Ja dus.quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:39 schreef Max23 het volgende:
Ik zie een 4e plaats op 0,50 van het brons alweer aankomen
Oooh thanks, toch gemistquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik lokquote jou gewoon even hier naartoe, kun je nog het staartje van de tumblingfinale meepakken.
https://www.olympicchanne(...)-games-2017-wroclaw/
Zal dat komen door het zand?quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:09 schreef heywoodu het volgende:
Strandhandbal heeft een partij forse spierbundels op het zand zeg, veel meer dan bij gewoon handbal volgens mij. Opvallend
Op zich leuk, maar het verspringen vond ik toch een beetje weinig interessantquote:Op donderdag 27 juli 2017 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is wakeboarden zegt mijn favoriete commentator.
Het zou echt waardevol zijn als we gewoon in beeld kunnen zien hoe ver iemand springt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich leuk, maar het verspringen vond ik toch een beetje weinig interessant
Vooral omdat ook hier de graphics weer ruk zijn en het daarom moeilijk te volgen is.
Ja, precies.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het zou echt waardevol zijn als we gewoon in beeld kunnen zien hoe ver iemand springt.
Het is wat graphics betreft sowieso vrij matig allemaal, in meer sporten. Jammer.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niet te veel gevraagd. Maar dat is het blijkbaar wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |