Ik heb geen professionele shoot laten doen, want ik ben niet zo van dat geposeerde kijk-mij-in-mijn-mooiste-jurk-door-de-heide-wandelen-terwijl-ik-niet-kan-stoppen-met-het-aaien-van-mijn-buik.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 19:32 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik heb wel spijt dat ik bijna geen zwangerschapfoto's heb, tenminste geen foto's met echte buik.
Ik ben ook niet van de professionele geposeerde foto's. Ook niet voor Goedzakje.quote:Op zondag 23 juli 2017 02:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
In other news: voor het eerst weer ongesteld hier, dus precies 9 maanden op, 9 maanden af. Het bloedverlies is wel vrij heftig (niet ongewoon dacht ik, en bovendien heb ik nu een koperspiraaltje). Zal je net zien, is mijn matras ongeschonden door de bevalling gekomen en gaat het zo alsnog mis.
Kijk, dat zijn de foto moment. Baby met enorme pauw. Ik ben trouwens bang voor grote vogels.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:12 schreef Quoi het volgende:
Hier was het 5:30Afijn, ik heb er dus al een wandeling opzitten naar de kinderboerderij en as we speak zit Max zijn krentenbol te voeren aan een pauw
Doodeng, zo'n groot beest. Straks gaat 'ie schreeuwen.
Gefeliciteerd Vivi![]()
![]()
Hier wel veel dikkebuikenfoto's gemaakt (heb ze zelfs gebundeld in een boekje). Geen shoot oid. Mijn vriend en ik deden ooit een fotoshoot en dat was lachwekkend. Daar zijn we iets te nuchter voor, denk ik.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:55 schreef Quoi het volgende:
Ook al zo'n snelle, Room![]()
Gogo, wat leuk, een petekind. Hoe oud is hij/zij en doen jullie geregeld leuke dingen?
Ons duracellkonijntje is pas net leeg. Gaan staan is zo de bom dat hij niks anders meer wilde. En overstappen van de bank naar een tafeltje, knapperd! Maar pfffft, wel ff blij dat hij nu ligt. Uitslapen is nu wel het minste dat hij kan doen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch jammer dat je niet kon uitslapen vanmorgen. Nog plannen vandaag?
Nazil: Beterschap voor je kleine man!
Zoiets?quote:Op zondag 23 juli 2017 10:41 schreef ReginaFalange het volgende:
Kijk, dat zijn de foto moment. Baby met enorme pauw. Ik ben trouwens bang voor grote vogels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf seconden later at hij uit zijn hand.
Ik vind grote vogels indrukwekkend en ja, een beetje eng. Soort angst die ik heb overgehouden aan een Australië avontuur door de jungle, waar veel kasuarissen liepen. Google maar niet op "cassowary" AND "attack"![]()
En in een dierentuin besloot een struisvogel de waterbarrière eens te overbruggen toen hij mijn vriend zag
Daarmee vergeleken was de pauw peanuts natuurlijk. Lama's vind ik zo absurd in een Nederlands landschap! De angst voor het bespugen van je kind (of jou zelf) kan ik me helemaal voorstellen. Lustte hij/zij de koffie?
Sterkte met de snotjes! Wat vindt L het leukste bij de k'boerderij?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:30 schreef Nazil het volgende:
Q ook al 5.30u! Wij zijn vrijdag naar de kinderboerderij geweestmeneer is verkouden joh. Hele bed zit onder het snot. En hijzelf vanochtend ook, het zat in zijn haar
quote:Op zondag 23 juli 2017 12:19 schreef Gogo83 het volgende:
Toch jammer dat je niet kon uitslapen vanmorgen. Nog plannen vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik besloot mee te gaan met mijn vriend, die om 8:30 voor een lange duurloop vertrok met wat mensen. Even socializen, toen wandelen ri ouders (die nog op hun bed lagen) en toen dus door een stukje natuurgebied naar de k'boerderij. Vanaf daar weer terug naar waar de lopers weer terugkwamen en aan de koffie en ook maar een lunch daar samen. Heel ochtendprogramma. En vanmiddag hebben we alledrie geslapen
Zo hey, geniet ervan!quote:Op zondag 23 juli 2017 13:49 schreef ingee het volgende:
Vannacht was niet zo'n succes met een paar uurtjes slaap, maar man en kinders slapen nu, mijn koffie is warm en TLC staat aan.![]()
Sinds gister heeft er een soort transformatie plaatsgevonden. Staan, staan, staan en écht babbelen. Wijzen en iets benoemen (in eigen termen dan hè?, grapjes maken en nog duidelijker emoties uiten als iets te lang duurt, iets leuk is of iets minder leuk. Het wordt echt een jongetje.
De domeinnaam lamabezorgd.nl is denk ik nog wel vrij. Gat in de markt!quote:Op zondag 23 juli 2017 16:03 schreef ReginaFalange het volgende:
Aah Quoi! Wel een mooie engerd, die pauw. Niet je kind natuurlijk.
Wat een lekker terras trouwens, zeker een stadse kinderboerderij? Hier is een terras bij de kinderboerderij ondenkbaar. Gewoon beesten in een hokje en voila.
Ik vind lama's best leuk, maar dan wel met een handgemaakt halstertje om hun hoofd door een Peruaanse oma gehaakt ofzo en gezellige rieten mandjes op hun rug vol met versgebakken broodjes, geitenkaas en koffie (liefst winter koffie met baileys - of gewoon baileys) ofzo. Misschien dat de kinderboerderij een bezorgservice kan opzetten. Thuisbezorgd.nl maar dan anders.
Mijn Goedzakje heeft gewoon een harde witte punt uit zijn tandvlees steken. Misschien dat hij daarom al 4 nachten loopt te spoken. Behalve het slechte slapen 's nachts en veel willen eten namelijk echt niks aan hem gemerkt.
Vooral heel chagrijnigquote:
Ah oke. 'Niet lief' vind ik nl. zo'n nare term voor een baby die nog niet met opzet vervelend kan doen. Maar dan bedoelde je het andersquote:Op zondag 23 juli 2017 20:22 schreef Nazil het volgende:
[..]
Vooral heel chagrijnigniet willen spelen, niet bij mama willen zitten maar wel elke keer aan mijn been gaan hangen, niks willen en dat een paar dagen lang. Zullen die verrekte tandjes (nog steeds, er is nog steeds niks door) wel zijn.
Vandaag speelde hij gewoon lekker en kon hij heerlijk lachen.
Ja ik bedoelde het anders idd. En er staat dat hij vandaag heel erg lief was en de rest van de week anders. Niet dat hij toen niet lief was.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:43 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ah oke. 'Niet lief' vind ik nl. zo'n nare term voor een baby die nog niet met opzet vervelend kan doen. Maar dan bedoelde je het anders
Haha ja, zo zeggen wij gekscherend "aw lief" als we weer enthousiast geslagen of bepincetgreept worden of er bijna een oog wordt uitgestokenquote:Op zondag 23 juli 2017 20:43 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ah oke. 'Niet lief' vind ik nl. zo'n nare term voor een baby die nog niet met opzet vervelend kan doen. Maar dan bedoelde je het anders
Kijk, dat heb ik dan weer niet! Kerst 2015 was ik nog niet zwanger en Kerst 2016 was ze al ruim 2 maanden oud.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:08 schreef ReginaFalange het volgende:
Maar toch jammer dat ik niet meer foto's heb gemaakt van mijn buik. Ik heb er 2. Wel met kerstboom dat dan weer wel.
Ik had die mazzel wel een beetje afgedwongen door fulltime te kolven, maar nu is het uit met de pret! De pijn valt hier erg mee, maar iedere 2 uur door je maandverband lekken is ook geen pretje. Hopelijk is alleen de eerste menstruatie na de bevalling zo heftig, anders ga ik met hangende pootjes terug naar de huisarts voor hormonale anticonceptie.quote:En nu pas ongesteld... mazzelaar. Ik was na 6 weken alweer ongesteld. Blij dat ik nu weer de pil slik, merk wel dat de menstruatie pijn een stuk heftiger was dan voorheen.
Ja, maar ik zou Ouwehands aanraden.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:38 schreef ReginaFalange het volgende:
Iemand die trouwens zowel naar Blijdorp als Burgers Zoo is geweest?
quote:Op maandag 24 juli 2017 10:14 schreef Radyhyn het volgende:
Vorig jaar bij Blijdorp werd Vv omringd door zilvermeeuwen waarna de brutaalste een kipnugget uit zijn hand jatte en in zijn geheel opslokte
Wat heb je gedaan? Lijkt me dat jouw eigen ingeving juist was. En dan misschien 's avonds inhalen?quote:
Toen Ella in 6u tijd maar 20cc had gedronken en inmiddels ook niet meer blij was ben ik tussendoor komen voeden.quote:Op maandag 24 juli 2017 13:20 schreef Fazzoletti het volgende:
Hè ik herken het heftigere ongesteld zijn weer niet, hier was het weer net als voorheen. Ik ben benieuwd of het dit keer ook weer 11 maanden duurt voor het op gang komt![]()
Even meningen gevraagd; O is nu op het kdv, krijgt zo haar 2e fles aangeboden. Van de 1e heeft ze maar 20 cc gedronken. Ze is niet ongelukkig of huilerig maar wilde die fles niet. In hoeverre is het zorgelijk dat ze nu overdag weinig drinkt? Zolang ze niet overstuur is lijkt het me geen reden om live te gaan voeden, of wel? Vanaf volgende week is dit sws geen optie want dan ben ik weer aan't werk...
Vorig jaar in Wildlands geweest met onze meiden (& Bugaboo Donkey). Wij konden bijna overal komen. Maar 1 of 2 paden niet. Wel zijn we niet met het bootje enzo geweest. Daar was het sowieso erg druk. En daar mogen ze ook niet altijd in. (Begreep ik van een vriendin. Ze moeten een bepaalde leeftijd/lengte hebben volgens mij)quote:Op maandag 24 juli 2017 17:49 schreef FlyingFish het volgende:
Nouja, die boom kan dan nu iig geen schade meer geven... maar op de parkeerplaats van Blijdorp staan geen bomen, mocht dat invloed hebben op de keuze
Burgers Zoo ben ik 20 jaar geleden voor het laatst geweest toen vond ik het een erg mooi park. Blijdorp komen we regelmatig ivm dichtbij en wij slaan het oceanium juist bijna altijd over. Net als die duffe vlinderkoepel. Maar ze hebben wel mooie hokken tegenwoordig en veel grote dieren en alles is goed toegankelijk met kinderwagen (alleen wat druk om doorheen te komen soms). Ouwehands vind ik toch echt de beste dierentuin, zeker voor kinderen. Maar dat is wel voor ouder dan een baby. Als alle dierentuinen even ver weg waren hadden we daar een abo op genomen.
Over dierentuinen gesproken, iemand ervaring met wildlands met een baby? Beperkt een kinderwagen je daar erg?
Het is uiteindelijk 140 cc geworden over de hele dag. Ze bleef vrolijk en bij ophalen wilde ze ook niet meteen aanvallen. Heb eerst nog gekookt en daarna heeft ze gedronken.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:20 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Toen Ella in 6u tijd maar 20cc had gedronken en inmiddels ook niet meer blij was ben ik tussendoor komen voeden.
Ze heeft 2 weken (is 2x 2 dagen per week) op weinig inname (150-200ml per dag) gedaan en ze doet het nog
Is dat niet heel druk met die panda's nu?quote:Op maandag 24 juli 2017 19:30 schreef ReginaFalange het volgende:
Ouwehands heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Misschien ook een optie.
Blijdorp, want Rotterdam hè.. woon er zelfquote:Op maandag 24 juli 2017 10:38 schreef ReginaFalange het volgende:
Bij mij viel het bloedverlies eigenlijk wel mee. Maar de krampen waren echt belachelijk, na 4 x ongesteld dus de pil gaan halen. En wat een verademing.![]()
Iemand die trouwens zowel naar Blijdorp als Burgers Zoo is geweest? We willen in September naar de dierentuin maar weten niet welke leuker is. Leuker voor ons, want Goedzakje is allang blij als hij een poes voorbij ziet lopen.
Blijdorp is mijn alltime favo, en dat terwijl burgers ook echt prachtig is.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:38 schreef ReginaFalange het volgende:
Bij mij viel het bloedverlies eigenlijk wel mee. Maar de krampen waren echt belachelijk, na 4 x ongesteld dus de pil gaan halen. En wat een verademing.![]()
Iemand die trouwens zowel naar Blijdorp als Burgers Zoo is geweest? We willen in September naar de dierentuin maar weten niet welke leuker is. Leuker voor ons, want Goedzakje is allang blij als hij een poes voorbij ziet lopen.
Thanks! Hier dezelfde wagen, dus dat is handige info! Qua attracties zien we het daar wel. Plan is vooralsnog om op een doordeweekse dag buiten de vakantie te gaan dus hopelijk valt het dan mee met de drukte.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:48 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Wildlands geweest met onze meiden (& Bugaboo Donkey). Wij konden bijna overal komen. Maar 1 of 2 paden niet. Wel zijn we niet met het bootje enzo geweest. Daar was het sowieso erg druk. En daar mogen ze ook niet altijd in. (Begreep ik van een vriendin. Ze moeten een bepaalde leeftijd/lengte hebben volgens mij)
Reserveren is alleen nodig op de dagen waarop ze topdrukte verwachten. Jullie zijn met eigen bedrijf en geen schoolgaande kinderen waarschijnlijk niet gebonden aan die dagen.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:03 schreef ReginaFalange het volgende:
Reserveren om een paar panda's te zien wel. Die beesten kunnen niet eens zelf seksen zonder menselijk bemoeienis.
Aww, kon je niet blijven zitten dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:52 schreef Quoi het volgende:
Daarna wilde hij graag tegen me aan liggen en viel in slaap. Dat laatste is uniek de laatste tijdDus nu ligt hij op de bank te slapen, die ik heb gebarricadeerd met box en tafeltjes.
Liefst wel! Na een half uur toch maar neergelegd, want werd wel erg zwaar. Hij slaapt nu ook nog steeds. Met zijn kontje in de luchtquote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Aww, kon je niet blijven zitten dan?
Echt, het is een hypermoderne bibliotheek. Ik had gewoon instructies nodig, want het laatste boek dat ik ooit leende, daar stond nog een datum op een kaartje in de voorflap. Die stempelde je dan als je 'm leende.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:41 schreef Adrian4 het volgende:
Hebben jullie niet de mogelijkheid om digitaal te verlengen? Doe ik regelmatig zodra ik een mail krijgt dat de uitleentermijn verloopt en ik geen tijd heb. Of is onze bieb gewoon ultra-modern?
Wanneer zijn die stomme sprongetjes klaar? Leuk hoor dat ze steeds meer kunnen, maar die sprongetjes of fases zijn zo vermoeiend.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Echt, het is een hypermoderne bibliotheek. Ik had gewoon instructies nodig, want het laatste boek dat ik ooit leende, daar stond nog een datum op een kaartje in de voorflap. Die stempelde je dan als je 'm leende.
In alle scenario's moet je toch een keer fysiek terug om ze te retourneren![]()
Maar nu ben ik moeder, volwassen en heb een grenzeloos verantwoordelijkheidsgevoel natuurlijk
Vannacht hadden we luchtalarm om 3 uur, want hongerrrrrr. Of er nu sprongetjes bestaan of niet, dit is een flinke 11 maanden sprong. In korte tijd wordt er weer even een nieuwe trukendoos opengetrokken.
Wij kunnen de boeken meegeven aan de Picnic-boodschappenbezorgdienstquote:Op woensdag 26 juli 2017 11:23 schreef Quoi het volgende:
In alle scenario's moet je toch een keer fysiek terug om ze te retourneren![]()
Meen je dit?quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Wij kunnen de boeken meegeven aan de Picnic-boodschappenbezorgdienst .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms kan je schildklier ontregeld zijn na een zwangerschap. Even bloed laten prikken bij de huisarts.quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:49 schreef Vieve6 het volgende:
Sterkte met de tandjes! Dat is echt sneu : (.
Bieb zijn we wel lid van voor dreumes, maar nog niets geleend... Gelukkig hebben we thuis ook een grote stapel boeken.
Balen dat je baby stuk is Adrian. Heb je een idee hoe het komt?
Twinkle nog een beetje kunnen slapen?
Ik heb sinds 2 dagen opeens last van hartkloppingen. Daar heb ik eigenlijk nooit last van. Iemand een idee of dat nog met ontzwangeren te maken kan hebben? Als het niet weggaat ga ik sowieso naar de huisarts natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn peuter wilde er vanaf 6-7 maanden ook niet meer in, maar hij heeft al die tijd (nog ruim 1,5 jaar dus) nog gestaan, waarvan het grootste gedeelte dus ook als opslagruimte.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:07 schreef Nazil het volgende:
Bij ons staat de box als opslaghok te figureren. Al een half jaar ofzo. Ik ben elke keer bang dat ik 'm nodig ga hebben als hij gaat kruipen (nog niet nodig gehad) en lopen.
Dankjewel WupWup! Ik zal binnenkort eens een afspraak makenquote:Op woensdag 26 juli 2017 14:44 schreef WupWup het volgende:
[..]
Soms kan je schildklier ontregeld zijn na een zwangerschap. Even bloed laten prikken bij de huisarts.
Ik moest er even voor onder de stoel spieken, maar inderdaad. Deze is het.quote:Op donderdag 27 juli 2017 07:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Selvaria wat een toffe meubeltjes!! Zijn die van Inga Arrhenius?
Of Oboemaquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:11 schreef ReginaFalange het volgende:
Mijn baby riep net in bed steeds Obamaboeboe.
Dus geen idee of het de Amerikaanse politiek is die hem wakker houdt of zijn nieuwe tandje.
Ik was zwanger toen we dit huis gingen bezichtigen, en we zagen het al meteen voor ons dat daar zo'n speelkeukentje zou komen te staan, etc.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:15 schreef ikke_84 het volgende:
Vivi dat lijkt me ideaal dat je een aparte ruimte hebt naast je woonkamer.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:11 schreef ReginaFalange het volgende:
Dus geen idee of het de Amerikaanse politiek is die hem wakker houdt of zijn nieuwe tandje.
Hahaquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:11 schreef ReginaFalange het volgende:
Ja, ik hoop dat ze dit lijntje blijft volgen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:09 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat fijn dat de maagzuurklachten weg zijn Sam! En wat een beer is J zegWel goed dat z'n groei wat afneemt, hij kwam toch zo snel veel aan?
Ella heeft haar lijn dus gevonden Sylver? Een zorg minder lijkt me
Ik zet m'n geld in op een sprong/regeldag!quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:45 schreef Gogo83 het volgende:
Wat een lieve foto, ikke!
Leuk om de stats te lezen van de andere 4-maandenbaby's. Wij mogen morgen weer.
Timo heeft vandaag zijn dag niet. Veel en hard huilen, erg vermoeiend. Dus we hebben maar extra veel geknuffeld en nu hoop ik dat het snel over is. Twijfel een beetje of het misschien komt door de rijstebloem die hij sinds twee dagen krijgt. Maar hij heeft geen last van verstopping en kan hij dan wel de volgende middag nog last hebben van iets dat ie de avond ervoor al gehad heeft?
Regeldag zou wel kunnen ja, hij heeft ook meer honger dan normaal.. Gelukkig heb ik morgen behalve het cb geen plannen, ga ik me er maar gewoon aan overgeven als het morgen nog niet over is.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld in op een sprong/regeldag!
Ik las "ik heb dat ook wel eens een dag niet".quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:05 schreef Gogo83 het volgende:
Ja, gewoon zijn dagelijkse gele poepluier. Nou ja, ik heb ook wel eens mijn dag niet.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:25 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Ik las "ik heb dat ook wel eens een dag niet".![]()
Sorry.
Maar mijnes is te lui om te leren kruipen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:27 schreef Burdie het volgende:
Vanaf het moment dat ze kunnen kruipen is een ballenbak leuk.
Die indoor kinderkrijspaleizen bestonden toch nog niet toen wij kind waren?quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:25 schreef ReginaFalange het volgende:
En ballenbakken.![]()
Wat een feest als ik vroeger in de Ikea of krijspaleis ballenbak mocht.
Toen ik klein was waren ze er al wel! Ik kan mij de opening van die waar mijn kinderen nu vaak in spelen nog goed herinneren. Ik ben over een paar dagen 30.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Die indoor kinderkrijspaleizen bestonden toch nog niet toen wij kind waren?Ik kende destijds de ballenbak alleen van Ikea en McDonald's.
Oh! Misschien was het destijds (ik ben 33) nog niet in 040 en omstreken dan. Wij hadden wel De Klimbim, een hele grote outdoor speeltuin in het bos, die bestaat ook nog steeds.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 02:24 schreef Budabuddumbam het volgende:
Toen ik klein was waren ze er al wel! Ik kan mij de opening van die waar mijn kinderen nu vaak in spelen nog goed herinneren. Ik ben over een paar dagen 30.
Wij gingen altijd naar een grote indoor speeltuin. Gewoon een overdekte standaard speeltuin met klimtoestellen en zand grond. Maar in de kelder kon je in de ballenbak of je laten schminken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Die indoor kinderkrijspaleizen bestonden toch nog niet toen wij kind waren?Ik kende destijds de ballenbak alleen van Ikea en McDonald's.
ZZ gaat nog lang niet kruipen, maar ze rolt nu wel soms op de buik zonder dat er iets Heel Interessants in de buurt ligt wat ze dan gemakkelijker kan pakken. Ze komt dan wel heel onhandig op 1 arm te liggen die ze er niet onderuit gewurmd krijgt, en dan piepen.
Wat fijn FF! Grappig dat ze maar 10 gram verschillen nu.
Wat goed zeg! Mag je trots op zijn, dat doe je toch maar!quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:35 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn vandaag langs het inloopspreekuur van het cb geweest om even te wegen omdat vol borstvoeding me toch onzeker maakt of ze wel genoeg binnen krijgen (vooral omdat broer O een periode niet gegroeid was) maar dat gaat goed! 3340 en 3350 nu, 160 en 200 gram erbij in 1,5e week!
Maat 74 is nu nog ietsje te groot. Maar het zijn winterkleertjes dus deze winter gaat hij niet meer in maat 74 passen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:45 schreef Ooi86 het volgende:
ObamaboeboeIk verslikte me in mn ijsthee. En Goedzakje past al bijna niet meer in de maatjes 74 van de Hema?! Wat een reusje! Mijn Hema is trouwens afgefikt, dus ik ben al weken hemaloos
![]()
Het lukt hier nog steeds om het speelgoed in een grote mand in de woonkamer te houden. Ik vind het eigenlijk wel gezellig om de speelplek in de woonkamer te hebben. Als het je woonkamer maar niet overneemt en binnen de perken blijft![]()
Gogo, hoe is het nu met Timo? Heeft hij lekker geslapen? Hopelijk is het snel over!
FF, jouw babies gaan ook lekker! Mooie gewichtstoename en voor jezelf een bevestiging dat ze goed eten![]()
Selv, hier ook zo'n gniffellachje bij O. Klinkt een beetje als Beavis and Butthead
Mijn peuter zat maanden in maat 74, vloog door maat 80 en zit nu alweer 300 jaar in maat 86. Wie weet past het dus toch nog zomaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:51 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Maat 74 is nu nog ietsje te groot. Maar het zijn winterkleertjes dus deze winter gaat hij niet meer in maat 74 passen.
Oja, voor afstandsbedieningen wordt echt het onmogelijke mogelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:34 schreef ReginaFalange het volgende:
Goedzakje heeft eeuwen in maat 50 en 56 gezeten. Toen vloog hij door 62 heen, heeft 2 maanden in maat 68 gezeten en dat is nu wel echt te strak / klein. Maat 74 van de Hema en H&M is nog te groot maar andere merken passen al wel.
Aangezien hij te lui is om echt te tijgeren, rollen etc denk ik dat hij voorlopig nog wel vlotjes uitdijt.![]()
Hij stond vandaag trouwens wel aan de tafel...Niet zichzelf opgetrokken daar is hij te lui voor en nog een flink gebrek aan opsta skills, maar als ik hem daar neer zet dan blijft hij net zolang staan tot hij de afstand bediening te pakken heeft.
Nee, dat niet. Maar deze deksel is een soort opgerolde pannenkoek geworden. Waarschijnlijk niet zo leuk om mee te meppen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:07 schreef Burdie het volgende:
Waarom? Niet dat ze dat deksel er al op kunnen krijgen.
Mijn baby rolde een paar weken terug voor het eerst op haar buik, om mijn mobiel te pakken te krijgen. Sindsdien heeft ze een oud mobieltje van mij in haar speelgoedcollectie (zonder batterij, dus geen beeld/geluid). Als ik haar speeltjes aangeef terwijl ze in de kinderstoel zit, gooit ze die nu in één beweging meteen op de grond, behalve haar mobieltje dus.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:24 schreef ReginaFalange het volgende:
Eigenlijk zou je voor een babies eerste verjaardag gewoon aan iedereen (kapotte) huishoudelijke apparaten moeten vragen.
Hij was in ieder geval iets beter te pas. Nog wel een paar flinke huilbuien, maar ze duurden gelukkig niet zo lang. Dat slapen is echt niet zijn favoriet momenteel. Na de nachtvoeding weer anderhalf uur wakker geweest, uiteindelijk hebben we hem maar tussen ons in gelegd, maar ook daar sliep ie onrustig (en wij dus ook). Vpk op het consultatiebureau opperde om de late fles van 11 uur te laten vallen. Hij is dan altijd in diepe slaap en het zal waarschijnlijk niet heel veel invloed hebben op zijn slaapgedrag 's nachts, maar het zorgt er wel voor dat we vroeg naar bed kunnen. En volgens vpk komen kinderen niet per definitie eerder als je die fles laat vallen. Even uitproberen dus.Hij was wel weer mooi gegroeid, 65 cm en 5750 gram nu.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:45 schreef Ooi86 het volgende:
Gogo, hoe is het nu met Timo? Heeft hij lekker geslapen? Hopelijk is het snel over!
Wij Ik maak ook alles zelf. Wel heeft hij van die zompige bio koekjes van de kleine keuken en natuurlijk brood, maar verder alleen wat ik zelf maak.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:25 schreef Ooi86 het volgende:
Hier ook met 5 maanden begonnen met af en toe een hapje, sinds ongeveer 6,5 maand zijn we ook begonnen met echt dagelijks een hapje. Alleen wil meneer nog steeds geen brood of korstjes, dus blijft het nog even s ochtends bij fruit en s avonds warm. We maken trouwens 90% alles zelf met stomen en pureren.
Is hij ook al weer vier maanden joh?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:59 schreef Sam1993 het volgende:
J bunkert in 5 minuten zijn 4 maanden potje leeg en moppert dan want hij wil meer whaha.
bij lisa replay gedaan en zelf prskjes gemaakt nu ik werk lekker makkelijk potjes.
Belachelijk ook eigenlijk, dat je een baby doelbewust pijn of ongemak moet toebrengen om het vergoed te krijgen. Maar kennelijk gebeurt het te vaak dat mensen ten onrechte denken dat er een KMA is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:18 schreef Mies_poes het volgende:
Die kv gaat ons wel 130 euro per maand kosten ivm KMAdat wordt wel even slikken. (Vast laten stellen dmv allergietest willen we niet, omdat dat met provocatietest moet en dat doen we haar voorlopig niet nog een keer aan).
Heeft een kinderarts dat gezegd? Bij ons vond de kinderarts bv met dieet voldoende bewijs voor een eerste periode vergoeding. Terwijl hij echt van de regeltjes is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:18 schreef Mies_poes het volgende:
Die kv gaat ons wel 130 euro per maand kosten ivm KMAdat wordt wel even slikken. (Vast laten stellen dmv allergietest willen we niet, omdat dat met provocatietest moet en dat doen we haar voorlopig niet nog een keer aan).
Aan de ene kant is dat zo. Ik vond het heel vervelend om mijn kind ziek te zien na de koemelk testdag. Maar als ik zie dat een test grofweg 1000 euro kost en onze dieetvoeding zo'n 4000 euro per jaar, snap ik het wel vanuit de verzekering.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
Belachelijk ook eigenlijk, dat je een baby doelbewust pijn of ongemak moet toebrengen om het vergoed te krijgen. Maar kennelijk gebeurt het te vaak dat mensen ten onrechte denken dat er een KMA is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mies, fijn dat het goed gaat, lekker naar behoefte geven![]()
Heb je je huisarts er al eens over gesproken? Toen ik bij L. dezelfde klachten waarnam als bij mijn peuter heb ik gelijk de huisarts gebeld en verhaal gedaan, aangezien wij altijd kv in huis hebben ivm mijn magere kolfopbrengst. De assistente vond mijn observatie voldoende grond voor het voorschrijven van een recept voor 3 maanden. Toen die 3 maanden voorbij waren heb ik weer gebeld en gevraagd of we, voordat het recept verlengd kon worden, nog een officiële provocatietest moesten laten doen en zij zei van niet en gaf me zo weer een recept voor de maanden mee. Nou maken wij nog geen bus per maand op doordat ze volledig bv krijgt, maar het is toch erg fijn dat het zo kon.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:18 schreef Mies_poes het volgende:
Heerlijke fase.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:23 schreef Nazil het volgende:
Woow M! L komt niet verder dan op z'n knieën tegen de bank. De halve dag. En dan mama alles aangeven wat hij heeft gevonden. Of dat mama het aan moet zetten zodat de muziek het doet (ja, echt). Verder kruipt hij de hele kamer rond en is de oven een hit want dan ziet hij zichzelfen torens van 3 blokjes op elkaar maken
en alles opruimen en vervolgens weer uit de kist halen.
Ja, meerdere keren. De laatste keer is twee weken geleden. Toen had ik zelf net weer getest of ze misschien al tegen koemelk kon, maar daar heeft ze dagen last van gehadquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:22 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Heb je je huisarts er al eens over gesproken? Toen ik bij L. dezelfde klachten waarnam als bij mijn peuter heb ik gelijk de huisarts gebeld en verhaal gedaan, aangezien wij altijd kv in huis hebben ivm mijn magere kolfopbrengst. De assistente vond mijn observatie voldoende grond voor het voorschrijven van een recept voor 3 maanden. Toen die 3 maanden voorbij waren heb ik weer gebeld en gevraagd of we, voordat het recept verlengd kon worden, nog een officiële provocatietest moesten laten doen en zij zei van niet en gaf me zo weer een recept voor de maanden mee. Nou maken wij nog geen bus per maand op doordat ze volledig bv krijgt, maar het is toch erg fijn dat het zo kon.
Wil ik nieee-heee-hiet want hij wordt al zo snel groot nu hij kan kruipenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:26 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Heerlijke fase.![]()
Mijn peuter ging overigens binnen een paar dagen van alleen op de knietjes, naar staan, naar stapjes om de tafel, dus wie weet.
Producten met koemelk mogen gewoon als ze dat verdragen. Het punt is dat je geen melk ter vervanging van bv/kv mag geven.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:27 schreef Ooi86 het volgende:
Griekse yoghurt, dat lees ik hier veel! Dat mag dus? Ik zit eigenlijk alle zuiveldingen af te houden omdat ik dacht dat dat niet mocht ivm koemelk enzo.
Hoe doen jullie dat eigenlijk met drinken? O. drinkt nog niet echt uit een tuitbeker ofzo en wil ook niet echt water drinken (behalve uit de douchekop of t bad). Uiteraard krijgt ie zn bv, maar iets drinken bij het eten wil ik eigenlijk wel gaan oefenen.
Ja die hebben wij ook (of zoiets dan, van Avent) maar die pakt hij aan de bovenrand vast waardoor alsnog alles er naast knoeitquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Producten met koemelk mogen gewoon als ze dat verdragen. Het punt is dat je geen melk ter vervanging van bv/kv mag geven.![]()
Wij hebben een Nuk magical cup beker voor als L. Straks iets anders dan melk gaat drinken. Zelfde techniek als een open beker. Je kan ook gewoon een open beker gebruiken om te oefenen, maar zelf vasthouden zal dan wat lastiger zijn.
Haha, daar gaat je hippe tuitbekerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:48 schreef ReginaFalange het volgende:
Ooi:
Goedzakje heeft zo'n mooie Done by Deer tuitbeker en "drinkt" daar sinds een paar dagen een beetje uit na het fruit en groente hapje. Althans, dat zag ik zo voor me.
Dat ding staat nu vol met krassen van zijn nieuwe tandjes en hij heeft vandaag 2 nieuwe rompertjes aangekregen want natuurlijk kletsnat. Hond ook kletsnat want zwaaien met een beker is natuurlijk leuker.
Maar toch evenquote:Op zondag 30 juli 2017 06:41 schreef Vieve6 het volgende:
Dat je baby lijkt door te slapen maar dat je dreumes om 5.15u wakker is... Toch jammer :p
Oh, dan zou je dat niet meer verwachten hequote:Op zondag 30 juli 2017 08:13 schreef Selvaria het volgende:
Dat zou ik wel een slechte grap van haar vinden, zo ineens met 6 maanden.
Jij ook al die lekvrije van avent? Echt, wat een rukding, ik krijg er zelf niet eens wat uit! Alleen als ik het lekvrije membraan eruit haal, kan ik eruit drinken.quote:Op zondag 30 juli 2017 09:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier een avent tuitbeker maar wat een flutding.. ga die van de hema wel halen, die werkte bij Saar ook prima. Tenzij iemand een betere tip heeft.
James sliep al vroeg door maar de laatste weken komt hij toch 1-2 keer, zal wel weer een fase zijn.
Vandaag de verjaardag van grote zus vieren dus ik verwacht wel wat overprikkeling vanavond, tnt vind hij de slingers en ballonnen prachtig
ZZ is ook aan het rommelen met haar ritme. Al vanaf dat ze ruim 2 maanden was begon ze aan haar nacht om 20:00~21:00 en sliep ze door tot 6:00~8:00. Overdag deed ze 0, 1 of 2 dutjes, en niet op vaste momenten. De laatste week werd ze overdag ineens heel voorspelbaarquote:Op zondag 30 juli 2017 09:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
James sliep al vroeg door maar de laatste weken komt hij toch 1-2 keer, zal wel weer een fase zijn.
+1quote:Op zondag 30 juli 2017 09:23 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Jij ook al die lekvrije van avent? Echt, wat een rukding, ik krijg er zelf niet eens wat uit! Alleen als ik het lekvrije membraan eruit haal, kan ik eruit drinken.
hebben wij ook gedaan...quote:Op zondag 30 juli 2017 09:47 schreef Nazil het volgende:
Of het geleverd wordt is de vraag, maar de aanbieding is wel heel erg mooi. Ik heb het er op gegokt : https://nl.pepper.com/aan(...)r24-leenbakker-47235
92% korting? 😀.quote:Op zondag 30 juli 2017 09:47 schreef Nazil het volgende:
Of het geleverd wordt is de vraag, maar de aanbieding is wel heel erg mooi. Ik heb het er op gegokt : https://nl.pepper.com/aan(...)r24-leenbakker-47235
Nee, dat gaan ze niet doen.quote:Op zondag 30 juli 2017 10:23 schreef Burdie het volgende:
Die zullen ze vast niet gaan leveren voor dat bedrag.
Er is nog steeds geen duidelijkheid over of het wel of geen fout is.quote:Op zondag 30 juli 2017 10:38 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Nee, dat gaan ze niet doen.
Staat vast wat in de algemene voorwaarden over het niet hoeven te leveren van fout geprijsde artikelen.
Was een goede stunt geweest als ze het wel zouden doen in combinatie met een x bedrag besteden in de webshop.
Ze hebben nu de prijs aangepast naar ¤9999,99. wij hebben ook besteld (voor ¤24 dusquote:Op zondag 30 juli 2017 12:01 schreef Nazil het volgende:
Vorig jaar was er ook zo'n fout bij leenbakker en hebben ze ook geleverd. En er zijn mensen die gebeld hebben en ze krijgen allemaal te horen dat het klopt. We zullen het zien, ik verwacht er niks van.
ahw wat zielig! Dat zijn geen leuke dingen maar zal idd niet de laatste keer zijn.quote:Op zondag 30 juli 2017 16:52 schreef Quoi het volgende:
Wat een verhaal. Soort komkommernieuws máken is dat.
Ik heb die mijlpalenkaarten nog eens doorgekeken, maar mis die ene met "vandaag viel ik mijn eerste tand door mijn lip"![]()
Bloed en veel verdriet. Maar goed, het zal niet de laatste keer zijn. We hebben hem even plat geknuffeld.
Oh nee! Wat zielig.quote:Op zondag 30 juli 2017 16:52 schreef Quoi het volgende:
Wat een verhaal. Soort komkommernieuws máken is dat.
Ik heb die mijlpalenkaarten nog eens doorgekeken, maar mis die ene met "vandaag viel ik mijn eerste tand door mijn lip"![]()
Bloed en veel verdriet. Maar goed, het zal niet de laatste keer zijn. We hebben hem even plat geknuffeld.
Oh, maar die variant van tand-door-lip kennen we ook! Die zie je terug in het dreumes- en peutertopic. Good timesquote:Op zondag 30 juli 2017 18:33 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Oh nee! Wat zielig.
Ik dacht vroeger trouwens altijd dat je tand dan letterlijk door je lip ging en er aan de buitenkant weer uit kwam. Net zoals ik dacht dat je bij een gat in je hoofd de hersenen kon zien.
Dit dusquote:Op zondag 30 juli 2017 18:57 schreef WupWup het volgende:
[..]
Oh, maar die variant van tand-door-lip kennen we ook! Die zie je terug in het dreumes- en peutertopic. Good times
Vakantiehuisje huren in de buurt van het festival?quote:Op zondag 30 juli 2017 22:39 schreef Burdie het volgende:
Mijn man gaat binnenkort een paar dagen naar een soort festival, en omdat ik geen 5 dagen in m'n eentje met de jongens wil zitten, hebben we het plan opgevat om met z'n allen te gaan. Alleen wij haten kamperen, dus dat.. Iemand tips?
.
Ik had nog wel 4 weken vakantie achter m'n verlof geplaktquote:Op maandag 31 juli 2017 08:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Alweer aan de bak Fazz?!
Hoe gaat het met O en flesjes?
Wel leuk, je nieuwe baan! Gefeliciteerd!
Idemquote:
Hier wel, heel lang tandenluiers en toen eindelijk een tandje.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem. Overigens nog geen tand te bekennen
.
En we gaan dus echt in een tent, dat is deel van het festival. Nouja. We gaan het zien.
Nee, het was al geregeld dus daar ga ik niet nog aan tornenquote:Op maandag 31 juli 2017 10:09 schreef Fazzoletti het volgende:
snel overstag Burdie! Wie weet ga je het nog hartstikke fantastisch vinden
Hee, hoe is het met jou dan? Ik zat laatst te denken dat we zo weinig van de 3 T's horen sinds de bevalling.quote:Op maandag 31 juli 2017 09:45 schreef Tweedledee het volgende:
KamperenNet als een hond nemen gaat dat hier nooit gebeuren, hoe erg er ook gezeurd wordt
![]()
Dat heeft geen reet te maken met geslachtquote:Op maandag 31 juli 2017 10:10 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Hier wel, heel lang tandenluiers en toen eindelijk een tandje.
Toen die eindelijk door was, kreeg hij er direct nog één .. die is nu een heel klein beetje door.
Ik vind kamperen niet leuk en toch lijkt het me hartstikke leuk om als Goedzakje ouder is een keer in een tentje ergens te gaan kamperen.![]()
Heb eigenlijk sowieso zin in jongetjes dingen, stenen, takken en dennenappels verzamelen, plassen stampen, super goor worden in de modder, weer of geen weer hop naar buiten.
Eens, mijn peutermeisje houdt ook van "in de modder plassen". (quote:Op maandag 31 juli 2017 12:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat heeft geen reet te maken met geslacht
Hoe smeriger hoe beterquote:Op maandag 31 juli 2017 12:28 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Eens, mijn peutermeisje houdt ook van "in de modder plassen". (![]()
)
quote:Op maandag 31 juli 2017 12:48 schreef Quoi het volgende:
Burd, succesDe afgelopen jaren heb ik Pinkpop gedaan gewoon met een hotel. Scheit aan de campingbeleving, ik vond die douche 's avonds heeeeeerlijk. Maar goed, dat was zonder kind.
Ja sorryquote:Op maandag 31 juli 2017 10:20 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hee, hoe is het met jou dan? Ik zat laatst te denken dat we zo weinig van de 3 T's horen sinds de bevalling.
Ik zou je afraden om hem met dit soort dingen met zijn geslachtsdeel te laten spelen. Klinkt pijnlijk.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:10 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Heb eigenlijk sowieso zin in jongetjes dingen, stenen, takken en dennenappels verzamelen, plassen stampen, super goor worden in de modder, weer of geen weer hop naar buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Vrijwel geen enkel meisje wilde dat soort dingen doen tijdens de jaren dat ik ponykamp leidster ben geweest.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat heeft geen reet te maken met geslacht
Het enige wat hier helpt als hij heel hard moet huilen (fles komt niet snel genoeg) is de Muppets theme.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:48 schreef Quoi het volgende:
Burd, succesDe afgelopen jaren heb ik Pinkpop gedaan gewoon met een hotel. Scheit aan de campingbeleving, ik vond die douche 's avonds heeeeeerlijk. Maar goed, dat was zonder kind.
Miezz, dat klinkt alsof er any moment iets kan doorkomenEn je meisje bijna 1
![]()
Lekker van de goede nacht, Gogo. Benieuwd hoe Timo het doet bij het kdv. Vast goedEn hopelijk voor jou een tukje.
Wij hadden weer een goede nacht. Hij lag laat, na oneindig veel liedjes zingen van mij gisteravond - de enige manier waarop ik hem van stuiter naar slaapstand kan krijgen. - en werd pas om 8:00 uur wakker. Op een gegeven moment mixte ik alle teksten door elkaar omdat ik het niet meer weetBelangrijkste is nl dat ik blijf zingen, wát maakt niet uit
Echt? Mijn oudste is echt stereotype meisje, maar vindt al die dingen die je noemt fantastischquote:Op maandag 31 juli 2017 15:42 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Vrijwel geen enkel meisje wilde dat soort dingen doen tijdens de jaren dat ik ponykamp leidster ben geweest.Allemaal heul nette meisjes.
Heel eerlijk vond ik dat zelf toen ik klein was ook niet leuk.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:20 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Echt? Mijn oudste is echt stereotype meisje, maar vindt al die dingen die je noemt fantastisch
Het was wel een leuke dag eigenlijk! Veel bijgepraat met collega's en honderden e-mails uitgezochtquote:Op maandag 31 juli 2017 20:05 schreef Sylver_ het volgende:
Hoe was je eerste werkdag, Fazz? En ging het goed met O op het kdv?
Landclub Ruinen, of nabijgelegen De Wiltzangh. Die laatste heeft een minizwembad maar wel een fijn bos.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:47 schreef Mies_poes het volgende:
Ik ben koffie leren drinken sinds M. er is en ik weer moest werken![]()
Selv, leuk is dat samen spelen he?ons buurmeisje (2.5) komt regelmatig met M. spelen, zo schattig om ze samen te zien spelen en keihard te horen lachen.
M. zit nu in zo'n leuke fase en het gaat zo hard! Net is ze met de trap naar boven gekropen, het enige wat ik moest doen was zorgen dat ze niet viel en de buitenbocht nam.
Wij willen in september graag nog een weekje naar een huisje in Nederland. Iemand tips? Geen Center parcs, camping met huisje is uiteraard prima. Zwembad moet ook op fietsadstand zijn.
Hof van Salland vonden wij fijn, met mooie luxe huisjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:47 schreef Mies_poes het volgende:
Wij willen in september graag nog een weekje naar een huisje in Nederland. Iemand tips? Geen Center parcs, camping met huisje is uiteraard prima. Zwembad moet ook op fietsadstand zijn.
Is net zo erg en daarom zijn de teletubbies en Bumba verboden hier.quote:
Aargh!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat liedje zit er hier zo in dat peuter hier nog een hele tijd 1-123-12345-6-7-8-9-9-10 geteld heeft, i.p.v. 12345678910. En boos werd als je haar dan verbeterde. Want CHARLIE DOET HET ZO! . Kuch
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:13 schreef ReginaFalange het volgende:
Heeft u alle eieren met de serienummers op? Mensen met volle bingokaarten kunnen een hoogslaper uitzoeken bij de Leen Bakker.
Ik vind die hele eiergate nogal vreemd.
Let op dames en heren, er zijn eieren verkocht die niet goed waren en sommige kunnen je nieren en/of lever aantasten. Dus als je gezond je lief is de eieren met deze nummertjes even niet meer eten en niet meer kopen. Ohja, we gaan niet vertellen waar deze eieren verkocht zijn.
Want het is natuurlijk wel komkommertijd dus nu kunnen jullie lekker zelf nummertjes controleren.
Heeft u alle eieren met de serienummers op? Mensen met volle bingokaarten kunnen een hoogslaper uitzoeken bij de Leen Bakker.
Let op dames en heren, er zijn eieren verkocht die niet goed waren en sommige kunnen je nieren en/of lever aantasten. Dus als je gezond je lief is de eieren met deze nummertjes even niet meer eten en niet meer kopen. Ohja, we gaan niet vertellen waar deze eieren verkocht zijn.
Want het is natuurlijk wel komkommertijd dus nu kunnen jullie lekker zelf nummertjes controleren.
Ik vind het stommer dat ze er bij zetten dat er nog steeds eieren gecontroleerd worden dus dat het zomaar kan dat je goede eieren hebt die toch slecht blijken laterquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:13 schreef ReginaFalange het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |