ik hoop dat hij het zo maakt dat Wout gaat roepen om zijn moederquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Technisch want VDP Sr is de parcoursbouwer. Toch?
Het is die walgelijke hitte denk ik. Ik trek dat heel slecht.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat er momenteel een negatief aura om jou heen hangt.
Wat worden dat weer heerlijke weken in de Belgische pers.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Technisch want VDP Sr is de parcoursbouwer. Toch?
Mexicanobakker is al de hele Tour vermoeiend. Ik ga een rondje rennen als de Tour zondag voorbij is.quote:
kom er maar in buzzquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat worden dat weer heerlijke weken in de Belgische pers.
Woutje in januari, als het parcours in Valkenburg verkend isquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer beginnen jullie met luierbroekjes?
De bende van Bonifatius.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie dat de vader van Wilfred Genee de moordenaar is van Marianne Vaatstra?
Volgens mij is dit niet waar.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie dat de vader van Wilfred Genee de moordenaar is van Marianne Vaatstra?
Zal nu wel handig zijn, want moet best wel poepenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet mijn irritatie op een andere manier uiten nu ik besloten heb een demagoog te worden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mexicanobakker is al de hele Tour vermoeiend. Ik ga een rondje rennen als de Tour zondag voorbij is.
september toch welquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt weer puur genot vanaf oktober.
Altijd voordat ik een column van Thijs lees.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Daarbij werd je ook terecht op je plek gezet door ome Chiapucchi dus ik verwacht dat je morgen een toontje lager zingt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet mijn irritatie op een andere manier uiten nu ik besloten heb een demagoog te worden.
Waarom?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou het leven fijn zijn als de Jumbo eindelijk failliet gaat.
Elke ochtend.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:01 schreef Mani89 het volgende:
SOOO WAT EEN GEIL LEKKER WIJF LAAT JE TIETEN ZIEN LEKKER SLETJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |