ik hoop dat hij het zo maakt dat Wout gaat roepen om zijn moederquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Technisch want VDP Sr is de parcoursbouwer. Toch?
Het is die walgelijke hitte denk ik. Ik trek dat heel slecht.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat er momenteel een negatief aura om jou heen hangt.
Wat worden dat weer heerlijke weken in de Belgische pers.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Technisch want VDP Sr is de parcoursbouwer. Toch?
Mexicanobakker is al de hele Tour vermoeiend. Ik ga een rondje rennen als de Tour zondag voorbij is.quote:
kom er maar in buzzquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat worden dat weer heerlijke weken in de Belgische pers.
Woutje in januari, als het parcours in Valkenburg verkend isquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer beginnen jullie met luierbroekjes?
De bende van Bonifatius.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie dat de vader van Wilfred Genee de moordenaar is van Marianne Vaatstra?
Volgens mij is dit niet waar.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie dat de vader van Wilfred Genee de moordenaar is van Marianne Vaatstra?
Zal nu wel handig zijn, want moet best wel poepenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet mijn irritatie op een andere manier uiten nu ik besloten heb een demagoog te worden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mexicanobakker is al de hele Tour vermoeiend. Ik ga een rondje rennen als de Tour zondag voorbij is.
september toch welquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt weer puur genot vanaf oktober.
Altijd voordat ik een column van Thijs lees.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Daarbij werd je ook terecht op je plek gezet door ome Chiapucchi dus ik verwacht dat je morgen een toontje lager zingt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet mijn irritatie op een andere manier uiten nu ik besloten heb een demagoog te worden.
Waarom?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou het leven fijn zijn als de Jumbo eindelijk failliet gaat.
Elke ochtend.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:07 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:01 schreef Mani89 het volgende:
SOOO WAT EEN GEIL LEKKER WIJF LAAT JE TIETEN ZIEN LEKKER SLETJE
Mwa, dat circus in Amerika vind ik niet heel spannend...vanaf de Koppenberg wordt het pas echt leuk.quote:
Mathieu moet voor de ultieme demoralisatie Wout op de Koppenberg helemaal zoek gaan rijdenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, dat circus in Amerika vind ik niet heel spannend...vanaf de Koppenberg wordt het pas echt leuk.
Sweeck en Aerts gaan komend seizoen schroeienquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:11 schreef komrad het volgende:
Over het veldrijden gesproken: denken jullie dat er nog iemand in de buurt van Wout en Mathieu komt of wordt het 30x een tweestrijd?
Enige die ik een kans geef zijn Toon Arts en Joris Nieuwenhuis
Als je kijkt naar de prestaties op de weg zijn alle veldrijders een enorme stap aan het zetten. Vermeersch, Aerts, Sweeck, allemaal winnen ze koersen op de weg. Andere veldrijders presteren ook duidelijk meer op de weg dan in andere jaren.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:11 schreef komrad het volgende:
Over het veldrijden gesproken: denken jullie dat er nog iemand in de buurt van Wout en Mathieu komt of wordt het 30x een tweestrijd?
Ik verwacht toch ook wel wat van een fitte Lars van der Haar.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:11 schreef komrad het volgende:
Ik kijk morgen niet met jullie mee, dus kan moeilijk wat over CM gaan roepen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarbij werd je ook terecht op je plek gezet door ome Chiapucchi dus ik verwacht dat je morgen een toontje lager zingt.
Daar gaat het in livetopics nu erg weinig over eigenlijk. Relatief gezien dan.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk morgen niet met jullie mee, dus kan moeilijk wat over CM gaan roepen.
Maar dat is al jaren een ding toch, dat iedereen het constant over pooltjes heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |