SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij noemt het een 'opvallend succes'. Boilesen halen zou je niet als succes bestempelen.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:20 schreef franklop het volgende:
Mike meldt opvallend succes in zoektocht naar 2e linksback
Zou Boilesen terugkomen?![]()
Dat lijkt me wel ja. Al moeten ze toch schuiven want Viergever is ook back-up voor het centrumquote:Op zondag 23 juli 2017 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zegt ook "linksback achter Viergever"
Zou Sink dan na het hele Nouriverhaal doorschuiven naar het middenveld oid?Oh.![]()
We hebben het over Mike Verweij die het halen van Westermann een kunststukje noemde.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij noemt het een 'opvallend succes'. Boilesen halen zou je niet als succes bestempelen.Oh.![]()
Ligt eraan. Huntelaar achter Dolberg halen vind ik prima, op zichzelfquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Op zich vind ik dat geen al te grote ramp. Wel eens eerder gezegd, je hoeft er toch ook weer niet vanuit te gaan dat je alle 11 de basisspelers tegelijkertijd mistquote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Al moeten ze toch schuiven want Viergever is ook back-up voor het centrum
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Viergever is geen dolberg xP, hoopte dat we onze verdediging nog meer gingen versterken ipv viergever basis houden.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ligt eraan. Huntelaar achter Dolberg halen vind ik prima, op zichzelf![]()
Dat was uiteraard een grapquote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij noemt het een 'opvallend succes'. Boilesen halen zou je niet als succes bestempelen.
Maar had liever een betere optie dan 4gever als aankoop gezienCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ah ja zo, dat zou ideaal zijnquote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Viergever is geen dolberg xP, hoopte dat we onze verdediging nog meer gingen versterken ipv viergever basis houden.Eerst maar eens de naam afwachten
En wie weet schat onze vrind Verweij het ook verkeerd in, kan ook nog allemaalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Muah linksback geblesseerd en dan een schorsing van een CV in een Europese pot kan je wel de lul zijn. Hebben we vorig jaar gezien toen we wel eens drie verdedigers moesten missen ineens.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat geen al te grote ramp. Wel eens eerder gezegd, je hoeft er toch ook weer niet vanuit te gaan dat je alle 11 de basisspelers tegelijkertijd mistOh.![]()
Dan gebruik je Sink op linksback, of eventueel Zeefuik als rechtsback kan ook nogquote:Op zondag 23 juli 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah linksback geblesseerd en dan een schorsing van een CV in een Europese pot kan je wel de lul zijn. Hebben we vorig jaar gezien toen we wel eens drie verdedigers moesten missen ineens.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hé Stijn ben je ook nog hier actief.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De Overmars. Doet. Niks. mythe kan dus ook weer de ijskast in.Oh.![]()
Liever al voorsorteren op het vertrek van Sanchez volgend jaarquote:Op zondag 23 juli 2017 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan gebruik je Sink op linksback, of eventueel Zeefuik als rechtsback kan ook nog
Oh.![]()
Zou ook niet verkeerd zijnquote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever al voorsorteren op het vertrek van Sanchez volgend jaar
Maargoed we gaan het allemaal wel zien joh, nog een goeie maand te gaanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik kan me ook vorostellen dat we een 18/19 jarige zuid amerikaan halen die we eerst in jong ajax laten spelen omdat die ook geen sterke linksback hebben![]()
Jawel, en ze gaan dus ook nog testen of Zeefuikje er klaar voor is en anders nog een optie erbij halen.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook niet verkeerd zijn
Maargoed we gaan het allemaal wel zien joh, nog een goeie maand te gaanOh.![]()
Krijgen we weer al die hartstikke leuke opmerkingen dat hij eerst moet wennen aan het Ajaxsysteemquote:Op zondag 23 juli 2017 23:29 schreef skysherrif het volgende:
ik kan me ook vorostellen dat we een 18/19 jarige zuid amerikaan halen die we eerst in jong ajax laten spelen omdat die ook geen sterke linksback hebben
Oh.![]()
als je dat van te voren duidelijk maakt en niet als de nieuwe neymar bestempelt...quote:Op zondag 23 juli 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we weer al die hartstikke leuke opmerkingen dat hij eerst moet wennen aan het Ajaxsysteem![]()
Vurnon Anita
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
nee iddquote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeegelaar en vermaelen haal je niet als man achterCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Waarom Zeegelaar niet? Zou ik trouwens een matige aankoop vinden.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeegelaar en vermaelen haal je niet als man achterOh.![]()
Ja wie wel die tegelijkertijd opvallend isquote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeegelaar en vermaelen haal je niet als man achter
Nelom zeurt nooit en is eigenlijk de perfecte man voor op de bank. Heeft tevens een hele elegante loop.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
marcelo ?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja wie wel die tegelijkertijd opvallend is![]()
Feitelijk gezien kan je er geen buil aan vallen als je Nelom haalt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ben overtuigdquote:Op zondag 23 juli 2017 23:37 schreef Caland het volgende:
Nelom zeurt nooit en is eigenlijk de perfecte man voor op de bank. Heeft tevens een hele elegante loop.![]()
Hoeveel krijgen we er dan bij van Feyenoord?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:37 schreef Caland het volgende:
Nelom zeurt nooit en is eigenlijk de perfecte man voor op de bank. Heeft tevens een hele elegante loop.Oh.![]()
misschien de beoogde vervanger voor willems bij psv en is het overmars eindelijk gelukt om die een keer voor de neus van brands weg te kapen![]()
Mijn zin in het levenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:37 schreef Caland het volgende:
Feitelijk gezien kan je er geen buil aan vallen als je Nelom haalt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Arme Lyonfans, hele jaar naar een vreselijke verdediging kijken en dan komt die fluitketel eraan om het te versterken.quote:
Dan hebben ze ook nog Traoré voorin die ballen voor een leeg doel gaat overschieten
Oh.![]()
Om half 1 meldt Mike het. Die gaat eerst ff netflixenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
kunnen we daarna gelijk opblijven voor game of thrones ouwe reusquote:Op zondag 23 juli 2017 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arme Lyonfans, hele jaar naar een vreselijke verdediging kijken en dan komt die fluitketel eraan om het te versterken.
Dan hebben ze ook nog Traoré voorin die ballen voor een leeg doel gaat overschieten![]()
Wat een lul johquote:Op zondag 23 juli 2017 23:39 schreef franklop het volgende:
Om half 1 meldt Mike het. Die gaat eerst ff netflixen
Ik hoop dat Freek het om 00:15 meldtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze hebben Urby gekocht van Utrecht voor een leuk prijsje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Contractverlenging RiedewaldCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Of Jantje Vertonghen die eigenlijk als CV gehaald wordt en tegelijkertijd backup LB wordt
Ik ga dat pas morgen kijkenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kunnen we daarna gelijk opblijven voor game of thrones ouwe reus
Oh.![]()
Als Dijks bijtekent zou ik wel bijzonder treurig worden
Uitsluiten doe ik het echter nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik hoop dat Freek Jansen nu gewoon meteen met het nieuws komt eigenlijk, kutMike met zijn spelletjesquote:Op zondag 23 juli 2017 23:46 schreef Zocalo het volgende:
Mike kennende worden we wel weer blij gemaakt met een dode mus. Dus Dijks tekent bij ofzo.
Oh.![]()
Viergever heeft het overigens meer dan uitstekend gedaan vorig seizoen als linksback, zeker de 2e seizoenshelft. Ook Europees altijd één van de beteren.
Dus waarom altijd maar dat denigrerende toontje over hem is mij een raadsel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat met Sigthorsson was toen wel een geweldige troll, weken nieuws over allemaal goede spitsen die zogenaamd zouden komen en toen die contractverlenging hahaha.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:47 schreef Tagliano het volgende:
Uitsluiten doe ik het echter nietOh.![]()
Ik niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:48 schreef Syntix het volgende:
Ik vind het eigenlijk al erg genoeg dat Viergever blijkbaar de #1 is voor de LBAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Helemaal na het bericht vorige week dat de lat hoog ligtquote:Op zondag 23 juli 2017 23:47 schreef Tagliano het volgende:
Uitsluiten doe ik het echter niet![]()
![]()
Alsof dat ooit in de buurt komt bij Harrie.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat met Sigthorsson was toen wel een geweldige troll, weken nieuws over allemaal goede spitsen die zogenaamd zouden komen en toen die contractverlenging hahaha.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En dat werd ook nog echt gepresenteerd als versterking meen ikquote:Op zondag 23 juli 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat met Sigthorsson was toen wel een geweldige troll, weken nieuws over allemaal goede spitsen die zogenaamd zouden komen en toen die contractverlenging hahaha.
Jullie weten toch dat mike het zo laat pas meldt zodat juist andere watchers het niet in hun krantje neerpleuren maandagochtend![]()
Ben ik ook wel met je eens. Idealiter koop je natuurlijk iemand die nog beter is maar met Viergever kan ik best levenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Viergever heeft het overigens meer dan uitstekend gedaan vorig seizoen als linksback, zeker de 2e seizoenshelft. Ook Europees altijd één van de beteren.
Dus waarom altijd maar dat denigrerende toontje over hem is mij een raadsel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heb de indruk dat het over een oud speler gaat, dan gok ik op Vermaelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zou ik alleen weer eerder een backup CV vinden dan backup LBquote:Op zondag 23 juli 2017 23:50 schreef Pedroso het volgende:
Heb de indruk dat het over een oud speler gaat, dan gok ik op Vermaelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
wat zouden jullie daarvan vinden?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:50 schreef Pedroso het volgende:
Heb de indruk dat het over een oud speler gaat, dan gok ik op Vermaelen.![]()
Wie?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof dat ooit in de buurt komt bij Harrie.Toch nog een paar miljoen aan overgehouden. MarcGodquote:Op zondag 23 juli 2017 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat werd ook nog echt gepresenteerd als versterking meen ikOh.![]()
Nu hebben we op CV ook nog wat ruimte dus geen rampquote:
Dat is ook weer zo en bovendien weinig gespeeld de laatste jaren.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen weer eerder een backup CV vinden dan backup LBAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat leert hij pas volgend jaar op school.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst maar eens de namen goed spellenOh.![]()
Blijf ik toch bij Zeegelaar als oud spelerquote:Op zondag 23 juli 2017 23:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo en bovendien weinig gespeeld de laatste jaren.
De grootste transfertroll allertijden, Charisteas.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Toch nog een paar miljoen aan overgehouden. MarcGodVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb je niks aan, heb je behoefte aan een linksback als Viergever geblesseerd is loopt hij met krukken op de Toekomst.quote:Oh.![]()
Dat Feyenoordtopic van die dag is wel puur genot om terug te lezen jaquote:Op zondag 23 juli 2017 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De grootste transfertroll allertijden, Charisteas.
Oh.![]()
van zeegelaar zou ik ook geen idee hebben wat ik er van moet vinden, als reserve vast oke i guess, maar 0 minuten van hem gezien![]()
Zou zomaar kunnen, Heb ik nooit veel bijzonders gevonden, lijkt me sterk dat ie nu ineens wel een goede speler blijkt te zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijf ik toch bij Zeegelaar als oud spelerAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik alleen als buitenspeler bij Ajax nog en dit jaar een of twee potjes CL ofzoquote:Op zondag 23 juli 2017 23:54 schreef skysherrif het volgende:
van zeegelaar zou ik ook geen idee hebben wat ik er van moet vinden, als reserve vast oke i guess, maar 0 minuten van hem gezienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgens Sporting fans een soort Nelomquote:Op zondag 23 juli 2017 23:54 schreef skysherrif het volgende:
van zeegelaar zou ik ook geen idee hebben wat ik er van moet vinden, als reserve vast oke i guess, maar 0 minuten van hem gezienOh.![]()
Het is ook meer dat ik niet weet wie het anders zou moeten zijnquote:Op zondag 23 juli 2017 23:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, Heb ik nooit veel bijzonders gevonden, lijkt me sterk dat ie nu ineens wel een goede speler blijkt te zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Uiteindelijk vond ik het nog best zielig voor Charisteas, want dat was best een sympathieke gozer. Hij kon er alleen niet zoveel van.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Feyenoordtopic van die dag is wel puur genot om terug te lezen jaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
oh, dacht dat hij het juist wel goed deed daarquote:Op zondag 23 juli 2017 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Sporting fans een soort Nelom![]()
speelt volgens mij nu nog geregeld voor lucky ajaxquote:Op zondag 23 juli 2017 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk vond ik het nog best zielig voor Charisteas, want dat was best een sympathieke gozer. Hij kon er alleen niet zoveel van.![]()
Was wel de enige Feyenoorder die dat seizoen nog kon scoren tegen Ajax volgens mij.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk vond ik het nog best zielig voor Charisteas, want dat was best een sympathieke gozer. Hij kon er alleen niet zoveel van.Meer dat hij soms boven zichzelf uitsteeg in de CL (wat wij ook wel eens zien met Europese potjes van spelers) maar dat het gemiddelde niveau niet zo heel denderend was.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh, dacht dat hij het juist wel goed deed daarOh.![]()
Je hebt het wel over de ster van het EK 2004 he.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk vond ik het nog best zielig voor Charisteas, want dat was best een sympathieke gozer. Hij kon er alleen niet zoveel van.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wielrennen is geen sport.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen met je posts in het TdF subforum over mijOh.![]()
Darts is een kroegspelletje, maar nog wel vermakelijk om soms te kijken.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
net als darts en voetbal !1
darts echt niet overigens
Wielrennen raak je hersendood van.Oh.![]()
Ontopic:
Zeegelaar/Vermaelen/Richarlison/Sneijder dus. Als we die allemaal halen kunnen we wel meedoen om het kampioenschap.![]()
want zonder niet?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:00 schreef Syntix het volgende:
Ontopic:
Zeegelaar/Vermaelen/Richarlison/Sneijder dus. Als we die allemaal halen kunnen we wel meedoen om het kampioenschap.![]()
Zelfs als er niks meer bijkomt kunnen we meedoen om het kampioenschap.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:00 schreef Syntix het volgende:
Ontopic:
Zeegelaar/Vermaelen/Richarlison/Sneijder dus. Als we die allemaal halen kunnen we wel meedoen om het kampioenschap.Oh.![]()
Voor de rest alles goed met je ?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:00 schreef Syntix het volgende:
Ontopic:
Zeegelaar/Vermaelen/Richarlison/Sneijder dus. Als we die allemaal halen kunnen we wel meedoen om het kampioenschap.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Dat is toch ook het grapje, jongensquote:Op maandag 24 juli 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs als er niks meer bijkomt kunnen we meedoen om het kampioenschap.![]()
![]()
Ik zou geen cabaretier worden als ik jou was.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch ook het grapje, jongensOh.![]()
nou we mogen zeker ik verdedigend opzicht wel wat extra mannetjes hebben. Voor het geval Veltman en/of Viergever domme kaarten pakkenquote:Op maandag 24 juli 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs als er niks meer bijkomt kunnen we meedoen om het kampioenschap.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Joh natuurlijk mag er wat bij. Maar de Eredivisie is zo bedroevend en de concurrentie ook dat je er vast nog mee weg kan komen ook.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:03 schreef franklop het volgende:
[..]
nou we mogen zeker ik verdedigend opzicht wel wat extra mannetjes hebben. Voor het geval Veltman en/of Viergever domme kaarten pakken
Alleen in Europa gaat het dan niks worden.Oh.![]()
Jij was toch de voorzitter van de Veltman fanclub?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:04 schreef Syntix het volgende:
Veltman trouwenswie binnen zijn team en zeker buiten Ajax om zou hem serieus nemen als aanvoerder?
Oh.![]()
Klopt en ik ben om. Veltman is een ei.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was toch de voorzitter van de Veltman fanclub?![]()
Maar in de selectie trollen ze hem ook, niet voor niks dat ze juist zijn auto vol gingen gooien met vis lol.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt en ik ben om. Veltman is een ei.Oh.![]()
wtfquote:Op maandag 24 juli 2017 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in de selectie trollen ze hem ook, niet voor niks dat ze juist zijn auto vol gingen gooien met vis lol.bron? Meestal is je aanvoerder je beste of 1 van je beste spelers met specifieke kwaliteiten. Veltman is een mongool die zijn gebrek aan kwaliteit compenseert met onnodige overtredingen die gaan leiden tot onnodige gele en rode kaarten.
![]()
https://www.voetbalprimeu(...)to-vol-met-vis-.htmlquote:Op maandag 24 juli 2017 00:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
wtfbron? Meestal is je aanvoerder je beste of 1 van je beste spelers met specifieke kwaliteiten. Veltman is een mongool die zijn gebrek aan kwaliteit compenseert met onnodige overtredingen die gaan leiden tot onnodige gele en rode kaarten.
Veltman is een domme speler ja, vond het ook jammer dat hij bij Ajax bleef. Had liever een nieuwe rechtsback zien komen.Oh.![]()
Je kan veel kritiek hebben op Veltman, maar niet dat het een domme speler isquote:Op maandag 24 juli 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)to-vol-met-vis-.html
Veltman is een domme speler ja, vond het ook jammer dat hij bij Ajax bleef. Had liever een nieuwe rechtsback zien komen.
Zou ik eerder zeggen over TeteMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zijn overtredingen vond ik vaak ontzettend dom overkomen, en met geel op zak toch zo vaak nog op het randje zitten. Hij zal buiten het veld best slim zijn, maar in het veld zie ik hem gewoon echt domme beslissingen maken.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan veel kritiek hebben op Veltman, maar niet dat het een domme speler is
Zou ik eerder zeggen over TeteOh.![]()
We hebben wel een managerquote:Op maandag 24 juli 2017 00:13 schreef skysherrif het volgende:
nooit op gelet, maar hebben we eigenlijk jaarlijks met VBL een scorito eredivisie poule?
Volgens mij moet die nog beginnenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ben nu een teampje een beetje al aan het maken, leukquote:Op maandag 24 juli 2017 00:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben wel een manager
Volgens mij moet die nog beginnen![]()
Ik bedoel er meer mee dat Veltman redelijk intelligent is in dingen als positie kiezen, instappen, druk zetten en wat minder is in de (vanuit voetbalintelligentie gezien) simpele dingen als slidings en hard naar de achterlijn rennenquote:Op maandag 24 juli 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn overtredingen vond ik vaak ontzettend dom overkomen, en met geel op zak toch zo vaak nog op het randje zitten. Hij zal buiten het veld best slim zijn, maar in het veld zie ik hem gewoon echt domme beslissingen maken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het nare is , is dat hij die overtredingen nog steeds heeft na 5 jaar in het eerste . Er zit geen enkele ontwikkeling in bij hemquote:Op maandag 24 juli 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn overtredingen vond ik vaak ontzettend dom overkomen, en met geel op zak toch zo vaak nog op het randje zitten. Hij zal buiten het veld best slim zijn, maar in het veld zie ik hem gewoon echt domme beslissingen maken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wist niet dat die al open wasquote:Op maandag 24 juli 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben nu een teampje een beetje al aan het maken, leukDe Fantasy League kun je iig niet meer aan meedoen
Muah hij staat wel erg vaak uit positie hoor, dus dat vind ik juist niet echt goed bij hem. Alleen aan de bal vind ik hem nog wel aardige keuzes maken en soms een leuke crosspass.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee dat Veltman redelijk intelligent is in dingen als positie kiezen, instappen, druk zetten en wat minder is in de (vanuit voetbalintelligentie gezien) simpele dingen als slidings en hard naar de achterlijn rennenOh.![]()
Was in de jeugd al nooit het toptalent en deed het vooral op basis van inzet en tja dan zit je redelijk snel aan je plafond.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het nare is , is dat hij die overtredingen nog steeds heeft na 5 jaar in het eerste . Er zit geen enkele ontwikkeling in bij hemOh.![]()
Iemand die trouwens man utd RM kijkt?
Fosuh mensah speelde echt heel goed 1e helft, zou leuk zijn als hij en blind basis stonden komend seizoen![]()
Ja ik, had Bale in de pocketquote:Op maandag 24 juli 2017 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die trouwens man utd RM kijkt?
Fosuh mensah speelde echt heel goed 1e helft, zou leuk zijn als hij en blind basis stonden komend seizoen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2017 23:47 schreef Tagliano het volgende:
Uitsluiten doe ik het echter nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar ja de anderen waren niet haalbaar , het is namelijk heel moeilijk om een betere dan Dijks te vinden (Haps bijv )RED ONS HENNIEGOD![]()
Poll: Wat zou je liever hebben?
• Nelom halen
• Toch maar Dijks verlengen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Twee keer weggestuurd wegens niet goed genoeg en nu moeten we er blij mee zijn. Wat ontzettend treurig.![]()
Boilesenquote:Op maandag 24 juli 2017 00:22 schreef Tagliano het volgende:
• Nelom halen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Nelom is echt schandalig slecht.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:22 schreef Tagliano het volgende:
• Nelom halen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
haha, wou serieus net gaan vragen hoe het met nelom zatquote:Op maandag 24 juli 2017 00:22 schreef Tagliano het volgende:
• Nelom halen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dan hebben ze dus gewoon niet eens hun best gedaan. Wat een motie van wantrouwen geef je dan aan jezelf zeg.![]()
Het is weer eens roepen dat Eto'o een serieuze optie is om te halen en vervolgens Sigthorsson verlengen (true story)quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze wilden weer niet naar de Eredivisie dus pakken we maar een stumper die niet lopen
#WanbeleidgenotRED ONS HENNIEGOD![]()
Geen schaduwlijstquote:Op maandag 24 juli 2017 00:24 schreef TheArt het volgende:
Dan hebben ze dus gewoon niet eens hun best gedaan. Wat een motie van wantrouwen geef je dan aan jezelf zeg.![]()
![]()
Ja, op die manier snap ik het wel. Maar als bankzitter eigenlijk wel prima. Alleen Viergever vind ik niet echt een linksback.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is weer eens roepen dat Eto'o een serieuze optie is om te halen en vervolgens Sigthorsson verlengen (true story)VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dijks: "laat ik even kijken hoe mijn fans het vinden dat ik ze verras met nog een jaartje voor hen te blijven spelen"![]()
Tja. Als bankzitter kan het op zich wel maar daar is werkelijk alles mee gezegdquote:Op maandag 24 juli 2017 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, op die manier snap ik het wel. Maar als bankzitter eigenlijk wel prima. Alleen Viergever vind ik niet echt een linksback.
Ten opzichte van vorig jaar word je hier niet sterker vanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat wel ja, dus dan zijn we nog op zoek naar hooguit twee CV's en buitenspelerquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gewoon wachten/hopen op een pak slaag tegen Nice, dan komen ze welquote:Op maandag 24 juli 2017 00:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wel ja, dus dan zijn we nog op zoek naar hooguit twee CV's en buitenspeler
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2017 00:28:38 ]![]()
Gvd zeg wat is deze
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Het enige wat ik positief vind is dat Haps dus nooit een optie is geweestMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat gaat me ook weer wat verquote:Op maandag 24 juli 2017 00:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gewoon wachten/hopen op een pak slaag tegen Nice, dan komen ze wel
Al is Ajax geen favoriet overigensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is ook elk jaar hetzelfde liedje![]()
Eerst lekker gemaakt worden wie er allemaal niet komen en dat het dan niet lukt. Richarlison halen ze dus ook alleen als zoethoudertje omdat ze weten dat fans erovet gaan klagen.Oh.![]()
Aids is ook positiefquote:Op maandag 24 juli 2017 00:28 schreef Tagliano het volgende:
Het enige wat ik positief vind is dat Haps dus nooit een optie is geweestOh.![]()
Leuke is dat Ajax Dijks in eerste instantie ook niet eens ingeschreven heeft voor de CL pot komende week![]()
![]()
Die kerel heeft niet een keer meegetraind met Ajax 1 afgelopen wekenquote:Op maandag 24 juli 2017 00:31 schreef Zocalo het volgende:
Leuke is dat Ajax Dijks in eerste instantie ook niet eens ingeschreven heeft voor de CL pot komende week![]()
Ze gaan Boerrigter nog eens kans geven denk ikquote:Op maandag 24 juli 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is ook elk jaar hetzelfde liedje![]()
Eerst lekker gemaakt worden wie er allemaal niet komen en dat het dan niet lukt. Richarlison halen ze dus ook alleen als zoethoudertje omdat ze weten dat fans erovet gaan klagen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Oke dat maakt het wel heel vreemd.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die kerel heeft niet een keer meegetraind met Ajax 1 afgelopen wekenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
zal hij zich eerst moeten voorstellen in de kleedkamer?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die kerel heeft niet een keer meegetraind met Ajax 1 afgelopen weken![]()
Hier had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op maandag 24 juli 2017 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die kerel heeft niet een keer meegetraind met Ajax 1 afgelopen wekenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eigenlijk wist je het al toen Stijn deze post plaatste.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De Overmars. Doet. Niks. mythe kan dus ook weer de ijskast in.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is ook rare berichtgeving, maar ik kan me best voorstellen dat een goeie linksback die ook nog eens naar de eredivisie wil moeilijk te halen is.quote:![]()
quote:Op maandag 24 juli 2017 00:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk wist je het al toen Stijn deze post plaatste.![]()
![]()
Er is een heel groot verschil tussen een goede buitenlandse back en iemand die tot 2 keer toe is weggestuurdquote:Op maandag 24 juli 2017 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is ook rare berichtgeving, maar ik kan me best voorstellen dat een goeie linksback die ook nog eens naar de eredivisie wil moeilijk te halen is.
Dit is gewoon heel erg triestRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij wordt dan ook niet gehaald als basisspelerquote:Op maandag 24 juli 2017 00:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is een heel groot verschil tussen een goede buitenlandse back en iemand die tot 2 keer toe is weggestuurd
Dit is gewoon heel erg triest![]()
Nee dat moest er nog eens bijkomenquote:Op maandag 24 juli 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij wordt dan ook niet gehaald als basisspelerRED ONS HENNIEGOD![]()
Zie hem daar nog wel belanden, Viergever is een stuk beter centraal toch?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij wordt dan ook niet gehaald als basisspelerVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze zullen Sanchez en De Ligt eruit halen jaquote:Op maandag 24 juli 2017 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie hem daar nog wel belanden, Viergever is een stuk beter centraal toch?![]()
bij een blessure, maar hoop dat sinkgraven dan gewoon nog lb gaat staan ofzoquote:Op maandag 24 juli 2017 00:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zullen Sanchez en De Ligt eruit halen ja![]()
Mwa Keizer wil Dijks ook een kans gevenquote:Op maandag 24 juli 2017 00:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zullen Sanchez en De Ligt eruit halen jaRED ONS HENNIEGOD![]()
De Ligt gaat niet alles spelen.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zullen Sanchez en De Ligt eruit halen jaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ag in de eredivisie kan dat welquote:Op maandag 24 juli 2017 00:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa Keizer wil Dijks ook een kans geven![]()
Viergever als basis is niet top maar kan ik mee leven. Maar de hele lange termijn visie klopt weer van geen kant. Volgend jaar loopt zijn contract af, gaat Dijks gelukkig weg maar zullen ook Sanchez, Veltman en Dolberg weg gaan. Daar wordt totaal niet op geanticipeerd![]()
Ik vind het wel een logische keuze eigenlijk maar ik lees net dat hij niet eens heeft meegetraind, dat is wel op zijn minst apart te noemen.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit vooral ja, en geen rugnummer. Het is niet dat je een gewone wisselspeler behoudt. Je haalt iemand die je bij alle matige Championship clubs hebt aangeboden en tot gisteren nooit hebt overwogen (anders laat je hem wel meetrainen en geef je hem een rugnummer) terug.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel een logische keuze eigenlijk maar ik lees net dat hij niet eens heeft meegetraind, dat is wel op zijn minst apart te noemen.![]()
Wat wordt er weer een drama van niets gemaakt. Viergever voldoet gewoon als linksback en als je geen betere kunt vinden en de opties die wel beter zijn niet haalbaar blijken dan is het vrij onzinnig om geld uit te gaan geven aan iemand die net wat beter is dan Dijks. Viergever met als back-up Dijks en eventueel Sinkgraven kun je best het seizoen mee ingaan, wat niet wil zeggen dat betere invulling niet welkom is.
Vanaf de zijlijn is het heel gemakkelijk om elk seizoen weer een droomplan uit te tikken met opstellingen die voor de helft van de posities uit 'aankoop' bestaan, maar in de praktijk gaat het allemaal net wat lastiger dan in FM.![]()
Dat is allemaal op zichzelf nog wel te verklaren en te begrijpen, maar wat wel enorm frustreert is dat men eerst hard roept een versterking te halen en vervolgens een contractje verlengt en dat straks (waarschijnlijk) ook presenteert als een soort versterking (Eto'o/Siggyverhaal) en dat Dijks al twee keer afgeserveerd is, inmiddels is aangeboden bij behoorlijk wat matige Championshipclubs maar daar telkens nee tegen zei (als je de geruchten mag geloven), nog geen enkele keer meetrainde met het eerste en dan opeens wel goed genoeg is voor een nieuw contract. Dat is gewoon scheef, los van de vraag of je er de Eredivisie wel of niet mee in kanquote:Op maandag 24 juli 2017 01:43 schreef wimderon het volgende:
Wat wordt er weer een drama van niets gemaakt. Viergever voldoet gewoon als linksback en als je geen betere kunt vinden en de opties die wel beter zijn niet haalbaar blijken dan is het vrij onzinnig om geld uit te gaan geven aan iemand die net wat beter is dan Dijks. Viergever met als back-up Dijks en eventueel Sinkgraven kun je best het seizoen mee ingaan, wat niet wil zeggen dat betere invulling niet welkom is.
Vanaf de zijlijn is het heel gemakkelijk om elk seizoen weer een droomplan uit te tikken met opstellingen die voor de helft van de posities uit 'aankoop' bestaan, maar in de praktijk gaat het allemaal net wat lastiger dan in FM.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je kan het niet recht lullen dat je iemand erbij haalt die tot 2 keer te licht is bevonden, op geen enkele manier . En iemand die net wat beter is dan Dijks ? moet wel moeilijk zijn met 40 miljoen op de bank om die niet te spotten en op te halen .quote:Op maandag 24 juli 2017 01:43 schreef wimderon het volgende:
Vanaf de zijlijn is het heel gemakkelijk om elk seizoen weer een droomplan uit te tikken met opstellingen die voor de helft van de posities uit 'aankoop' bestaan, maar in de praktijk gaat het allemaal net wat lastiger dan in FM.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dijks is niet goed genoeg voor Ajax, dat is dus nooit een prima back-up. Hij komt gewoon in alles tekort, heeft hij wel bewezen.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:43 schreef wimderon het volgende:
Vanaf de zijlijn is het heel gemakkelijk om elk seizoen weer een droomplan uit te tikken met opstellingen die voor de helft van de posities uit 'aankoop' bestaan, maar in de praktijk gaat het allemaal net wat lastiger dan in FM.
Lachwekkend beleid, echt heel erg triest.Oh.![]()
Ook dat gezeur dat je niemand beter kan halen, jahoor. Die linksbackpositie was vorige zomer al een pijnpunt dus dan kan je scouting echt wel betere, haalbare opties vinden hoor. En ze kunnen toch ook dure buitenspelers halen, waarom dan geen goede linksback?
Dat goedpraten ook dat het allemaal zo moeilijk is
Oh.![]()
Dat laatste zijn we hier echt nog wel eens te gemakkelijk in hoor, ze zijn simpelweg niet altijd even makkelijk aan te wijzen. Maar goed zoals je zegt is voor de linksbackpositie nu toch minimaal 1,5 jaar wel duidelijk dat er versterking nodig is dus in dit geval geef ik je gelijkquote:Op maandag 24 juli 2017 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook dat gezeur dat je niemand beter kan halen, jahoor. Die linksbackpositie was vorige zomer al een pijnpunt dus dan kan je scouting echt wel betere, haalbare opties vinden hoor. En ze kunnen toch ook dure buitenspelers halen, waarom dan geen goede linksback?
Dat goedpraten ook dat het allemaal zo moeilijk isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mensen zaten zich rot te lachen toen Feyenoord Haps haalde .quote:Op maandag 24 juli 2017 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet dat die een wereldwonder is maar wat wij nu doen is niet meer grappig als je begrijpt wat ik bedoelRED ONS HENNIEGOD![]()
Het oogt ook zo ambitieloos, niet doorpakken en nu een goede linksback toevoegen. Nee toch maar Dijks gebruiken die al twee keer niet goed genoeg is bevonden.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat laatste zijn we hier echt nog wel eens te gemakkelijk in hoor, ze zijn simpelweg niet altijd even makkelijk aan te wijzen. Maar goed zoals je zegt is voor de linksbackpositie nu toch minimaal 1,5 jaar wel duidelijk dat er versterking nodig is dus in dit geval geef ik je gelijk
Ik weet zeker dat als Bosz er nog had gezeten hij niet verder was gegaan met Dijks en wel gewoon een goede linksback had geëist en die ook had gekomen.Ik kan het gewoon totaal niet meer serieus nemen, het is ook gewoon zo doorzichtig allemaal. En volgend jaar bij weer een gebrek aan titel zie ik de artikelen van Mike alweer voorbij komen dat ze deze zomer echt door gaan pakken met 5 versterkingen. En uiteindelijk is weer niemand haalbaar en is het allemaal zo moeilijk, joeloeloe.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen zaten zich rot te lachen toen Feyenoord Haps haalde .
Niet dat die een wereldwonder is maar wat wij nu doen is niet meer grappig als je begrijpt wat ik bedoelOh.![]()
Dat hij een nieuw contract krijgt heb ik nog niet gelezen, alleen dat hij aan z'n contract gehouden wordt. De gang van zaken is inderdaad raar.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is allemaal op zichzelf nog wel te verklaren en te begrijpen, maar wat wel enorm frustreert is dat men eerst hard roept een versterking te halen en vervolgens een contractje verlengt en dat straks (waarschijnlijk) ook presenteert als een soort versterking (Eto'o/Siggyverhaal) en dat Dijks al twee keer afgeserveerd is, inmiddels is aangeboden bij behoorlijk wat matige Championshipclubs maar daar telkens nee tegen zei (als je de geruchten mag geloven), nog geen enkele keer meetrainde met het eerste en dan opeens wel goed genoeg is voor een nieuw contract. Dat is gewoon scheef, los van de vraag of je er de Eredivisie wel of niet mee in kan
Ik vind het echt prima dat er ondanks de financiële situatie niet met geld gesmeten is voor middelmaat als Haps.![]()
Ik vind het opnieuw met Dijks gaan proberen anders net zo triest als voor teveel geld Haps halen.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hij een nieuw contract krijgt heb ik nog niet gelezen, alleen dat hij aan z'n contract gehouden wordt. De gang van zaken is inderdaad raar.
Ik vind het echt prima dat er ondanks de financiële situatie niet met geld gesmeten is voor middelmaat als Haps.Oh.![]()
Het fatalistische beleid van vroeger(Van Geel-beleid) is weer terug waarbij het geld niet meer op het veld staat maar op de bank . En zo kom je weer in een vicieuze cirkel omlaag terecht omdat je voor slecht en afgeschreven staat als het niet luktquote:Op maandag 24 juli 2017 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het gewoon totaal niet meer serieus nemen, het is ook gewoon zo doorzichtig allemaal. En volgend jaar bij weer een gebrek aan titel zie ik de artikelen van Mike alweer voorbij komen dat ze deze zomer echt door gaan pakken met 5 versterkingen. En uiteindelijk is weer niemand haalbaar en is het allemaal zo moeilijk, joeloeloe.
Bizar ook dat het pas eind juli is en ze het nu al opgeven voor die positie .RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal je zien dat ze nog ergens een linksback vandaan toveren zodra Ajax ineens uitgeschakeld is in de vCL.quote:Op maandag 24 juli 2017 02:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het fatalistische beleid van vroeger(Van Geel-beleid) is weer terug waarbij het geld niet meer op het veld staat maar op de bank . En zo kom je weer in een vicieuze cirkel omlaag terecht omdat je voor slecht en afgeschreven staat als het niet lukt
Bizar ook dat het pas eind juli is en ze het nu al opgeven voor die positie .Oh.![]()
Het is godsgruwelijk moeilijk om als topclub in Nederland geschikte spelers te vinden. Je streeft een niveau na dat wedijvert met clubs in landen die x-keer hogere salarissen betalen of belastingtechnisch veel aantrekkelijker zijn. Als je de portemonnee trekt voor een linksback dan moet dat iemand zijn die beter is dan Viergever. Dat, in combinatie met haalbaar, lijkt me een erg moeilijke zoektocht. Jou niet?quote:Op maandag 24 juli 2017 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doorpakken, opbouwen en team bij elkaar houden zijn dan ook een loze termen voor een club als Ajax, omdat je én afhankelijk blijft van spelers die weggehaald worden en niet de mogelijkheden hebt om garantie op kwalitatieve aanvulling bij de aankopen die je als Ajax kunt doen.![]()
Ja maar dat komt niet door beleid maar de druk en wanhoop net zoals vorig jaar bij Ziyech . Dan is er opeens veel meer mogelijk als de titel weer verspeeld is in augustusquote:Op maandag 24 juli 2017 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze nog ergens een linksback vandaan toveren zodra Ajax ineens uitgeschakeld is in de vCL.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ach joh Ajax is één van de clubs die nog prima kan betalen, nee niet om te concurreren met de absolute topcompetities maar er zijn genoeg linksbacks en die kunnen daar ook niet allemaal terecht. Ajax moet zichzelf ook niet omlaag praten, met een goed verhaal en een prima salaris kan je echt wel spelers lokken dat ze zich hier ontwikkelen. Een Sanchez kwam toch ook hierheen? En het zal best moeilijk zijn, maar daarvoor stel je een goed scoutingsapparaat samen, bouw je connecties op als TD dat zaakwaarnemers bij jou goede spelers aanbieden die je dan kan laten scouten.quote:Op maandag 24 juli 2017 02:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is godsgruwelijk moeilijk om als topclub in Nederland geschikte spelers te vinden. Je streeft een niveau na dat wedijvert met clubs in landen die x-keer hogere salarissen betalen of belastingtechnisch veel aantrekkelijker zijn. Als je de portemonnee trekt voor een linksback dan moet dat iemand zijn die beter is dan Viergever. Dat, in combinatie met haalbaar, lijkt me een erg moeilijke zoektocht. Jou niet?Iedereen snapt wel dat de spelers weer weggekocht gaan worden, maar dan kan je er wel op anticiperen. Wat nu als volgend jaar Sanchez, Dijks, Viergever en Veltman ook nog allemaal vertrekken? Ik sluit dit niet uit. Kan je weer je gehele verdediging reorganiseren. Nogmaals Ajax kan prima bedragen uitgeven waar je ook prima spelers voor kan halen. En je hebt nooit een garantie dat een aankoop slaagt, dat heeft geen enkele club. Maar van Dijks weet je nu gewoon dat hij tekort komt voor het niveau Ajax, dus je kan het naar mijn mening dan beter proberen met een aankoop (die ook nog beter in het spel past qua positiespel e.d. wat Dijks bewezen niet kan)quote:Doorpakken, opbouwen en team bij elkaar houden zijn dan ook een loze termen voor een club als Ajax, omdat je én afhankelijk blijft van spelers die weggehaald worden en niet de mogelijkheden hebt om garantie op kwalitatieve aanvulling bij de aankopen die je als Ajax kunt doen.Oh.![]()
Richarlison is ook gewoon het "cadeautje" daarom voor ons. Ze denken bij Ajax dat de fans tevreden zijn zodra er één dure aankoop wordt gedaan, terwijl de meeste fans vooral een uitgebalanceerde selectie willen zien waar spelers die niet goed genoeg zijn gewoon worden doorgeselecteerd.quote:Op maandag 24 juli 2017 02:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar dat komt niet door beleid maar de druk en wanhoop net zoals vorig jaar bij Ziyech . Dan is er opeens veel meer mogelijk als de titel weer verspeeld is in augustusOh.![]()
De meeste fans wel ja . Anderen blijven met de gedachte leven dat het TH het heel moeilijk heeft om een back te halen die beter is dan Dijks (iemand die de bal niet blind voorjaagt + achterlijke passeerbewegingen doet waar niemand intrapt ) Mocht het inderdaad moeilijk voor ze zijn , dan vraag ik me serieus af of ze wel die baan aankunnen want je zit niet bij NAC of Heerenveen maar bij een topclub.quote:Op maandag 24 juli 2017 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Richarlison is ook gewoon het "cadeautje" daarom voor ons. Ze denken bij Ajax dat de fans tevreden zijn zodra er één dure aankoop wordt gedaan, terwijl de meeste fans vooral een uitgebalanceerde selectie willen zien waar spelers die niet goed genoeg zijn gewoon worden doorgeselecteerd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Overmars leek vorig jaar nog aardig bezig maar dit jaar gaat het weer nergens over.quote:Op maandag 24 juli 2017 02:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De meeste fans wel ja . Anderen blijven met de gedachte leven dat het TH het heel moeilijk heeft om een back te halen die beter is dan Dijks (iemand die de bal niet blind voorjaagt + achterlijke passeerbewegingen doet waar niemand intrapt ) Mocht het inderdaad moeilijk voor ze zijn , dan vraag ik me serieus af of ze wel die baan aankunnen want je zit niet bij NAC of Heerenveen maar bij een topclub.Oh.![]()
Het is niet eens augustus wat het helemaal treurig maakt . Ach Pietje en Klaasje willen niet (of Netto kon ze niet overtuigen) dus dan pakken we maar mongooltje Timmy , zijn we in ieder geval van het gezeik af op die plek + geldpakhuis blijft vol dus aandeelhouders ook weer blijquote:Op maandag 24 juli 2017 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars leek vorig jaar nog aardig bezig maar dit jaar gaat het weer nergens over.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dijks deed het toch best goed als back twee seizoenen geleden. Het was vooral Bosz die hem niet meer zag zitten... Ik denk dat het zo slecht nog niet is, met Zeegelaar wordt je ook niet in een keer een stuk beter.
Zou Sinkgraven niet op de plek van Schone terecht kunnen komen?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Heb er geen probleem mee. Ben tevreden met Viergever als 1e optie en als de trainer zelf kiest voor Dijks (en Sinkgraven) als optie daarachter dan is dat zijn goed recht. Dijks is ook niet minder dan bv de 1e optie bij Feyenoord en PSV (al gaan die nog wel iemand halen).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Alleen een trainer die dankbaar moet zijn voor zijn baantje had dit gepikt. Nu weet je ook gelijk waarom Keizer er zit.![]()
![]()
“We gaan het doen met deze groep”Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wordquote:Op maandag 24 juli 2017 05:51 schreef TheVulture het volgende:
Dijks deed het toch best goed als back twee seizoenen geleden. Het was vooral Bosz die hem niet meer zag zitten... Ik denk dat het zo slecht nog niet is, met Zeegelaar wordt je ook niet in een keer een stuk beter.
Zou Sinkgraven niet op de plek van Schone terecht kunnen komen?![]()
Wat is het toch ook een grote grap héwat een fucking mongolen daar. Ben nu alweer klaar met dat zooitje daar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bóh dat doelpunt van Eriksen tegen PSG
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
IK vind het sowieso vreemd dat een club in de media brengt dat ze het met Dijks gaan doen.....
Heeft die goser dan nu al een basisplaats zonder dat hij 1 minuut heeft meegetraind....?
Staat ook helemaal niet zo netjes naar die andere spelers op die positie....
Rare toestanden bij ajax hoor...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Geen basis. Er staat duidelijk back up achter Viergever. En dat vind ik prima. Ik ben het dan ook 100% met wimderon eens. Viergever en Dijks is voor Nederlandse begrippen zeer behoorlijk en Viergever was nota bene een van je sterkhouders vorig jaar. Ook in Europa. Bovendien, als dat laatste een van de criteria is waarop we nieuwe spelers moeten halen, dan verwacht ik nog wel een aankoop of 4.quote:Op maandag 24 juli 2017 08:33 schreef klaasweetalles het volgende:
IK vind het sowieso vreemd dat een club in de media brengt dat ze het met Dijks gaan doen.....
Heeft die goser dan nu al een basisplaats zonder dat hij 1 minuut heeft meegetraind....?
Staat ook helemaal niet zo netjes naar die andere spelers op die positie....
Rare toestanden bij ajax hoor....![]()
en Sinkgraven is er ook nogquote:Op maandag 24 juli 2017 08:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Geen basis. Er staat duidelijk back up achter Viergever. En dat vind ik prima. Ik ben het dan ook 100% met wimderon eens. Viergever en Dijks is voor Nederlandse begrippen zeer behoorlijk en Viergever was nota bene een van je sterkhouders vorig jaar. Ook in Europa. Bovendien, als dat laatste een van de criteria is waarop we nieuwe spelers moeten halen, dan verwacht ik nog wel een aankoop of 4.![]()
Slaat inderdaad nergens op. Dijks is een prima backup. Kijk naar wat de andere Nederlandse clubs als backups hebben. We zijn geen Chelsea die 3 volwaardige basisspelers voor één positie hebben.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:43 schreef wimderon het volgende:
Vanaf de zijlijn is het heel gemakkelijk om elk seizoen weer een droomplan uit te tikken met opstellingen die voor de helft van de posities uit 'aankoop' bestaan, maar in de praktijk gaat het allemaal net wat lastiger dan in FM.![]()
Steeds maar weer.quote:
En het mantra "zulke jongens komen niet naar Ajax" is allang en breed weerlegd door Brands en vriendjes aangezien het PSV blijkbaar wel steeds lukt.
Maar goed, wanneer je de ambitie van een servetje hebt viel dit natuurlijk wel weer te verwachten.
En wij Ajax supporters? Ach, waarom zouden wij onze bek een keer opentrekken?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ja wat een kwaliteit loopt er bij PSV rond hahaha.quote:Op maandag 24 juli 2017 08:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Steeds maar weer.
En het mantra "zulke jongens komen niet naar Ajax" is allang en breed weerlegd door Brands en vriendjes aangezien het PSV blijkbaar wel steeds lukt.
Maar goed, wanneer je de ambitie van een servetje hebt viel dit natuurlijk wel weer te verwachten.
En wij Ajax supporters? Ach, waarom zouden wij onze bek een keer opentrekken?![]()
Hij gaat vanuit engeland komen voor een niet basis plaatsquote:Op maandag 24 juli 2017 08:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Geen basis. Er staat duidelijk back up achter Viergever. En dat vind ik prima. Ik ben het dan ook 100% met wimderon eens. Viergever en Dijks is voor Nederlandse begrippen zeer behoorlijk en Viergever was nota bene een van je sterkhouders vorig jaar. Ook in Europa. Bovendien, als dat laatste een van de criteria is waarop we nieuwe spelers moeten halen, dan verwacht ik nog wel een aankoop of 4.
Dan is die knettergek
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
steeds?quote:Op maandag 24 juli 2017 08:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Steeds maar weer.
En wij Ajax supporters? Ach, waarom zouden wij onze bek een keer opentrekken?
ik vind PSV op dat ene transferseizoen na, behoorlijk falen in het aantrekken van spelers.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dit is gewoon om Dijks aan het lijntje te houden. De transfermarkt is nog wel even open en op deze manier heb je nog iemand die je als back up kunt inzetten. Lijkt me beter dan een jeugdspeler die het niveau niet aan kan.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Aankopen waarvan ze 30-40% van de transfersom moeten afstaan. Oudere spelers halen die nauwelijks nog iets opleveren, jarenlang achter elkaar dezelfde speler huren waardoor eigen jeugd geen kans maakt.quote:Op maandag 24 juli 2017 08:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
steeds?
ik vind PSV op dat ene transferseizoen na, behoorlijk falen in het aantrekken van spelers.
PSV voert puur wanbeleid. Als je dan met een mazzeltje kampioen wordt kan dat veel verbloemen maar zoals dit seizoen derde worden en geen CL money binnen harken betekent dat je een probleem hebt.![]()
Viergever is beter dan Haps. Haps is in de EL volledig door het ijs gezakt.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen zaten zich rot te lachen toen Feyenoord Haps haalde .
Niet dat die een wereldwonder is maar wat wij nu doen is niet meer grappig als je begrijpt wat ik bedoelNoodles![]()
Haps is geen optie, laten we daar over ophouden.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:10 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Viergever is beter dan Haps. Haps is in de EL volledig door het ijs gezakt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar als Veltman onze eerste rechtsback is en Viergever onze eerste linskback dan hebben we dus 4 centrale verdedigers achterin.
Maar ja, nu geen backup dus achter Sanchez en De Ligt. Als een gek dus 2 centrale verdedigers halen.![]()
Ik heb de ajax verdedigers ook diverse keren door het ijs zien zakken in de EL uitwedstridenquote:Op maandag 24 juli 2017 09:10 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Viergever is beter dan Haps. Haps is in de EL volledig door het ijs gezakt.
Moet ik al die nederlagen hier gaan opnoemen? lijkt me niet nodig he.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
In 1 wedstrijd. Bilbao vorig seizoen was hij fabuleus.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:10 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Viergever is beter dan Haps. Haps is in de EL volledig door het ijs gezakt.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
De spoeling is dun, dat is zeker. Helemaal als Viergever als vaste LB wordt gezien, waar ik wel blij mee ben. Maar er mag achterin zeker nog wat bij. Maar dat geschop richting Overmars na dit nieuws neemt weer genante vormen aan. Waarmee ik heus niet alles goed wil praten, want ik heb ook een boel kritiek. Maar deze beslissing kan ik goed begrijpen.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:13 schreef TheJanitor het volgende:
Maar als Veltman onze eerste rechtsback is en Viergever onze eerste linskback dan hebben we dus 4 centrale verdedigers achterin.
Maar ja, nu geen backup dus achter Sanchez en De Ligt. Als een gek dus 2 centrale verdedigers halen.
Zag ik hier nu iemand posten dat ze Richarlison als 'goedmakertje' zouden kopen omdat deze situatie met Dijks een soort vooropgezet plan was? Dan ben je toch ver heen hoor...![]()
Meest kansloze isdat dijks al was afgeschreven voordat er iemand nieuw was gehaald, hoe bedoel je wanbeleid.hardcoholic![]()
Wel weer genieten hier
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
niet accuraat, niet grappig, jammer.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:54 schreef TheJanitor het volgende:
Ik zet hem nog maar een keer in
Overmars over de aankoop een eventuele linksback:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Matige grapquote:Op maandag 24 juli 2017 09:51 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
ha
haha
hahahhahahaahahahahhahaahahaha![]()
Waarom niet accuraat? We gaan voor de gratis Dijks ipv een aankoop.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet accuraat, niet grappig, jammer.![]()
in beforequote:Ajacied Dijks: ik heb naam gemaakt in Engeland
Vleugelverdediger Mitchell Dijks speelde het afgelopen jaar op huurbasis voor Norwich City in de Championship en dat ging best goed. De ploeg wist echter niet te promoveren en zag af van de aankoopoptie op de Nederlander. Nu is hij terug bij Ajax, maar Birmingham City is wel geďnteresseerd.
In gesprek met Voetbal International zegt Dijks over Norwich: "Als we de Premier League hadden gehaald, was ik zeker gebleven, maar sportief was het nu ook voor mij een moment om verder te kijken. Ik heb in Engeland naam kunnen maken en merk dat ook uit de interesse. Het voetbal daar past bij mijn spel en mijn lichaam. Ik word niet telkens afgefloten als ik mijn fysieke kwaliteiten gebruik, dat is een groot voordeel."
De Ajacied weet nog niet waar zijn toekomst ligt. "Er spelen wel wat dingen op de achtergrond. Ik wacht wel af, maar ben klaar en topfit om scherp van start te gaan. Ik maak er geen geheim van dat de Engelse competitie me trekt, van beide kanten was het een top halfjaar in Norwich."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat overmars geeft geen geld uit grapje is een beetje passéquote:Op maandag 24 juli 2017 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom niet accuraat? We gaan voor de gratis Dijks ipv een aankoop.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je bent zelf een beetje passéquote:Op maandag 24 juli 2017 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat overmars geeft geen geld uit grapje is een beetje passé![]()
weer een geweldige grap, ga zo door!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 24 juli 2017 09:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
weer een geweldige grap, ga zo door!Ben je ongesteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwaar gepikeerd door het nieuws omtrent Dijks.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
sowquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als we gewoon Mitchellinho achterop Dijks' shirt zetten, klinkt het nog een beetje als een tropische aankoop.![]()
plottwist Dijks vertrekt Riedewald blijftFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dijks wil duidelijk ook niet blijven wat ik me ook kan voorstellenquote:Op maandag 24 juli 2017 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
plottwist Dijks vertrekt Riedewald blijft![]()
Zou het erg vreemd vinden als hij zou blijven ja.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dijks wil duidelijk ook niet blijven wat ik me ook kan voorstellenGroot fan van User Wotte![]()
Dat laatste ben ik overigens helemaal met je eens, ik was wel tevreden om te lezen dat hij nooit een optie wasquote:Op maandag 24 juli 2017 01:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hij een nieuw contract krijgt heb ik nog niet gelezen, alleen dat hij aan z'n contract gehouden wordt. De gang van zaken is inderdaad raar.
Ik vind het echt prima dat er ondanks de financiële situatie niet met geld gesmeten is voor middelmaat als Haps.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is wel vreemd dat allerlei aardige backs zoals Tete uit ontevredenheid bij ajax vertrekken......"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Tete wil al jaren niet verlengen. Bovendien ook gewoon minder dan Veltman.quote:Op maandag 24 juli 2017 11:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wel vreemd dat allerlei aardige backs zoals Tete uit ontevredenheid bij ajax vertrekken......![]()
er was een reden dat Tete niet wilde verlengen denk ik zo....Hij is door bosz verneuktquote:Op maandag 24 juli 2017 11:18 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tete wil al jaren niet verlengen. Bovendien ook gewoon minder dan Veltman.
en ik ben helemaal niet onder de indruk van geen enkele verdediger bij ajax behalve Sanchez. Al die verdedigers die vertrokken zijn en gekomen zijn scheelde echt niet veel van elkaar. Veltman? nee....maar hij kan wel beter worden door ervaring"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
ik heb het niet over de wissels maar Veltman- Sanchez-De Ligt-Viergever is het beste wat er in NL is momenteelquote:Op maandag 24 juli 2017 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er was een reden dat Tete niet wilde verlengen denk ik zo....Hij is door bosz verneukt
en ik ben helemaal niet onder de indruk van geen enkele verdediger bij ajax behalve Sanchez. Al die verdedigers die vertrokken zijn en gekomen zijn scheelde echt niet veel van elkaar. Veltman? nee....maar hij kan wel beter worden door ervaring![]()
Tete verlengde onder de Boer al niet.quote:Op maandag 24 juli 2017 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er was een reden dat Tete niet wilde verlengen denk ik zo....Hij is door bosz verneukt
en ik ben helemaal niet onder de indruk van geen enkele verdediger bij ajax behalve Sanchez. Al die verdedigers die vertrokken zijn en gekomen zijn scheelde echt niet veel van elkaar. Veltman? nee....maar hij kan wel beter worden door ervaring
veltman kan beter worden door ervaring? wutt?
dit is momenteel de beste verdediging die Nederland heeft.
ik reageer op klaas zie ik nu......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Balo toch niet geschorst (?)twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 24-07-2017 om 10:47:17Veel fans #Ajax op verkeerde been gezet door @JurrVanWessem die aangaf dat @FinallyMario geschorst zou zijn. ,,Niet waar", aldus @ogcnice reageer retweet
En een Spaanse scheids. Dat betekent doorgaans weinig goedstwitter:AFCAjax twitterde op maandag 24-07-2017 om 11:19:06Spaanse arbitrage bij OGC Nice - #Ajax 👉 https://t.co/QMOrBU3QyO#UCL #nicaja https://t.co/98raxl1DMO reageer retweet
ik vind het allemaal wel meevallen...quote:Op maandag 24 juli 2017 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet over de wissels maar Veltman- Sanchez-De Ligt-Viergever is het beste wat er in NL is momenteel
De vraag is hoe lang Sanchez nog blijft. De Ligt speelt aardig vooral omdat Sanchez al zijn fouten kan corrigeren. Ben benieuwd hoe hij zou presteren als Sanchez niet meer naast hem zou voetballen. Voor Nederlandse begrippen is het een aardig viertal. Internationaal niet. Da hebben we in al die uitwedstrijden gezien in de El. Maar ja het zijn nog jonge spelers die alleen maar beter zullen worden de komende jaren. Maar het is nog geen top."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik vind Veltman helemaal niets bijzonders. Als die zo goed was was er allang internationale belangstelling voor hem geweest zijn. Al die scouts zien blijkbaar hetzelfde als ik.....quote:Op maandag 24 juli 2017 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tete verlengde onder de Boer al niet.
veltman kan beter worden door ervaring? wutt?
dit is momenteel de beste verdediging die Nederland heeft.
ik reageer op klaas zie ik nu......"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
kan je nagaan hoe het bij de NL concurrentie is, dat is toch echt minderquote:Op maandag 24 juli 2017 11:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vind het allemaal wel meevallen...
De vraag is hoe lang Sanchez nog blijft. De Ligt speelt aardig vooral omdat Sanchez al zijn fouten kan corrigeren. Ben benieuwd hoe hij zou presteren als Sanchez niet meer naast hem zou voetballen. Voor Nederlandse begrippen is het een aardig viertal. Internationaal niet. Da hebben we in al die uitwedstrijden gezien in de El. Maar ja het zijn nog jonge spelers die alleen maar beter zullen worden de komende jaren. Maar het is nog geen top.![]()
Zoveel meer doelpunten heeft Feyenoord toch niet gehad vorig seizoen? uiteindelijk gaat het om totaalrendement.quote:Op maandag 24 juli 2017 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe het bij de NL concurrentie is, dat is toch echt minder
Sanchez steekt er inderdaad bovenuit, Maar Karsdorp en Kongolo spelen nu gewoon bij topclubs dus vorig seizoen was het verschil niet zo groot. Dit seizoen wordt gewoon afwachten bij feyenoord.
Uiteindelijk gaat het om een teamprestatie in het verdedigen. Verdedigen doe je niet alleen....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
kies even een discussie want zo komen we nergens...quote:Op maandag 24 juli 2017 11:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zoveel meer doelpunten heeft Feyenoord toch niet gehad vorig seizoen? uiteindelijk gaat het om totaalrendement.
Sanchez steekt er inderdaad bovenuit, Maar Karsdorp en Kongolo spelen nu gewoon bij topclubs dus vorig seizoen was het verschil niet zo groot. Dit seizoen wordt gewoon afwachten bij feyenoord.
Uiteindelijk gaat het om een teamprestatie in het verdedigen. Verdedigen doe je niet alleen.....
hebben we het nou over het individu of over een team prestatie?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je kan 4 wereld verdedigers hebben maar als ze niet complementair zijn aan elkaar zijn dan ga je een hoop doelpunten tegen krijgen.....quote:Op maandag 24 juli 2017 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kies even een discussie want zo komen we nergens...
hebben we het nou over het individu of over een team prestatie?
Bij ajax wordt altijd door de supporters heel veel individueel gekeken naar spelers...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
niet alleen bij Ajax, maar goed in principe hou je de basis 4 van vorig seizoen intact, de linie ervoor 1 wissel en de linie daarvoor ook 1, uiteindelijk valt het dan mee al is het nog geen 1 septemberquote:Op maandag 24 juli 2017 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je kan 4 wereld verdedigers hebben maar als ze niet complementair zijn aan elkaar zijn dan ga je een hoop doelpunten tegen krijgen.....
Bij ajax wordt altijd door de supporters heel veel individueel gekeken naar spelers....![]()
maar je zegt net dat de Ligt beter speelt omdat Sanchez zijn fouten oplost? je spreekt jezelf tegen...quote:Op maandag 24 juli 2017 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je kan 4 wereld verdedigers hebben maar als ze niet complementair zijn aan elkaar zijn dan ga je een hoop doelpunten tegen krijgen.....
Bij ajax wordt altijd door de supporters heel veel individueel gekeken naar spelers....
ik stop met deze discussie.... is gewoon niet te doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit is gespeeld. Al ken ik deze scheidsrechter niet goed. In ieder geval geen Velasco Carballo of Fernandez Borlaban of Undiano Mallenco of ...quote:Op maandag 24 juli 2017 11:26 schreef Tagliano het volgende:
Balo toch niet geschorst (?)twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 24-07-2017 om 10:47:17Veel fans #Ajax op verkeerde been gezet door @JurrVanWessem die aangaf dat @FinallyMario geschorst zou zijn. ,,Niet waar", aldus @ogcnice reageer retweet
En een Spaanse scheids. Dat betekent doorgaans weinig goedstwitter:AFCAjax twitterde op maandag 24-07-2017 om 11:19:06Spaanse arbitrage bij OGC Nice - #Ajax 👉 https://t.co/QMOrBU3QyO#UCL #nicaja https://t.co/98raxl1DMO reageer retweet
![]()
![]()
Ik zeg inderdaad dat de ligt beter speelt. En dat is het complementaire in dit geval. De beperkingen die de ligt heeft wordt door iemand anders in het team/verdeging opgelost. Waardoor de Ligt weer zijn sterke punten naar voren kan brengen. En dat is zijn fysieke kracht en het opkomen...quote:Op maandag 24 juli 2017 12:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar je zegt net dat de Ligt beter speelt omdat Sanchez zijn fouten oplost? je spreekt jezelf tegen...
ik stop met deze discussie.... is gewoon niet te doen.
Je heb het een beetje begrepen.......
Vaak snappen supporters niet waarom een bepaalde speler niet opgesteld wordt terwijl die individueel zoveel beter is. Dat heeft dan vaak te maken met het complementaire belang in het elftal......"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Zijn de punten in je verhaal in de uitverkoop ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2017 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zeg inderdaad dat de ligt beter speelt. En dat is het complementaire in dit geval. De beperkingen die de ligt heeft wordt door iemand anders in het team/verdeging opgelost. Waardoor de Ligt weer zijn sterke punten naar voren kan brengen. En dat is zijn fysieke kracht en het opkomen...
Je heb het een beetje begrepen.......
Vaak snappen supporters niet waarom een bepaalde speler niet opgesteld wordt terwijl die individueel zoveel beter is. Dat heeft dan vaak te maken met het complementaire belang in het elftal......
Verder onnozel gebral dat de inhoudelijke discussie niet waard is
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Het is de realiteit van topvoetbalquote:Op maandag 24 juli 2017 12:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zijn de punten in je verhaal in de uitverkoop ofzo?
Verder onnozel gebral dat de inhoudelijke discussie niet waard is
Maar voor sommigen inderdaad moeilijk te snappen
zo ik even shoppen
geen dank voor deze voetballessen![]()
![]()
En dan ook nog het blaaskaakje durven uithangenquote:Op maandag 24 juli 2017 12:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is de realiteit van topvoetbal
Maar voor sommigen inderdaad moeilijk te snappen
zo ik even shoppen
geen dank voor deze voetballessen![]()
![]()
log uit.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
met welke scheids dan ook gewoon een hele moeilijke tegenstanderquote:Op maandag 24 juli 2017 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is gespeeld. Al ken ik deze scheidsrechter niet goed. In ieder geval geen Velasco Carballo of Fernandez Borlaban of Undiano Mallenco of ...![]()
ze hebben wel die faal back van Lyon overgenomen dus ik zie wel mogelijkheden voor Younes, hopen op een 1-1 of zo daarquote:![]()
Ik schat een 2-0. Zeker als Balotelli ook daadwerkelijk speelgerechtigd isquote:
Zou wel mooi zijn als hij dat niet is en ze hem toch opstellenTopshow
zelfs Mike had hem 92 minuten in de tang toen hij nog goed was, dus dat moet Sanchez wel de hele wedstrijd lukkenquote:Op maandag 24 juli 2017 12:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik schat een 2-0. Zeker als Balotelli ook daadwerkelijk speelgerechtigd is
Zou wel mooi zijn als hij dat niet is en ze hem toch opstellenTopshow
![]()
Was toch een minuutje te weinigquote:Op maandag 24 juli 2017 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs Mike had hem 92 minuten in de tang toen hij nog goed was, dus dat moet Sanchez wel de hele wedstrijd lukken
Het moet ook op zichzelf nog wel lukken om hem af te stoppen maar het maakt het er niet eenvoudiger op. Prima team, althans wat ik er vorig jaar van gezien heb. Nu schijnen ze wel wat blessures te hebbenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
je moet gewoon wat geluk hebben, dat je de underdog bent is duidelijkquote:Op maandag 24 juli 2017 13:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was toch een minuutje te weinig
Het moet ook op zichzelf nog wel lukken om hem af te stoppen maar het maakt het er niet eenvoudiger op. Prima team, althans wat ik er vorig jaar van gezien heb. Nu schijnen ze wel wat blessures te hebben
Forum Opties Forumhop: Hop naar: