comments heb je aardig wat tips & tricks gegeven als je daar tegenaan loopt. So far so good ben jij wel tevreden met ze? Gelikte reviews trouwens, mooi format gebruik je!
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:11:06 #69
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173123417
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:59 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Damn, 40% eraf, da's een aardige korting. Dankje, dit is een lekkere deal en ik vertrouw Banggood ook wat meer dan een schimmige seller van Ebay. Ga hier maar voor.

Het pairen blijft voor velen dus een probleem, maar zo te zien in de comments heb je aardig wat tips & tricks gegeven als je daar tegenaan loopt. So far so good ben jij wel tevreden met ze? Gelikte reviews trouwens, mooi format gebruik je!
Thanks man. Ik pruts maar wat aan hoor :)

Ik gebruik ze nu zelf meer dan 8 maanden met grote tevredenheid bijna dagelijks.
Dus, of ik tevreden ben? :Y
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_173128596
De verleiding niet hebben kunnen weerstaan :@
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_173131846
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
De verleiding niet hebben kunnen weerstaan :@
Ok komt ie...

Wat heb je gekocht?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173134787
Ik heb een vraag over stofzuigrobots.

Heeft er iemand direkte ervaring met de Ilife en de Xiaomi? Ik heb uiteraard reviews gelezen en ben me bewust van het prijsverschil. Ik zou het graag uit eerste hand willen horen.
pi_173135195
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:35 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb een vraag over stofzuigrobots.

Heeft er iemand direkte ervaring met de Ilife en de Xiaomi? Ik heb uiteraard reviews gelezen en ben me bewust van het prijsverschil. Ik zou het graag uit eerste hand willen horen.
Zelf heb ik de Ilife V7, en die is ten tijde van dit schrijven bezig om de hal stof te zuigen :D.

Heb hem nu een tijdje in het bezit, en hij doet prima zijn werk.
Ondanks het feit dat wij twee honden hebben weet hij het goed schoon te houden hier.
Af en toe moet je hem wel uit elkaar halen en even reinigen (in mijn geval betekent dat de haren van mijn vriendin uit de borstels plukken).
Het reinigen gaat ook heel gemakkelijk, aangezien alles goed los te halen is en zo weer in elkaar te zetten is.

Tot nu toe geen enkele klacht m.b.t. de stofzuiger, hij kan makkelijk een paar uur draaien voordat hij zelf weer zijn dockingstation opzoekt.

Hier in huis heb ik overal laminaat trouwens, maar het kleed bij de tuindeuren en de voordeur gaat hij moeiteloos overheen. Het tapijt in de woonkamer gaat hij niet overheen. Dit is hoogpollig en ziet hij als obstakel.

Let wel, deze versie maakt geen gebruik van mapping, dat betekent dat hij vaker bij dezelfde plek langs zal gaan. In mijn geval vind ik dat niet erg, aangezien je zelf ook twee of meer keren over een plek gaat als je stofzuigt.
YouTube
pi_173135686
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ok komt ie...

Wat heb je gekocht?
Of ik dacht dat 't duidelijk was dat ik voor die bt-gevallen iets daarboven ben gegaan met 40% korting :-D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_173135954
Besankt voor je uitleg. La ik het comparison chart van Ilife zo lees is de V7 prima voor mij. Wat moet ik me voorstellen bij de app (heeft alleen de v7 staat er)?
Ik heb geen drempels. Als ik de deur van de gang open laat pakt de Ilife die dan ook mee?

De V5 is dan weer maar 85 euro van het eu warehouse van GB en dat is een mooie prijs om uit te proberen....luxe problemen....

[ Bericht 21% gewijzigd door eddepetfokt op 14-08-2017 14:28:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')