abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 juli 2017 @ 01:27:54 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172589413
Een Amerikaanse rechter in Tennessee wil dat ex-gevangenen bij vrijlating hun eigen leven op de rails krijgen voordat ze voor een baby moeten zorgen. Daarom biedt de rechtbank in White County gedetineerden een strafvermindering van dertig dagen als ze zich laten steriliseren (voor mannen) of een hormoonstaafje nemen (voor vrouwen).



Sinds de start van het gratis anticonceptieprogramma in mei hebben 32 vrouwen en 38 mannen zich aangemeld, zo meldt CNN. De vrouwen krijgen een anticonceptie-implantaat in hun arm dat drie jaar lang zwangerschappen voorkomt. Mannen ondergaan een operatie waarna ze geen kinderen meer kunnen verwekken.

Rechter Sam Benningfield zegt tegen een lokale zender dat hij ex-gedetineerden een kans wil geven iets van hun leven te maken: ,,Ik hoop hen te stimuleren om persoonlijke verantwoordelijkheden te nemen als ze vrij komen en niet belast te worden met kinderen." De rechter maakt zich vooral zorgen over baby's die geboren worden bij ouders die drugs gebruiken. Gevangenen die een cursus volgen over de gevaren van drugsgebruik in combinatie met ouderschap krijgen twee dagen strafvermindering.



Een woordvoerder van een stichting die mensenrechten in de Verenigde Staten in de gaten houdt, reageert kritisch op het voorbehoedsmiddelenprogramma. ,,Zulke beslissingen zijn puur persoonlijk en ik denk dat een rechtssysteem die niet mag aanmoedigen of opleggen." Volgens Bryant Dunaway van de ACLU is de anticonceptiemaatregel niet legaal en niet ethisch. ,,Rechters hebben een belangrijke rol in onze gemeenschap, maar toezicht houden op de vruchtbaarheid van individuen zou geen deel moeten uitmaken van die rol."

http://www.ad.nl/bizar/am(...)erilisatie~a51aef34/

Eens iets anders dan Nederlandse doktoren die afgeschreven bejaarden vermoorden. :D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172589428
hmmm tja op zo'n manier hebben ze de dader wel bij de ballen.
Ik geloof niet dat het de dader tegenhoudt dus beetje nutteloos
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_172589478
Misschien wel een oplossing, al zij het extreem, tegen verkrachting maar wederszijds ingestemde seks moet kunnen. En seks is nodig voor een gezond geest. Wedden dat een deel van deze gedetineerden psychologische problemen oploopt en in de misdaad terugvalt na hun castratie.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 juli 2017 @ 01:35:33 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_172589487
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 01:34 schreef Hdero het volgende:
Misschien wel een oplossing, al zij het extreem, tegen verkrachting maar wederszijds ingestemde seks moet kunnen. En seks is nodig voor een gezond geest. Wedden dat een deel van deze gedetineerden psychologische problemen oploopt en in de misdaad terugvalt na hun castratie.
Verkrachting heeft vaak niets met seksuele lust te maken maar met macht.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 22 juli 2017 @ 01:49:10 #5
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 22 juli 2017 @ 02:12:25 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172589822
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 01:34 schreef Hdero het volgende:
Misschien wel een oplossing, al zij het extreem, tegen verkrachting maar wederszijds ingestemde seks moet kunnen. En seks is nodig voor een gezond geest. Wedden dat een deel van deze gedetineerden psychologische problemen oploopt en in de misdaad terugvalt na hun castratie.
Sterilisatie
pi_172589837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 02:12 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Sterilisatie
Chemische castratie? Wat is het verschil eigenlijk? :P
  zaterdag 22 juli 2017 @ 02:18:08 #8
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172589841
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 02:16 schreef Hdero het volgende:

[..]

Chemische castratie? Wat is het verschil eigenlijk? :P
pi_172589857
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 02:18 schreef hugecooll het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Castratie heeft toch precies hetzelfde effect? Ik ben er niet zo thuis in deze dingen. Kun je mij het kwalijk nemen?
  zaterdag 22 juli 2017 @ 02:26:42 #10
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172589869
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 02:22 schreef Hdero het volgende:

[..]

Castratie heeft toch precies hetzelfde effect? Ik ben er niet zo thuis in deze dingen. Kun je mij het kwalijk nemen?
Googel het dan ff
pi_172589880
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 01:27 schreef tong80 het volgende:

Eens iets anders dan Nederlandse doktoren die afgeschreven bejaarden vermoorden. :D :{

:P
Welke Nederlandse artsen vermoorden afgeschreven bejaarden? Heb je daar een bron voor?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_172589890
Niet voortplanten in ruil voor één maand strafvermindering... :')

Ik denk dat het gemiddeld aantal kinderen per ex-gedetineerde eerder zal stijgen. Denk dat het sommige (mannelijke) veroordeelden zal motiveren om zoveel mogelijk kinderen te verwekken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_172589906
Wat ze eigenlijk verhuld willen zeggen hier is dat criminelen zich niet mogen voortplanten, tegen een vergoeding die we in de volksmond een appel en een ei noemen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 08:49:23 #14
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172590884
Ik vind het best wel een kwalijke zaak dat een rechter mensen zo onder druk zet om zich te laten steriliseren.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 juli 2017 @ 09:10:59 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_172591012
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 02:29 schreef OllieA het volgende:

[..]

Welke Nederlandse artsen vermoorden afgeschreven bejaarden? Heb je daar een bron voor?
SGP-leider Kees van der Staaij heeft in de Amerikaanse krant The Wall Street Journal aandacht gevraagd voor het euthanasiebeleid in Nederland. In een opinieartikel met de titel In Nederland vermoordt de dokter je schrijft hij dat de grenzen van het euthanasiebeleid steeds verder zijn opgerekt.



De christelijke partij wil buitenlandse steun tegen het in de ogen van de SGP veel te liberale Nederlandse beleid. Van der Staaij brengt in het artikel ook de voltooidlevenplannen onder de aandacht. Die moeten stervenshulp mogelijk maken aan ouderen die vinden dat hun leven is voltooid.

In de The Wall Street Journal schrijft Van der Staaij dat het de meest fundamentele taak van de overheid is om burgers te beschermen en dat Nederland zich tegenover andere landen vaak uitspreek over mensenrechten. ,,Nu het fundamentele recht op leven wordt bedreigd in Nederland, is het tijd voor anderen om zich uit te spreken over de Nederlandse euthanasie-cultuur'', aldus Van der Staaij.

De SGP verzet zich in de Tweede Kamer met hand en tand tegen de voltooid-levenplannen van het kabinet. De SGP kondigde in april aan in het buitenland steun te willen zoeken tegen het Nederlandse beleid. De partij hoopt onder meer op bijval van andere regeringen. De SGP laat vrijdag weten ook bezig te zijn met vergelijkbare artikelen in andere talen voor andere landen.

Alarmsignaal
Van der Staaij zegt dat hij met het artikel wil laten zien dat 'stevige grenzen' in euthanasiebeleid in werkelijkheid niet bestaan. ,,Nederland is daarvoor het bewijs. Wat tien tot vijftien jaar geleden écht ondenkbaar werd geacht door voor- en tegenstanders, is nu gewoon praktijk. Vaak weet men in andere landen niet hoe ver de euthanasiepraktijk in Nederland gevorderd is. Wat ons betreft is het dus een alarmsignaal.''

Door voorstanders van een liberaal euthanasiebeleid is met afkeuring gereageerd op de actie van de SGP. Pia Dijkstra van D66 twittert als reactie op het artikel: ,,ach, Kees''. Haar partijgenoot Vera Bergkamp spreekt van een ,,onethische reactie over onze artsen!''.

http://www.ad.nl/binnenla(...)-dokter-je~af42b11f/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 22 juli 2017 @ 09:24:31 #16
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_172591118
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 01:29 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
hmmm tja op zo'n manier hebben ze de dader wel bij de ballen.
Ik geloof niet dat het de dader tegenhoudt dus beetje nutteloos
dader? Dader van wat?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')