Ik eet 500 gram snoep dat ik bij twee actieproducten bij de Kruidvat gratis kreeg #viesdikquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:15 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu wat boterhammetjes met zure haring, grillworst kaas en een tomensoepje on the side. #viesdik
Hier 3 croissants aan het binnen duwenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:15 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu wat boterhammetjes met zure haring, grillworst kaas en een tomensoepje on the side. #viesdik
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lizzy Deignan getrouwd met ex-renner Philippe Deignan?
Die twee weten niets van vrouwenwielrennen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:15 schreef franklop het volgende:
Jammer dat José en Michel geen commentaar doen bij de Belg
Geen ex-renner, die fietst nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lizzy Deignan getrouwd met ex-renner Philippe Deignan?
Had niks uitgemaakt, in haar eentje had ze 43 seconden ook nooit dichtgereden op Van Vleutenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
vraag me af dat wachten wel een goede tactiek was...
Bij een bepaalde langlauf onderdeel doen ze dat toch ook al jaren zo? Werkt daar blijkbaar ook prima.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees dat we na deze editie weinig meer zullen horen van deze vorm van koersen. Totaal niet spannend als iemand met een dergelijk grote voorsprong begint natuurlijk.
Van pure armoede luister ik nu naar Herbert en Martijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:15 schreef franklop het volgende:
Jammer dat José en Michel geen commentaar doen bij de Belg
Dat is ook lekker hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:18 schreef DeeBee het volgende:
Goede hoeveelheid bootjes hier in de haven, weer iets gefactchecked wat R_R ons vertelde in de voorbeschouwing.
Herbert doet dat zeker aardigquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Wist niet dat dit geen normale tijdrit was.
[..]
Van pure armoede luister ik nu naar Herbert en Martijn.Al moet ik zeggen dat Herbert het bij het vrouwenwielrennen wel altijd aardig doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |