quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tete de la course
Puck rijdt dus daar
Geen wonder dat ze getrouwd is met Deignan...quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:12 schreef DeeBee het volgende:
Die Britse dopinghond rijdt ook altijd tegen de belangen van haar teamgenoten, dat zal een haat en nijd zijn in zo'n team.
Hoe komt die snol aan die rode rugnummers eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:12 schreef DeeBee het volgende:
Die Britse dopinghond rijdt ook altijd tegen de belangen van haar teamgenoten, dat zal een haat en nijd zijn in zo'n team.
Dat is de derde groep, zit nog een drietal tussenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:13 schreef marcodej het volgende:
De tweede groep al vijf minuten achter.
43, maar de andere hebben op elkaar gewachtquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Met hoeveel seconden voorsprong begon ze?
had nummer 2 beter niet gedaan!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
43, maar de andere hebben op elkaar gewacht
Ik was net eens aan het denken wat ik voor lunch ga makenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:15 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu wat boterhammetjes met zure haring, grillworst kaas en een tomensoepje on the side. #viesdik
Ik eet 500 gram snoep dat ik bij twee actieproducten bij de Kruidvat gratis kreeg #viesdikquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:15 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu wat boterhammetjes met zure haring, grillworst kaas en een tomensoepje on the side. #viesdik
Hier 3 croissants aan het binnen duwenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:15 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lizzy Deignan getrouwd met ex-renner Philippe Deignan?
Die twee weten niets van vrouwenwielrennen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:15 schreef franklop het volgende:
Jammer dat José en Michel geen commentaar doen bij de Belg
Geen ex-renner, die fietst nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Had niks uitgemaakt, in haar eentje had ze 43 seconden ook nooit dichtgereden op Van Vleutenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
vraag me af dat wachten wel een goede tactiek was...
Bij een bepaalde langlauf onderdeel doen ze dat toch ook al jaren zo? Werkt daar blijkbaar ook prima.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vrees dat we na deze editie weinig meer zullen horen van deze vorm van koersen. Totaal niet spannend als iemand met een dergelijk grote voorsprong begint natuurlijk.
Van pure armoede luister ik nu naar Herbert en Martijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:15 schreef franklop het volgende:
Jammer dat José en Michel geen commentaar doen bij de Belg
Dat is ook lekker hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:18 schreef DeeBee het volgende:
Goede hoeveelheid bootjes hier in de haven, weer iets gefactchecked wat R_R ons vertelde in de voorbeschouwing.
Herbert doet dat zeker aardigquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Wist niet dat dit geen normale tijdrit was.
[..]
Van pure armoede luister ik nu naar Herbert en Martijn.Al moet ik zeggen dat Herbert het bij het vrouwenwielrennen wel altijd aardig doet.
Die koers was geniaal.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:20 schreef Idisrom het volgende:
D&D altijd weer over Rio beginnen te lullen. Ik vind de OS hiermee overgewaardeerd.
Dat is waarschijnlijk ook de laatste vrouwenkoers die zij gezien hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:20 schreef Idisrom het volgende:
D&D altijd weer over Rio beginnen te lullen. Ik vind de OS hiermee overgewaardeerd.
Ik heb altijd de indruk dat hij het vrouwenwielrennen op de voet volgt maar het mannenwielrennen niet.quote:
Martijn Dukrod bedoel je?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Wist niet dat dit geen normale tijdrit was.
[..]
Van pure armoede luister ik nu naar Herbert en Martijn.Al moet ik zeggen dat Herbert het bij het vrouwenwielrennen wel altijd aardig doet.
Hij vertelt wel vaak minder onzin dan zijn maatje Martijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb altijd de indruk dat hij het vrouwenwielrennen op de voet volgt maar het mannenwielrennen niet.
ex-renner?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Open een topic...quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
had graag eens gezien bij een ritje van 50km. Heel misschien hadden ze de tijd goed gemaakt
15, maar dat verandert de zaak niet echtquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:23 schreef marcodej het volgende:
Dan wacht je dus op iemand die na 8 km moet lossen.
De korte afdaling daarna lijkt me ook niet zo prettig met een tijdritfiets.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:23 schreef Aguero het volgende:
Dat klimmetje gaat wel pijn doen, helemaal op een tijdritfiets.
Lijkt San Francisco wel, hebben ze daar geen wielerwedstrijden?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zieke klim zo in de stad zelf
Dat dacht ik in Rio ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:24 schreef DeeBee het volgende:
Je zou zeggen dit kan niet meer fout met alleen een afdaling te gaan...
De combinatie Herbert/Martijn werkt niet voor mij. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij vertelt wel vaak minder onzin dan zijn maatje Martijn.
Vond het duo Herbert/Danny vorig jaar wel erg verfrissend, was toen voor een paar dagen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:24 schreef DeeBee het volgende:
Je zou zeggen dit kan niet meer fout met alleen een afdaling te gaan...
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt San Francisco wel, hebben ze daar geen wielerwedstrijden?
En voor de mensen he. Het is DE verzamelplaats voor allerlei uitschot dat zich hier inschrijft voor het Vreemdelingenlegioen in de hoop op een nieuw leven.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:22 schreef DeeBee het volgende:
Marseille ziet er 10x beter uit dan gedacht, dit deel is wel mooi. Dacht dat het altijd maar een beetje een grafstad was, al geldt dat vast vooral voor de banlieus...
Die afdaling is heel kort, dus daar is ze ondertussen al zo goed als door.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Straks keilt ze weer op een stoeprand in de afdaling.
Klopt, maar ik twijfel over een naampje en heb wel een ander naam in mn achterhoofd. Beetje gokken dit datquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje prof verliest op de macht niet superveel op dit klimmetje.
Zou kunnen gebeuren maar ik betwijfel of we er ooit achterkomen met deze regiequote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Straks keilt ze weer op een stoeprand in de afdaling.
Pff, ik kwam daar lopend al amper omhoog.quote:
In Dunedin (Nieuw-Zeeland) is een nog steiler weggetjequote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, ik kwam daar lopend al amper omhoog.
Nee maar ja, je hebt maar een half uurtje om de stad te laten zien, die betaalt ervoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:26 schreef Zorro het volgende:
Het is niet alsof de regie bijdraagt aan de spanning of zo.
Zitten er ook toompjes in die tomensoep, of is de soep alleen getrokken van toompjes?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:15 schreef marcodej het volgende:
Baldwin Street, heb ik ook verkend. Gewoon op je schoenzolen naar beneden 'skiën' (doodeng)quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:27 schreef franklop het volgende:
[..]
In Dunedin (Nieuw-Zeeland) is een nog steiler weggetje
Ik heb nu geen trek meer. Dank.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zitten er ook toompjes in die tomensoep, of is de soep alleen getrokken van toompjes?
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zitten er ook toompjes in die tomensoep, of is de soep alleen getrokken van toompjes?
Had je bij het WK in Colombia 20 jaar geleden ook niet zo'n stukken weg?quote:
Altijd beter dan de reclame op Eurosport bij de Giro.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar ja, je hebt maar een half uurtje om de stad te laten zien, die betaalt ervoor.
Ik liep op mijn slippersquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Baldwin Street, heb ik ook verkend. Gewoon op je schoenzolen naar beneden 'skiën' (doodeng)
Two Cities. One Breakquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Altijd beter dan de reclame op Eurosport bij de Giro.
Jij bent te kleinquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:31 schreef Smoofie het volgende:
Van Vleuten is echt een godin. Knap, sterk en slim. Was ze maar 10 jaar jonger. Dan had ik kans.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:33 schreef franklop het volgende:
Dit is wel gaaf, zo in stadion binnen komen
Ben jij ook verliefdquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:33 schreef Tagliano het volgende:
Hier was helemaal niets mis mee
Zo aankomen in het stadion is ook tof
Volgend jaar gaan de Tour daar massasprint houden, breed zat.quote:
Zou hij schrikken denk je?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:34 schreef Sked het volgende:
Lekker al die mensen boe-roepen als Froome straks binnenkomt
Tsja al had je een type quintana gehad die had gewonnen donderdag en dat dumoulin erachteraan moest knallen, dan had het wel stuk spannender geweest.quote:
Ja dat zal wel lekker galmenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:34 schreef Sked het volgende:
Lekker al die mensen boe-roepen als Froome straks binnenkomt
Dat is niet helemaal waarquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:35 schreef Zorro het volgende:
Prachtig toch, in d'r eentje tijd gewonnen op de groep die het samen wel even dacht te doen
Ach je kan die mannen op zich wel laten starten mocht het echt nodig zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Organisatie hoopt dat alle dames voor 13.45 binnen zijn
In het huidige wielrennen is een goede klimmer ook regelmatig een goede tijdrijder. Kijk naar bijvoorbeeld Froome, Thomas, Dumoulin, etc.quote:
Misschien dat Tom Leezer even wil stayerenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach je kan die mannen op zich wel laten starten mocht het echt nodig zijn
Van Vleuten reed zonder tijdritfiets, wel lastig vergelijken daardoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel mannen gaan langzamer rijden dan De Vleut?
We beginnen met Rowe uit mijn hoofd tochquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien dat Tom Leezer even wil stayeren
Gaat wel lukken toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Organisatie hoopt dat alle dames voor 13.45 binnen zijn
Dat is correct. Ik ben diep teleurgesteld in LottoNL. Geen Rode Lantaarnquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We beginnen met Rowe uit mijn hoofd toch
Niet dat iemand een FUCK geeft om de Skybots
Kan nogquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik ben diep teleurgesteld in LottoNL. Geen Rode Lantaarn
Des te erger als quintana straks langzamer is.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van Vleuten reed zonder tijdritfiets, wel lastig vergelijken daardoor.
dat sluit ik niet uit.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Des te erger als quintana straks langzamer is.
20 kilometer is natuurlijk ook niets.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ziet er nog fit uit, ook niet buitenadem
mag nog tot 14u duren... de eerste vertrekt om 13u45 tegen die aankomt is 14u10 ofzoquote:
Het was ook maar 22 km en ze kon relatief uitrijden.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ziet er nog fit uit, ook niet buitenadem
Ik denk genoegquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:41 schreef Zorro het volgende:
32,52
Kijken wie er dadelijk bij de mannen niet aan komt.
Er mochten er maar 19 starten (voorwaarde was dat je binnen 5 minuten moest zijn geëindigd afgelopen donderdag).quote:
Het concept is op zich wel interessant vind ik hoor. Beetje jammer alleen dat de beste vrouw in koers met afstand de beste klimster en tijdrijdster isquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze koers? Vroeger op school zou de docent hebben gezegd: een 6 voor de moeite.
Aha.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er mochten er maar 19 starten (voorwaarde was dat je binnen 5 minuten moest zijn geëindigd afgelopen donderdag).
Is natuurlijk ook suf dat de achtervolgsters een minuut weggeven door te wachten op deignan.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze koers? Vroeger op school zou de docent hebben gezegd: een 6 voor de moeite.
Conservatismequote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Danny wil er na één matige uitvoering (omdat iemand te sterk was) gelijk een gewone saaie tijdrit van maken
Nu was dit wel oke, maar als je straks een 5-daagse doet dan snap ik een normale tijdrit wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Danny wil er na één matige uitvoering (omdat iemand te sterk was) gelijk een gewone saaie tijdrit van maken
Je kunt dit ook eigenlijk alleen als afsluitende rit doen, denk ikquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu was dit wel oke, maar als je straks een 5-daagse doet dan snap ik een normale tijdrit wel.
Buma gaat kamervragen stellenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lekker wegschakelen bij het Wilhelmus
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:38 schreef franklop het volgende:
Zal Marijn nu ook blijven beweren dat we 3 etappeszeges hadden tijdens deze Tour?
Bij het Nostradamus spel had ik op Selig gestemd voor die rode lantaarn vraag. Dat scheelt uiteindelijk niet veel, die staat twee-en-laatstequote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik ben diep teleurgesteld in LottoNL. Geen Rode Lantaarn
Alleen is dan de spanning al weg na 30 minutenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij de mannen had Froome om 13:45 mogen starten en de laatste om 18:18
Hmmm toch haalbaar zo'n concept? Natuurlijk zouden alle renners moeten meedoen en niet alleen top 20 ofzo....
Nee. Dan haakt iedereen na de eerste 10 man af.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmmm toch haalbaar zo'n concept? Natuurlijk zouden alle renners moeten meedoen en niet alleen top 20 ofzo....
twitter:marijnfietst twitterde op zaterdag 22-07-2017 om 13:41:47En, wat vonden we er nu van, deze opzet van La Course? Ik hoor veel negatieve geluiden, maar ik ben zelf positief. Dit was een uitbreiding.. reageer retweet
En nu vergelijk je het klassement na 19 etappes bij de mannen met 1 rit bij de vrouwen. Heel logisch weer vriendquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
de voorsprong na 19 etappes bij de mannen is kleiner dan na 1 etappe bij de vrouwen...quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En nu vergelijk je het klassement na 19 etappes bij de mannen met 1 rit bij de vrouwen. Heel logisch weer vriend
Ook toevallig dit jaar, normaal ook nietquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
de voorsprong na 19 etappes bij de mannen is kleiner dan na 1 etappe bij de vrouwen...
Ze zal eens negatief zijn over iets.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:56 schreef marcodej het volgende:
twitter:marijnfietst twitterde op zaterdag 22-07-2017 om 13:41:47En, wat vonden we er nu van, deze opzet van La Course? Ik hoor veel negatieve geluiden, maar ik ben zelf positief. Dit was een uitbreiding.. reageer retweet
yupquote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:38 schreef franklop het volgende:
Zal Marijn nu ook blijven beweren dat we 3 etappeszeges hadden tijdens deze Tour?
twitter:_MagliaRosa_ twitterde op zaterdag 22-07-2017 om 13:56:35@marijnfietst 3e Nederlandse overwinning als ik het goed heb.👌 reageer retweet
twitter:marijnfietst twitterde op zaterdag 22-07-2017 om 13:57:14@_MagliaRosa_ Klopt. Of 4e, als je eergisteren meetelt. reageer retweet
Aan het einde van de Tour starten met de onderlinge verschillen van het algemeen klassement heeft inderdaad weinig zin.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Alleen is dan de spanning al weg na 30 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |