Geen dank.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo ik zeg: als het je niet aanstaat, kun je ook wegblijven
Kun je zien hoe jullie anuslikkers denken; in clubverband. Samen staan we sterker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die komt uit jouw cluppie hoor, slimmerd!
Echte powervrouw, zie ik gelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef IriYe het volgende:
[..]
Kun je zien hoe jullie anuslikkers denken; in clubverband. Samen staan we sterker?![]()
Nou meid, ik heb niemand nodig om sterker te staan. Nooit!
Echte sekreten, had ik al jaren door.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echte powervrouw, zie ik gelijk.
Interessante manier van debateren heb je. Heb je daar doorgaans nou succes mee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef IriYe het volgende:
[..]
Kun je zien hoe jullie anuslikkers denken; in clubverband. Samen staan we sterker?![]()
Nou meid, ik heb niemand nodig om sterker te staan. Nooit!
[qutoquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Interessante manier van debateren heb je. Heb je daar doorgaans nou succes mee?
Wel fascinerend, die ongebreidelde woede die de kop op steekt zodra zij de kans krijgt ergens op aan te slaan. Lighten up, zou ik zeggen. Kan me nauwelijks voorstellen dat zo veel gif niet naar binnen slaat en je er zelf geen last van ondervindt.
Ik hou een pietsje van static, dus ik laat het hier even bij, anders zit hij met oud en nieuw nóg te vorsen op wat zijn mensbeeld heden ten dage eigenlijk nog voorstelt. De man is bijkans levensmoe na het lezen van onze discussies hier.
Adieu, wees lief voor melkander!![]()
(Het was wel weer ouderwets gezellig bij vlagen)
[quto
Mijn cluppie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die komt uit jouw cluppie hoor, slimmerd!
Wat is de rommel. That ‘s the question.quote:
Wat neuzelt yvonne nou?!quote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef static het volgende:
Het plezier spat er inderdaad af ja! In ieder geval al vrij lang:
MED / static al 15 jaar crew!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was de gene die reageerde op jouw stukje. En dat was echt puur omdat het onverstaanbaar was. Ook de laatste stukjes voor het slotje waren voor mij onduidelijk en niet leesbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:53 schreef mersol het volgende:
Leandra,
Dank je wel!!
Het ging helemaal niet over jou.
Ik kreeg na een stukje meteen allerlei commentaar op het Nederlands. En nu zag ik het weer bij iemand anders gebeuren.
Meer niet
Leuk! Jubilaris! Gefeliciteerd.quote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef static het volgende:
Het plezier spat er inderdaad af ja! In ieder geval al vrij lang:
MED / static al 15 jaar crew!
Er is overleg geweest tussen de modjes en kennelijk is dit gewoon prima dus.quote:Op zondag 29 december 2019 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Gooi maar weer een slotje op dat Brazestopic, het gaat gewoon op dezelfde toon verder
Mjah ik ga er voorlopig maar even vanuit dat het door overleg / drukte kwam en we nog een wat uitgebreidere reactie / 'koers' krijgen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er is overleg geweest tussen de modjes en kennelijk is dit gewoon prima dus.
FOK! zoekt wellicht ook gewoon maar naar manieren om in de lucht te blijven en deze teneur is kennelijk de populairste. Kan me ergens wel voorstellen dat je dit dan aangrijpt, want je moet maar afwachten wat het oplevert als je een bepaalde koers kiest. Voor hetzelfde geld help je dit forum dan om zeep.
Ander hoekje van internet zoeken waar we ons beter thuisvoelen dan maar. Zo gaat dat soms.
Het zinnetje doe normaal heeft opeens een andere invulling gekregen, en daarmee is dit forum te dode opgeschreven.quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef Lienekien het volgende:
En wie dan de moeite neemt om zich te verdiepen in de huisregels, vindt alleen deze post met linkjes die niet werken.
SHO / [Huisregeltjes] SHO, versie 2013.
Amenquote:Op zondag 29 december 2019 12:38 schreef Leandra het volgende:
Erg jammer, ook totaal lachwekkend dat al die haatbagger die men dagelijks uitkost kennelijk gelijkgesteld wordt aan de nuance van de Volkskrant.....
Maar goed, als je niet snapt dat "Die lelijke teringsnol" iets totaal anders is dan "Het meest ordinaire showbizkoppel van dit moment" dan houdt het ook wel op.
Ik ontvolg de reeks iig zodra het topic vol is, weer een leuk hoekje van FOK! dat totaal verneukt is door (ab)users die vooral zichzelf heel hard willen horen schreeuwen en vervolgens roepen dat ze gelijk hebben omdat ze de echo terug horen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |