Oh ik keek ook wel andere dingen maar mijn hoofd zat meer bij GoTquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gheghe. Ik zat in maart nog in wie is de mol modus. Daarna kwam HIMYM en Marco Polo modus en nu is het GoT modus.
Wel benieuwd hoe Cersei die sandsnakes afmaaktquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mandje met slangen. Met Cersei erbij.. Als dat geen slangenkuil wordt voor haar vrees ik dat van Dorne niks overblijft
Vond het vooral tot seizoen 5 een mooie serie. Daarna rekten ze de boel. Om in seizoen 9 in sneltreinvaart het af te raffelen. Dat was wel jammer.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
HIMYM![]()
Onlangs met veel plezier alle afleveringen terug gekeken.
Jij doet alsof ze alles weg geven. Je ziet maar 15 seconden ofzo. En alsof het niet te voorspellen isquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken jullie die previews ja? Is toch kut als je weet hoe elke episode al zo'n beetje gaat.
dit. Kijk er dan meer naar uitquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spreekt voor zich.Vind het gewoon tof om alvast een voorproefje te hebben. Dat verpest voor mij echt niet de aflevering.
Oh ik ook hoor. Maar mijn hoofdfocus was gericht op widm, HIMYM e.d. Nu GoT.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik keek ook wel andere dingen maar mijn hoofd zat meer bij GoT
Ik ben benieuwd hoe de sandsnakes haar vergiftigen gelijk aan Oberyn. Kan de maester Qyburn na zijn Mountain projectje Cersei in leven houden. Want die is nu toch soort van werkeloos.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe Cersei die sandsnakes afmaakt
Als je alle leaks hebt gekeken welquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij doet alsof ze alles weg geven. Je ziet maar 15 seconden ofzo. En alsof het niet te voorspellen is. Dit hele seizoen kun je in grote lijnen voorspellen.
Ik denk niet dat Cersei dat risico neemt. Misschien mag de mountain weer aan de slag.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Maar mijn hoofdfocus was gericht op widm, HIMYM e.d. Nu GoT.
[..]
Ik ben benieuwd hoe de sandsnakes haar vergiftigen gelijk aan Oberyn. Kan de maester Qyburn na zijn Mountain projectje Cersei in leven houden. Want die is nu toch soort van werkeloos.
Alleen in de trailer zag je alle slagvelden al. En zo raar is dat niet, want zo werken naar een eind en dat is altijd redelijk voorspelbaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je alle leaks hebt gekeken wel
Verwacht het ook niet. Maar ik hoop dat ze nog een truc achter de hand hebben. Want wat Elaria deed op die steiger met een kus des doods had ik niet verwacht. Verder blijft vergif een vrouwenwapen en ze houden wel van vergif in Dorne als choice of weapon. Misschien wijnvergiftiging doen. Ze kunnen niet allemaal Arya zijn en Cersei Qyburn of de Mountain voorschotelen in een piequote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cersei dat risico neemt. Misschien mag de mountain weer aan de slag.
Dat zal wel genot zijn. Of Euron gewoon vergiftigen als die haar pakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet. Maar ik hoop dat ze nog een truc achter de hand hebben. Want wat Elaria deed op die steiger met een kus des doods had ik niet verwacht. Verder blijft vergif een vrouwenwapen en ze houden wel van vergif in Dorne als choice of weapon. Misschien wijnvergiftiging doen. Ze kunnen niet allemaal Arya zijn en Cersei Qyburn of de Mountain voorschotelen in een pie
Vind ik wel. Hoop dan op een vrouwelijke variant op Mountain vs Oberyn. De sand snakes en Elaria zullen wel sneuvelen, maar post mortem slaan ze terug.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zal wel genot zijn. Of Euron gewoon vergiftigen als die haar pakt.
Van wat ik aan korte fragmenten gezien heb ziet het er tof uitquote:
Eerste seizoen is nogal lafjes, maar daarna wordt het inderdaad wel erg tof!quote:
Echt afmaken? Gevangen gehouden, en de Mountain kan doen wat ie wilquote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe Cersei die sandsnakes afmaakt
Wat, Ragnar? Die heeft juist de meest geniale trekjes in z'n gezichtquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Eerste seizoen is nogal lafjes, maar daarna wordt het inderdaad wel erg tof!
Ik verdenk overigens dat de hoofdroilspeler een autist is. Hij heeft constant vrijwel dezelfde uitdrukking op zijn gezicht. Of hij heeft zich laten inspireren door John Snow... Dat kan ook.
Ik hoor zelf maar weinig mensen in m'n omgeving over de serie, zelfs het topic hier op FOK! telt maar een handje vol vaste kijkers/posters.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe is een serie waar iedereen positief over is underrated?
Topic hier is alleen voor de incrowd en je mist alle interessante discussies als het na maandagavond pas kijkt.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik hoor zelf maar weinig mensen in m'n omgeving over de serie, zelfs het topic hier op FOK! telt maar een handje vol vaste kijkers/posters.
Ik ga er wel posten als ik de serie ga bingenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik hoor zelf maar weinig mensen in m'n omgeving over de serie, zelfs het topic hier op FOK! telt maar een handje vol vaste kijkers/posters.
Lagertha thoughquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat, Ragnar? Die heeft juist de meest geniale trekjes in z'n gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |