Hij zit waarschijnlijk op Unibet te kijken zodat hij als eerste kan posten dat het 1-0 of 3-9 staat.quote:
Rob Pilkington is 26 jaar oud. Dat vind ik al helemaal bizar.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Norris en Wilson zijn dus even oud. Dit kan ik niet aan.
Ik heb nog een DM van Syntix.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Wat zijn jullie recalcitrant allemaal vanavond
Daar is niet zo gek veel mis mee eigenlijkquote:Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
in de 1e ronde van Mervyn King of Gerwyn Price verliezen
Pas maar op voor hij naar dit topic komtquote:
Hij lijkt meer een 37er die met een tweejarig zoontje gaat bowlen.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rob Pilkington is 26 jaar oud. Dat vind ik al helemaal bizar.
Meer iemand die begeleid gaat bowlen.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij lijkt meer een 37er die met een tweejarig zoontje gaat bowlen.
Waar heb je het over? Volg je de Pro Tour wel?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
in de 1e ronde van Mervyn King of Gerwyn Price verliezen
Groenewegen! HA-HA!quote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor jou, HA HA HA.
Nee, zou jou of mij prima kunnen overkomenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is niet zo gek veel mis mee eigenlijk
Iedereen op MvG na misschienquote:Op zondag 23 juli 2017 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, zou jou of mij prima kunnen overkomen
ik ook. Uit blikjequote:Op zondag 23 juli 2017 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Het regent buiten. Ondertussen drink ik Hertog Jan.
Altijd als ik dreigde te verliezen liep ik de laatste paar beurten zelf naar de kegels en schopte ze omver.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Mani is wel iemand die de Oude Tol even goed op stelten zou zetten
Dat is wel een beetje Cadby gedrag.quote:
Wel altijd even opletten dat je niet over het lijntje stapte want dan pakte die laser jequote:Op zondag 23 juli 2017 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Altijd als ik dreigde te verliezen liep ik de laatste paar beurten zelf naar de kegels en schopte ze omver.
Mwoa, voor Wright, Gando, Barney, Chizzy, Wade, Spekpot en misschien nog wel een paar, zou dat best een blamage zijn hoorquote:
Je overschat Chisnall dan enorm.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, voor Wright, Gando, Barney, Chizzy, Wade, Spekpot en misschien nog wel een paar, zou dat best een blamage zijn hoor
Tuurlijk horen de meeste van de namen die je noemt die te winnen maar King en Price zijn voor al die figuren die je noemt ook op zijn minst gevaarlijke tegenstanders. Een King of Price in vorm is ook gewoon beter dan een Lewis, misschien Chizzy ook nog welquote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, voor Wright, Gando, Barney, Chizzy, Wade, Spekpot en misschien nog wel een paar, zou dat best een blamage zijn hoor
Is dat die verschrikkelijke opa van vanmiddag? Die 10 minuten over reyes zeikte met zijn kraakstem?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan toch liever commentaar van Wayne Mardle en John Gwynne.
Dan Lewis wat?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk horen de meeste van de namen die je noemt die te winnen maar King en Price zijn voor al die figuren die je noemt ook op zijn minst gevaarlijke tegenstanders. Een King of Price in vorm is ook gewoon beter dan een Lewis, misschien Chizzy ook nog wel
Mwoa, ben ik het niet mee eens. King moet al een topdag hebben EN Lewis een enorme kater, wil hij een kans maken.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk horen de meeste van de namen die je noemt die te winnen maar King en Price zijn voor al die figuren die je noemt ook op zijn minst gevaarlijke tegenstanders. Een King of Price in vorm is ook gewoon beter dan een Lewis, misschien Chizzy ook nog wel
Lewis haalt zijn niveau al maanden niet meer.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ben ik het niet mee eens. King moet al een topdag hebben EN Lewis een enorme kater, wil hij een kans maken.
Lewis zit al tijden in een zeer magere vorm. Ben wel benieuwd waar hij staat op de ranking van het afgelopen jaar.quote:
Neuh, ik zie Lewis al langer weinig bijzonders doen en King weer een meer stijgende lijn vertonenquote:Op zondag 23 juli 2017 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ben ik het niet mee eens. King moet al een topdag hebben EN Lewis een enorme kater, wil hij een kans maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |