Aan de andere kant, dit was geregisseerd door Mark Mylod en bij hem maken diepe steken in je lichaam nooit zoveel uitquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat doen ze niet denk ik. Ze maken van Euron gewoon een OP baas, maar al die boek feiten kunnen we vergeten
Ah op die fiets. Ja ik miste ook wel aardig wat. Duurde ook kort.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van een ander schip. Die masters van Slavers Bay vorig seizoen hadden ook die trebuchets om dat af te vuren.
Ik mis wel altijd de helft met die battles, gaat altijd zo snel achter elkaar. Kon Euron zelfs een tijdje nauwelijks herkennen
Ik vond het wel een goede afsluiting zo, hoeft ook niet te lang te duren dan gaat het vervelen al dat wazige gedoequote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ja ik miste ook wel aardig wat. Duurde ook kort.
Kijk wel erg uit naar die dood van die laatste sand. Ook weer die opmerking richting Tyrionquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, dit was geregisseerd door Mark Mylod en bij hem maken diepe steken in je lichaam nooit zoveel uit
Klopt en het verschil was ook zo groot in army dat je toch wel wist dat Euron won. Beter dat ze meer tijd geven aan dialogen wat ze ook deden. Met Jorah was ook mooi.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede afsluiting zo, hoeft ook niet te lang te duren dan gaat het vervelen al dat wazige gedoe
Mountain gaat haar rapen hopelijk terwijl Ellaria toekijkt en Cersei met haar smirk toekijkt en Euron ook met een krankzinnige blikquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk wel erg uit naar die dood van die laatste sand. Ook weer die opmerking richting TyrionEn die oma moet niet janken, want ze ging zelf met de Lannisters om. Eigenlijk mag ik echt niemand op Tyrion na in dat kamp
Zal Euron al een kus hebben verdient? Jamie.Vindt.Dit.Niet.Leukquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mountain gaat haar rapen hopelijk terwijl Ellaria toekijkt en Cersei met haar smirk toekijkt en Euron ook met een krankzinnige blik
Ik schrok wel van hoeveel die greyscale al was gegroeidquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt en het verschil was ook zo groot in army dat je toch wel wist dat Euron won. Beter dat ze meer tijd geven aan dialogen wat ze ook deden. Met Jorah was ook mooi.
Wat dat betreft wel benieuwd wat Cersei nu gaat doen nu ze Eurons gift krijgt. Of ze met hem gaat trouwen of hem gaat verraden. Echt geen idee hoe de verhaallijn tussen hun gaat vanaf nu.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal Euron al een kus hebben verdient? Jamie.Vindt.Dit.Niet.Leuk
Ben benieuwd hoe dat hersteld. En of hij die opa dat dan ook vertelt. Want vooralsnog is die Slakhoorn zo hinderlijk als de pestquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrok wel van hoeveel die greyscale al was gegroeidVorig seizoen alleen nog wat lichte scheuren.
Geen idee. Niet alles lekt uit. Alleen de grote lijnen, maar die kun je vaak zelf ook wel uittekenenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel benieuwd wat Cersei nu gaat doen nu ze Eurons gift krijgt. Of ze met hem gaat trouwen of hem gaat verraden. Echt geen idee hoe de verhaallijn tussen hun gaat vanaf nu.
Al zal jij dat wel weten aan de hand van leaks.
Ik hoop dat als Jorah beter is hij uitgenodigd wordt voor de Slug Club.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat hersteld. En of hij die opa dat dan ook vertelt. Want vooralsnog is die Slakhoorn zo hinderlijk als de pest
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat als Jorah beter is hij uitgenodigd wordt voor de Slug Club.
Gvd wel jammer dat net nu die Dickon is gerecast, de vorige acteur was daar een deelnemer van
Ja die grote lijnen weet ik ook wel, alleen Eurons verhaallijn heb ik nu geen idee van. Misschien gaat hij naar Eastwatch by the Sea en gaat hij ervoor zorgen dat the Wall omlaag gaat?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee. Niet alles lekt uit. Alleen de grote lijnen, maar die kun je vaak zelf ook wel uittekenenMaar vraag we vooral af waar Euron verder zal moeten vechten, omdat ze op land niet echt veel nut hebben.
Welke episode zal Jon beyond the Wall gaan? Episode 6 ofzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:13 schreef hafcfan het volgende:
Maar sowieso dat Jon en the Vale niet mee gaan vechten om the iron throne. Dat boeit ze echt geen flikker
Ik heb ook geen enkel idee manquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die grote lijnen weet ik ook wel, alleen Eurons verhaallijn heb ik nu geen idee van. Misschien gaat hij naar Eastwatch by the Sea en gaat hij ervoor zorgen dat the Wall omlaag gaat?
Zoiets. 3 onderhandelen, 4 terug, 5 in Winterfel en 6 achter de muur ?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke episode zal Jon beyond the Wall gaan? Episode 6 ofzo?
Hopelijk geeft hij Dany zijn BIG COCKquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel idee manIk zal het wel gaaf vinden als hij vol op Dragenstone afgaat
Hopelijk in episode 4 flashbacks van Rhaegar en dat Jon dan hoort wie zijn ouders zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zoiets. 3 onderhandelen, 4 terug, 5 in Winterfel en 6 achter de muur ?
Ik vond Tyrion zijn opmerking over het strijden met een Westeros leger wel apart. Welke steun zoekt hij verder nog? Stormlands hebben vooralsnog geen Lord meer en geen army. North en Vale steunen Cersei sowieso niet. Riverlands zijn dood. En van de rest hebben ze al steunquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk geeft hij Dany zijn BIG COCK
Denk dat hij dat pas in seizoen 8 hoort. Net nadat hij incest heeft gepleegd met Danyquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk in episode 4 flashbacks van Rhaegar en dat Jon dan hoort wie zijn ouders zijn
Hoop niet dat ze echt Gendry terughalen en dat hij dan de Stormlands gaat leiden, dat zou ik echt heel cheap vinden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond Tyrion zijn opmerking over het strijden met een Westeros leger wel apart. Welke steun zoekt hij verder nog? Stormlands hebben vooralsnog geen Lord meer en geen army. North en Vale steunen Cersei sowieso niet. Riverlands zijn dood. En van de rest hebben ze al steun
Yara zou ik niet zo snel willen verliezen als baas van de Ironfleet. Sandsnakes heb je geen reet aan nee, irritant volk.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:20 schreef hafcfan het volgende:
Of Tyrion wil gewoon van de sandsnake en Yara af. Dan is hij nog slimmer dan gedacht
Dis wel een mooie.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze echt Gendry terughalen en dat hij dan de Stormlands gaat leiden, dat zou ik echt heel cheap vinden.
Jeb, maarja waarom zullen ze hem anders na 4 seizoenen terugbrengen. GRRM zal wel een belangrijke rol voor hem hebben wat niet genegeerd kan worden. Of als smid natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze echt Gendry terughalen en dat hij dan de Stormlands gaat leiden, dat zou ik echt heel cheap vinden.
Die referenties naar eerdere gebeurtenissen vond ik ook wel tof.quote:
Het kan best op de langere termijn, nadat Gendry iets heroïsch heeft gedaan waardoor hij die titel krijgt. Maar niet meteen dat hij Lord wordt ervan, want alsof die andere Stormhouses dan zich achter hem gaan scharen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb, maarja waarom zullen ze hem anders na 4 seizoenen terugbrengen. GRRM zal wel een belangrijke rol voor hem hebben wat niet genegeerd kan worden. Of als smid natuurlijk
Greyworm of Missandei gaat dood ja, daarom hebben ze geprobeerd om die personages uit te diepen en dat we er een band mee hebben (heb ik niet echt, maar er zullen vast mensen zijn)quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:28 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Greeyworm doodgaat. Waarom anders die naakt scene. Doet me aan Robb denken
Dat zit er dik in inderdaad. Maar dan waarschijnlijk wel onbewust denk ik. Mogelijk doordat ze naar de verkeerde personen luistert of onder druk komt te staan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb wel het gevoel dat Sansa Jon op de een of andere manier gaat verraden. Die spanning wordt al vanaf hun reünie opgebouwd.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die spanning hangt al een hele tijd flink in de lucht... maar het kan ook zijn dat Sansa LF (die dat maar al te graag ziet gebeuren) uiteindelijk te toch te slim af is... Of dat LF Sansa iets aandoet in afwezigheid van Jon en dat Arya dan weer de boel komt redden ofzo...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb wel het gevoel dat Sansa Jon op de een of andere manier gaat verraden. Die spanning wordt al vanaf hun reünie opgebouwd.
Oh, ik totaal niet. Al zijn trauma's kwamen weer helemaal naar boven en zodoende begreep ik het wel. Ik had/heb alleen maar heel erg veel medelijden met hem. Yara is nog niet dood en zal wel onderdeel uit gaan maken van 'the gift' voor Cersei. Misschien dat Theon nog de kans gaat krijgen om het goed te maken?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:19 schreef wuuht het volgende:
Wow ik ben echt zwaar teleurgesteld in Theon echt jammer dit.
Denk niet dat Littlefinger haar enorm kan manipuleren nog, daarvoor is ze te veel gegroeid als karakter. Wellicht doet Jon iets waar Sansa het opnieuw principieel mee oneens is, bijvoorbeeld op de knietjes voor Dany, waarna ze gebruikmaakt van haar verkregen macht en de sentimenten van de bondgenoten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:26 schreef maxmit het volgende:
[..]
Dat zit er dik in inderdaad. Maar dan waarschijnlijk wel onbewust denk ik. Mogelijk doordat ze naar de verkeerde personen luistert of onder druk komt te staan.
*sansa ziet er wel goed uit trouwens*
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht eigenlijk dat hij zou mompelen 'I'm Reek'quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, ik totaal niet. Al zijn trauma's kwamen weer helemaal naar boven en zodoende begreep ik het wel. Ik had/heb alleen maar heel erg veel medelijden met hem. Yara is nog niet dood en zal wel onderdeel uit gaan maken van 'the gift' voor Cersei. Misschien dat Theon nog de kans gaat krijgen om het goed te maken?
Eigenlijk zei die scene natuurlijk precies dat.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij zou mompelen 'I'm Reek'
Ach, met een soortgelijk iets maken ze Smaug ook af in The Hobbit en die is groter volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]! Ja degene die zo'n draak weet te raken kan goed mikken
theon is geen greyjoy, maar ook geen stark, dat is het probleem eigenlijk gedurende de hele serie. hij is in de kern het best bekend met Reek en dat heeft hem uiteindelijk gered ook, als hij op dat schip niet zou sterven zou hij dood gemarteld worden in kingslanding.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hij had tenminste kunnen sterven als een Greyjoy in plaats van als een trillend hoopje ellende.
dat dany een pak slaag kreeg is ook goed natuurlijk, anders is het niet meer dan een walkover. kingslanding gaat branden "be a dragon"quote:Op maandag 24 juli 2017 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
Dany krijgt het dus toch nog moeilijk. 1-0 voor team Cersei/Euron.![]()
euron afgelopen seizoen viel een beetje tegen, al helemaal als je de boeken kent, omdat hij daar een echte BAAS is, maar dit jaar wordt hij briljant neergezetquote:Op maandag 24 juli 2017 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon, fuck dat. Ben als Euron.
[ afbeelding ]
echt heh!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi dat die Sandsnakes dood zijn want ik ergerde me alweer aan hun pyjamafeestjegesprek.
dat zou passend zijn voor the mad queen titelquote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen ze Tyene volgende week laten verkrachten door de Mountain voor de ogen van Ellaria?
ik vind hem juist een geweldige aanwinst. hij zit sam juist te helpen/bemoedigen, jorah leeft nog dankzij zijn beslissing om hem niet meteen te verschepen naar valyria, waardoor sam nog een kans maakte om zijn ding te doenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:21 schreef hafcfan het volgende:
Die professor Slakhoorn speelt vooralsnog ook waardeloosElke seconde is kut en het enige wat hij doet is Sam tegenwerken.
ik denk dat hij wel aanmeert, we zitten dan immers alweer op de helft van het seizoenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:36 schreef hafcfan het volgende:
Zullen we nu een Jon loze episode krijgen of laten ze hem gewoon al aankomen?
1 van de kleintjes gaat eraanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd trouwens of dat wapen van Qyburn echt een draak gaat vermoorden.
Ja, dat denk ik ook. Dany had even een kick in the ass nodig. Nu is ze pissed en gaat ze er echt voor.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:33 schreef Slayage het volgende:
dat dany een pak slaag kreeg is ook goed natuurlijk, anders is het niet meer dan een walkover. kingslanding gaat branden "be a dragon"
Ik kon het ook helemaal niet volgen. Het ging zo snel en je kon nauwelijks zien wie wie was. ja, waar kwam Euron opeens vandaan? En hoe heeft hij zo snel schepen gebouwd op die rots.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:23 schreef Omega het volgende:
Ondans dat ik het een goede aflevering vond, zat ik mij te ergeren aan het eind gevecht. Wat was dat slecht. "Toevallig" wist Euron dat die schepen (de beste van de Iron fleet) daar zouden zijn. En wist Yara niet dat Euron daar zou zijn. Dorne leiders die zonder leger varen. Alle schepen die in de fik stonden. Euron die tig keer werd gestoken maar toch wint.
Ik kan het best hebben als er een toevalligheid is waardoor 1 kant wint, maar dit was wel heel erg.
Omdat er gewoon niks van klopt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:50 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik kon het ook helemaal niet volgen. Het ging zo snel en je kon nauwelijks zien wie wie was. ja, waar kwam Euron opeens vandaan? En hoe heeft hij zo snel schepen gebouwd op die rots.
Dan weten we ook meteen wat de rol van Melisandre is daar, gaat ze de draak vervolgens weer tot leven wekken?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
echt heh!
[..]
dat zou passend zijn voor the mad queen titel
[..]
ik vind hem juist een geweldige aanwinst. hij zit sam juist te helpen/bemoedigen, jorah leeft nog dankzij zijn beslissing om hem niet meteen te verschepen naar valyria, waardoor sam nog een kans maakte om zijn ding te doen
[..]
ik denk dat hij wel aanmeert, we zitten dan immers alweer op de helft van het seizoen
[..]
1 van de kleintjes gaat eraan
Ja, die gasten op de mast hebben allemaal stront in hun ogen. Sowieso moet je ze van ver hebben gezien met vuur op het schip.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er gewoon niks van klopt.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Volgens mij is er niemand over die post gevallen, maar jij ziet blijkbaar meer dan ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik keek niet helemaal legaal dus ik dacht dat het aan de stream lag, maar die hele scene was dus gewoon zo snel en net weer een tikje TE donker?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:50 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik kon het ook helemaal niet volgen. Het ging zo snel en je kon nauwelijks zien wie wie was. ja, waar kwam Euron opeens vandaan? En hoe heeft hij zo snel schepen gebouwd op die rots.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik keek niet helemaal legaal dus ik dacht dat het aan de stream lag, maar die hele scene was dus gewoon zo snel en net weer een tikje TE donker?
ik heb nooit HBO gehad (ja illegaal maar dat telt niet), maar ik koop altijd de blu raysquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:04 schreef Mr.Major het volgende:
Wat een genot zojuist de 1080p's downloads gevonden hehehe. Ik koop ooit de bluerays wel en had de vorige seizoenen gewoon hbo alleen voor Game of Thrones dus voel me nergens schuldig over
ze heeft geen andere optie dan zijn aanbod aannemen, "we need allies"quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat dat betreft wel benieuwd wat Cersei nu gaat doen nu ze Eurons gift krijgt. Of ze met hem gaat trouwen of hem gaat verraden. Echt geen idee hoe de verhaallijn tussen hun gaat vanaf nu.
dorne is aan de kust evenals csterly rockquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee. Niet alles lekt uit. Alleen de grote lijnen, maar die kun je vaak zelf ook wel uittekenenMaar vraag we vooral af waar Euron verder zal moeten vechten, omdat ze op land niet echt veel nut hebben.
"it sounds like meek"quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij zou mompelen 'I'm Reek'
Dan zoeken we vanmiddag wel even een anderequote:
Iedereen negeerde het ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand over die post gevallen, maar jij ziet blijkbaar meer dan ik.
nee hoor, prima punt. maar ik vind het in ieder geval leuker om me op de vele positieve dingen te richtenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen negeerde het ja.
Eng he, kritiek??
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan weten we ook meteen wat de rol van Melisandre is daar, gaat ze de draak vervolgens weer tot leven wekken?
En de wapens van die dames zouden giftig moeten zijn...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net nog even die laatste scene terug gekeken maar Euron krijgt een aantal flinke steken in zich maar vecht door alsof er niks aan de hand is.
Leek een beetje op Boromir die nog wat Urks afslacht in zijn dood-scene.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En de wapens van die dames zouden giftig moeten zijn...
Ik vond het kut dat die lesbische scene werd onderbroken. Wel goede tetten bij die worm scene.
Da's normaal in het GoT universum:quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net nog even die laatste scene terug gekeken maar Euron krijgt een aantal flinke steken in zich maar vecht door alsof er niks aan de hand is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:12 schreef EP3 het volgende:
[..]
Da's normaal in het GoT universum:Pakt tijdens het gevecht met Yara ook nog 2/3 gastjes terwijl Yara een soort van staat te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen negeerde het ja.
Eng he, kritiek??
Ik vind zijn kop wel aangenaam, dus ik hoop dat hij nog een lang en gelukkig leven heeft. Ik vind het wel een beetje jammer hoe die scene gestart werd. Het is vrij lastig om met je vloot een andere vloot te verassen. Je ziet elkaar namelijk van ver aankomen. Nou is hij zogenaamd de superpiraat, maar dan weet je nog niet van de plannen van je vijand en heb je ook geen radar op je boot. Bovendien is Theons zus ook een superpiraat en daarom vast ook wel waakzaam. Waarom waren die Dawn dames uberhaupt op de Greyjoy boot, aangezien ze zelf ook bootjes hadden?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leek een beetje op Boromir die nog wat Urks afslacht in zijn dood-scene.
Je moet niet te veel vragen stellen want dan worden fanboys mad.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind zijn kop wel aangenaam, dus ik hoop dat hij nog een lang en gelukkig leven heeft. Ik vind het wel een beetje jammer hoe die scene gestart werd. Het is vrij lastig om met je vloot een andere vloot te verassen. Je ziet elkaar namelijk van ver aankomen. Nou is hij zogenaamd de superpiraat, maar dan weet je nog niet van de plannen van je vijand en heb je ook geen radar op je boot. Bovendien is Theons zus ook een superpiraat en daarom vast ook wel waakzaam. Waarom waren die Dawn dames uberhaupt op de Greyjoy boot, aangezien ze zelf ook bootjes hadden?
Dit had zoveel cooler geweest kunnen zijn. Gewoon overdag, met een paar minuten spanning opbouwen. Omg de vloot komt eraan en ze zijn veel groter.. omg omg omg!! Misschien zelfs wel een beetje tactiek. Maar helaas is god uit een machine is veel makkelijker...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je moet niet te veel vragen stellen want dan worden fanboys mad.
Had die slag ook graag zonder haar gehad. GoT heeft tetten nodig en zij is wel nice.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:24 schreef Slayage het volgende:
kennelijk hadden we die battle op het schip bijna zonder Nymeria gehad omdat Marvel aanvankelijk haar geen vrij wilde geven. was jammer geweest, het uiteindelijke resultaat was toch best goed.
I was in New York filming Iron Fist and I got a call from [showrunners David Benioff and D.B. Weiss], the double Ds. As soon as you hear that more than one of them is on the call you know what that means. If it’s just one they’re probably talking about the story. But if it’s both of them then you know. They told me what’s going to happen and said, “We’d really love for you to come back.” But at that point and time, I wasn’t able to do it. My schedule clashed. I was filming Iron Fist for six-to-seven months and they wouldn’t give me the time off. The Ds pitched me the story and said, “It’s really important that you come back otherwise your character will just disappear and fans will never get a resolution.” The show was so massive for me in terms of my career and building my profile and as an experience in itself, I wanted to see it through to the end. I went and spoke to Marvel and I managed to get a release on two weekends. So I literally flew back and forth while I was doing Iron Fist in New York to Belfast, and over the Christmas break, I was filming as well.
Stukje duurder om zo'n scenario te filmen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit had zoveel cooler geweest kunnen zijn. Gewoon overdag, met een paar minuten spanning opbouwen. Omg de vloot komt eraan en ze zijn veel groter.. omg omg omg!! Misschien zelfs wel een beetje tactiek. Maar helaas is god uit een machine is veel makkelijker...
GoT filmt vloten nooit. Allemaal computers zie je varen. En de computermodellen voor alle verschillende bootjes hebben ze als het goed is toch al. Hoe ze het nu gedaan hebben was bovendien ook met constante greenscreen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stukje duurder om zo'n scenario te filmen.
dat zat ik me ook af te vragen of dat het was. maar wie dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Of er is gewoon een lek in de top van het team Dany en info wordt doorgespeeld + mensen collaboreren
Lijkt me eerlijk gezegd sterk, ik zie de belangen niet zo. Denk dat dit toch wel een gevalletje grote halen snel thuis van de makers was. Niet belangrijk en spannend genoeg om het helemaal uit te diepen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:34 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
dat zat ik me ook af te vragen of dat het was. maar wie dan?
Toch Varys en zn birdies?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:34 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
dat zat ik me ook af te vragen of dat het was. maar wie dan?
Als het mistig en donker is kan ik er nog vanuit gaan dat je het pas best laat door hebt. Maar dan geld andersom ook: hoe vond Euron dan ineens deze vloot?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:50 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:50 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hoe werden de schepen niet gezien? Nou er was een dikke mist. Duidelijk te zien aan het feit dat Eurons schip pas zichtbaar op beeld was toen het al haast in Yara's schip was. Enige conclusie is dus de dikke mist.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haar bootjes waren allemaal bij Dany. Die kreeg ze toen om van Esos naar Westeros te varen. Haar eigen leger was dus nog steeds in Dorne, want anders zou Dany's army niet passen. Uiteindeljk hen je dus Dorne schepen zonder army bij Dragonstone. De Greyjoys moesten haar en haar schepen gewoon escorteren naar haar eigen leger in Dorne.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind zijn kop wel aangenaam, dus ik hoop dat hij nog een lang en gelukkig leven heeft. Ik vind het wel een beetje jammer hoe die scene gestart werd. Het is vrij lastig om met je vloot een andere vloot te verassen. Je ziet elkaar namelijk van ver aankomen. Nou is hij zogenaamd de superpiraat, maar dan weet je nog niet van de plannen van je vijand en heb je ook geen radar op je boot. Bovendien is Theons zus ook een superpiraat en daarom vast ook wel waakzaam. Waarom waren die Dawn dames uberhaupt op de Greyjoy boot, aangezien ze zelf ook bootjes hadden?
Waarom zou Dany haar dood maken? Best handig iemand in je kamp die doden tot leven kan wekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:04 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
ik zou me niet verbazen dat melissandre dood gaat komende ep, ze heeft het altijd over "de plan van de lord of light".
als de plan van de lord of light nou altijd al was, om jon en dany bij elkaar te brengen, nu heeft mel de laatste zet daartoe gegeven en is haar personage uitgespeeld, dit zou betekenen dat dany haar zou kunnen executeren door haar dood te branden waar ze varys mee dreigde.
zo is de cirkel rond voor haar, "death by fire is the purest form of death"
Zal me niks verbazen als Varys een facedancer is die niks goeds voorheeft met het rijk en daarom van de ene naar de ander heerser gaatquote:
Ik vond het ook iets to much. Leek Jack Sparrow welquote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
omdat ze ontelbaar veel mensen in de fik heeft gestoken als laatst shireen, jon zal iig niet blij zijn haar te zienquote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom zou Dany haar dood maken? Best handig iemand in je kamp die doden tot leven kan wekken.
Misschien is hij stiekem Wolverinequote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Boeien. Ze mocht niet meer in de north komen. Daar is ze nu dus niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat ze ontelbaar veel mensen in de fik heeft gestoken als laatst shireen, jon zal iig niet blij zijn haar te zien
Succes!!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:09 schreef Aristoteless het volgende:
Laat mij zo de nieuwe topic openen. Ik heb een nieuwe overzicht van de personages gemaakt, en wil hem zelf even in de OP plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |