Alles beter dan dit jaar toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn hemel, wat een afgrijselijk ebolaparcours.
Nee, dit is nog erger dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alles beter dan dit jaar toch?
Best wat etappeplaatsen die we nog niet (vaak) hebben gezien, kasseien, een korte knaletappe...
Ik ben benieuwd hoe lang de tijdrit is en welke kansen Dumoulin ziet.
twitter:SanderKleikers twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 12:21:29Sportief directeur Aike Visbeek van @TeamSunweb over Tour-parcours: 'het parcours is OK voor Tom Dumoulin, maar niet super'. Meer op #L1 reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 12:25:30Etappe 7: 231 kilometer, vlak. Ik weet al welke column ik die dag ga schrijven. #zzz reageer retweet
Zo ingewikkeld is het echt niet om een goede rit te ontwerpen. De ASO weigert dat alleen stelselmatig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:25 schreef Marcoss het volgende:
RR die over 1 rit positief is, ik zou het wel eens mee willen maken
Dat laatste kan nog best leuk zijn op deze manier. Afstand maakt het niet automatisch boeiender.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dit is nog erger dan vorig jaar.
Een rit van 65 kilometer is ook totaal belachelijk. Dat is een afstand voor junioren.
We nemen u even mee naar 363 dagen geleden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het echt niet om een goede rit te ontwerpen. De ASO weigert dat alleen stelselmatig.
Deden ze vorig jaar bij het EK ook in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom in godsnaam moeten ze rekening houden met het WK voetbal?
Het zit hem in de afwisseling van langere en kortere ritten. Alleen maar lange ritten is slecht en alleen maar korte ritten is ook slecht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We nemen u even mee naar 363 dagen geleden.
[ afbeelding ]
https://www.trouw.nl/home(...)rfilosofie~a9d070a4/
Maar hoort dat niet gewoon bij de Tour?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De bergetappes zijn in veel gevallen wel kort, maar dat ze stelselmatig de eerste week verpesten is schandalig.
De Tour van 2015;quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar hoort dat niet gewoon bij de Tour?
Wanneer is de laatste keer geweest dat ze een betere eerste week hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |