Nee, een baby.quote:
Ramptoerist.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Het wordt ook wel tijd om het te vertellen.
Huis gekocht.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, Nienke tot dusver:
1. XTC
2. Vreemdgaan
3. HIV
4. Zwanger van haar vriend, soon to be ex.
Ik ga helemaal in op zijn boosheid. Zó goed geacteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zit een partij hard te lachen hier![]()
![]()
![]()
quote:
Gelogen tegen de bank?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
1. XTC
2.Vreemdgaan
3. HIV
4. Huis gekocht (en gelogen tegen de bank)
5. Zwanger
Ja echt, dat leg je toch niet bij diegene neer.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga helemaal in op zijn boosheid. Zó goed geacteerd![]()
Waardeloze dokter trouwens, ze laten (ex-)partners meteen opdraven.
Ja je moet toch aangeven dat je bepaalde ziektes onder de leden hebt voor je een hypotheek afsluit.quote:
Ze vragen ook of je rookt.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja je moet toch aangeven dat je bepaalde ziektes onder de leden hebt voor je een hypotheek afsluit.
Een collega van mij kreeg een brief van de GGD. Een ex-partner was geinfecteerd met HIV, ze moest zich ook laten testen. Ze stortte helemaal in. Maar gelukkig had ze niets.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja echt, dat leg je toch niet bij diegene neer.
Ja dat weet ik toch niet, ik heb geen hypotheek.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja je moet toch aangeven dat je bepaalde ziektes onder de leden hebt voor je een hypotheek afsluit.
Wauw.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een collega van mij kreeg een brief van de GGD. Een ex-partner was geinfecteerd met HIV, ze moest zich ook laten testen. Ze stortte helemaal in. Maar gelukkig had ze niets.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet, ik heb geen hypotheek.
Mij kon ze mooi de boom in en liefst einde aan de zwangerschap, scheelt een hoop ellende.quote:
Dat schijnt een dingetje te zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:42 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, weer iemand die de tijd niet terug kan draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |