abonnement Unibet Coolblue
pi_172611370
Hi guys!

Voor het maken van eenvoudige compilatie filmpjes van bijvoorbeeld een vakantie maak ik gebruik van Magisto, dit programma is er zowel voor Windows, als voor Android en iPhone.
Natuurlijk kan ik zelf een montage maken, maar het kost toch altijd best veel tijd om daar iets leuks van te maken daarom laat ik dat graag over aan Magisto.

1 nadeel: Voor Magisto moet je maandelijks betalen.
Bij een upgrade van gratis (zeer beperkte versie) naar premium betaal je via de website minimaal $3,49 per maand, (business is $9,99 p/m) via de app ¤1,83 per maand.
Nu vind ik bepaalde business thema's een stuk beter dan de standaard thema's, maar daar moet je ook weer apart voor betalen. Ook krijg je bij de betaalde premium versie geen HD downloads, zelfs bij de business versie krijg je max 20 720p downloads per maand. Alleen bij de marketeers versie van $39,99 p/m krijg je 1080p downloads.

Een maand abonnement vind ik zonde van m'n geld omdat ik niet iedere maand gebruik zal maken van deze app, daarom zou ik liever een app willen die ik eenmalig koop, of waar ik eenmalig een lifetime subscription kan kopen.

Kent iemand van jullie zo'n app (of website) waarmee ik ongeveer hetzelfde kan als met Magisto?

[ Bericht 4% gewijzigd door Mark_nl op 23-07-2017 00:46:05 ]
pi_172611734
windows movie maker op je pc?
pi_172611869
Ja die heeft iedereen met Windows wel, ik heb ook wel Avid of Premiere, maar dan moet je zelf monteren, daar heb ik bij vakantievideo's nou juist niet zo'n zin in.
Bij Magisto selecteer je de foto's en video's, het thema, de muziek, en de rest (achter mekaar zetten, overgangen, filters, effecten enz) wordt voor je gedaan. Dat doet Moviemaker niet.

Opzich is Magisto een prima programma, maar vind het helemaal niks dat je daar zelfs met een betaald abonnement geen Full HD video's kunt downloaden, dat kan alleen met het duurste abo van bijna 40 dollar per maand, dat ga ik er natuurlijk niet voor betalen, die ene keer per maand dat ik zo'n filmpje maak.

Vandaar dat ik hoopte dat er ook goede alternatieven zijn voor deze app/website/service.
Galaxy heeft ook een automatische story functie, maar die is bij lange na niet zo goed, daar komen nog niet eens de helft van de door jou geselecteerde foto's/video's in het uiteindelijke filmpje terecht.
pi_172626213
Is er niemand die een alternatief weet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')