twitter:JacdecNew twitterde op woensdag 09-08-2017 om 19:54:35 Ethiopian Airlines 767 (ET-AMG) pushed back into Air India A320 (VT-EXD) damaging both wings at Delhi Intl Airport.… https://t.co/vxjUZanqZf reageer retweet
Yikes. Ik mag toch ook hopen dat ze, winglets of niet, sowieso niet zo dicht bij elkaar hadden mogen staan?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:01 schreef FredvZ het volgende:
Als je je 767 terug duwt en je vergeet even dat de A320 naast je winglets heeft, dan gaat er iets mis natuurlijk:twitter:JacdecNew twitterde op woensdag 09-08-2017 om 19:54:35 Ethiopian Airlines 767 (ET-AMG) pushed back into Air India A320 (VT-EXD) damaging both wings at Delhi Intl Airport.… https://t.co/vxjUZanqZf[ afbeelding ] reageer retweet
Veel van de routes van KLM zijn niet heel lang zodat het kleinere bereik van de -10 geen probleem is. Als je de stoelen kunt verkopen zijn de kosten per passagier van de -10 lager dan van de -9.quote:En KLM heeft weer een Boeing 787-9 order omgezet voor een 787-10
Hopen dat de wind een beetje gunstig is dan komen ze hier over.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:00 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de spotters; Delta Airlines zet op 11, 12, 13 en 15 augustus de 747-400 in op de route DL134 Detroit - Amsterdam.
Ofwel; de daaropvolgende dagen staat deze op Schiphol.
Ga nog maar even kijken; eind dit jaar zijn ze bij Delta verdwenen.
En KLM heeft weer een Boeing 787-9 order omgezet voor een 787-10:
KLM ruilt weer order voor 787-9 om
Ze krijgen nu 13 787-9's (9 zijn er geleverd; de 10e komt spoedig) en 8 787-10's.
Leuk nieuw kleurtje, so much voor "altijd groen"quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:12 schreef Iemand91 het volgende:
Jullie mogen raden wat hier aan de hand is.
En ja; dit is een recente foto.
[ afbeelding ]
Voor een film misschien?quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:12 schreef Iemand91 het volgende:
Jullie mogen raden wat hier aan de hand is.
En ja; dit is een recente foto.
[ afbeelding ]
Trump Force Onequote:Op zondag 13 augustus 2017 20:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Leuk nieuw kleurtje, so much voor "altijd groen"
En de puist op z'n neus is genezen! En er komt natuurlijk heel groot Trump op te staan.
Foutje van de pushback-chauffeur.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:01 schreef FredvZ het volgende:
Als je je 767 terug duwt en je vergeet even dat de A320 naast je winglets heeft, dan gaat er iets mis natuurlijk:twitter:JacdecNew twitterde op woensdag 09-08-2017 om 19:54:35 Ethiopian Airlines 767 (ET-AMG) pushed back into Air India A320 (VT-EXD) damaging both wings at Delhi Intl Airport.… https://t.co/vxjUZanqZf[ afbeelding ] reageer retweet
twitter:NOS twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 13:46:49 Air Berlin vraagt faillissement aan, maar vliegt nog even door https://t.co/DuIjJKya9s reageer retweet
Met Etihad heb ik geen medelijdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:02 schreef DeeBee het volgende:
Etihad had dat geld net zo goed in de fik kunnen steken, lekker man.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:03 schreef FredvZ het volgende:
De PH-MPS is nu eigendom van KLM
Zal vast zijn om tijd te rekken tot de aanschaf van een jonger toestel?
bronquote:De 27 jaar oude B747-400BCF, een omgebouwd passagiersvliegtuig, wordt al bijna tien jaar gehuurd door Martinair van AirCastle. Die huurovereenkomst loopt begin 2018 af en partijen waren al enige tijd op zoek naar een gepaste oplossing of alternatief voor het beëindigen van de leaseovereenkomst. Daarbij speelde op de achtergrond mee dat AirCastle zijn kleine portfolio aan vrachtvliegtuigen verder wilde afbouwen en Martinair minimaal vier vrachtvliegtuigen nodig heeft om rendabel te kunnen opereren in de luchtvrachtmarkt.
Daarnaast is er ook een juridische noodzaak om tenminste een vrachtvliegtuig in de vloot van Martinair te houden. Anders verliest de vrachtmaatschappij haar Nederlandse vliegvergunning (AOC).
Waarom willen ze die vergunning voor MartinAir behouden dan? Kariger arbeidsvoorwaarden dan KLM?quote:
Oef, dat is een gigantische beerput. To much om nu nog allemaal te noemen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:12 schreef derLudolf het volgende:
Waarom willen ze die vergunning voor MartinAir behouden dan? Kariger arbeidsvoorwaarden dan KLM?
Oh... Waar moet ik op Googlen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oef, dat is een gigantische beerput. To much om nu nog allemaal te noemen.
Google maar eens; kun je een paar dagen mee vol maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |