Hebben jij en je vrouwtje ook allebei een eigen toilet?quote:Op maandag 24 juli 2017 09:38 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb gisteren drie keer warm gegeten.. Een roerbakschotel, een bak Chinees en gisterenavond laat nog een dönertje laten komen.. Lekker man..
Als ik m'n vrouwtje vrouwtje noem krijg ik een waanzinnige stomp voor m'n harses.. We schijten op elkaars toilet..quote:Op maandag 24 juli 2017 09:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hebben jij en je vrouwtje ook allebei een eigen toilet?
Ahhh Fraulein dan, Beffiebaks!quote:Op maandag 24 juli 2017 09:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik m'n vrouwtje vrouwtje noem krijg ik een waanzinnige stomp voor m'n harses.. We schijten op elkaars toilet..
Ja, maar territorium afbakenen hè.. Als m'n vriendin wil vreemdgaan en ze komt met een gozer haar verdieping binnen, dat die pipo weet dat er een tijger in de buurt is en dat 'ie het maar beter niet kan doen..quote:Op maandag 24 juli 2017 09:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahhh Fraulein dan, Beffiebaks!
Als je je door Fraulein laat slaan, ben je geen Herr meer hè.
Ik vroeg het me meer af omdat jullie een soort van je eigen verdiepingen hadden of zo..
Vreemdgaan voorkom je door fysieke uitputting.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, maar territorium afbakenen hè.. Als m'n vriendin wil vreemdgaan en ze komt met een gozer haar verdieping binnen, dat die pipo weet dat er een tijger in de buurt is en dat 'ie het maar beter niet kan doen..
GGMM Gaat hier graag met je over in discussie.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat ze een hele stad rookvrij willen maken.
Groningen
Al begrijpt niemand wat 'ie schrijft door alle spelfouten..quote:Op maandag 24 juli 2017 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GGMM Gaat hier graag met je over in discussie.
waren dat grapjes?quote:Op maandag 24 juli 2017 10:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind die 'ggmm is een pedo' grapjes wel leuk geweest eigenlijk
Waren dat grapjes?quote:Op maandag 24 juli 2017 10:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind die 'ggmm is een pedo' grapjes wel leuk geweest eigenlijk
Ik dacht ander tijdstip valt ie misschien beter.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap (?) maakte je gisteren ook al.
Toen moest ook niemand lachen.
Gelukkig ben ik hier niet voor jou.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:05 schreef Typisch het volgende:
Vincenzo78 had beter weg kunnen blijven..
Voor mij. Ik heb er om gelachen.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik hier niet voor jou.
Venezia. Al gaat het rond 2-en wel even spoken dus duik ik maar een museum in. Al is een ondergelopen plein ook helemaal geweldig, eindelijk eens normale fotos maken dan.quote:
Dat zou het wel erg pijnlijk maken inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik hier niet voor jou.
Hoe denk je dat Feyenoord het dit jaar gaat doen?quote:Op maandag 24 juli 2017 10:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou het wel erg pijnlijk maken inderdaad.
Weer heel de competitie bovenaan, natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Feyenoord het dit jaar gaat doen?
Ben je fan of supporter?quote:Op maandag 24 juli 2017 10:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weer heel de competitie bovenaan, natuurlijk.
Scheringa?quote:Op maandag 24 juli 2017 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb mijn hond Dirk genoemd, dat zegt wel genoeg lijkt mij..
quote:Op maandag 24 juli 2017 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb mijn hond Dirk genoemd, dat zegt wel genoeg lijkt mij..
3de.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:31 schreef Befbekje het volgende:
Feyenoord wordt 6e ofzo, aankomend seizoen..
in de CL presteren? die pretentie moet je niet eens hebben, is een leuke lucratieve bijkomstigheid.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben bang dat de selectie te smal is om in de CL en de comp te presteren.
Ik weet het.quote:
op basis van het verleden was dat ook niet zo raarquote:Op maandag 24 juli 2017 10:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was jij dat nou die na de winterstop elk potje zei dat ze het nu wel weg gingen geven?
Na die twee potjes met PSV was wel duidelijk dat het geen standaard jaar zou worden.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van het verleden was dat ook niet zo raar
quote:Op maandag 24 juli 2017 10:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na die twee potjes met PSV was wel duidelijk dat het geen standaard jaar zou worden.
Zoetgod
Met de derde begroting ben je altijd afhankelijk van PSV en Ajax natuurlijk. Als het effe goed gaat voor Ajax hebben zij straks twee buitenspelers rondlopen die voor bedragen zijn gekocht waar Feyenoord zijn grootste talenten voor weg moet doen..quote:Op maandag 24 juli 2017 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]wordt een moeilijk seizoen voor Feyenoord verwacht ik
ja dat is waar maar buiten dat is het gewoon moeilijk na een kampioensjaarquote:Op maandag 24 juli 2017 10:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met de derde begroting ben je altijd afhankelijk van PSV en Ajax natuurlijk. Als het effe goed gaat voor Ajax hebben zij straks twee buitenspelers rondlopen die voor bedragen zijn gekocht waar Feyenoord zijn grootste talenten voor weg moet doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |