Schulden en dingen?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Papa heeft zelfmoord gepleegd want levensverzekering.
Zoonsukkellief heeft loterij gewonnen maar dat weet zus en mama niet.
Zus ja, maar dat heeft ie al aan haar gegeven als zijnde zijn erfdeel.quote:
Nou de vader van Erik heeft zelfmoord gepleegd zodat zijn vrouw recht had op zijn levensverzekering. Erik is verantwoordelijk voor de dood van zijn vader maar waarom heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ver verbaasd kijken enzo.
Ik kijk ook weer. Samenvatting?
Nee dit is exact waar we naar kijken.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou de vader van Erik heeft zelfmoord gepleegd zodat zijn vrouw recht had op zijn levensverzekering. Erik is verantwoordelijk voor de dood van zijn vader maar waarom heb ik niet meegekregen.
Hij heeft miljoenen gewonnen in de Staatsloterij en is stinkend rijk maar heeft zijn moeder en zijn zus dat niet verteld. Sanne zijn vriendin is nogal pissed off omdat hij dat niet doet.
Ik snap het verhaal niet geloof ik
Hij heeft dacht ik niet in de loterij gewonnen, dat had ie verzonnen, het was iets met drugs.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou de vader van Erik heeft zelfmoord gepleegd zodat zijn vrouw recht had op zijn levensverzekering. Erik is verantwoordelijk voor de dood van zijn vader maar waarom heb ik niet meegekregen.
Hij heeft miljoenen gewonnen in de Staatsloterij en is stinkend rijk maar heeft zijn moeder en zijn zus dat niet verteld. Sanne zijn vriendin is nogal pissed off omdat hij dat niet doet.
Ik snap het verhaal niet geloof ik
Wat.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft dacht ik niet in de loterij gewonnen, dat had ie verzonnen, het was iets met drugs.
Of mis ik nou iets?
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee dit is exact waar we naar kijken.
Ah, daar zit de sensatiequote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft dacht ik niet in de loterij gewonnen, dat had ie verzonnen, het was iets met drugs.
Of mis ik nou iets?
Dat was de verklaring waarom ie ineens ruimer kon leven of zoiets.quote:
Ik dacht ook zoiets te horen in het voorstukje.quote:
Nee, loterij gewonnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was de verklaring waarom ie ineens ruimer kon leven of zoiets.
Dus ik ben niet gek...gelukkig.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets te horen in het voorstukje.
Het is niet alleen chaos in het hoofd van Erik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |